abonnement Unibet Coolblue
  maandag 19 december 2011 @ 18:41:03 #1
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_105781279
Game on


Introductie
De drama-thrillerserie Dexter wordt vanaf 2006 in de VS uitgezonden door Showtime in HD1080. De serie is zeer succesvol en won verschillende Emmy en Golden Globe-awards. In Nederland wordt Dexter door de VPRO (Nederland 3) uitgezonden.

Dexter
Dexter volgt het dagelijks leven van een forensisch bloedonderzoeker die werkzaam is bij de Miami Metro Police Department, genaamd Dexter Morgan. In zijn vrije tijd is Dexter vooral bezig met het vermoorden van mensen, ingegeven door een psychische dwang die hij niet zelf kan beheersen.

Dexter moordt echter niet zomaar, maar mensen die het naar zijn mening 'verdienen' om omgelegd te worden, bijvoorbeeld als zij hun straf in het Amerikaanse justitieel systeem ontlopen. In de serie is Dexter voortdurend op zoek naar de balans tussen het moorden en het leiden van een zo normaal mogelijk leven.


Dexter-hoofdpersonen

Dexter Morgan (vroeger Dexter Moser)

Seriemoordenaar en forensisch bloedonderzoeker bij de Miami Metro Police Department.

Debra 'Deb' Morgan

Stiefzus van Dexter en ook werkzaam bij de Miami Metro Police Department.

Harry Morgan

Dexters overleden adoptievader en voormalig politieagent.

Topics
Topicreeks: Dexter (USA)

Links
Officiële site: http://www.sho.com/site/dexter/home.do
IMDb: http://www.imdb.com/title/tt0773262/
TV.com: http://www.tv.com/dexter/show/62683/summary.html
List of Dexter episodes: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Dexter_episodes
Wikipedia NL: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dexter_%28televisieserie%29
Wikipedia EN: http://en.wikipedia.org/wiki/Dexter_%28TV_series%29


ook zo'n teller?
Laffe huichelaar
pi_105781769
Mensen die met subs kijken zijn echt dom

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105781852
Ik dacht dat deze reeks over Dexter ging en niet over het wel of niet aan hebben staan van ondertiteling.
  maandag 19 december 2011 @ 18:54:20 #4
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_105781860
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, weer geduld hebben tot het volgende seizoen maar. :P

[ Bericht 12% gewijzigd door monkyyy op 19-12-2011 19:11:39 (even maar in een spoiler gezet) ]
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  maandag 19 december 2011 @ 19:02:41 #5
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_105782281
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 18:40 schreef wonderer het volgende:
Pluspuntje voor de naam van de boot trouwens. Waarom konden de schrijvers niet zo aandachtig schrijven voor de rest? :P
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_105782596
quote:
2s.gif Op maandag 19 december 2011 18:54 schreef monkyyy het volgende:
Zoveel onbeantwoorde dingen. Wat is er nou met die prothese hand, dat hulpje van Masuka heeft ook meer kwade bedoelingen denk ik, wat gaat er gebeuren met Tom Matthews, lol @ Deb die net binnen loopt als Dexter iemand afmaakt, Deb's liefde voor Dexter, wat is er met Dexter's boot gebeurd, is die nog heel? Zoveel vragen! :o

Nou, weer geduld hebben tot het volgende seizoen maar. :P
Matthews is weg, boot is aangespoeld, hand zal volgend seizoen terugkomen. :P
pi_105782623
quote:
2s.gif Op maandag 19 december 2011 18:54 schreef monkyyy het volgende:
Zoveel onbeantwoorde dingen. Wat is er nou met die prothese hand, dat hulpje van Masuka heeft ook meer kwade bedoelingen denk ik, wat gaat er gebeuren met Tom Matthews, lol @ Deb die net binnen loopt als Dexter iemand afmaakt, Deb's liefde voor Dexter, wat is er met Dexter's boot gebeurd, is die nog heel? Zoveel vragen! :o

Nou, weer geduld hebben tot het volgende seizoen maar. :P
Dit seizoen is nu afgelopen? Mooi! Kan ik hem helemaal binnenhalen en achter elkaar kijken :D
pi_105783364
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 19:08 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Dit seizoen is nu afgelopen? Mooi! Kan ik hem helemaal binnenhalen en achter elkaar kijken :D
Leuk als je net alle spoilers gelezen hebt!
pi_105783482
Mooi einde, gaan ze weer een klein beetje de kant van de Dexter-boeken mee op. Nu LaGuerta nog dood!
pi_105783540
wat betreft die hand het is overduidelijk dat dexter die gaat linken aan travis zijn vingerafdrukken staan erop, want dat is de enige reden die ik kan verzinnen waarom ze een nuttbag die ervan overtuigd is dat de wereld vergaat iemand anders zijn post te openen :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  maandag 19 december 2011 @ 19:27:45 #11
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_105783710
Hoe is het met Deb in de boeken gegaan?
Laffe huichelaar
pi_105783806
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 19:27 schreef timmmmm het volgende:
Hoe is het met Deb in de boeken gegaan?
In de boeken komt Deb er al vrij snel achter dat Dexter een moordenaar is, maar besluit ze het niet naar buiten te brengen (uit liefde voor Dexter). Haar geweten wordt dan natuurlijk wel telkens op de proef gesteld.
pi_105784143
Wat een einde. :D Leuk seizoen, heb echt zin in volgend seizoen!. :)
  maandag 19 december 2011 @ 19:52:58 #14
19242 yavanna
Results may vary.
pi_105785215
Masuka kwam deze aflevering dan wel weer even leuk uit de verf.

~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_105786857
Zo slecht als er wordt gezegd hier was het nou ook weer niet hoor... Het seizoen hing inderdaad veel te veel vast aan toevalligheden, maar al met al was het beter dan seizoen 5. Zo goed als seizoen 2 zal het nooit meer worden vrees ik, maar ik vermaak me nog steeds prima met de serie :)
pi_105787488
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 20:21 schreef MAHL het volgende:
Zo slecht als er wordt gezegd hier was het nou ook weer niet hoor... Het seizoen hing inderdaad veel te veel vast aan toevalligheden, maar al met al was het beter dan seizoen 5. Zo goed als seizoen 2 zal het nooit meer worden vrees ik, maar ik vermaak me nog steeds prima met de serie :)
nou ik vind seizoen 5 echt wel beter dan 6
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_105787535
Noh moet ik nu serieus weer tot september gaan wachten om te kijken hoe dit verder gaat?
Echt niet fijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_105788208
Die laatste scene was weer Dexter waardig.
De rest van deze aflevering was echt om te janken. Echt niets klopte _O-
Matig seizoen, zoals iemand al zei: Tot en met Gellar was het wel te doen, daarna was het echt dramatisch
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  maandag 19 december 2011 @ 20:54:19 #19
3185 Adelante
To let it go now
pi_105788982
Gaaf einde :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_105790076
Het einde maakt wat mij betreft de rest van het seizoen goed.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 19 december 2011 @ 21:15:31 #21
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_105790339
Dit had ik echt niet verwacht!
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_105790523
TT had eigenlijk 'Oh my God' moeten zijn he :P
  maandag 19 december 2011 @ 21:19:11 #23
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_105790579
quote:
10s.gif Op maandag 19 december 2011 21:18 schreef MAHL het volgende:
TT had eigenlijk 'Oh my God' moeten zijn he :P
Ik wou eigenlijk Hello Deb doen, want dat dacht ik de laatste minuut wel even. Maar ik bedacht me.
Laffe huichelaar
  maandag 19 december 2011 @ 21:22:46 #24
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_105790863
9 maanden wachten?! :o Tering..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 19 december 2011 @ 21:25:47 #25
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_105791083
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 21:22 schreef Vlindur het volgende:
9 maanden wachten?! :o Tering..
Zo lang ;(
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_105791707
quote:
10s.gif Op maandag 19 december 2011 19:52 schreef yavanna het volgende:
Masuka kwam deze aflevering dan wel weer even leuk uit de verf.

Dat vond ik weer een beetje over the top.
  Admin maandag 19 december 2011 @ 21:48:24 #27
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105792652
Oh My God :o
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 19 december 2011 @ 21:52:48 #28
66083 Platina
78th Element
pi_105793015
Maar man. Wat een slechte finale.

- Dat kind dat 5 meter van Dexter afstaat en zomaar wordt meegenomen. Hoe moet Travis weten dat het kindje de leeuw was hij zat echt niet in de zaal want dan had Dexter hem wel gezien.
- Dexter was zijn telefoon kwijt maar tada opeens heeft hij er weer eentje.
- De liftscene bij 38 min 40. Opeens veranderd die van lift naar boiler room en weer naar lift :')
- Ik dacht dat travis gezocht werd? hij kan kennelijk wel op klaarlichte dag over straat lopen
- Sinds wanneer wachten ze met naar binnen gaan bij een moord op Dexter? Flikker toch eens gauw op zeg.
- Liften stoppen normaal niet op het dak
- Dexter hangt de hele nacht in koel water, maar moe of onderkoeld is hij niet.
- Op klaarlichte dag iemand uit een flatgebouw dragen met een kindje in leeuwenpak is geen probleem he.

Wel leuk dat Travis met zijn hoofd op de bijbel ligt.
pi_105793233
quote:
8s.gif Op maandag 19 december 2011 21:52 schreef Platina het volgende:
Maar man. Wat een slechte finale.

- Dat kind dat 5 meter van Dexter afstaat en zomaar wordt meegenomen. Hoe moet Travis weten dat het kindje de leeuw was hij zat echt niet in de zaal want dan had Dexter hem wel gezien.
- Dexter was zijn telefoon kwijt maar tada opeens heeft hij er weer eentje.
- De liftscene bij 38 min 40. Opeens veranderd die van lift naar boiler room en weer naar lift :')
- Ik dacht dat travis gezocht werd? hij kan kennelijk wel op klaarlichte dag over straat lopen
- Sinds wanneer wachten ze met naar binnen gaan bij een moord op Dexter? Flikker toch eens gauw op zeg.
- Liften stoppen normaal niet op het dak
- Dexter hangt de hele nacht in koel water, maar moe of onderkoeld is hij niet.
- Op klaarlichte dag iemand uit een flatgebouw dragen met een kindje in leeuwenpak is geen probleem he.

Wel leuk dat Travis met zijn hoofd op de bijbel ligt.
Prima beschreven. Exact de punten die mij ook opvielen. Maar hé, het blijft een serie ;) Daar is alles in mogelijk :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Admin maandag 19 december 2011 @ 21:56:40 #30
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105793379
quote:
8s.gif Op maandag 19 december 2011 21:52 schreef Platina het volgende:
Maar man. Wat een slechte finale.

- Dat kind dat 5 meter van Dexter afstaat en zomaar wordt meegenomen. Hoe moet Travis weten dat het kindje de leeuw was hij zat echt niet in de zaal want dan had Dexter hem wel gezien.
- Dexter was zijn telefoon kwijt maar tada opeens heeft hij er weer eentje.
- De liftscene bij 38 min 40. Opeens veranderd die van lift naar boiler room en weer naar lift :')
- Ik dacht dat travis gezocht werd? hij kan kennelijk wel op klaarlichte dag over straat lopen
- Sinds wanneer wachten ze met naar binnen gaan bij een moord op Dexter? Flikker toch eens gauw op zeg.
- Liften stoppen normaal niet op het dak
- Dexter hangt de hele nacht in koel water, maar moe of onderkoeld is hij niet.
- Op klaarlichte dag iemand uit een flatgebouw dragen met een kindje in leeuwenpak is geen probleem he.

Wel leuk dat Travis met zijn hoofd op de bijbel ligt.
Prima punten, vooral als je jezelf het kijkplezier wil ontnemen.

Ik maak me er niet druk om. De kern van het verhaal hangt niet aan kleine dingetjes. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_105793547
Ik vond die scenes tussen Dexter en 'verlegen' Debra juist heel ergerlijk.
  maandag 19 december 2011 @ 21:58:56 #32
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_105793580
Mij viel het op dat als Dexter het huis binnen stapt en Deb uit de auto stapt. Maar dan gaat Deb het huis binnen en stapt Quinn uit de auto op de plek waar Deb net de auto ook al had neergezet? :o

Oeps :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 19 december 2011 @ 22:00:26 #33
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_105793708
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 21:58 schreef Oidipous het volgende:
Ik vond die scenes tussen Dexter en 'verlegen' Debra juist heel ergerlijk.
dit was ook het enige waar ik om heb moeten fronzen deze aflevering. Je bent op de nieuwste crime scene van DE moordenaar die je nieuwe carriere kan maken of breken. Dan verwacht je toch een beetje professionaliteit in plaats van een ongemakkelijk schoolmeisje.
Laffe huichelaar
pi_105793709
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 21:58 schreef Oidipous het volgende:
Ik vond die scenes tussen Dexter en 'verlegen' Debra juist heel ergerlijk.
Sowieso vind ik het hele "incest verhaal" totaal niet interessant. :N
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 19 december 2011 @ 22:01:20 #35
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_105793788
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 22:00 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Sowieso vind ik het hele "incest verhaal" totaal niet interessant. :N
Ik heb ok het gevoel dat ze dat er alleen maar ingestopt hebben om straks te kunnen verklaren dat Deb er wel vrede mee heeft dat Dexter mensen doodvermoord.
Laffe huichelaar
pi_105793856
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 22:01 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik heb ok het gevoel dat ze dat er alleen maar ingestopt hebben om straks te kunnen verklaren dat Deb er wel vrede mee heeft dat Dexter mensen doodvermoord.
Zou heel goed kunnen. Meer naar dit dus:

quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 19:29 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

In de boeken komt Deb er al vrij snel achter dat Dexter een moordenaar is, maar besluit ze het niet naar buiten te brengen (uit liefde voor Dexter). Haar geweten wordt dan natuurlijk wel telkens op de proef gesteld.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 19 december 2011 @ 22:05:11 #37
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105794069
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 21:58 schreef Vlindur het volgende:
Mij viel het op dat als Dexter het huis binnen stapt en Deb uit de auto stapt. Maar dan gaat Deb het huis binnen en stapt Quinn uit de auto op de plek waar Deb net de auto ook al had neergezet? :o

Oeps :')
Die staat er gewoon naast. :P Maar ja, er zijn verder wel veel slordig- en toevalligheden die ik liever niet had gezien. ;( In het begin was het zo interessant omdat er echt iemand zou kunnen zijn die in het echt de bad guys aan het uitschakelen was. Omdat dat niet maatschappelijk verantwoordelijk is om het realistisch te laten ogen stoppen ze er nu zoveel onzin in.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 19 december 2011 @ 22:06:08 #38
66083 Platina
78th Element
pi_105794136
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 21:56 schreef Breuls het volgende:

[..]

Prima punten, vooral als je jezelf het kijkplezier wil ontnemen.

Ik maak me er niet druk om. De kern van het verhaal hangt niet aan kleine dingetjes. :)
Nah. Merk toch naarmate ik meer series kijk dat dit soort dingen beginnen op te vallen. Ik vind het vooral kwalijk omdat deze serie pretendeert realistisch te zijn.
Dat er af en toe kleine foutjes of onlogische dingen gebeuren om de serie spannend te houden daar kan ik mee leven. Dat af en toe dingen wel heel erg toevallig zijn omdat de serie anders niet vooruit komt. Oke daar kan ik ook mee leven.

Maar het hele seizoen is één aaneenschakeling van onlogischheden en onmogelijke situaties. Matig, zeer matig. Het is dat Deb in de allerlaatste seconde om de hoek kwam, want anders was ik gestopt met kijken.

edit: daar op inhakend. Dat schilderij dat Travis maakte. Duidelijk bedoeld als cliffhanger voor ons, van ow ow wat gaat er nu gebeuren als de politie dat ziet. Maar nee hoor, niks aan het handje want Dexter is er net weer op tijd en niemand is naar binnen gelopen. De moord van de buren is 2 dagen niet opgevallen maar nog geen 10 minuten nadat Travis is vertrokken weet de hele buurt er van :')
  Admin maandag 19 december 2011 @ 22:10:21 #39
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105794424
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 22:06 schreef Platina het volgende:

Ik vind het vooral kwalijk omdat deze serie pretendeert realistisch te zijn.
Oh. Die memo heb ik gemist. Ik wist niet dat ze pretenderen realistisch te zijn. Heb je de brief nog? ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 19 december 2011 @ 22:26:11 #40
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_105795588
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 22:10 schreef Breuls het volgende:

[..]

Oh. Die memo heb ik gemist. Ik wist niet dat ze pretenderen realistisch te zijn. Heb je de brief nog? ;)
Ik heb hem ook gemist. Staat dat bij de aftiteling? Of juist bij de intro? :confused:
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_105795729
Goeie finale!
pi_105795742
'Dexter' Finale: Writers Considered 'Incest' Storyline for Years Tim Molloy 12/19/2011 11:05 AM

(Spoiler warning: Don't read this if you don't want to know what happens in the "Dexter" season finale.)

"Dexter" is a show obsessed with blood. So maybe fans shouldn't have been so surprised -- to say nothing of shocked, baffled, and repulsed -- by the so-called "incest" storyline between siblings Dexter and Deborah Morgan this season.

The pair aren't blood relatives, after all: Show runner Scott Buck tells TheWrap that writers have considered the possibility that Deb (Jennifer Carpenter) might carry romantic feelings for Dexter (Michael C. Hall) almost since the start of the show, even though it took her until Sunday's season six finale to truly realize it. (Carpenter and Hall must have seen the possibilities; they were briefly married during the show's run.)

Also read: Jennifer Carpenter: It's Time for Deb to Figure Dexter Out

"It's an idea that has been talked about in the writer's room, I think, from at least season two," Buck said Monday. "It just felt like those kind of feelings were very integral to the character of Deborah, that she was in love with her brother without even realizing it. It's something we'd always talked about and it just felt like it was time to finally deal with that issue."

He added: "It's funny to me that people could happily accept Dexter as a serial killer, but once Deborah has love for her brother, that that's where the 'ick' factor for them comes in."

It's not like television hasn't gone there before: Relations between non-biological siblings would be positively tame compared to the blood-relative incest in the latest seasons of "Boardwalk Empire" and "Game of Thrones."

Deb's love for Dexter complicates the other major development of Sunday's finale: She finally caught him killing someone (the Doomsday Killer, played by Colin Hanks). Fans and even Carpenter have long said it strains believability that Deb, a brilliant homicide detective, wouldn't figure Dexter out. Now that she has, her love for him makes the dilemma of what to do about it even more complex.

We talked to Buck about his plans for the show's remaining two seasons -- and how much of a say Hall, also an executive producer on the show, will have in the fate of his character.

TheWrap: You're the third "Dexter" show runner in as many seasons. Do you think you'll stay on the job through the show's run?
Buck: I certainly hope so. It's not necessarily in my hands but I like to think I'll be sticking around. ... The previous show runner to me was Chip Johannessen, who moved on to "Homeland," and prior to that was Clyde Phillips, who was with the show from the beginning. And Clyde lives on the East Coast. For him it was just time to get back close to the family, really.

There's kind of a "Rocky" movie question with "Dexter" – people around him are always dying, and you wonder how much more you can raise the stakes after his wife's murder in the fourth season. His son was in danger in the latest finale – is Deb in added danger now?
Buck: I think everyone's always in danger on this show. But we're fond of Deb so it's unlikely that we would ever take a knife to her.

Whether Deb will find out Dexter is a killer has been a major source of tension for the whole series. How big of a leap was it to commit to her finding out, with two seasons still to come?
Buck: It was a big leap, but with a show that's already been going on for five years, it felt like it was time to finally address that. You don't want to.. have all your big, exciting reveals in your final season or your final few episodes. We'll deal with this in a fun, dramatic way. It just felt a little dishonest that Deb was not finding out after all this time. So it was time to finally let her pull the curtain back, at least a little bit, and see who Dexter is.

This has always been a show not about plot twists and turns and action scenes, but more about the character of Dexter, this very unique character that we've never seen anything like before. It's a character that's gradually evolved over the last five years and will continue to change. ... There's a big creative team behind the show, a number of different writers and producers, and certainly Michael Hall has a huge voice in what happens with Dexter, so it's eventually going to come to a point where we're all going to sit down and compare notes on this.

I think fans always want the sense that you had a grand plan from the beginning, and if we'd only paid attention we would have seen it all –
As far as where we end? Absolutely. I know exactly where I want it to end. But [whether] that’s where Michael Hall wants it to end, we'll have to see if we're thinking along the exact same lines. Even though I'm going to be interested in what everyone has to say or everyone has to think, it's ultimately going to be one voice that decides where the show goes.
pi_105797458
Oke de boel maar op pauze gezet. :')
SPOILER: Verhaallijn spoiler
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105797780
Kan niet wachten op seizoen 6. Wat een einde. _O_
pi_105797890
Nice einde
Spuitje gevuld met water zag ik ook aankomen. Heeft Dexter dat altijd bij of was dat een van de 'toevalligheden'.
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_105798100
Wat een stom einde van het seizoen!
Ik vond aflevering 11 veel spannender dan aflevering 12.

Weet iemand misschien waarom de stagair die lijnen op die hand tekende?

En hoe kan het dat die ene schrijver/professor al dood was toen Travis en Dexter die school binnen gingen een aantal afleveringen geleden?
pi_105798202
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 23:02 schreef Oerbeer het volgende:
Kan niet wachten op seizoen 6. Wat een einde. _O_
7 bedoel je :) ?
pi_105798287
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 23:07 schreef Kikkeren het volgende:
Wat een stom einde van het seizoen!
Ik vond aflevering 11 veel spannender dan aflevering 12.

Weet iemand misschien waarom de stagair die lijnen op die hand tekende?

En hoe kan het dat die ene schrijver/professor al dood was toen Travis en Dexter die school binnen gingen een aantal afleveringen geleden?
Die professor is al tijden dood. Je zag geen levende prof maar een verzinsel van Travis
pi_105798449
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2011 23:09 schreef Kikkeren het volgende:

[..]

7 bedoel je :) ?
Euh :') Ja.
pi_105798477
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 23:07 schreef Kikkeren het volgende:
Weet iemand misschien waarom de stagair die lijnen op die hand tekende?
ik denk een patroon die de toekomst verteld over iemand zijn handpalm. hij keek op zijn PC en tekende iets na
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_105798511
We zullen moeten wachten helaas. ;(
  maandag 19 december 2011 @ 23:15:22 #52
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105798538
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 23:04 schreef sjeppert het volgende:
Nice einde
Spuitje gevuld met water zag ik ook aankomen. Heeft Dexter dat altijd bij of was dat een van de 'toevalligheden'.
Wie zegt dat het water was? :{
Hij draaide z'n hoofd zo dat het niet te zien was dat hij de naald in z'n huid prikte en leegdrukte... ;)
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 23:10 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Die professor is al tijden dood. Je zag geen levende prof maar een verzinsel van Travis
Andere professor, Einstein. ;) Nee, niet Einstein. Die is ook dood.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_105798876
Wat gaat Debrah's reactie zijn.
Misschien dat ze de Bay Harbor Butcher ook meteen kan plaatsen?

Dexter beland in elk geval niet achter de tralies anders zou er geen moer meer aan zijn.
pi_105798915
Ik bedoelde die professor/schrijver die dat boek had geschreven en die uiteindelijk is vermoord in een collegezaal :)
  maandag 19 december 2011 @ 23:30:46 #55
66083 Platina
78th Element
pi_105799333
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 23:07 schreef Kikkeren het volgende:
Wat een stom einde van het seizoen!
Ik vond aflevering 11 veel spannender dan aflevering 12.

Weet iemand misschien waarom de stagair die lijnen op die hand tekende?

En hoe kan het dat die ene schrijver/professor al dood was toen Travis en Dexter die school binnen gingen een aantal afleveringen geleden?
Die was toen nog niet dood.
  maandag 19 december 2011 @ 23:32:45 #56
66083 Platina
78th Element
pi_105799451
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 22:10 schreef Breuls het volgende:

[..]

Oh. Die memo heb ik gemist. Ik wist niet dat ze pretenderen realistisch te zijn. Heb je de brief nog? ;)
Reageer dan niet als je alleen zulke simpele opmerkingen kan maken die geen hout snijden.
pi_105800148
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 23:21 schreef Oerbeer het volgende:
Wat gaat Debrah's reactie zijn.
Misschien dat ze de Bay Harbor Butcher ook meteen kan plaatsen?

Dexter beland in elk geval niet achter de tralies anders zou er geen moer meer aan zijn.
Kies maar uit:

What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_105800387
Wedden dat ze of helemaal niks zegt of dat ze zegt: holy freaking fuck
pi_105800696
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 23:30 schreef Platina het volgende:

[..]

Die was toen nog niet dood.
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 23:32 schreef Platina het volgende:

[..]

Reageer dan niet als je alleen zulke simpele opmerkingen kan maken die geen hout snijden.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_105800966
Dit hele seizoen was irrelevant op de laatste 20 seconden na.
pi_105801195
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 23:45 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Kies maar uit:

:')
  dinsdag 20 december 2011 @ 00:16:55 #62
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105801686
Eindelijk!
吴 曼 迪
pi_105801712
Seizoen was in ieder geval stukken beter dan 5. Einde is logisch en met seizoen 8 als slot kan er naar een goed einde gewerkt worden. Ik vond de dood van Brother Sam iets te vroeg komen, waarna de hunt op Travis 1 a 2 afleveringen te lang was. Echt tot de laatste 20 seconde had ik niet het idee van een seizoensfinal. Einde red het seizoen!
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
  dinsdag 20 december 2011 @ 00:41:02 #64
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105802545
"I am a father, a son and a serial killer" en "'Oh God" waren samen met Masuka die Starwars deed wel de hoogtepunten van deze laatste aflevering.

De 'hand' die naar z'n huisadres is opgestuurd zal nog wel een vervolg krijgen in serie 7 :?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_105803292
Toffe aflevering, en opzich nog wel verrast op het eind, maar op het moment dat Deb tegen Dexter zei dat hij nog eenmaal terug moest naar die kerk kreeg ik al een beetje het idee dat ze 'm wel eens zou betrappen. Sowieso om hem te vermoorden op dezelfde plek en hetzelfde tijdstip dat je wordt verteld ergens te moeten zijn en er vanuit gaan dat ze toch niet langskomt .. weer een beetje hetzelfde straatje als de roekeloze dingen die Dexter eerder dit seizoen deed :')
pi_105803311
debra en dexter waren toch samen opgegroeid? hoe kan ze dan verliefd zijn op haar broer |:(
..///
pi_105803416
Wat mij logisch lijkt qua het spuitje, is dat hij het spuitje leegspoot op de vloer terwijl hij Travis volgde naar de lift, moet hij echter wel voorzichtig zijn dat hij er geen lucht in laat gaan.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_105803444
Of er zat geen reet in het spuitje qua verdovende middelen en hij anticipeerde op de mogelijke situatie.
  dinsdag 20 december 2011 @ 01:12:42 #69
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_105803525
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 00:41 schreef golfer het volgende:
"I am a father, a son and a serial killer" en "'Oh God" waren samen met Masuka die Starwars deed wel de hoogtepunten van deze laatste aflevering.

De 'hand' die naar z'n huisadres is opgestuurd zal nog wel een vervolg krijgen in serie 7 :?
Dat "Oh God" inderdaad _O-
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  dinsdag 20 december 2011 @ 02:12:15 #70
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105805144
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 01:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Of er zat geen reet in het spuitje qua verdovende middelen en hij anticipeerde op de mogelijke situatie.
Yeah, that makes perfect sense. ;( Hij kon gewoon niet zien of 'ie dat nu echt gedaan had. Sowieso wat ik wel een faal vond. Die agent met een wapen gaat neer... Dexter ziet die gast, maar kijkt niet of er een geweer/pistool naast 'em ligt. Maar ja, er zijn wel meer onwaarschijnlijkheden e.d. :|W
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 20 december 2011 @ 02:28:03 #71
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_105805395
Wat had ie met dat pistool moeten doen dan,Travis neerschieten? Dat zou aandacht hebben getrokken, en dan kon ie hem ook niet meer op zijn eigen manier vermoorden.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 20 december 2011 @ 02:28:08 #72
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105805400
Leuk dat jullie die fantasie-series allemaal zo serieus nemen en tot in de kleine details op werkelijkheid gaan analyseren.

Je zou misschien gewoon zo'n serie lekker als ontspannende niemendalletjes kunnen bekijken?

Geloof me maar: Dexter bestaat niet echt!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 20 december 2011 @ 02:31:11 #73
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_105805455
Die discussie komt ook om de zoveel keer terug, en het korte antwoord is nee. Als schrijver creeer je je eigen universum met je eigen set regels, maar dan moet je je daarna wel aan die regels houden, anders ben je gewoon slecht bezig.

De interne logica moet gewoon kloppen, anders kun je het hele suspension of disbelief wel op je buik schrijven, en zonder SoD is er geen flikker aan.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 20 december 2011 @ 02:33:50 #74
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105805485
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 02:31 schreef wonderer het volgende:

en zonder SoD is er geen flikker aan.
En dat nog wel terwijl Dexter in een andere rol nou juist wel een flikker speelde in 6-feet under?
Of is dat ook allemaal niet waar? :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 20 december 2011 @ 02:37:23 #75
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_105805560
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 02:33 schreef golfer het volgende:

[..]

En dat nog wel terwijl Dexter in een andere rol nou juist wel een flikker speelde in 6-feet under?
Of is dat ook allemaal niet waar? :')
Als hij daar ineens helemaal voor de vrouwen zou gaan na drie seizoenen, hadden veel kijkers dat ook niet gepikt, nee.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 20 december 2011 @ 04:58:27 #76
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_105806995
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 00:41 schreef golfer het volgende:
"I am a father, a son and a serial killer" en "'Oh God" waren samen met Masuka die Starwars deed wel de hoogtepunten van deze laatste aflevering.
En de laatste 10 seconden.

Waar ik me aan ergerde was de verlegenheid en spanning van Deb in nabijheid van Dexter. LaGuerta die opeens meelevend gaat doen. Maar vooral toen Deb Dexter ging bellen. Dexter even uit de buurt gaat van Harrison. Deb waarschuwt Dexter voor Travis die een offerlam zoekt. En dan is Harrison ontvoerd.
Isn't it ironic, don't you think
pi_105807028
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 23:04 schreef sjeppert het volgende:
Nice einde
Spuitje gevuld met water zag ik ook aankomen. Heeft Dexter dat altijd bij of was dat een van de 'toevalligheden'.
Spuit jij maar eens 10 cc water in je aderen.. succes..
pi_105808004
Dat Debra bij die briefing nog niet doorhad dat Dexter degene was die in het water lag. Boot weg + Dexter weg = Dexter was in die ring of fire. Toen zat ik echt naar het beeld te schreeuwen.
pi_105808023
Jullie zijn echt ERG!
  dinsdag 20 december 2011 @ 07:45:15 #80
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_105808059
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 05:02 schreef Luuksor het volgende:

[..]

Spuit jij maar eens 10 cc water in je aderen.. succes..
Dat was echt geen 10 cc hoor..
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_105808214
Hoe fokkers het toch weer voor elkaar krijgen een epic serie met een stel aannames en kortzichtige observaties om zeep proberen te helpen... verbaast me elke keer. :')

Lekkere finale, goed spannend en al met al een seizoen dat een stuk boeiender was dan dat gejank met lumen. (naar mijn mening).
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 20 december 2011 @ 08:05:48 #82
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_105808224
Dexter haalt altijd als hij zijn naalden uit zijn zak haalt het beschermende kapje eraf met zijn mond. Deze keer heeft hij dat gedaan terwijl hij in zijn zak zat, en hem in zijn zak eerst leeggespoten voordat hij hem eruit haalde. Een injectie in je nek zetten is op zich wel pijnlijk, maar niet dodelijk ofzo. Ik zei al meteen toen ik het zag "Die is leeg die naald".
  dinsdag 20 december 2011 @ 08:06:29 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105808228
Lol Dexter spoot helemaal niks in zn aderen. Zelfde idee als wanneer je je vinger naast je neus houdt en het lijkt alsof je neuspeutert :P
Niet meer actief op Fok!
pi_105808356
LEKKER BOEIEND!!!!

het is en blijft een TV SERIE

Alsof in 24 alles echt kan, Jack Bauer ging immers NOOIT naar de WC
Alsof in series zoals Criminal Minds / Bones / CSI etc ze in de werkelijkheid wel altijd iedereen vangen binnen een mum van tijd, alsof de echte Labs er ook zo fancy uit zien

Nee

Je moet niet naar series kijken en ze gaan ontleden, dat slaat nergens op, en je verpest het eerder voor de mensen die het wel een goeie finale vinden
  dinsdag 20 december 2011 @ 08:21:28 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_105808364
Dexter gaat ook nooit naar de wc :o.
Niet meer actief op Fok!
pi_105808386
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 08:20 schreef Estolan het volgende:
LEKKER BOEIEND!!!!

het is en blijft een TV SERIE

Alsof in 24 alles echt kan, Jack Bauer ging immers NOOIT naar de WC
Alsof in series zoals Criminal Minds / Bones / CSI etc ze in de werkelijkheid wel altijd iedereen vangen binnen een mum van tijd, alsof de echte Labs er ook zo fancy uit zien

Nee

Je moet niet naar series kijken en ze gaan ontleden, dat slaat nergens op, en je verpest het eerder voor de mensen die het wel een goeie finale vinden
Dat snap ik. Maar als je kijkt naar de eerste 3 seizoenen van Dexter (seizoen 4 misschien ook nog wel) zie je gewoon dat Dexter altijd op zijn hoede is en altijd een situatie schets maakt. Nu snap ik wel dat hij een ontwikkeling doormaakt als karakter maar zo onvoorzichtig als dat hij nu soms was is gewoon niet leuk en realistisch (voor een serie).
pi_105808419
dat is juist wel realistisch

de meeste mensen veranderen namelijk wel gewoon ineens zomaar, en doen daar niet 10jaar over :)
pi_105808469
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 08:25 schreef Estolan het volgende:
dat is juist wel realistisch

de meeste mensen veranderen namelijk wel gewoon ineens zomaar, en doen daar niet 10jaar over :)
Ja maar een ontwikkeling met betrekking tot moorden (waar de doodstraf op staat) is dat niet realistisch.
pi_105808896
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 08:28 schreef andre347 het volgende:

[..]

Ja maar een ontwikkeling met betrekking tot moorden (waar de doodstraf op staat) is dat niet realistisch.
:') Ja want een seriemoordenaar die werkt voor de politie en meer moorden op zijn naam heeft dan bundy en dahmer wel? Kom op joh :{w
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_105809476
Ik snap die redenatie niet. Dan kun je nooit meer iets zeggen over een film of serie. Het is immers maar een film of serie.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_105809668
Maar Travis en die stagair werken dus samen, aangezien Travis ineens die arm had?
pi_105809701
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 09:34 schreef Paxcon het volgende:
Maar Travis en die stagair werken dus samen, aangezien Travis ineens die arm had?
Nee...

Travis was in Dexters huis. De doos stond voor de deur...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_105810868
vond het seizoen wel goed beginnen met een lekkere creapy killer maar uiteindelijk viel het toch weer tegen, net als seizoen 5.

Alle toevalligheden en slordigheden zijn al genoemd, jammer dat je een hele waslijst kan maken van dingen die beter uitgewerkt hadden moeten zijn. De kwaliteit is gewoon fors achteruit gegaan, het is een meer 'snelle' serie geworden waarin alles met 2 zinnen uitgelegd wordt en overgegaan wordt naar het volgende 'spannende' nietszeggend plotje. Desalniettemin wel nog steeds vermakelijk maar het predicaat Topserie heeft het niet meer.
pi_105811581
dat ja, na het 4e seizoen had het dat predicaat nog wel, toen vond ik alleen seizoen 3 een beetje tegenvallen, maar in verhouding tot seizoen 5 en 6 vond ik seizoen 3 nog wel aardig...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_105811857
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 08:20 schreef Estolan het volgende:
Je moet niet naar series kijken en ze gaan ontleden, dat slaat nergens op, en je verpest het eerder voor de mensen die het wel een goeie finale vinden
Wat is dit nou voor reactie :'). We zitten hier in een discussietopic, dus is het vanzelfsprekend dat mensen hier hun mening geven over het totale verloop van afgelopen seizoen. Dat de conclusie en het oordeel van de één afwijkt van de ander is logisch.

Het is gewoon exact zoals 'planethugo' het hierboven samenvat. De serie had gewoon een niveau dat ver boven de middelmaat uitstak. Als het dan zo drastisch daalt, mag je daar best kritisch op zijn toch? Ik kan best wat onwaarschijnlijkheden door de vingers zien maar wat dit seizoen gebracht heeft is gewoon van een dusdanig laag niveau dat een klaagzang mijn inziens op zijn plaats is!
pi_105811896
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 07:34 schreef andre347 het volgende:
Dat Debra bij die briefing nog niet doorhad dat Dexter degene was die in het water lag. Boot weg + Dexter weg = Dexter was in die ring of fire. Toen zat ik echt naar het beeld te schreeuwen.
Daar hoopte ik ook op ja. De laatste scène maakte dat weer goed. Wel jammer dat ze het niet zo hebben geschreven dat Deb er geleidelijk haar bedenkingen zou gaan krijgen, zoals Doakes.

Voor wat betreft het onvoorzichtig zijn van Dexter heb ik niet het idee dat dit een karakter ontwikkeling is, maar eerder een gevolg van slordigheid van de schrijvers. Heb het idee dat ze het tempo van de serie omhoog wilden krijgen. Vorige seizoenen vond ik trager, maar daardoor beter en spannender. Toen deden de fouten van Dexter er nog toe... Hadden ze dat mer dit seizoen weer gedaan dan hadden ze Deb langzaam haar bedenkingen kunnen laten krijgen.

Maar goed, maandje of 9/10 wachten dus...
De post hieronder? Useless!
pi_105811944
eigenlijk was dit ook precies hetzelfde einde als het vorige seizoen, alleen hing er nu toevallig geen doek tussen
pi_105812123
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 11:05 schreef planethugo het volgende:
eigenlijk was dit ook precies hetzelfde einde als het vorige seizoen, alleen hing er nu toevallig geen doek tussen
Ja vorig jaar werd ook gehint naar een ontdekking maar ze doen er verder niks mee. Ben het verder met jou eens over het tempo van de serie. Daarmee wordt het een beetje een serie zoals vele anderen met een rare hoofdpersoon nl. een sympathieke serial killer.
De post hieronder? Useless!
  dinsdag 20 december 2011 @ 11:39:47 #99
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_105813024
Ik neem aan dat de mensen die Dexter nu zat zijn na de laatste twee mindere seizoenen, hier niet meer gaan komen? Of toch na 9 maanden wachten een download zoeken en de aflevering kijken en weer kritiek leveren? :').

Het hoeft niet.
pi_105813166
Ook weer zo'n droeftoeter die niet tegen kritiek van zijn favo serie kan :')
  dinsdag 20 december 2011 @ 11:54:20 #101
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_105813508
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 11:44 schreef Flugel83 het volgende:
Ook weer zo'n droeftoeter die niet tegen kritiek van zijn favo serie kan :')
Bijna net zo ergerlijk als figuren die alles afkraken, het geen flikker aan vinden, maar toch blijven kijken.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_105813673
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 08:20 schreef Estolan het volgende:
LEKKER BOEIEND!!!!

het is en blijft een TV SERIE

Alsof in 24 alles echt kan, Jack Bauer ging immers NOOIT naar de WC
Alsof in series zoals Criminal Minds / Bones / CSI etc ze in de werkelijkheid wel altijd iedereen vangen binnen een mum van tijd, alsof de echte Labs er ook zo fancy uit zien

Nee

Je moet niet naar series kijken en ze gaan ontleden, dat slaat nergens op, en je verpest het eerder voor de mensen die het wel een goeie finale vinden
The Wire.. 'nuff said.
pi_105813698
Als het één van je favoriete series is/was heb je toch goede hoop dat ze het oude niveau weer weten te bereiken! En ook al vond ik dit seizoen te slecht voor woorden.....de laatste scene maakt je wel benieuwd naar de eerst volgende aflevering! Maar dat is weer niet begrijpelijk zeker...
pi_105813800
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 02:28 schreef golfer het volgende:
Leuk dat jullie die fantasie-series allemaal zo serieus nemen en tot in de kleine details op werkelijkheid gaan analyseren.

Je zou misschien gewoon zo'n serie lekker als ontspannende niemendalletjes kunnen bekijken?

Geloof me maar: Dexter bestaat niet echt!
Idd zeg :')
Volgens mij weten veel mensen het verschil niet tussen werkelijkheid en een serie.

Had toch het hele seizoen het idee dat Debra achter de dark passenger van Dexter zou komen..
Maarja is nog maar afwachten of ze er achter wellicht gaat Dexter weer een of ander smoesje verzinnen.
  Admin dinsdag 20 december 2011 @ 12:12:16 #105
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_105814123
Smoesje?

Ze zag hem het mes erin rammen. Travis ligt volledig geprepareerd op de tafel. Dexter heeft een schort om. Alles duidt op voorbedachte rade. Er is geen smoesje. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 20 december 2011 @ 12:14:26 #106
247892 NatteKrant
Lamme Goedzak
pi_105814209
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 12:12 schreef Breuls het volgende:
Smoesje?

Ze zag hem het mes erin rammen. Travis ligt volledig geprepareerd op de tafel. Dexter heeft een schort om. Alles duidt op voorbedachte rade. Er is geen smoesje. :P
Jawel, god heeft hem er toe bewogen. Hij is de chosen one!
De post hieronder? Useless!
pi_105814378
quote:
8s.gif Op dinsdag 20 december 2011 12:03 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]
Had toch het hele seizoen het idee dat Debra achter de dark passenger van Dexter zou komen..

maar voor het zover was kwam er helemaal uit het niets een verhaaltje dat deb eigenlijk sex wil met dexter, die ze altijd als broer gezien heeft :')
  dinsdag 20 december 2011 @ 12:28:28 #108
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_105814734
Oh ja, dit ook. Deb stort in na dood van agent in gebouw. LaGuerta probeert haar te troosten. Volgense scene stormt ze in kamer van psychologe. Ze vertelt niet over haar trauma. Maar over haar relatie met mannen en Dexter.

De vorige seizoenen zaten verhaaltechnisch beter in elkaar.
Isn't it ironic, don't you think
pi_105814977
was ook geen trauma he
  dinsdag 20 december 2011 @ 12:38:52 #110
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_105815042
Ze zat wel zielig in een hoekje te huilen en had een momentje voor haarzelf nodig.
Isn't it ironic, don't you think
  dinsdag 20 december 2011 @ 12:42:32 #111
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105815154
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 11:39 schreef Piperidine het volgende:
Ik neem aan dat de mensen die Dexter nu zat zijn na de laatste twee mindere seizoenen, hier niet meer gaan komen? Of toch na 9 maanden wachten een download zoeken en de aflevering kijken en weer kritiek leveren? :').

Het hoeft niet.
Ik was idd van plan om te gaan stoppen na dit seizoen. Maar die cliffhanger heeft me toch wel weer erg benieuwd gemaakt naar het volgende seizoen. Dus kom toch maar wel weer terug volgend jaar. ;)

Hopelijk word ik net als bij seizoen 4 na het telleurstellende 3e seizoen weer positief verrast.
pi_105815204
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 12:38 schreef jcdragon het volgende:
Ze zat wel zielig in een hoekje te huilen en had een momentje voor haarzelf nodig.
Ja omdat ze gelijk had alleen een verkeerd gebouw

zou jij je dan ook niet ff klote voelen?
pi_105815293
quote:
12s.gif Op dinsdag 20 december 2011 12:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Ik was idd van plan om te gaan stoppen na dit seizoen. Maar die cliffhanger heeft me toch wel weer erg benieuwd gemaakt naar het volgende seizoen. Dus kom toch maar wel weer terug volgend jaar. ;)

Hopelijk word ik net als bij seizoen 4 na het telleurstellende 3e seizoen weer positief verrast.
blijf het altijd grapppig vinden, de ene vind 1-4 geweldig en 5-6 slechter, de andere vind 3 volkomen kut, netals 6

slap gelul allemaal

ik ben serieus pas 3weken geleden begonnen met kijken, S01-S06E10 achter elkaar gekeken, en vorige week + gister aflv 11 & 12

en vermaak me prima

dan zie je pas hoe bepaalde personages compleet veranderen

Dit zie ik ook als je vaak bij andere series niet kijkt en dan in 1x alles, maakt alles een stuk duidelijker en spannender
  dinsdag 20 december 2011 @ 12:54:33 #114
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_105815544
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 12:44 schreef Estolan het volgende:

[..]

Ja omdat ze gelijk had alleen een verkeerd gebouw

zou jij je dan ook niet ff klote voelen?
Ze zou dan met haar psychologe moeten praten daarover. Ze stormt die kamer binnen en dan gaat ze over haar relatie met Dexter praten.
Isn't it ironic, don't you think
pi_105815909
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 12:46 schreef Estolan het volgende:

[..]

blijf het altijd grapppig vinden, de ene vind 1-4 geweldig en 5-6 slechter, de andere vind 3 volkomen kut, netals 6

slap gelul allemaal

ik ben serieus pas 3weken geleden begonnen met kijken, S01-S06E10 achter elkaar gekeken, en vorige week + gister aflv 11 & 12

en vermaak me prima

dan zie je pas hoe bepaalde personages compleet veranderen

Dit zie ik ook als je vaak bij andere series niet kijkt en dan in 1x alles, maakt alles een stuk duidelijker en spannender
Het helpt wel als je in 1x door kan kijken ja, zo was How I met your mother ook veel vermakelijker met veel op een rij, omdat dat de mindere afeleveringen minder blijven hangen, maar bij Dexter denk ik dat iedereen het er wel mee eens is dat seizoenen 1,2 en 4 stukken beter zijn dan 3,5 en 6.
Qua spanningsopbouw, toevalligheden en dreiging van het gepakt worden, door achtereenvolgens de Ice-truck-killer, politie, en Trinity zat het gewoon veel beter in elkaar.
(dreigingen zoals "Hello, Dexter Morgan" en de scene als Dexter bij Trinity aan tafel zit :') )
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_105817215
Dus nu zijn de meningen van degene die iedere week een episode gekeken hebben niet meer objectief? Ik heb de eerdere seizoenen meerdere malen gezien en ik hoef seizoen 6 echt niet non-stop te bekijken om tot de conclusie te komen dat het gewoon prut is :').
pi_105817322
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:36 schreef Flugel83 het volgende:
Dus nu zijn de meningen van degene die iedere week een episode gekeken hebben niet meer objectief? Ik heb de eerdere seizoenen meerdere malen gezien en ik hoef seizoen 6 echt niet non-stop te bekijken om tot de conclusie te komen dat het gewoon prut is :').
dat zegt ook niemand, alleen je merkt wel het verschil tussen de seizoenen en begrijpt ze makkelijker dan dat je ze steeds los van elkaar ziet

is ook logisch natuurlijk

ben benieuwd wat S07 gaat worden

Wacht met spanning af.....
  dinsdag 20 december 2011 @ 13:40:08 #118
177948 Daskaar
cake or death?
pi_105817355
ja laatste aflevering was van hetzelfde niveau als de rest van het seizoen, niet goed. maar de laatste scene is wel leuk idd.
mijn enige vraag is waarom de schrijvers dit niet een seizoen eerder konden doen.
in 5 was exact dezelfde scene, met debra en dexter in dezelfde ruimte gescheiden door een zeil, en dan loopt ze weg.
ik denk dat dit hele seizoen een opvuller was, gewoon om geld te verdienen, omdat ze wisten dat de laatste twee seizoenen het einde van dexter zouden betekenen, maar ze het concept toch te waardevol vonden om niet nog een extra seizoen uit te melken.
dat verklaart eigenlijk waarom alles zo half assed was dit seizoen.
pi_105817378
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:36 schreef Flugel83 het volgende:
meningen [...] niet objectief?
:'(
  dinsdag 20 december 2011 @ 13:41:09 #120
247892 NatteKrant
Lamme Goedzak
pi_105817393
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:05 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Het helpt wel als je in 1x door kan kijken ja, zo was How I met your mother ook veel vermakelijker met veel op een rij, omdat dat de mindere afeleveringen minder blijven hangen, maar bij Dexter denk ik dat iedereen het er wel mee eens is dat seizoenen 1,2 en 4 stukken beter zijn dan 3,5 en 6.
Qua spanningsopbouw, toevalligheden en dreiging van het gepakt worden, door achtereenvolgens de Ice-truck-killer, politie, en Trinity zat het gewoon veel beter in elkaar.
(dreigingen zoals "Hello, Dexter Morgan" en de scene als Dexter bij Trinity aan tafel zit :') )
"Hello..." (Trinity kijkt op pas om Dexter zijn nek.) "...Dexter Morgan." was wel een momentje ja :)

"Oh god" is er wat mij betreft weer zo een! Maar ben het met je eens. Spanning om gepakt te worden was niet echt aanwezig dit seizoen. En weinig kills -O- Maar kijk nu alweer uit naar volgend seizoen hoor.
De post hieronder? Useless!
pi_105818181
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 13:39 schreef Estolan het volgende:
dat zegt ook niemand, alleen je merkt wel het verschil tussen de seizoenen en begrijpt ze makkelijker dan dat je ze steeds los van elkaar ziet
De grootste teleurstelling van dit seizoen was denk ik dat je je na de tweede of derde aflevering al kon afvragen of Gellar wel echt was. Dit moest de grote clue van het seizoen zijn en werd een gigantische deceptie...
pi_105818365
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2011 12:54 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Ze zou dan met haar psychologe moeten praten daarover. Ze stormt die kamer binnen en dan gaat ze over haar relatie met Dexter praten.
Goed dat jij zulk gedetailleerd inzicht in het psyche van politieagente hebt, en vooral van eentje die niet echt bestaat en die je nog nooit hebt ontmoet. _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_105818439
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:03 schreef Flugel83 het volgende:

[..]

De grootste teleurstelling van dit seizoen was denk ik dat je je na de tweede of derde aflevering al kon afvragen of Gellar wel echt was. Dit moest de grote clue van het seizoen zijn en werd een gigantische deceptie...
Jeetje, waarom kijk je het uberhaupt nog, alleen maar gejank.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_105818538
Als je de overige reacties een beetje doorgelezen had, weet je de redenen waarom de 'jankers' nog blijven kijken :').
pi_105818667
Wat is dat gezeik dat je hier alleen maar positief mag posten over de serie? Laat iedereen gewoon zijn mening posten als ze daar behoefte aan hebben. Ik zie niemand met kritiek hier spammen of zeikerig doordrammen.

Als je alleen maar dezelfde mening als je eigen wilt zien richt je maar een eigen forum op.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_105818892
Dat dus! En volgens mij komen de onderbouwingen meer van de kritische dan lovende kant :{
pi_105819022
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat is dat gezeik dat je hier alleen maar positief mag posten over de serie? Laat iedereen gewoon zijn mening posten als ze daar behoefte aan hebben. Ik zie niemand met kritiek hier spammen of zeikerig doordrammen.

Als je alleen maar dezelfde mening als je eigen wilt zien richt je maar een eigen forum op.
Het heeft in mijn ogen (en zeker het gros van de negatieve reacties) te maken met een kwestie van inleven. Iedereen bekijkt een serie op een andere manier. Sommige mensen houden van voorspelbaar gedrag en 1 dimensionale karakters, alles moet voor ze uitgelegd worden en zodra er iets niet klopt is de verbeelding te klein en klopt het niet meer. Dus dan is het maar slecht.

En veel van die kleine dingetjes die aan interpretatie of inleving onderhevig zijn worden als feiten gebracht waarom iets slecht is waarbij ik juist denk dat het een subjectief iets is en dat stoort me enigszins.

Iedereen mag zijn eigen mening hebben, maar ga niet lopen plukken om het plukken, als je begrijpt wat ik bedoel.

Niet meer, niet minder.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:35:04 #128
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_105819489
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:24 schreef HostiMeister het volgende:

n, maar ga niet lopen plukken om het plukken, als je begrijpt wat ik bedoel.


Dat maak ik zelf wel uit

Een prutseizoen is het. De beste karakter, Brother Sam laten ze doodgaan, Brian komt terug voor 1 ep, Jonah ook, nieuwe neger komt in de serie maar waarom, vage stagieres, dat Geller dood is weet de oplettende kijker al vanaf aflevering 2, Travis wordt vrijgelaten halverwege door dexter, de SAW moorden zie je van ver aankomen, Debra verliefd op Dexter, dat ze Dexter ontdekken gaat zie je ook al aankomen, Hanks is geen moment geloofwaardig als badguy, Quin die rondneukt, Laguerta die manipuleert.

Bah.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_105819543
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
Het heeft in mijn ogen (en zeker het gros van de negatieve reacties) te maken met een kwestie van inleven. Iedereen bekijkt een serie op een andere manier. Sommige mensen houden van voorspelbaar gedrag en 1 dimensionale karakters, alles moet voor ze uitgelegd worden en zodra er iets niet klopt is de verbeelding te klein en klopt het niet meer. Dus dan is het maar slecht.
Belachelijke stroman. Iedereen die niet jouw mening heeft houdt van ééndimensionale karakters en snapt Dexter gewoon niet? :D!
quote:
En veel van die kleine dingetjes die aan interpretatie of inleving onderhevig zijn worden als feiten gebracht waarom iets slecht is waarbij ik juist denk dat het een subjectief iets is en dat stoort me enigszins.
Je verwart feiten met argumenten.
quote:
Iedereen mag zijn eigen mening hebben, maar ga niet lopen plukken om het plukken, als je begrijpt wat ik bedoel.
Nee, ik begrijp niet wat je bedoelt. Want ik ben het 100% met je oneens dat mensen aan het plukken om het plukken waren. Wat je zegt komt neer op dat men een andere mening mag hebben zolang ze je er jou maar niet mee lastig vallen op een openbaar discussieforum.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_105819614
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Belachelijke stroman. Iedereen die niet jouw mening heeft houdt van ééndimensionale karakters en snapt Dexter gewoon niet? :D!

[..]

Je verwart feiten met argumenten.

[..]

Nee, ik begrijp niet wat je bedoelt. Want ik ben het 100% met je oneens dat mensen aan het plukken om het plukken waren. Wat je zegt komt neer op dat men een andere mening mag hebben zolang ze je er jou maar niet mee lastig vallen op een openbaar discussieforum.
Prima. :)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_105819927
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 12:12 schreef Breuls het volgende:
Smoesje?

Ze zag hem het mes erin rammen. Travis ligt volledig geprepareerd op de tafel. Dexter heeft een schort om. Alles duidt op voorbedachte rade. Er is geen smoesje. :P
:{w onzin daar kunnen ze best onderuit komen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_105819957
Vannacht de laatste aflevering gekeken. Moet zeggen dat ik het wel teleurstellend vind dat twee zaken erg van het toeval afhangen. Dat Dexter als eerste die kamer instapt waardoor hij kans heeft om zijn gezicht van dat schilderij af te halen, terwijl Dexter veelal later pas bij de scene aankomt (of doet alsof), en ook dat hij (eigenlijk iets van de vorige aflevering) aan die vuurzee ontsnapt doordat hij kennelijk niet goed vastgemaakt is, en dat toevalligerwijs die boot langskomt...

Ik moet zeggen dat alles bij elkaar de makkelijke wegen schrijf-/verhaaltechnisch dit seizoen toch meer waren dan de andere seizoenen, in de zin van dat ik me er aan stoor en het echt aan de serie vind afdoen.
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:49:20 #133
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_105820063
Sinds wanneer gaat een bloedexpert als eerste een huis binnen trouwens, de politie moet t huis sowieso eerst clearen.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_105820272
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:49 schreef Stefan het volgende:
Sinds wanneer gaat een bloedexpert als eerste een huis binnen trouwens, de politie moet t huis sowieso eerst clearen.
Dit bedoel ik, jij denk dat er nog niemand binnen is geweest? Jij bent een expert op het gebied van protocol van de miami moordzaken en eventueel opvolgend sporenonderzoek?

Wat dacht je hiervan, twee agenten kregen een bericht, gingen kijken en zagen de lijken. Sloten het gebied af en wachtten op iemand van sporen onderzoek. De detectives zijn niet naar binne gegaan om eventueel sporenonderzoek niet te vermoeilijken. Et voila, daar is Dexter. Niet elke agent kent elke andere detective of labnerd. Is toch minstens zo aannemelijk of ben ik nou gek?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:55:33 #135
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105820314
Het is nu gewoon een opeenvolging van slordigheden en ongeloofwaardige toevalligheden. Als zoiets in het begin van de serie niet was, dan mag je toch spreken van kritiek, wanneer je die ontwikkeling niet bevalt, lijkt me? Neemt niet weg dat je de serie dan uitkotst, maar dat is dan iets wat je een jammere ontwikkeling vindt. Dat kan ook wanneer je de serie verder gewoon goed bevalt: het acteren, camerawerk en de globale lijnen van het verhaal, die het toch leuk maken te kijken. Maar het plezier zou alleen groter zijn als die slordig- en toevalligheden achterwege gelaten kon worden.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 20 december 2011 @ 14:57:28 #136
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_105820397
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:54 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dit bedoel ik, jij denk dat er nog niemand binnen is geweest? Jij bent een expert op het gebied van protocol van de miami moordzaken en eventueel opvolgend sporenonderzoek?

Wat dacht je hiervan, twee agenten kregen een bericht, gingen kijken en zagen de lijken. Sloten het gebied af en wachtten op iemand van sporen onderzoek. De detectives zijn niet naar binne gegaan om eventueel sporenonderzoek niet te vermoeilijken. Et voila, daar is Dexter. Niet elke agent kent elke andere detective of labnerd. Is toch minstens zo aannemelijk of ben ik nou gek?
Die agenten zagen de tekening met Dexters gezicht en Dexter kan de muurschildering gewoon verminken?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_105820561
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:54 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dit bedoel ik, jij denk dat er nog niemand binnen is geweest? Jij bent een expert op het gebied van protocol van de miami moordzaken en eventueel opvolgend sporenonderzoek?

Wat dacht je hiervan, twee agenten kregen een bericht, gingen kijken en zagen de lijken. Sloten het gebied af en wachtten op iemand van sporen onderzoek. De detectives zijn niet naar binne gegaan om eventueel sporenonderzoek niet te vermoeilijken. Et voila, daar is Dexter. Niet elke agent kent elke andere detective of labnerd. Is toch minstens zo aannemelijk of ben ik nou gek?
Dexter doet het sporenonderzoek niet in zijn eentje. In de serie is hij nooit als eerste op de crimescene, ze wachten nooit op hem. Die agenten hebben het huis doorzocht en dus ook het schilderij gezien, zonder hamerslagen. Dit zal in hun rapport staan en dat zullen ze ook vertellen aan de rechercheurs. Ook zullen ze waarschijnlijk nog in de buurt zijn. Je kunt die gemakkelijke uitweg van de schrijvers echt niet goedpraten.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_105820573
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:57 schreef Stefan het volgende:

[..]

Die agenten zagen de tekening met Dexters gezicht en Dexter kan de muurschildering gewoon verminken?
Ja, dat waren gewone uni's die hebben voor de rest daar niets te zoeken behalve vaststellen dat er een crimineel feit is gepleegd, daarna worden de experts gehaald. Zo vreemd is het toch allemaal niet?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_105820695
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:54 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dit bedoel ik, jij denk dat er nog niemand binnen is geweest? Jij bent een expert op het gebied van protocol van de miami moordzaken en eventueel opvolgend sporenonderzoek?

Wat dacht je hiervan, twee agenten kregen een bericht, gingen kijken en zagen de lijken. Sloten het gebied af en wachtten op iemand van sporen onderzoek. De detectives zijn niet naar binne gegaan om eventueel sporenonderzoek niet te vermoeilijken. Et voila, daar is Dexter. Niet elke agent kent elke andere detective of labnerd. Is toch minstens zo aannemelijk of ben ik nou gek?
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:01 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja, dat waren gewone uni's die hebben voor de rest daar niets te zoeken behalve vaststellen dat er een crimineel feit is gepleegd, daarna worden de experts gehaald. Zo vreemd is het toch allemaal niet?
Ook al bekijk je het op die manier (die overigens ook onwaarschijnlijk is, want ook de uni's moeten door het gebouw heen; stel dat er nog iemand binnen is die hulp nodig heeft, en/of de dader nog binnen is. Uni's zijn ook gewoon volwaardige politieagenten hè). Dexter is alleen de bloedspetter analyst. En Basista en Masuka waren er al voordat Dexter er was. En er zijn zat andere afleveringen waar er wel al mensen binnen waren voordat Dexter er was, dus dat hele (Dexter:) "Have you been inside yet?" (Batista:) "No, we've been waiting on you" is gewoon een goedkope manier geweest om de boel te verwerken. Eigenlijk hadden ze beter dat hoofd van Dexter kunnen weglaten, en dat Travis gewoon keek naar een foto van Dexter en dan naar de afbeelding van het beest oid.
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:05:01 #140
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_105820705
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:01 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja, dat waren gewone uni's die hebben voor de rest daar niets te zoeken behalve vaststellen dat er een crimineel feit is gepleegd, daarna worden de experts gehaald. Zo vreemd is het toch allemaal niet?
Natuurlijk wel, het slaat nergens op dat niemand naar binnen gaat voor Dexter dat doet.
En dat niemand hoort dat ie de muur kapotslaat
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:06:02 #141
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_105820740
Sowieso, Travis heeft die muurschildering in 2 dagen geverfd terwijl ie ook bezig was met wormwood en de vuurzee?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_105820750
Prima, dan niet.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:07:51 #143
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_105820806
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:06 schreef HostiMeister het volgende:
Prima, dan niet.
Nee, dat kan je niet rechtlullen. Dexter is geen politie, die doet bloedspetters, dus batista zou gewoon eerst naar binnen moeten gaan en niet wachten op Dexter. Slecht schrijfwerk
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_105820864
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:07 schreef Stefan het volgende:

[..]

Nee, dat kan je niet rechtlullen. Dexter is geen politie, die doet bloedspetters, dus batista zou gewoon eerst naar binnen moeten gaan en niet wachten op Dexter. Slecht schrijfwerk
Als jij dat vind, prima, ik laat mij door zulke ambigue details mijn kijkplezier niet vergallen, jij blijkbaar wel. Ik vind het verklaarbaar, jij vindt het slecht schrijfwerk. So be it. :)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:11:28 #145
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_105820931
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:09 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Als jij dat vind, prima, ik laat mij door zulke ambigue details mijn kijkplezier niet vergallen, jij blijkbaar wel. Ik vind het verklaarbaar, jij vindt het slecht schrijfwerk. So be it. :)
Oke, verklaar eens waarom de recherche braaf buiten wacht op de bloedspetter analist
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_105821061
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:11 schreef Stefan het volgende:

[..]

Oke, verklaar eens waarom de recherche braaf buiten wacht op de bloedspetter analist
Om eventueel sporen onderzoek niet te vermoeilijken.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_105821071
de CSI's gaan ( als er geen dreig situatie aanwezig is ) altijd als 1e naar binnen, dan de rest pas
pi_105821079
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:09 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Als jij dat vind, prima, ik laat mij door zulke ambigue details mijn kijkplezier niet vergallen, jij blijkbaar wel. Ik vind het verklaarbaar, jij vindt het slecht schrijfwerk. So be it. :)
Waaronder een Masuka die de sporen normaal onderzoekt ook staat te wachten he.. ;)

EDIT:
Dexter komt soms niet eens langs, of wordt dan later gebeld, ja, we zijn hier op een crime-scene, er is bloed, kom je ff kijken...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_105821085
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:09 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Als jij dat vind, prima, ik laat mij door zulke ambigue details mijn kijkplezier niet vergallen, jij blijkbaar wel. Ik vind het verklaarbaar, jij vindt het slecht schrijfwerk. So be it. :)
Het is ooit anders geweest, en dan wordt je nu eenmaal kritischer.
Batista en Masuka die er al zijn, en die in de meeste eerdere afleveringen wel gewoon aan de gang gingen, logica dat ze sowieso naar binnen gaan om het gebouw te clearen, hetzelfde geldt voor de uni's die dat sowieso ook moeten doen om potentieel gevaar uit te sluiten, het geluid dat het kapotmaken van dat gezicht moet maken, evt. troep van het gips dat op Dexter terecht kan komen.
Dit waar de eerste seizoenen juist uitblonken in het weergeven van het omgaan met dit soort details.
Ik denk dat het ook gewoon luiheid is. Ik bedoel, echt lastig is het natuurlijk niet om Dexter achter de schuilplaats te laten komen. Dit hebben ze immers vaak zat gedaan. Maar misschien dat het gewoon niet in de tijdsframe paste. Kennelijk mag zelfs de seizoensfinale van een goedscorende serie als Dexter niet veel langer worden.
pi_105821315
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:15 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Waaronder een Masuka die de sporen normaal onderzoekt ook staat te wachten he.. ;)
God weet hoe lang die er al staat, misschien komt ie net aan en issie nog met Batista aan het lullen, of heeft Dexter de lead inzake deze omdat Deb nu de Luitenant is. Kan allemaal. Zoals ik al zei, ik ga over zulke details niet moeilijk doen, je weet wat de bedoeling van deze scene is en dat is niet dat iemand anders het hoofd van Dexter op die muur zou zien, maar Dexter zelf en zo is het ook geschreven.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_105821431
Als jij geen verschil ziet tussen dit seizoen en bijvoorbeeld seizoen 1 en 2, dan wens ik je veel plezier met seizoen 7, zal je dat ook wel leuk vinden.
Voor de mensen die WEL op die details letten is het jammerlijk dat het in vroegere seizoenen allemaal WEL klopte en in het laatste seizoen niet, voor deze groep, waaronder mezelf, hoop ik dat seizoen 7 wel weer beter in elkaar steekt.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_105821539
in andere seizoenen was Deb geen LT. en nu belt ze steeds als 1e naar Dexter of hij langs komt of ergens naar kan kijken

dus dan is het logisch dat hij als 1e erheen gaat, immers hij die opdracht van zijn superior krijgt

dus ja, dit soort dingen zijn nu eenmaal anders dan in S1/2

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2011 15:27:37 ]
pi_105821563
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:24 schreef ace_eleven het volgende:
Als jij geen verschil ziet tussen dit seizoen en bijvoorbeeld seizoen 1 en 2, dan wens ik je veel plezier met seizoen 7, zal je dat ook wel leuk vinden.
Voor de mensen die WEL op die details letten is het jammerlijk dat het in vroegere seizoenen allemaal WEL klopte en in het laatste seizoen niet, voor deze groep, waaronder mezelf, hoop ik dat seizoen 7 wel weer beter in elkaar steekt.
En jij zegt dat er in eerdere seizoenen dergelijke toevalligheden niet voorkwamen? Ik zie zeker verschil, en ik zeg niet dat het een geweldig seizoen was. Maar een seizoen van een serie die ik graag mag. En met plezier kijk. Dan ga ik niet de ontzettende zeur uithangen omdat sommige kleine kutdetails niet helemaal waterdicht zijn. Zo zie ik het althans.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:29:16 #154
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105821638
Dus je vindt hetzelfde, maar je wilt het liever niet zeggen/horen? ;(
Niemand zegt dat wij geen plezier in kijken hebben. We zijn gewoon realistisch en leveren kritiek.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_105821759
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:29 schreef shiznuts het volgende:
Dus je vindt hetzelfde, maar je wilt het liever niet zeggen/horen? ;(
Niemand zegt dat wij geen plezier in kijken hebben. We zijn gewoon realistisch en leveren kritiek.
Nee, lees nou maar wat ik net schreef. Het is misschien iets minder dan seizoen 2, maar nog steeds goed. Het waren niet de details die het voor mij deden. Maar het verhaal en de karakters. Dat elk detail allemaal klopte was prima, dat er nu misschien meer verbeelding bij nodig is om het kloppend te krijgen stoort mij niet. Maar dat zal dan wel aan mij liggen. :)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:33:59 #156
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105821853
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:32 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Maar dat zal dan wel aan mij liggen. :)
Ok, laten we het daarop houden. ;) :P :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_105821950
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:33 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ok, laten we het daarop houden. ;) :P :+
Prima ^O^
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:40:30 #158
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105822140
Alle kleine details daargelaten, ik vond ook heel het verhaal en de karakters enorm matig dit seizoen. Als dat beter was geweest had ik me ook minder geërgerd aan die kleine details. Het thema religie werd ook uitgewerkt op een manier dat een gemiddelde brugpieper nog beter kan in een opstel.
pi_105822318
Wat ik wel aardig vond met het thema van religie is, maar inderdaad vooral toen brother Sam nog leefde, is dat het wel character-development van Dexter in de schoot worp, twijfel over goed en slecht, wel geen God, dat hij stond te bidden voor zijn zoontje en met DDK als andere uiterste . In die zin brachten ze religie wel lekker breed...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_105822386
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Alle kleine details daargelaten, ik vond ook heel het verhaal en de karakters enorm matig dit seizoen. Als dat beter was geweest had ik me ook minder geërgerd aan die kleine details. Het thema religie werd ook uitgewerkt op een manier dat een gemiddelde brugpieper nog beter kan in een opstel.
Klopt, ik vond in het begin het hele idee erachter briljant, religie in combi met Dexter, eens kijken hoe dat gaat werken, ook vond ik het erg goed dat hij ook op een positieve manier in aanraking kwam met religie (die dode ex-crimineel), maar er zaten te veel losse einden in. Ach het blijft imo een goede serie, al vond ik season 4-5 wel wat beter.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:46:42 #161
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105822404
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:44 schreef ace_eleven het volgende:
Wat ik wel aardig vond met het thema van religie is, maar inderdaad vooral toen brother Sam nog leefde, is dat het wel character-development van Dexter in de schoot worp, twijfel over goed en slecht, wel geen God, dat hij stond te bidden voor zijn zoontje en met DDK als andere uiterste . In die zin brachten ze religie wel lekker breed...
Toen Mos Def nog leefde had ik nog hoop voor dit seizoen. Daarna (eigenlijk na Nebraska) ging het helemaal snel bergafwaarts ;)
pi_105822600
Ja, ik had het idee dat Nebraska er vooral in verwerkt was om te laten zien dat er meerdere dark passangers bestaan en dat die ook wel objecten kunnen hanteren/ bewegen, zoals Brian de hele tijd aan t eten was en uiteindelijk de riek aan Dexter aanrijkt om die willekeurige kill te maken.
Dit allemaal als kleine hints om later naar de onthulling van Gellar toe te werken. Alleen was dat hele Gellar-gedeelte te doorzichtig gebracht.
Het had wel mooi geweest als Travis OOK niet bestond, en ook gewoon een personality van Dexter was, die op was gekomen door zijn vernieuwde interesse in religie, daar hoopte ik op een gegeven moment nog een beetje op (tegen beter weten in) ;)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:51:04 #163
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_105822609
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 14:08 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Goed dat jij zulk gedetailleerd inzicht in het psyche van politieagente hebt, en vooral van eentje die niet echt bestaat en die je nog nooit hebt ontmoet. _O-
Het gaat om de continuiteit in het verhaal. De psychologe is aangesteld om haar te helpen met de druk, stress als Lt. Het enige wat ze doet is Deb overtuigen dat ze verliefd is op Dexter.

Als ze eerst problemen heeft dat een agent dood is gegaan. En dan naar de psychologe gaat is dat toch het eerste waar je over praat. En niet over Dexter.

Ook de scene waarin Harrison ontvoerd is. Dexter vraagt aan de juf of ze Harrison gezien heeft. Die antwoord dat een man met een leeuwenmasker hem heeft meegenomen. Ze dacht dat het Dexter was. Nou een juf kan de vader van een kind niet herkennen met masker op ! Ze kan toch zien dat die man andere kleren heeft en een andere lichaamsbouw. Dexter lijkt me groter dan Travis.

Het einde van de Travisplot is echt heel slecht geschreven. Het haalt het nivo van de eerdere seizoenen niet en ligt tegen een Deus ex machina aan. (no pun intended)
Isn't it ironic, don't you think
pi_105822731
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:51 schreef jcdragon het volgende:

Ook de scene waarin Harrison ontvoerd is. Dexter vraagt aan de juf of ze Harrison gezien heeft. Die antwoord dat een man met een leeuwenmasker hem heeft meegenomen. Ze dacht dat het Dexter was. Nou een juf kan de vader van een kind niet herkennen met masker op ! Ze kan toch zien dat die man andere kleren heeft en een andere lichaamsbouw. Dexter lijkt me groter dan Travis.

Hij pastte de kleren van Dexter wel, en had trouwens toen ook gewoon kleren van Dexter aan... ;)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 20 december 2011 @ 15:53:42 #165
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105822751
Even iets positiefs tussen door :P
Ik vind die Harrison trouwens wel heel goed gecast. Dat jochie lijkt net echt op Michael C. Hall
pi_105822876
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:51 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Het gaat om de continuiteit in het verhaal. De psychologe is aangesteld om haar te helpen met de druk, stress als Lt. Het enige wat ze doet is Deb overtuigen dat ze verliefd is op Dexter.

Als ze eerst problemen heeft dat een agent dood is gegaan. En dan naar de psychologe gaat is dat toch het eerste waar je over praat. En niet over Dexter.
Dat is een aanname die jij maakt, er speelt vanalles in Debs hoofd, en ze heeft het de laatste tijd elke sessie over Dexter gehad omdat hij blijkbaar een belangrijke spil is in haar leven. Ze heeft het geen enkele keer over de DDK zaak gehad met de psychologe, dus waar zou ze daar dan net deze keer wel over beginnen?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_105823188
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:21 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

God weet hoe lang die er al staat, misschien komt ie net aan en issie nog met Batista aan het lullen, of heeft Dexter de lead inzake deze omdat Deb nu de Luitenant is. Kan allemaal. Zoals ik al zei, ik ga over zulke details niet moeilijk doen, je weet wat de bedoeling van deze scene is en dat is niet dat iemand anders het hoofd van Dexter op die muur zou zien, maar Dexter zelf en zo is het ook geschreven.
Batista zei letterlijk "We've been waiting for you". Dus ze stonden wel degelijk te wachten om een onduidelijke reden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:27 schreef HostiMeister het volgende:

En jij zegt dat er in eerdere seizoenen dergelijke toevalligheden niet voorkwamen? Ik zie zeker verschil, en ik zeg niet dat het een geweldig seizoen was. Maar een seizoen van een serie die ik graag mag. En met plezier kijk. Dan ga ik niet de ontzettende zeur uithangen omdat sommige kleine kutdetails niet helemaal waterdicht zijn. Zo zie ik het althans.
Jij noemt het zeur, maar ik noem het gewoon degelijke kritiek. Dit wil niet zeggen dat het meteen niets meer is. Maar iets dat minder is, mag toch best benoemd worden? Sterker nog, als je een echte fan bent, ben je juist eerder geneigd tot kritiek. Er is geen club die ik zoveel afzeik als PSV. Toch heb ik er al jaren een seizoenskaart...
  dinsdag 20 december 2011 @ 16:04:13 #168
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_105823232
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:53 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Hij pastte de kleren van Dexter wel, en had trouwens toen ook gewoon kleren van Dexter aan... ;)
Ok, dat is wel goed in het verhaal verwerkt. Maar Dexter lijkt me nog steeds groter dan Travis. Dexter had zijn murder truitje aan en Travis een groene blouse. Dat is nog steeds een verschil.

quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Even iets positiefs tussen door :P
Ik vind die Harrison trouwens wel heel goed gecast. Dat jochie lijkt net echt op Michael C. Hall
Vind ik ook !

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:56 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dat is een aanname die jij maakt, er speelt vanalles in Debs hoofd, en ze heeft het de laatste tijd elke sessie over Dexter gehad omdat hij blijkbaar een belangrijke spil is in haar leven. Ze heeft het geen enkele keer over de DDK zaak gehad met de psychologe, dus waar zou ze daar dan net deze keer wel over beginnen?
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:51 schreef jcdragon het volgende:

[..]
Als ze eerst problemen heeft dat een agent dood is gegaan. En dan naar de psychologe gaat is dat toch het eerste waar je over praat. En niet over Dexter.
Jij maakt zelf ook aannames. Maar die passen minder in het verhaal en het beeld die we tot nu toe hebben van de serie. Goed geschreven plottwists zijn ok. Maar die heb ik alleen in eerdere seizoenen gezien.
Isn't it ironic, don't you think
pi_105823412
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:04 schreef jcdragon het volgende:
Jij maakt zelf ook aannames. Maar die passen minder in het verhaal en het beeld die we tot nu toe hebben van de serie. Goed geschreven plottwists zijn ok. Maar die heb ik alleen in eerdere seizoenen gezien.
Ze heeft geen een keer met d'r psychologe over DDK gehad en nu zou ze er ineens over moeten beginnen? Loop je me nou te trollen of wat?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_105823559
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:08 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ze heeft geen een keer met d'r psychologe over DDK gehad en nu zou ze er ineens over moeten beginnen? Loop je me nou te trollen of wat?
Ze had het er een keer over dat Dexter haar leven heeft gered, door die vrouw in die verhoorkamer (?) te smijten.
  dinsdag 20 december 2011 @ 16:12:37 #171
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_105823579
Al die opmerking over dat een serie altijd onrealistisch is :') Hoe krijg je het voor elkaar.
  dinsdag 20 december 2011 @ 16:14:45 #172
247892 NatteKrant
Lamme Goedzak
pi_105823660
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Even iets positiefs tussen door :P
Ik vind die Harrison trouwens wel heel goed gecast. Dat jochie lijkt net echt op Michael C. Hall
Eens. En zag je dat ventje schrikken van dat gillende meisje toen Dexter een leeuw nadeed? :D
De post hieronder? Useless!
  dinsdag 20 december 2011 @ 16:23:43 #173
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_105824004
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:08 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ze heeft geen een keer met d'r psychologe over DDK gehad en nu zou ze er ineens over moeten beginnen? Loop je me nou te trollen of wat?
Volgens mij zit jij te trollen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 15:51 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Het gaat om de continuiteit in het verhaal. [..]

Als ze eerst problemen heeft dat een agent dood is gegaan. En dan naar de psychologe gaat is dat toch het eerste waar je over praat. En niet over Dexter.
Isn't it ironic, don't you think
pi_105824099
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:23 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Volgens mij zit jij te trollen.

[..]

Hoe kom je erbij dat dat haar grootste probleem was? Weetje wat, laat ook maar.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 20 december 2011 @ 16:35:58 #175
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_105824541
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:26 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Weetje wat, laat ook maar.
Ok.
Isn't it ironic, don't you think
  dinsdag 20 december 2011 @ 17:03:46 #176
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105825741
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:12 schreef ralfseltje het volgende:
Al die opmerking over dat een serie altijd onrealistisch is :') Hoe krijg je het voor elkaar.
Juist niet 'altijd'. Het valt vooral nú steeds meer op omdat in het begin alles vrij aardig klopte/zou kunnen/in elkaar zat en nu elke aflevering overspoelt wordt met vage dingen, slordigheden en ongeloofwaardige toevalligheden die er eerst niet inzaten. Dat is een trend die men terecht bekritiseert omdat het niet in de initiële vorm van de serie zat. Een serie hoeft niet realistisch te zijn. Maar het moet zich wel aan de realiteit van de serie zelf houden. Die vorm hebben ze zelf in het begin aangegeven. Dat buigen ze nú omdat het hen opeens beter uitkomt, niet omdat daar de aflevering beter van wordt voor de kijker, integendeel (wat mij betreft).

Zou je het ook normaal vinden als Dexter door een spin gebeten wordt, dat 'ie dan superkrachten zou krijgen, als de schrijvers dat zouden willen? Daar zou je geen problemen mee hebben, want een serie is toch fictie en onrealistisch, dus men kan doen en laten met de afleveringen wat men wil? :P Zo'n verandering zou ik niet wenselijk vinden. Waarom maakt men altijd een pilotaflevering voor een serie voor uitzendingen geproduceerd wordt? Omdat men bij de zenders dan weet wat men mag verwachten. Zou raar zijn als men bij de opvolgende afleveringen opeens van het initiële concept zou afstappen en er een andere invulling aan zou geven, niet?

Betekent verder niet dat het niet leuk is om te kijken. Maar wanneer je vindt dat het leuker/beter zou kunnen, dan is FOK! een prima medium om die mening te ventileren lijkt me. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 20 december 2011 @ 17:33:26 #177
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_105827053
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 17:03 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Juist niet 'altijd'. Het valt vooral nú steeds meer op omdat in het begin alles vrij aardig klopte/zou kunnen/in elkaar zat en nu elke aflevering overspoelt wordt met vage dingen, slordigheden en ongeloofwaardige toevalligheden die er eerst niet inzaten. Dat is een trend die men terecht bekritiseert omdat het niet in de initiële vorm van de serie zat. Een serie hoeft niet realistisch te zijn. Maar het moet zich wel aan de realiteit van de serie zelf houden. Die vorm hebben ze zelf in het begin aangegeven. Dat buigen ze nú omdat het hen opeens beter uitkomt, niet omdat daar de aflevering beter van wordt voor de kijker, integendeel (wat mij betreft).

Zou je het ook normaal vinden als Dexter door een spin gebeten wordt, dat 'ie dan superkrachten zou krijgen, als de schrijvers dat zouden willen? Daar zou je geen problemen mee hebben, want een serie is toch fictie en onrealistisch, dus men kan doen en laten met de afleveringen wat men wil? :P Zo'n verandering zou ik niet wenselijk vinden. Waarom maakt men altijd een pilotaflevering voor een serie voor uitzendingen geproduceerd wordt? Omdat men bij de zenders dan weet wat men mag verwachten. Zou raar zijn als men bij de opvolgende afleveringen opeens van het initiële concept zou afstappen en er een andere invulling aan zou geven, niet?

Betekent verder niet dat het niet leuk is om te kijken. Maar wanneer je vindt dat het leuker/beter zou kunnen, dan is FOK! een prima medium om die mening te ventileren lijkt me. :P
Ik ben het met je eens hoor. Maar dat mensen denken dat het een valide argument is om te zeggen dat een serie altijd onrealistisch is, en dat je het gebrek aan logica/realisme daarom niet mag bekritiseren, vind ik echt tenenkrommend :D
pi_105829717
Wat gebeurd er nu met die hand van de icetruck killer?
pi_105831306
Fuck wat was dit seizoen slecht zeg. Godver dat einde. Ik zat hier echt te huilen van schaamte hoe ze dit zo hebben kunnen verneuken...

Er is echter hoop voor seizoen 7 nu deb het weet kunnen ze weer inspiratie uit de boeken halen en hoeven ze niet meer alles zelf te bedenken :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 20 december 2011 @ 19:47:18 #181
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_105832926
Hij was goed *O*.
pi_105833324
whajooo, dat einde van dit seizoen! nice! heb nu al zin in volgend seizoen!!!
pi_105835795
goddomme man 9 maanden slaat nergens op. Waarom gaan die luie flikkers niet meteen aan het werk dan.
pi_105836388
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 20:40 schreef dadgad het volgende:
goddomme man 9 maanden slaat nergens op. Waarom gaan die luie flikkers niet meteen aan het werk dan.
C.S. Lee (Masuka) is nu twee films aan t opnemen
James Remar (Harry) maakt 3 films die uitkomen in 2012
David Zayas (Batista) maakt 2 films die uitkomen in 2012

Er zijn wel wat van die acteurs die ook nog wat anders doen dan alleen Dexter he ;)
En verder moeten ze wellicht even nadenken hoe ze nu een waterdicht plot kunnen schrijven :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_105844491
Matig seizoen (niet zo slecht als 5) maar dat einde schept weer de nodige verwachtingen voor seasons to come.. Maw ik blijf kijken!
pi_105844703
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 20:40 schreef dadgad het volgende:
goddomme man 9 maanden slaat nergens op. Waarom gaan die luie flikkers niet meteen aan het werk dan.
9 maanden?? wtf zo lang? kut! was ik maar nooit gaan kijken maand geleden... Die dude van dexter heeft toch kanker gehad oid?
pi_105848164
Hopelijk worden dit de laatste 2 seizoenen
pi_105848692
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef resque het volgende:

[..]

9 maanden?? wtf zo lang? kut! was ik maar nooit gaan kijken maand geleden... Die dude van dexter heeft toch kanker gehad oid?
sinds halverwege 2010 in remissie
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_105857177
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 23:18 schreef DUK het volgende:
Matig seizoen (niet zo slecht als 5) maar dat einde schept weer de nodige verwachtingen voor seasons to come.. Maw ik blijf kijken!
Wat heeft iedereen tegen 5? Dat seizoen eindigde echt fucking kut (al in afl 11 was het kut) maar verder was het echt 100 keer beter dan seizoen 6... Ik snap de (positieve) meningen in dit topic echt totaal niet. Kennelijk kijken veel mensen echt volstrekt anders naar een serie dan ik...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_105858298
Ik snap niet waar mensen om zeiken, het enige wat ik tegenwoordig minder aan Dexter vind is dat hij echt maar 2 of 3 personen per season afmaakt, vroeger was dat op z'n minst iedere twee episodes, nu is het 10 episodes research en dan gaat hij maar eens over tot het moorden. Verder blijft het een sterke serie.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_105858432
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 09:49 schreef Norrage het volgende:

[..]

Wat heeft iedereen tegen 5? Dat seizoen eindigde echt fucking kut (al in afl 11 was het kut) maar verder was het echt 100 keer beter dan seizoen 6... Ik snap de (positieve) meningen in dit topic echt totaal niet. Kennelijk kijken veel mensen echt volstrekt anders naar een serie dan ik...
Ik vond seizoen 5 ook beter dan 6, maar wel veel minder sterk dan eerdere seizoenen, en volgens mij velen met mij :')

quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 10:35 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik snap niet waar mensen om zeiken, het enige wat ik tegenwoordig minder aan Dexter vind is dat hij echt maar 2 of 3 personen per season afmaakt, vroeger was dat op z'n minst iedere twee episodes, nu is het 10 episodes research en dan gaat hij maar eens over tot het moorden. Verder blijft het een sterke serie.
Lees jij de eerder geplaatste comments wel? Volgens mij is het namelijk wel duidelijk, maar als jij je aan de genoemde punten niet stoort is dat natuurlijk prima, maar er worden heel veel argumenten gegeven waar je toch wel een argument tegenin mag brengen alvorens je kan claimen dat het 'een sterke serie blijft'. Ik vind het nog wel altijd vermakelijk, maar heel veel minder sterk :Y
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 21 december 2011 @ 10:42:09 #192
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_105858586
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 10:39 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik vond seizoen 5 ook beter dan 6, maar wel veel minder sterk dan eerdere seizoenen, en volgens mij velen met mij :')

[..]

Lees jij de eerder geplaatste comments wel? Volgens mij is het namelijk wel duidelijk, maar als jij je aan de genoemde punten niet stoort is dat natuurlijk prima, maar er worden heel veel argumenten gegeven waar je toch wel een argument tegenin mag brengen alvorens je kan claimen dat het 'een sterke serie blijft'. Ik vind het nog wel altijd vermakelijk, maar heel veel minder sterk :Y
Ja zeker minder seizoen dan die daarvoor (seizoen 3 weet ik niet...) maar zoveel beter en spannender dan 6.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_105858819
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 10:42 schreef ralfseltje het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0773262/epdate

Inclusief 'spoilertje', maar die laatste plus cijfer :D
klinkt voor mij wel als een spoiler, min dat '-tje' ;) maar episode title behoort niet te veel weg te geven normaal, en wat ermee bedoelt wordt kunnen we 9 maanden lang bediscussieren? :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 21 december 2011 @ 10:55:20 #195
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_105858871
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 10:53 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

klinkt voor mij wel als een spoiler, min dat '-tje' ;) maar episode title behoort niet te veel weg te geven normaal, en wat ermee bedoelt wordt kunnen we 9 maanden lang bediscussieren? :')
Die nieuwe negert blijkt een broer te zijn van Doakes. :+
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  † In Memoriam † woensdag 21 december 2011 @ 10:56:52 #196
230491 Zith
pls tip
pi_105858909
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 10:42 schreef ralfseltje het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0773262/epdate

Inclusief 'spoilertje', maar die laatste plus cijfer :D
Eerste voorproefje is uit:

I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_105859473
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105859726
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:15 schreef dadadadavid het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105861575
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:23 schreef Ireyon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
zonne grote vuurbal jonguuuh, BAM!
pi_105862390
Het schuurtje stort sneller in dan de valversnelling. Controlled demolition en Dokes leeft nog!11!1einz!
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  woensdag 21 december 2011 @ 12:54:59 #201
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_105864223
quote:
11s.gif Op woensdag 21 december 2011 10:55 schreef Happel het volgende:

[..]

Die nieuwe negert blijkt een broer te zijn van Doakes. :+
Zou zomaar kunnen. Ze hebben Doakes toch ook gewoon gevonden na die explosie?
  woensdag 21 december 2011 @ 13:42:20 #203
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_105864502
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:36 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Zou zomaar kunnen. Ze hebben Doakes toch ook gewoon gevonden na die explosie?
Lichaamsdelen waar van ze hebben kunnen afleiden dat het iemand was van negeroide afkomst die tevens flink gespierd was.
Toen was het 1+1=2 :P
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_105864545
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:36 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Zou zomaar kunnen. Ze hebben Doakes toch ook gewoon gevonden na die explosie?
doakes had alleen zussen
  woensdag 21 december 2011 @ 13:46:02 #205
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_105864655
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  woensdag 21 december 2011 @ 13:47:20 #206
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_105864717
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:43 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

doakes had alleen zussen
Dat ook ja! 3 zussen en zijn moeder als ik het goed heb...
Misschien Doakes zijn vader :P
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_105864877
Ik vond de eerste paar afleveringen van het seizoen nog redelijk, maar het is helaas elke aflevering slechter geworden. Mijn god, wat een teleurstellende finale.

Elke scene is op toevalligheden gebaseerd. Ik noem een boot die TOEVALLIG komt aanvaren als Dexter net zijn wrakstuk kwijt is, ik noem het debiele feit dat Dexter als eerste die crime scene op mag zodat hij TOEVALLIG de eerste is die op dat schilderij stuit. Waarom mocht hij trouwens als eerste naar binnen? Normaal komt hij toch ook altijd als laatste aankakken? En Masuka heeft toch dezelfde status als hij wat onderzoek betreft?

En de domheid van Dexter dit seizoen is stuitend. Zelfs de meest retarded seriemoordenaar op aarde zou zich nog wel kunnen beseffen dat er een politieagent kan binnenlopen als je midden in een kerkzaal, gemarkeerd als crime scene, iemand een mes in zijn borst steekt.

Waarschijnlijk het slechtst geschreven seizoen tot nu toe.
Amen.
pi_105865439
quote:
2s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:51 schreef Jivis het volgende:
ik noem het debiele feit dat Dexter als eerste die crime scene op mag zodat hij TOEVALLIG de eerste is die op dat schilderij stuit. Waarom mocht hij trouwens als eerste naar binnen? Normaal komt hij toch ook altijd als laatste aankakken? En Masuka heeft toch dezelfde status als hij wat onderzoek betreft?

En de domheid van Dexter dit seizoen is stuitend. Zelfs de meest retarded seriemoordenaar op aarde zou zich nog wel kunnen beseffen dat er een politieagent kan binnenlopen als je midden in een kerkzaal, gemarkeerd als crime scene, iemand een mes in zijn borst steekt.
Wat ik al zei, toevallig is zijn zus nu LT en belt hem ( duidelijk te zien dit seizoen ) steeds als 1e op om iets te gaan checken. Hij krijgt van haar de opdracht, en de rest moet hem nu volgens. Ik vind dat ze dat wel duidelijk hebben laten merken

En ook wat duidelijk is, is dat tot nu toe hij vaker terug gaat naar ergens waar de politie al geweest is, omdat daar vaak niet als 1e naar gekeken wordt. Heeft hij bij andere seizoenen ook al gedaan

was daarom ook een logische beslissing, en normaal komt Debra niet ook er nog naar toe. Maar omdat haar "gevoelens" voor Dex er nu zijn, en ze het met hem erover wilt hebben, dan is dat een goede locatie, waar alleen hij nog iets moest bekijken
pi_105865548
Misschien wordt die fbi-negert die deb aan heeft genomen begin van dit seizoen de nieuwe doakes?
  woensdag 21 december 2011 @ 14:07:30 #210
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105865621
Dat die als eerst naar binnen mocht vond ik nog niet eens zo raar. Maar dat niemand hem hoort als hij even met een hamer snel wat gaten in de muur ramt. Ik hoor het hier als de buurman een spijkertje in de muur slaat. Dus waarom niet mensen die bovendien toen in de gang/keuken stonden?
pi_105865683
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:03 schreef Estolan het volgende:

[..]

Wat ik al zei, toevallig is zijn zus nu LT en belt hem ( duidelijk te zien dit seizoen ) steeds als 1e op om iets te gaan checken. Hij krijgt van haar de opdracht, en de rest moet hem nu volgens. Ik vind dat ze dat wel duidelijk hebben laten merken

En ook wat duidelijk is, is dat tot nu toe hij vaker terug gaat naar ergens waar de politie al geweest is, omdat daar vaak niet als 1e naar gekeken wordt. Heeft hij bij andere seizoenen ook al gedaan

was daarom ook een logische beslissing, en normaal komt Debra niet ook er nog naar toe. Maar omdat haar "gevoelens" voor Dex er nu zijn, en ze het met hem erover wilt hebben, dan is dat een goede locatie, waar alleen hij nog iets moest bekijken
Dat zijn nou niet echt steekhoudende argumenten, hè. Juist om het feit dat zijn zus hem die opdracht gaf, had Dexter zich wel even kunnen bedenken dat zij misschien nog wel even zou langswippen bij de crime scene. Daarbij heb ik Dexter nog nooit iemand zien killen in zo'n enorme, makkelijk toegankelijke ruimte (het is een ruimte waar je in principe direct instapt, for christ sake). Meestal plakt hij een kleine ruimte compleet af met plastic.

Er is gewoon slecht over nagedacht en er is te duidelijk naar toegeschreven dat Deb hem zou moeten betrappen. Dit was volgens de schrijvers kennelijk de makkelijkste manier om dat te bewerkstelligen.
Amen.
pi_105866048
Nouja een verlaten kerk ergens op een heuvel als killroom wil ik nog wel geloven. Het was immers ook geschikt als hideout voor Travis. Dat Deb precies op het juiste moment komt binnenlopen is wel erg toevallig, maar dat gebeurt vaker in series. Dan vind ik de andere toevalligheden die al genoemd zijn toch storender.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_105866059
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:42 schreef leeroy het volgende:

[..]

Lichaamsdelen waar van ze hebben kunnen afleiden dat het iemand was van negeroide afkomst die tevens flink gespierd was.
Toen was het 1+1=2 :P
DNA-onderzoek mag je van een dergelijke afdeling toch wel verwachten...

quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:43 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

doakes had alleen zussen
Goed, dan komt zijn zus achter Dexter aan... :+
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:06 schreef vincm het volgende:
Misschien wordt die fbi-negert die deb aan heeft genomen begin van dit seizoen de nieuwe doakes?
Laat die GS-onzin a.u.b. weg...

Verder ben ik het wel met de meesten eens over het einde. Inderdaad zitten de laatste afleveringen niet zo goed in elkaar als wat wij als de standaard voor Dexter zijn gaan zien. Maar het einde was redelijk plausibel. Misschien dat het opvallend is dat Dexter naar die kerk gestuurd wordt om de boel te clearen, wat inderdaad een goedkope manier is om die scène te laten plaatsvinden, maar er zitten ergere dingen in de laatste paar afleveringen. En dat Debra langs komt is opzichzelf ook niet vreemd gezien de emoties die ze kwijt moet.
pi_105866167
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nouja een verlaten kerk ergens op een heuvel als killroom wil ik nog wel geloven. Het was immers ook geschikt als hideout voor Travis. Dat Deb precies op het juiste moment komt binnenlopen is wel erg toevallig, maar dat gebeurt vaker in series. Dan vind ik de andere toevalligheden die al genoemd zijn toch storender.
Nogmaals: toen Travis daar zijn hideout had was het nog geen (belangrijke) crime scene.
Amen.
pi_105866361
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:15 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

DNA-onderzoek mag je van een dergelijke afdeling toch wel verwachten...

[..]

Goed, dan komt zijn zus achter Dexter aan... :+

[..]

Laat die GS-onzin a.u.b. weg...

Verder ben ik het wel met de meesten eens over het einde. Inderdaad zitten de laatste afleveringen niet zo goed in elkaar als wat wij als de standaard voor Dexter zijn gaan zien. Maar het einde was redelijk plausibel. Misschien dat het opvallend is dat Dexter naar die kerk gestuurd wordt om de boel te clearen, wat inderdaad een goedkope manier is om die scène te laten plaatsvinden, maar er zitten ergere dingen in de laatste paar afleveringen. En dat Debra langs komt is opzichzelf ook niet vreemd gezien de emoties die ze kwijt moet.
Nee, het is ook niet vreemd dat Debra langskomt. Daarom vind ik het ook zo debiel dat Dexter een enorme kerkzaal, nota bene een belangrijke crime scene in verband met de DDK moorden, gebruikt als killroom. Da's toch geen vreemde gedachte lijkt me?
Amen.
  woensdag 21 december 2011 @ 14:21:21 #216
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105866388
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nouja een verlaten kerk ergens op een heuvel als killroom wil ik nog wel geloven. Het was immers ook geschikt als hideout voor Travis. Dat Deb precies op het juiste moment komt binnenlopen is wel erg toevallig, maar dat gebeurt vaker in series. Dan vind ik de andere toevalligheden die al genoemd zijn toch storender.
Ik vind het idd storender. Dat Deb kennelijk binnen een aflevering (is 1 dag?) heeft geaccepteerd dat ze zulke gevoelens heeft voor Dexter en daar dan meteen mee naar Dexter toe rent, terwijl die aan het werk is. (Wat zij denkt). Dan dat Dexter die kerk als kill-room koos. Dat leek mij ook een prima locatie daarvoor. Hij was de enige die nog even wat laatste onderzoek moest doen daar. En was geen reden om aan te nemen dat er meer mensen zouden komen.
pi_105868417
wist deb dat dexter daar was? Dacht dat ze gewoon opeens 'toevallig' daar stond

hoe dan ook, dé grote onthulling van deze serie was wanneer deb, of rita, achter dexters ware aard zou komen. Daar had men ook best een spannend verhaal omheen kunnen schrijven ipv de laatste 2 minuten van de laatste afleveringen uit het niets deb daar op laten duiken. De cliffhanger had dan hetzelfde kunnen zijn, de spanning een stuk groter
pi_105868470
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:03 schreef Estolan het volgende:

Wat ik al zei, toevallig is zijn zus nu LT en belt hem ( duidelijk te zien dit seizoen ) steeds als 1e op om iets te gaan checken. Hij krijgt van haar de opdracht, en de rest moet hem nu volgens. Ik vind dat ze dat wel duidelijk hebben laten merken

Dit is gewoon niet waar. Ik heb even snel de eerste 8 afleveringen terug gekeken,Dexter is er nooit eerder, bij de slangenkill undefined, verder komt hij altijd later binnen wanneer er al anderen bij het lijk staan, en de crimescene soms al aangetast is, (een Masuka die zegt Catch of the day, bij de angel of death kill ;) ) en komt hij binnen lopen met: Hey, what have we got?"

Bij de beach house, de Matthews-OD chick, brother Sam, hij komt altijd later, en ze wachten gewoon nooit,
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 21 december 2011 @ 15:13:13 #219
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105868481
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:11 schreef planethugo het volgende:
wist deb dat dexter daar was? Dacht dat ze gewoon opeens 'toevallig' daar stond

hoe dan ook, dé grote onthulling van deze serie was wanneer deb, of rita, achter dexters ware aard zou komen. Daar had men ook best een spannend verhaal omheen kunnen schrijven ipv de laatste 2 minuten van de laatste afleveringen uit het niets deb daar op laten duiken. De cliffhanger had dan hetzelfde kunnen zijn, de spanning een stuk groter
Volgens mij gaat Deb gericht daar heen om Dexter te confronteren met haar gevoelens voor hem. En wist ze dat hij daar was, omdat ze hem opdracht had gegeven daar te zijn.
pi_105868615
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:11 schreef planethugo het volgende:
wist deb dat dexter daar was? Dacht dat ze gewoon opeens 'toevallig' daar stond

hoe dan ook, dé grote onthulling van deze serie was wanneer deb, of rita, achter dexters ware aard zou komen. Daar had men ook best een spannend verhaal omheen kunnen schrijven ipv de laatste 2 minuten van de laatste afleveringen uit het niets deb daar op laten duiken. De cliffhanger had dan hetzelfde kunnen zijn, de spanning een stuk groter
Ja, dat was de spanning in seizoen 2, toen ze op hem jaagde, en vorig seizoen met Lumen, toen zat er allebei wel meer opbouw in, allen zette ze toen niet door ;)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_105868929
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:13 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Volgens mij gaat Deb gericht daar heen om Dexter te confronteren met haar gevoelens voor hem. En wist ze dat hij daar was, omdat ze hem opdracht had gegeven daar te zijn.
ok dat heb ik dan even gemist, dat eeuwige gezeur van deb heb ik al seizoenen lang gehad :P
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:16 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, dat was de spanning in seizoen 2, toen ze op hem jaagde, en vorig seizoen met Lumen, toen zat er allebei wel meer opbouw in, allen zette ze toen niet door ;)
klopt, daarom was het nu des te verrassender geweest als na een lange zoektocht naar de moordenaar, dexter nu wel betrapt was. ipv dat er nu geen enkele aanleiding voor deb was om dexter te verdenken.

ach we kunnen hoog en laag springen maar het was gewoon een seizoen dat imo wel hoopvol begon maar na de dood van Brother Sam verzandde in een soort Prison Break stijl vol plotholes, snelle actie en cliffhangers die de aflevering daarna veel te makkelijk opgelost werden
  woensdag 21 december 2011 @ 15:28:16 #222
1234 HiZ
Istanbullu
pi_105869026
Wat ik me dan weer afvraag is waarom is er geen echte kill-room?
pi_105869125
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:28 schreef HiZ het volgende:
Wat ik me dan weer afvraag is waarom is er geen echte kill-room?
Bedoel je een huisje/garagebox van Dexter waarin hij alle moorden pleegt?
  woensdag 21 december 2011 @ 20:11:07 #224
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_105880564
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:06 schreef vincm het volgende:
Misschien wordt die fbi-negert die deb aan heeft genomen begin van dit seizoen de nieuwe doakes?
Hoe verzinnen jullie dat toch? Er is echt helemaal niets dat daarop wijst..
Ik vond de laatste 3 minuten van de laatste aflevering heel erg vet, daarvoor was het nogal teleurstellend eigenlijk.
De titel is wel goed gekozen, de werelden van Deb, Dexter en Travis eindigen en alleen voor die laatste voorgoed.
Enorm benieuwd naar de eerste aflevering van seizoen 7.
There is no rehab for stupidity.
pi_105884215
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 20:11 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Hoe verzinnen jullie dat toch? Er is echt helemaal niets dat daarop wijst..
Ik vond de laatste 3 minuten van de laatste aflevering heel erg vet, daarvoor was het nogal teleurstellend eigenlijk.
De titel is wel goed gekozen, de werelden van Deb, Dexter en Travis eindigen en alleen voor die laatste voorgoed.
Enorm benieuwd naar de eerste aflevering van seizoen 7.
Het enige wat daarop wijst is dat hij ook een neger is :') :')
pi_105887697
Er is geen 'nieuwe' Doakes, er is er maar één.

Surprise Motherfucka!

  woensdag 21 december 2011 @ 22:55:25 #227
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105892578
Doakes was eigenlijk wel heel vet _O_
吴 曼 迪
pi_105892931
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:11 schreef planethugo het volgende:
wist deb dat dexter daar was? Dacht dat ze gewoon opeens 'toevallig' daar stond

hoe dan ook, dé grote onthulling van deze serie was wanneer deb, of rita, achter dexters ware aard zou komen. Daar had men ook best een spannend verhaal omheen kunnen schrijven ipv de laatste 2 minuten van de laatste afleveringen uit het niets deb daar op laten duiken. De cliffhanger had dan hetzelfde kunnen zijn, de spanning een stuk groter
Deb had Dexter gevraagd om nog eens terug te gaan naar die kerk om nog iets te doen ofzo.
Dexter had toen aan de oppas gevraagd of ze nog iets langer kon blijven omdat hij nog naar een crime scene moest..

Dus misschien heeft Deb wel aan die oppas gevraagd waar Dexter heen was ofzo.
pi_105893703
quote:
17s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:55 schreef megamandy het volgende:
Doakes was eigenlijk wel heel vet _O_
Doakes uit de boeken is pas vet :X *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je suis Charlie Sheen
pi_105894531
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:11 schreef NotYou het volgende:

[..]

Doakes uit de boeken is pas vet :X *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat gebeurde er dan in de boeken?
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
  woensdag 21 december 2011 @ 23:59:23 #231
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_105897194
Cool einde!

Met die naald dacht ik eigenlijk dat ie hem zo hard in z'n kin/keel ramde dat ie zeg maar in zijn mond uitkwam en die zooi dus eigenlijk "opdronk" :P
Kwam misschien ook door dat slik-geluid dat er bij zat.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_105897284
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:22 schreef THeeF het volgende:

[..]

En wat gebeurde er dan in de boeken?
Dan wordt hij een cyborg. RoboDoakes.
  donderdag 22 december 2011 @ 00:03:04 #233
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_105897386
(“It was not a dummy needle... We showed him emptying the needle seconds beforehand, but it didn’t look right [in post-production]”)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_105897900
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:22 schreef THeeF het volgende:

[..]

En wat gebeurde er dan in de boeken?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je suis Charlie Sheen
  donderdag 22 december 2011 @ 00:15:48 #235
1234 HiZ
Istanbullu
pi_105898061
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:30 schreef Kikkeren het volgende:

[..]

Bedoel je een huisje/garagebox van Dexter waarin hij alle moorden pleegt?
Nee, elke keer als er een kill-room is, dan is er een beperkte ruimte bekleed met plastic of waarin het plastic zelf de ruimte vormt. Dit is volgens mij de eerste keer dat Dexter een kill-room heeft waar je zomaar binnen kunt lopen zonder door dat plastic heen te moeten.
  donderdag 22 december 2011 @ 00:50:09 #236
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_105899873
quote:
6s.gif Op donderdag 22 december 2011 00:12 schreef NotYou het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf :')
吴 曼 迪
pi_105900148
quote:
6s.gif Op donderdag 22 december 2011 00:12 schreef NotYou het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een enorm goed plot! Zoiets mogen ze ook wel in het volgende seizoen laten gebeuren. Laat Quinn maar de pineut zijn.
  donderdag 22 december 2011 @ 12:47:48 #238
131800 Tarado
capô de fusca
pi_105912726
Vond dit niet het beste seizoen maar ik kijk er nog steeds met plezier naar, leuk dat ze in ieder geval nog 2 seizoenen doorgaan
pi_105925304
Dat kapot geslagen gezicht was ook een klein min puntje. Ze kunnen toch makkelijk alle stukken weer bij elkaar puzzelen en dan zien ze gelijk dat het Dexter is.
  donderdag 22 december 2011 @ 18:26:31 #240
202546 Baszh
The Dude abides
pi_105925693
Vermakelijk maar rommelig en af en toe wel slecht geschreven seizoen imo. Wel geweldige laatste paar minuten, werd tijd dat er weer iemand achter kwam die hij niet zomaar even kan vermoorden.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_105928883
Vond niemand het vreemd dat Debra in een persconferentie zei dat de DDK waarschijnlijk op 1 van de gebouwen zou zitten die dag? :')
  donderdag 22 december 2011 @ 19:39:22 #242
363755 alexanderleveld
This is the way the world ends
pi_105929049
Ik vond juist het einde goed, tussen Dex en Debra gaat het weer goed, Dex denkt zijn dark passenger onder controle te hebben en verwacht geen bezoek wanneer ie Travis zijn laatste beetje leven in de kerk vermoord, met het jezus beeld er bij en alles. Debra komt binnen en pats... gewoon een hele lullige ontdekking door een paar kleine foutjes
  donderdag 22 december 2011 @ 20:09:27 #243
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105930608
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 19:35 schreef tech4u het volgende:
Vond niemand het vreemd dat Debra in een persconferentie zei dat de DDK waarschijnlijk op 1 van de gebouwen zou zitten die dag? :')
Welke persconferentie?
pi_105930820
Misschien in de war met de speech die ten aanzien van de hele eenheid gehouden werd?
(LaGuerta had alle beschikbare troepen opgetrommeld, boel luisterende oren: pliesie, niet pers)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_105935721
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 20:13 schreef shiznuts het volgende:
Misschien in de war met de speech die ten aanzien van de hele eenheid gehouden werd?
(LaGuerta had alle beschikbare troepen opgetrommeld, boel luisterende oren: pliesie, niet pers)
Ah dat zal het wel geweest zijn, my bad.
pi_105948846
quote:
2s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:51 schreef Jivis het volgende:
Ik vond de eerste paar afleveringen van het seizoen nog redelijk, maar het is helaas elke aflevering slechter geworden. Mijn god, wat een teleurstellende finale.

Elke scene is op toevalligheden gebaseerd. Ik noem een boot die TOEVALLIG komt aanvaren als Dexter net zijn wrakstuk kwijt is, ik noem het debiele feit dat Dexter als eerste die crime scene op mag zodat hij TOEVALLIG de eerste is die op dat schilderij stuit. Waarom mocht hij trouwens als eerste naar binnen? Normaal komt hij toch ook altijd als laatste aankakken? En Masuka heeft toch dezelfde status als hij wat onderzoek betreft?

En de domheid van Dexter dit seizoen is stuitend. Zelfs de meest retarded seriemoordenaar op aarde zou zich nog wel kunnen beseffen dat er een politieagent kan binnenlopen als je midden in een kerkzaal, gemarkeerd als crime scene, iemand een mes in zijn borst steekt.

Waarschijnlijk het slechtst geschreven seizoen tot nu toe.
ik ben het met je eens dat het seizoen aardig begon en ook dat het steeds slechter werdt.

wat betrreft de toevalligheden en dingen ahhh dat kan niet of bla bla toevallig enz enz dat hebben we nu wel gehad zeg maar dat is door 10.000 man al beaamd and then some!

als je zo naar een willekeurige serie kijkt in hetzelfde genre (actie, thriller) dan kan je ze ALLEMAAL op dergelijke argumenten afzeiken.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  vrijdag 23 december 2011 @ 02:09:17 #247
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_105949617
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 21:55 schreef Suc het volgende:
Er is geen 'nieuwe' Doakes, er is er maar één.

Surprise Motherfucka!

Doakes is een van de grootste eindbazen _O_
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 23 december 2011 @ 02:33:42 #248
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_105950075
Ik vond 'em maar vervelend... ;(

Best character in de hele show is Masuka! :D _O_
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_105951240
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 01:39 schreef GewoneMan het volgende:
als je zo naar een willekeurige serie kijkt in hetzelfde genre (actie, thriller) dan kan je ze ALLEMAAL op dergelijke argumenten afzeiken.
Bij Dexter was het eerder veel minder. En terwijl je het bij die andere willekeurige serie wel verwacht, heb je bij Dexter hoop voor beter. Dat is het verschil. :P
pi_105952199
Onzin. Het valt in het begin niet op omdat het nieuw is
pi_105954394
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 08:40 schreef Estolan het volgende:
Onzin. Het valt in het begin niet op omdat het nieuw is
:')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_105956889
't is godverdomme een kuteinde!
  vrijdag 23 december 2011 @ 12:59:54 #253
1234 HiZ
Istanbullu
pi_105959289
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 08:40 schreef Estolan het volgende:
Onzin. Het valt in het begin niet op omdat het nieuw is
Hmm.. per saldo was dit niet het sterkste seizoen. Ik denk dat er wel betere dingen te doen zijn met een thema als Dexter dan wat we nu net hebben gezien. Ik hoop dat ze volgend seizoen iets interessants gaan doen met de ontmaskering.

Het kan ook een vreselijke draak worden natuurlijk.
  vrijdag 23 december 2011 @ 13:01:50 #254
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_105959351
Lees allemaal eens het imdb board van dexter, daar is t fanboy vs fans met kritiek
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_105994647


"I can't stay here much longer if you're gonna stink like that."



Zijn humor zal gemist worden _O-.
pi_105994713
Echt super einde inderdaad! Zat er aan te komen.
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_105994726
Vond Mr. Hanks wel een belabberde acteur trouwens.
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_105994729
quote:
2s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:51 schreef Jivis het volgende:
Ik vond de eerste paar afleveringen van het seizoen nog redelijk, maar het is helaas elke aflevering slechter geworden. Mijn god, wat een teleurstellende finale.

Elke scene is op toevalligheden gebaseerd. Ik noem een boot die TOEVALLIG komt aanvaren als Dexter net zijn wrakstuk kwijt is, ik noem het debiele feit dat Dexter als eerste die crime scene op mag zodat hij TOEVALLIG de eerste is die op dat schilderij stuit. Waarom mocht hij trouwens als eerste naar binnen? Normaal komt hij toch ook altijd als laatste aankakken? En Masuka heeft toch dezelfde status als hij wat onderzoek betreft?

En de domheid van Dexter dit seizoen is stuitend. Zelfs de meest retarded seriemoordenaar op aarde zou zich nog wel kunnen beseffen dat er een politieagent kan binnenlopen als je midden in een kerkzaal, gemarkeerd als crime scene, iemand een mes in zijn borst steekt.

Waarschijnlijk het slechtst geschreven seizoen tot nu toe.
Joh, heb je alle andere seasons nooit gezien ofzo? Dexter zit al vanaf season 1 vol toevalligheden. Ik vond season 6 prima (sowieso een stuk beter dan de 1000 andere series op de Amerikaanse tv), hoewel het een beetje nep en jammer was dat Gellar niet meer leefde. En de tig plotholes, zoals weinig letten op camera's moet je maar een beetje doorheen kijken, anders kon je beter vanaf aflevering 5 ofzo al stoppen met kijken.
pi_105994745
Jammer dat ze niks meer met die hand hebben gedaan.
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_105994758
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 10:35 schreef THeeF het volgende:
Jammer dat ze niks meer met die hand hebben gedaan.
Dat zal ongetwijfeld nog wel een vervolg krijgen met die stagiaire.
pi_105994836
stagiaireS.
  zaterdag 24 december 2011 @ 11:02:40 #264
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_105995183
die hand zal volgend seizoen terugkomen
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_105995251
Als we kijken naar vorige seizoenen is het anders vooral waarschijnlijk dat we nooit meer iets van die hand terugzien en iedereen in de serie doet alsof 't nooit gebeurd is.
pi_105995483
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 10:34 schreef THeeF het volgende:
Vond Mr. Hanks wel een belabberde acteur trouwens.
Hij mag niet eens de veters van zijn vader strikken...
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  † In Memoriam † zaterdag 24 december 2011 @ 12:10:59 #267
230491 Zith
pls tip
pi_105996622
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 december 2011 11:08 schreef Ireyon het volgende:
Als we kijken naar vorige seizoenen is het anders vooral waarschijnlijk dat we nooit meer iets van die hand terugzien en iedereen in de serie doet alsof 't nooit gebeurd is.
Idd, Quin hoort in de gevangenis te zitten MENSEN OPEN JE OGEN

Ok, dexter zegt dat het bloed niet van de detective is (op quins schoenen)...

Maar al die vingerafdrukken dan op die bus? Al die apparaten die op Quins naam stonden? Als die telefoontjes van quin naar de detective?

:(
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 24 december 2011 @ 12:55:08 #268
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_105997740
Alle afleveringen van het laatste seizoen in 2 dagen gekeken _O_

Vond het toch wel een erg goed seizoen.
pi_106000925
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 december 2011 11:08 schreef Ireyon het volgende:
Als we kijken naar vorige seizoenen is het anders vooral waarschijnlijk dat we nooit meer iets van die hand terugzien en iedereen in de serie doet alsof 't nooit gebeurd is.
Ze gaven anders toch al een opzetje dat Masuka hem blijft inhuren.
pi_106001819
Over het algemeen wel een leuk seizoen, maar de spanning miste vaak wel. Laatste aflevering ook, je kon alles al een minuut van tevoren aan zien komen. Dat Travis naar het huis van Dexter zou gaan, dat Dexter als eerste het schilderij zou zien, dat Dexter zichzelf niet injecteert, dat Debra naar de kerk zou gaan en vast nog wel meer. Beetje jammer.

Wat je dan weer niet aan ziet komen is dat Debra verliefd wordt op Dexter :')
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_106002562
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 december 2011 15:27 schreef pberends het volgende:

Gisteren in De TV Kantine... echt superslecht :') _O-.
HAHAHA dat is echt slecht
  zaterdag 24 december 2011 @ 15:51:34 #273
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_106003163
ik moest wel een beetje lachen
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_106003626
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 15:51 schreef MikeyMo het volgende:
ik moest wel een beetje lachen
Ik ook :@
pi_106004013
Ik moest alleen lachen om het gebruik van het woord handshoe :') :') :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 24 december 2011 @ 17:20:41 #276
360345 TimCook
CEO, Apple Inc.
pi_106006529
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 december 2011 15:10 schreef rijsttafel het volgende:
Over het algemeen wel een leuk seizoen, maar de spanning miste vaak wel. Laatste aflevering ook, je kon alles al een minuut van tevoren aan zien komen. Dat Travis naar het huis van Dexter zou gaan, dat Dexter als eerste het schilderij zou zien, dat Dexter zichzelf niet injecteert, dat Debra naar de kerk zou gaan en vast nog wel meer. Beetje jammer.

Wat je dan weer niet aan ziet komen is dat Debra verliefd wordt op Dexter :')
Toen bleek dat ze verliefd was werd het wel duidelijk dat ze Dexter zou snappen.
  zaterdag 24 december 2011 @ 17:27:07 #277
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_106006763
Ik mis Lumen :(
When all else fails, you always have delusion.
  zaterdag 24 december 2011 @ 17:52:45 #278
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_106007704
Lumen :r
Ik wist niet dat het de season finale was, wel een vet einde, eindelijk weet Debra het.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_106007731
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2011 17:20 schreef TimCook het volgende:

[..]

Toen bleek dat ze verliefd was werd het wel duidelijk dat ze Dexter zou snappen.
Ik vind het wel een goed nieuw verhaallijntje. Vooral nu Deb de baas is van het departement :') _O-.
pi_106007766
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 17:52 schreef MacorgaZ het volgende:
Lumen :r
Ik wist niet dat het de season finale was, wel een vet einde, eindelijk weet Debra het.
Dexter volgend seizoen: "Ik handelde uit zelfverdediging"
  zaterdag 24 december 2011 @ 18:06:26 #281
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_106008163
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 december 2011 17:54 schreef pberends het volgende:

[..]

Dexter volgend seizoen: "Ik handelde uit zelfverdediging"
Nee, denk niet dat 'ie excuses gaat maken, gok erop dat hij een belangrijke stilgezwegen 'secret asset' wordt van Miami Metro Homicide...
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 15:27 schreef shiznuts het volgende:
Deb zelf was ook ooit eens zo in cellofaan op een tafel gebonden, waar Dexter een mes in z'n handen gedrukt kreeg van z'n broer. ;( Zal ze nog leuke herinneringen aan hebben, er zo bij te hebben gelegen, zoals ze daar Travis ziet liggen. :P

Aan de andere kant, als ze alles krijgt te horen, het begrijpt, heeft het ook z'n voordelen als zij dat inziet. Ook voor haar. Onopgeloste zaken, of daders die vrijuit gaan? Special secret casefile in Dexters killmailbox.

Hey Dex, got you another kill.
We can't find anything on this guy and have no legal grounds for a house search.
It be easier if you cleaned this up? Just check it out, I rostered you in some extra off-days.
With love,

Deb
P.S. xoxo


LaGuerta zou het zelfs mogen weten, volgens mij heeft die daar ook weinig problemen mee. ;(
Alles voor haar succes en een veilig Miami, de rest is 'ey Wurst'.
Zou me echt lachen lijken, als 'ie nu zaken krijgt toegeworpen om te onderzoeken en 'af te handelen'. :D Deb was ook al zo begrijpend bij de Romeo & Juliette-wraakmoordenaars in die snuffsexmoviesbendezaak, dus dat zal het probleem niet zijn. Maar ze valt wel wéér in love met een 'foute man' dus. _O-
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 december 2011 15:27 schreef pberends het volgende:

Gisteren in De TV Kantine... echt superslecht :') _O-.
Gaar... ;( Al was de twist op het einde wel ok... :@ (Ik had geen kerstlichtjes verwacht :P ).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_106012931
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 18:06 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nee, denk niet dat 'ie excuses gaat maken, gok erop dat hij een belangrijke stilgezwegen 'secret asset' wordt van Miami Metro Homicide...

Deb's eerste woorden: "You get a raise, my lovely sexy brother!"

[ Bericht 0% gewijzigd door pberends op 25-12-2011 00:56:06 ]
pi_106013241
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 16:15 schreef Tim86 het volgende:
Ik moest alleen lachen om het gebruik van het woord handshoe :') :') :')
En dan klagen mensen hier over de tekstschrijvers van de echte Dexter :N.
pi_106022592
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 december 2011 20:23 schreef pberends het volgende:

[..]

Deb's eerste woorden: "You get a rise, my lovely sexy brother!"
Met kip of varkensvlees?

OT: Zeker gaaf einde, wilde deze nog even bewaren maar kon helaas niet langer wachten.
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_106022883
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:47 schreef GieJay het volgende:

[..]

Met kip of varkensvlees?

Raise natuurlijk :@.
pi_106023069
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:47 schreef GieJay het volgende:

[..]

Met kip of varkensvlees?

OT: Zeker gaaf einde, wilde deze nog even bewaren maar kon helaas niet langer wachten.
Een rise met kip of varkensvlees?
Bedoel je niet rice?

Rise op rijzen/opstaan :')
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_106023125
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 00:47 schreef GieJay het volgende:

[..]

Met kip of varkensvlees?

OT: Zeker gaaf einde, wilde deze nog even bewaren maar kon helaas niet langer wachten.
En dan vooral een ander gaan verbeteren :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 25 december 2011 @ 01:49:50 #288
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_106024121
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 01:04 schreef Tim86 het volgende:

[..]

En dan vooral een ander gaan verbeteren :')
Echt he, hoe fucking slecht :') :') :')
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_106027855
Wat ik opvallend vond: Travis was verbaasd toen hij Dexter op 't dak zag, Dexter was immers toch dood? Maar tegelijkertijd heeft hij bij de school wel precies gewacht op t moment dat Dexter Harrison even alleen liet zodat hij m kon kidnappen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_106028086
quote:
7s.gif Op zondag 25 december 2011 01:03 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Een rise met kip of varkensvlees?
Bedoel je niet rice?

Rise op rijzen/opstaan :')
:D.
  zondag 25 december 2011 @ 12:08:28 #291
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_106028313
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 11:46 schreef kalinhos het volgende:
Wat ik opvallend vond: Travis was verbaasd toen hij Dexter op 't dak zag, Dexter was immers toch dood? Maar tegelijkertijd heeft hij bij de school wel precies gewacht op t moment dat Dexter Harrison even alleen liet zodat hij m kon kidnappen.
scherp :P.
pi_106028355
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 11:46 schreef kalinhos het volgende:
Wat ik opvallend vond: Travis was verbaasd toen hij Dexter op 't dak zag, Dexter was immers toch dood? Maar tegelijkertijd heeft hij bij de school wel precies gewacht op t moment dat Dexter Harrison even alleen liet zodat hij m kon kidnappen.
Nu je het zegt, da's eigenlijk best wel slecht :')
  zondag 25 december 2011 @ 12:18:32 #293
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_106028535
Het berust op toeval zoals veel dingen in dit seizoen.
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 25 december 2011 @ 12:22:40 #294
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_106028609
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 11:46 schreef kalinhos het volgende:
Wat ik opvallend vond: Travis was verbaasd toen hij Dexter op 't dak zag, Dexter was immers toch dood? Maar tegelijkertijd heeft hij bij de school wel precies gewacht op t moment dat Dexter Harrison even alleen liet zodat hij m kon kidnappen.
Was het niet zo dat hij wachtte tot de persoon met het leeuwenmasker weg zou zijn? Maar weet het niet zeker hoor.

Zo niet, matig! En goed opgemerkt.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zondag 25 december 2011 @ 12:23:23 #295
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_106028621
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 11:46 schreef kalinhos het volgende:
Wat ik opvallend vond: Travis was verbaasd toen hij Dexter op 't dak zag, Dexter was immers toch dood? Maar tegelijkertijd heeft hij bij de school wel precies gewacht op t moment dat Dexter Harrison even alleen liet zodat hij m kon kidnappen.
Heel scherp.

Net S06E12 gekeken. Nu aan het balen dat ik nog heel lang moet wachten :'(
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_106029852
Net het einde van seizoen 2 gekeken, Lila is in Parijs, waar opeens Dexter verschijnt :?
Nu snap ik dat het een serie is enzo, maar toch begrijp ik niet hoe Dexter kan weten dat zij
zich juist op die plaats bevindt? :?
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  zondag 25 december 2011 @ 13:34:58 #297
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_106029997
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 13:27 schreef Miam het volgende:
Net het einde van seizoen 2 gekeken, Lila is in Parijs, waar opeens Dexter verschijnt :?
Nu snap ik dat het een serie is enzo, maar toch begrijp ik niet hoe Dexter kan weten dat zij
zich juist op die plaats bevindt? :?
Had hij niet een postkaart gekregen van haar?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_106030054
Ja ga maa
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 13:27 schreef Miam het volgende:
Net het einde van seizoen 2 gekeken, Lila is in Parijs, waar opeens Dexter verschijnt :?
Nu snap ik dat het een serie is enzo, maar toch begrijp ik niet hoe Dexter kan weten dat zij
zich juist op die plaats bevindt? :?
Ja ga maar je best doen dingen te vinden in de eerdere seizoen. Feit is dat seizoen 6 gewoon kut in elkaar zit.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 25 december 2011 @ 13:45:53 #299
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_106030254
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 13:37 schreef Norrage het volgende:
Ja ga maa

[..]

Ja ga maar je best doen dingen te vinden in de eerdere seizoen. Feit is dat seizoen 6 gewoon kut in elkaar zit.
Hoezo dat?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  zondag 25 december 2011 @ 13:51:53 #300
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_106030377
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 23:02 schreef Oerbeer het volgende:
Kan niet wachten op seizoen 6. Wat een einde. _O_
Uhm die heb je niet net gekeken? :?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_106030424
Oh god, hij is dicht :o

* Bluezz probeert mooie OP te fixen ~:)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')