Da's allemaal psychisch Cue_!quote:Op maandag 19 december 2011 13:57 schreef Cue_ het volgende:
Toch grappig dat ondanks het zowat geen moeite meer kost om een topic aan te maken.. en t eig niet boeit of er een TT is.. men toch stil valt op t einde van een topic.
Here to servequote:
quote:Op maandag 19 december 2011 13:56 schreef Cue_ het volgende:
Was wel benieuwd wat krea ervan zou maken
Denkje dat dat de reden is?quote:Op maandag 19 december 2011 13:57 schreef Cue_ het volgende:
Toch grappig dat ondanks het zowat geen moeite meer kost om een topic aan te maken.. en t eig niet boeit of er een TT is.. men toch stil valt op t einde van een topic.
Ongetwijfeld, maar ik ging dan ook voor efficientie, niet schoonheidquote:
Geen van beidenquote:Op maandag 19 december 2011 14:03 schreef BB-King het volgende:
Wat is eigenlijk het doel van dit topic?
Single zijn en daar wat aan moeten doen of juist het vieren van het single zijn?
Haha! Wat een geinige vraagquote:Op maandag 19 december 2011 14:03 schreef BB-King het volgende:
Wat is eigenlijk het doel van dit topic?
Single zijn en daar wat aan moeten doen of juist het vieren van het single zijn?
Jaquote:Op maandag 19 december 2011 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen van beidenOf allebei, of waar je maar zin in hebt
Ik weet niet of ik met zoveel vrijheid wel om kan gaan.quote:Op maandag 19 december 2011 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen van beidenOf allebei, of waar je maar zin in hebt
Maar vanwaar je spontane uitstap naar R&P??quote:Op maandag 19 december 2011 14:05 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik met zoveel vrijheid wel om kan gaan.![]()
Ook al ben ik daar als single zijnde inmiddels wel aan gewend.
Ik ben een manusje-van-alles en van alle markten thuis.quote:Op maandag 19 december 2011 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar vanwaar je spontane uitstap naar R&P??
quote:Op maandag 19 december 2011 14:07 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik ben een anusje-van-alles en van alle markten thuis.
"Hee komaan, lat je gaan!"quote:Op maandag 19 december 2011 14:05 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik met zoveel vrijheid wel om kan gaan.![]()
Ook al ben ik daar als single zijnde inmiddels wel aan gewend.
Dan moet je Baby hebbenquote:Op maandag 19 december 2011 14:07 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik ben een manusje-van-alles en van alle markten thuis.
quote:
Iemand die zijn naar eer aan doet qua gedrag en uiterlijk.quote:
Nee hoor/ Dat maakt baby niks uit.quote:Op maandag 19 december 2011 14:14 schreef BB-King het volgende:
Ik ben trouwens hetero hoor... ben ik hier dan aan het verkeerde adres?
Nee hoor, je mag hier alles zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 14:14 schreef BB-King het volgende:
Voor ieder wat wils.. gok ik zo.quote:Op maandag 19 december 2011 14:14 schreef BB-King het volgende:
Zelfs B'tjequote:Op maandag 19 december 2011 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag hier alles zijn.
Vooral vervelend toch?quote:Op maandag 19 december 2011 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bengel!quote:Op maandag 19 december 2011 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jijquote:Op maandag 19 december 2011 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor ieder wat wils.. gok ik zo.
Al zijn de lesbische dames er niet.
Die hebben een apart draadje, net als de manliefhebbers.quote:Op maandag 19 december 2011 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor ieder wat wils.. gok ik zo.
Al zijn de lesbische dames er niet.
Dat is er al jaren niet geweest op FOK!quote:Op maandag 19 december 2011 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat vooral, dan komt er eindelijk weer eens een rel.
Hoezo doet hij dat?quote:Op maandag 19 december 2011 14:17 schreef MNR het volgende:
Oewwww. Spannend. Ik heb mijn manager op de man afgevraagd waarom hij me "benadeelt". Hij wil dit morgen graag in een persoonlijk gesprek aan me te toelichten. Hmm.. ben benieuwd.
Had je je matchbox niet bij je?quote:Op maandag 19 december 2011 14:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is er al jaren niet geweest op FOK!
D´r is hier nooit een rel.quote:Op maandag 19 december 2011 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat vooral, dan komt er eindelijk weer eens een rel.
Hij draait, hij liegt. Hij heeft van mij geeist dat ik al mijn verlofdagen opneem dit jaar. Vervolgens aangegeven dat dat aan iedereen gevraagd wordt. Blijkt dus niet zo te zijn. En zelfs binnen ons eigen team is hier geen sprake van.quote:
okquote:Op maandag 19 december 2011 14:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Hij draait, hij liegt. Hij heeft van mij geeist dat ik al mijn verlofdagen opneem dit jaar. Vervolgens aangegeven dat dat aan iedereen gevraagd wordt. Blijkt dus niet zo te zijn. En zelfs binnen ons eigen team is hier geen sprake van.
Personeel pestenquote:Op maandag 19 december 2011 14:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Hij draait, hij liegt. Hij heeft van mij geeist dat ik al mijn verlofdagen opneem dit jaar. Vervolgens aangegeven dat dat aan iedereen gevraagd wordt. Blijkt dus niet zo te zijn. En zelfs binnen ons eigen team is hier geen sprake van.
Wordt tijd voor veranderingen.quote:Op maandag 19 december 2011 14:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is er al jaren niet geweest op FOK!
Waarom heeft hij de pik op je? Figuurlijk gesproken natuurlijk...quote:Op maandag 19 december 2011 14:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Doe eens even beginnen dan?quote:
Ghehe. Ik weet niet of dat het geval is. Maarre... ik weet dat niet. Heb hem alleen aangegeven dat ik het weet. En morgen gaat hij ws uitleg geven. Of een aanspraak doen op mijn goedentierenheid of zo.quote:Op maandag 19 december 2011 14:20 schreef BB-King het volgende:
[..]
Waarom heeft hij de pik op je? Figuurlijk gesproken natuurlijk...
Exit gesprekquote:Op maandag 19 december 2011 14:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Ghehe. Ik weet niet of dat het geval is. Maarre... ik weet dat niet. Heb hem alleen aangegeven dat ik het weet. En morgen gaat hij ws uitleg geven. Of een aanspraak doen op mijn goedentierenheid of zo.
Ik HAAAAAAT likkenquote:Op maandag 19 december 2011 14:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij is gewoon teleurgesteld dat jij je niet meer inlikt.
Typisch bengeltjesgedrag.quote:Op maandag 19 december 2011 14:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben niet van de rellen, meer de genieter op de achtergrond.
Ook in een relatie?quote:Op maandag 19 december 2011 14:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik HAAAAAAT likken(dat het even duidelijk moge zijn
)
Ej, niet zo grappig he?quote:
Assertiever noemt men dat tegenwoordig.quote:Op maandag 19 december 2011 14:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik HAAAAAAT likken(dat het even duidelijk moge zijn
)
Hij vindt sowieso dat ik veranderd ben. Hem is verteld dat ik gewoon "wat lastiger" geworden ben.
Vind ik zelf ook. Maar het is wel een hele omslag. Kan me dus voorstellen dat hij er moeite mee heeft.quote:Op maandag 19 december 2011 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Assertiever noemt men dat tegenwoordig.Niks mis mee.
Mwah.quote:Op maandag 19 december 2011 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Assertiever noemt men dat tegenwoordig.Niks mis mee.
Het is dan ook erg wennen als je altijd ja en amen hebt gezegd.quote:Op maandag 19 december 2011 14:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Vind ik zelf ook. Maar het is wel een hele omslag. Kan me dus voorstellen dat hij er moeite mee heeft.
Mee eens. Sommige slaan helemaal door.quote:Op maandag 19 december 2011 14:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mwah.
Zie toch ook een hoop onterechte assertiviteit. Men noemt het assertief en het is gewoon lastig en een plaat voor de kop.
Ik gedraag me uit een heilige uit Babylonië?quote:Op maandag 19 december 2011 14:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iemand die zijn naar eer aan doet qua gedrag en uiterlijk.
Mooi. Nu nog een keer maar dan in het Nederlands?quote:Op maandag 19 december 2011 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik gedraag me uit een heilige uit Babylonië?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uit=als (dat je dat zelf niet kon invullen... wow, jij bent ECHT dom)quote:Op maandag 19 december 2011 14:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mooi. Nu nog een keer maar dan in het Nederlands?
Jup.quote:Op maandag 19 december 2011 14:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is dan ook erg wennen als je altijd ja en amen hebt gezegd.
quote:Op maandag 19 december 2011 14:33 schreef stbabylon het volgende:
MNR, neem de uitgeprinte Communicator mee (deel 7)Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het net ook al gevonden. Zal ik doen! XYou're never fully dressed until you wear a smile
quote:Op maandag 19 december 2011 14:33 schreef stbabylon het volgende:
uit=als (dat je dat zelf niet kon invullen... wow, jij bent ECHT dom)
quote:Op maandag 19 december 2011 14:28 schreef stbabylon het volgende:
Ik gedraag me als een heilige als Babylonië?
Welke haantjes gedrag? Het zit hier vol kippen.quote:Op maandag 19 december 2011 14:36 schreef Bengeltje het volgende:
Worden jullie nooit dat haantjes gedrag moe?
Oke, geen haantjes gedrag, maar jou gepik op die baby en hij op jou.quote:Op maandag 19 december 2011 14:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Welke haantjes gedrag? Het zit hier vol kippen.
Dat dus. De winnaar met 18 cm, Baby, is al lang bekend...quote:Op maandag 19 december 2011 14:36 schreef Bengeltje het volgende:
Wordt jij het niet nooit moe om 1x in de paar weken hier binnen te komen wandelen en opmerkingen te maken alsof je zoveel beter bent? Kun je dat niet gewoon samen met MSX blijven doen in R&P waar je je hiellelikkers hebt?quote:Op maandag 19 december 2011 14:36 schreef Bengeltje het volgende:
Baby heeft zijn mini-pik op mijn ja.quote:Op maandag 19 december 2011 14:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke, geen haantjes gedrag, maar jou gepik op die baby en hij op jou.
Das een leugen, ik heb maar 6cmquote:Op maandag 19 december 2011 14:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat dus. De winnaar met 18 cm, Baby, is al lang bekend...
Ze heeft toch gewoon gelijk.quote:Op maandag 19 december 2011 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wordt jij het niet nooit moe om 1x in de paar weken hier binnen te komen wandelen en opmerkingen te maken alsof je zoveel beter bent? Kun je dat niet gewoon samen met MSX blijven doen in R&P waar je je hiellelikkers hebt?
Nee. Blijkbaar weet jij alles beter.quote:Op maandag 19 december 2011 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wordt jij het niet nooit moe om 1x in de paar weken hier binnen te komen wandelen en opmerkingen te maken alsof je zoveel beter bent? Kun je dat niet gewoon samen met MSX blijven doen in R&P waar je je hiellelikkers hebt?
Niet op jouw mijnquote:Op maandag 19 december 2011 14:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Baby heeft zijn mini-pik op mijn ja.
Niet, Baby is helemaal geen winnaar, maar een zeur.quote:Op maandag 19 december 2011 14:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat dus. De winnaar met 18 cm, Baby, is al lang bekend...
Verre van.quote:Op maandag 19 december 2011 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee. Blijkbaar weet jij alles beter.
Zo te zien is hij tegen iedereen de vriendelijkheid zelve.quote:Op maandag 19 december 2011 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet, Baby is helemaal geen winnaar, maar een zeur.
Das toch algemeen bekend. We jagen iedereen langzaam wegquote:Op maandag 19 december 2011 14:41 schreef Spirit82 het volgende:
Ow, ik denk ik kom even gezellig een praatje maken... maar zo te lezen ist hier heul niet zo gezellig als gehoopt
Och meissie toch, lul ik niet met je mee. Vervelend zeg.quote:Op maandag 19 december 2011 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet, Baby is helemaal geen winnaar, maar een zeur.
Wegwezen voordat Babs bijt.quote:Op maandag 19 december 2011 14:41 schreef Spirit82 het volgende:
Ow, ik denk ik kom even gezellig een praatje maken... maar zo te lezen ist hier heul niet zo gezellig als gehoopt
Volgens mij wordt er weinig weggejaagd, want ik blijf hier altijd dezelfden zienquote:Op maandag 19 december 2011 14:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Das toch algemeen bekend. We jagen iedereen langzaam weg
O baby, ik ben juist blij dat jij zo min mogelijk tegen mij zegt.quote:Op maandag 19 december 2011 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och meissie toch, lul ik niet met je. Vervelend zeg.
Iedereen klopt van geen kant. Zijn genoeg mensen, ook hier in Singles die ik gewoon magquote:Op maandag 19 december 2011 14:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo te zien is hij tegen iedereen de vriendelijkheid zelve.
\quote:Op maandag 19 december 2011 14:41 schreef Spirit82 het volgende:
Niet iedereen over 1 kam scheren.. ik doe nog niets!quote:Op maandag 19 december 2011 14:42 schreef Spirit82 het volgende:
Volgens mij wordt er weinig weggejaagd, want ik blijf hier altijd dezelfden zienMaar jullie krijgen een
voor de hypothetische poging
Sorry, er zat een foutje in, ik heb het verbeterd. Bedoelde te zeggen: met je mee lulquote:Op maandag 19 december 2011 14:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O baby, ik ben juist blij dat jij zo min mogelijk tegen mij zegt.
Noem er 1!!quote:Op maandag 19 december 2011 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iedereen klopt van geen kant. Zijn genoeg mensen, ook hier in Singles die ik gewoon mag
Ik ken jou langer dan vandaag damequote:Op maandag 19 december 2011 14:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet iedereen over 1 kam scheren.. ik doe nog niets!
ja?quote:Op maandag 19 december 2011 14:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ken jou langer dan vandaag dame
MIJ NATUURLIJK!!quote:Op maandag 19 december 2011 14:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Noem er 1!!![]()
Het liefste ook nog dat het wederzijds is.
Nee SR met Mumford en Sonsquote:Op maandag 19 december 2011 14:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
JAAAA!!
Ohnee... skyradio met kerstliedjes
Frank Turner?? Die van: I won't grow up and I won't sit down but most important I won't grow up?? Of iets in die geest????quote:Op maandag 19 december 2011 14:44 schreef Godtje het volgende:
Had ik al gezegd dat ik naar Frank Turner en naar pearl Jam ga!
Q (zal wel niet tellen)quote:Op maandag 19 december 2011 14:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Noem er 1!!![]()
Het liefste ook nog dat het wederzijds is.
Wijquote:Op maandag 19 december 2011 14:44 schreef Spirit82 het volgende:
Ja... ik kom hier helaas ook alweer veel te lang
WAAROM STA IK NIET IN JOUW LIJST?! NOU??? HE??????quote:Op maandag 19 december 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Q (zal wel niet tellen)
Cue_ (zal ook wel niet tellen)
MNR (zal, wederom, wel niet tellen)
CL
HW
Jij
Frank Turner rules!quote:Op maandag 19 december 2011 14:44 schreef Godtje het volgende:
Had ik al gezegd dat ik naar Frank Turner en naar pearl Jam ga!
Geen idee. Vraag het hem zelf. Je moet gekken niet teveel irriteren voor je het weet kan je via je borst ademen.quote:Op maandag 19 december 2011 14:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik val op mannen met baarden
Bijt ie hard? En waar precies?
Ik tel heul wel!!quote:Op maandag 19 december 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Q (zal wel niet tellen)
Cue_ (zal ook wel niet tellen)
MNR (zal, wederom, wel niet tellen)
CL
HW
Jij
Jaquote:Op maandag 19 december 2011 14:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Frank Turner?? Die van: I won't grow up and I won't sit down but most important I won't grow up?? Of iets in die geest????
Je bent niet vastgeroest genoeg.quote:Op maandag 19 december 2011 14:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
WAAROM STA IK NIET IN JOUW LIJST?! NOU??? HE??????
Nou, dat weet ik ook niet, maar ik heb het ook zojuist afgeschaft!quote:
Als het op internet staat, is het waar!!quote:Op maandag 19 december 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Godtje zegt vaak genoeg dat jouw mening niet telt
Niet waar.quote:Op maandag 19 december 2011 14:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik tel heul wel!!
En Godt houdt het meeste van jou van aaaaaaaallemaal
quote:Op maandag 19 december 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2011 14:47 schreef Spirit82 het volgende:
Als het op internet staat, is het waar!!
quote:Op maandag 19 december 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat houdt het toch juist spannend?quote:Op maandag 19 december 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bent niet vastgeroest genoeg.
Daarmee bedoel ik, dat als ik even een lijstje moet maken, ik niet iedereen die hier wel eens een keertje post ga opnoemen.quote:Op maandag 19 december 2011 14:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat houdt het toch juist spannend?
Alleen als ik geen potentieeltje mee kan nemenquote:Op maandag 19 december 2011 14:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
IK WIL OOK!!
Mag ik mee? Lieve lieve lieve Godt??
Waar komt ie? Ik wil kaartjes kopenquote:Op maandag 19 december 2011 14:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alleen als ik geen potentieeltje mee kan nemen
Paradiso, 5 aprilquote:Op maandag 19 december 2011 14:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waar komt ie? Ik wil kaartjes kopen
quote:
.quote:Op maandag 19 december 2011 14:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Bengel, ik heb 1 woord voor je "loslaten". Het beste wat me ooit is overkomen![]()
Daarom deel ik het nu met jou.
Heb je niks vast?quote:Op maandag 19 december 2011 14:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet ik niet.maar lief hoor. Heb alleen nergens last van.
jij? Omdat jij dat nu eenmaal bent.quote:Op maandag 19 december 2011 14:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wie ben je en waarom ben je zo vervelend?![]()
Weet ik toch lieverd.quote:Op maandag 19 december 2011 14:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
jij? Omdat jij dat nu eenmaal bent.
Scheelt wel hoofdpijn.. dus ik zegquote:Op maandag 19 december 2011 14:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alleen mijn kater. Moet ik hem laten vallen?
van MNR. Die zegt loslatenquote:Op maandag 19 december 2011 14:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alleen mijn kater. Moet ik hem laten vallen?
Daar kan ik echt niet tegenop...quote:Op maandag 19 december 2011 14:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet zelf wel wat ik vind. Toch bedankt.
Maar het is eentje zonder alcohol, denk dat ik hem maar lekker laat liggen.quote:
MNR is wel oke, zal haar dan voorzichtig loslaten.quote:
Jeeeeeeee!quote:Op maandag 19 december 2011 14:55 schreef Bengeltje het volgende:
MNR is wel oke, zal haar dan voorzichtig loslaten.
Twee ondertussen, 1 ligt op stapel totdat de preferred supplier zegt dat ze niemand hebben. Een andere ligt bij een klant in Zwolle. Maar daar heb ik al eerder gewerkt (kan positief of negatief zijnquote:
Hehe. Mooi, keep me postedquote:Op maandag 19 december 2011 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Twee ondertussen, 1 ligt op stapel totdat de preferred supplier zegt dat ze niemand hebben. Een andere ligt bij een klant in Zwolle. Maar daar heb ik al eerder gewerkt (kan positief of negatief zijn)
Zeg dit eens in lekentaal?quote:Op maandag 19 december 2011 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Twee ondertussen, 1 ligt op stapel totdat de preferred supplier zegt dat ze niemand hebben. Een andere ligt bij een klant in Zwolle. Maar daar heb ik al eerder gewerkt (kan positief of negatief zijn)
Ik deed een pré-lapo-hunt.quote:Op maandag 19 december 2011 13:56 schreef Cue_ het volgende:
Was wel benieuwd wat krea ervan zou maken
Weet niet wat ik daar van moet vindenquote:
Sommige bedrijven hebben een contract met IT bedrijven dat de mensen die zijn aanbieden op een klus voorrang hebben. Preffered suplier dus. Dat zijn wij niet van een klant waar mijn CV heen is, dus daar maak ik helaas alleen kans als de concurent niemand geschikt kan aanbieden.quote:
rivalquote:Op maandag 19 december 2011 16:21 schreef rival het volgende:
Kreeg een leuk pakketje in de bus, ben weer iPhone bezitter
al een houder besteld voor op je autodak?quote:Op maandag 19 december 2011 16:21 schreef rival het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2011 16:21 schreef rival het volgende:
Gecondoleerdquote:Op maandag 19 december 2011 16:21 schreef rival het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2011 16:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
al een houder besteld voor op je autodak?
Nouk vindt het geweldig, ik vind het jammer voor je dat je geen Android hebt gekozen. Lijkt me toch duidelijk?quote:
quote:
Nouk moet nou niet plotseling terug komen op een beslissing van jaren terug, je hebt je bakker!quote:
Ergens anders vanaf of uit laten vallen is ook niet goed.quote:Op maandag 19 december 2011 16:40 schreef rival het volgende:
[..]
Heb nog nooit een telefoon uit mijn handen laten vallen
lulkoek, ik kan hem uit de ISS laten vallen en dan is er niks aan de handquote:Op maandag 19 december 2011 16:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ergens anders vanaf of uit laten vallen is ook niet goed.
mag ik 1 keer?quote:Op maandag 19 december 2011 16:48 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb mijn telefoon al 100x laten vallen, tot nu toe geen gebroken scherm
Neequote:
gaat het nog steeds over de telefoon?quote:Op maandag 19 december 2011 16:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
NeeOver een paar maanden misschien.
quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 16:21 schreef rival het volgende:
Jawel, gewoon onder m'n schoenquote:Op maandag 19 december 2011 17:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Onkruid vergaat niet! Kakkerlakken ook niet!
Wat een redelijk broodje aap is. Ja ze kunnen meer straling aan vergeleken met een mens maar een fruitvlieg kan net zoveel straling aan.quote:
Alleen qua straling ja, maar niet qua mogelijkheden tot overleven. Verhoogde resistentie tegen gif na een paar generaties, bestendigheid tegen bepaalde vormen van warmte en kou. Het gaat verder dan alleen die koude oorlog feiten uit je biologie-boek van de jaren 80. En dan daarbij is het een uitdrukking, een wijze van spreken.quote:Op maandag 19 december 2011 19:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een redelijk broodje aap is. Ja ze kunnen meer straling aan vergeleken met een mens maar een fruitvlieg kan net zoveel straling aan.
Daar leer je inderdaad dat de kakkerlak daar niet alleen in staat. Ze zijn veel sterker vergeleken bij een mens.quote:Op maandag 19 december 2011 20:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alleen qua straling ja, maar niet qua mogelijkheden tot overleven. Verhoogde resistentie tegen gif na een paar generaties, bestendigheid tegen bepaalde vormen van warmte en kou. Het gaat verder dan alleen die koude oorlog feiten uit je biologie-boek van de jaren 80. En dan daarbij is het een uitdrukking, een wijze van spreken.
Ik zet mijn geld niet in op een beest, maar op de Archaea.quote:Op maandag 19 december 2011 20:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar leer je inderdaad dat de kakkerlak daar niet alleen in staat. Ze zijn veel sterker vergeleken bij een mens.
Maar ze moeten bijvoorbeeld nog wel paren en kunnen niet goed tegen kou.
Ik zet mijn geld wel op een ander beest in.
De Giant Isopodquote:Op maandag 19 december 2011 20:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld niet in op een beest, maar op de Archaea.
Omdat...quote:Op maandag 19 december 2011 23:00 schreef MNR het volgende:
Roemer publiekslieveling???
Daar valt m'n mond toch echt even van open.
De man komt aardig over maar om hem nu publiekslieveling te noemen? Dat wekt bij mij toch een beetje de indruk dat dat is omdat er gebrek aan betere keus isquote:
Ik ben heel blij dat een socialist publiekslieveling isquote:Op maandag 19 december 2011 23:00 schreef MNR het volgende:
Kim Jung Il?quote:Op dinsdag 20 december 2011 06:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat een socialist publiekslieveling is
Er staat toch duidelijk Roemer. Grapjes ok, maar in dit geval kom je dan wel een tikkie dom over.quote:
Hij is wel echt een Henk.quote:Op maandag 19 december 2011 23:00 schreef MNR het volgende:
Meneer is alleen mediageil met optredens in elke televisie oprtreden wat je maar komt bedenken.quote:Op maandag 19 december 2011 23:00 schreef MNR het volgende:
Of met een camera naar Dance Valley. Of elke hersenscheet verdraait op Twitter gooien.quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Meneer is alleen mediageil met optredens in elke televisie oprtreden wat je maar komt bedenken.
Ik zou hopen dat het iets meer om de inhoud gaat bij de man inplaats van spelletjes spelen bij ik hou van Holland.
Dat heb ik Roemer dan weer niet zien doen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of met een camera naar Dance Valley.
Hierdoor zorgt ie er natuurlijk wel voor dat mensen eerder naar hem zullen luisteren.quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Meneer is alleen mediageil met optredens in elke televisie oprtreden wat je maar komt bedenken.
Ik zou hopen dat het iets meer om de inhoud gaat bij de man inplaats van spelletjes spelen bij ik hou van Holland.
Ik had het dan over twee andere politiciquote:Op dinsdag 20 december 2011 08:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat heb ik Roemer dan weer niet zien doen.
Mama Appelsapquote:Op dinsdag 20 december 2011 08:34 schreef Cue_ het volgende:
Dit nummer leerde ik kennen toen ik nog geen engels kon en mijn vader moest uitleggen waarover het ging
zong altijd: "ik heb good news"
Als ik Roemer zie verwacht ik altijd dat ie een polonaise gaat beginnen.quote:Op maandag 19 december 2011 23:08 schreef MNR het volgende:
[..]
De man komt aardig over maar om hem nu publiekslieveling te noemen? Dat wekt bij mij toch een beetje de indruk dat dat is omdat er gebrek aan betere keus is
Haha, ja dat zal welquote:Op dinsdag 20 december 2011 06:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat een socialist publiekslieveling is
Nouw..... iemand mogen in de politiek draait bij mij meer dan om in de camera kijken. Maar er zullen vast mensen gevoelig voor zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hierdoor zorgt ie er natuurlijk wel voor dat mensen eerder naar hem zullen luisteren.
Of ze vervolgens de boodschap ook mee krijgen zoals bedoelt, is dan een tweede
Oh je wilde in navolging van een illustere voorgangster gisteren andere voorbeelden erbij halen om het andere minder erg te laten lijken. Een indirecte bevestiging dat ik gelijk had maar huillieeee hunnie doen ook dat en dat...quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had het dan over twee andere politici(Rutte en Wilders)
Niet? Wilders pakt er zo 2 miljoen stemmen mee, met het populair zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Nouw..... iemand mogen in de politiek draait bij mij meer dan om in de camera kijken. Maar er zullen vast mensen gevoelig voor zijn.
je 'Grote Gelijk' weer over singles aan het verspreiden?quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh je wilde in navolging van een illustere voorgangster gisteren andere voorbeelden erbij halen om het andere minder erg te laten lijken. Een indirecte bevestiging dat ik gelijk had maar huillieeee hunnie doen ook dat en dat...![]()
Waarbij Rutte gewoon op een prive evenement was en vast is gelegd door een bezoeker.
Niet zo gek op Dance Valley. Als hij naar de opera was gegaan had zelfs de telegraaf er niet over geschreven. Maar oh oh een premier zou op een dance feestje staan.
Ouderwets gelul
Dat slaat nergens op. Ik wil het helemaal niet minder erg doen lijken. Ik wil er alleen op wijzen dat je als politici nou eenmaal publieke optredens moet doen. Dat het helemaal niet bijzonder is dat Roemers dat doet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh je wilde in navolging van een illustere voorgangster gisteren andere voorbeelden erbij halen om het andere minder erg te laten lijken. Een indirecte bevestiging dat ik gelijk had maar huillieeee hunnie doen ook dat en dat...![]()
Bij mij-hij...quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet? Wilders pakt er zo 2 miljoen stemmen mee, met het populair zijn.
Dan heb je nog de keuze hoe en waar je dat doet. Pechtold zie ik ook vaak op televisie waarbij 9 vd 10 keer zo niet vaker inhoudelijk. Roemer zie ik 99 van de 100 keer bij Dit was het nieuws, ik hou van holland, etc etc.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Ik wil het helemaal niet minder erg doen lijken. Ik wil er alleen op wijzen dat je als politici nou eenmaal publieke optredens moet doen. Dat het helemaal niet bijzonder is dat Roemers dat doet.
Lastig he een discussie. Zal over een paar minuten weer kusje kroel en je ballen kietelen omdat je zieltje er anders niet tegen kan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je 'Grote Gelijk' weer over singles aan het verspreiden?
Ow, dat is aan het einde van de middag weer voorbij Cue_quote:
Maar dit is het begin van het einde, snap dat dan!!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:28 schreef MNR het volgende:
Ow, dat is aan het einde van de middag weer voorbij Cue_
Hier heeft gisteravond een heel klein beetje witte sneeuw gevallen. Moest ik mijn ruitenwissers zelfs voor aanzetten
En dat ligt weer aan welk publiek je wil bereiken. Denk ik. SP-stemmers en D66-stemmers zijn gem. gezien wel andersquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan heb je nog de keuze hoe en waar je dat doet. Pechtold zie ik ook vaak op televisie waarbij 9 vd 10 keer zo niet vaker inhoudelijk. Roemer zie ik 99 van de 100 keer bij Dit was het nieuws, ik hou van holland, etc etc.
Pechtold zie ik ook elke gelegenheid aangrijpen om zijn boodschap en visie duidelijk te maken. Bij Roemer zie ik dat niet.
Dus ik snap de verkiezing ook niet. In elk geval lijkt het mij niet erg inhoudelijk.
Uh ja... ik doe mijn best, maar ik zie niet wat jij ziet. Leg het me eens uit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dit is het begin van het einde, snap dat dan!!!
Gewoon sneeuw meisquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:33 schreef MNR het volgende:
Uh ja... ik doe mijn best, maar ik zie niet wat jij ziet. Leg het me eens uit.
Dat geloof ik graag. En dan gok ik ook dat SP stemmers naar ik hou van Holland kijken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat ligt weer aan welk publiek je wil bereiken. Denk ik. SP-stemmers en D66-stemmers zijn gem. gezien wel anders
Let op:quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Dat je Wilders tof vindt? Stemt?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Nouw..... iemand mogen in de politiek draait bij mij meer dan om in de camera kijken. Maar er zullen vast mensen gevoelig voor zijn.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet? Wilders pakt er zo 2 miljoen stemmen mee, met het populair zijn.
(bij mij draait het er niet om, dat geldt dus ook voor Wilders).quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon sneeuw meis
En als t eenmaal begonnen is met sneeuwen zal dat de komende maand(en) terugkomen. En daar zit ik niet op te wachten
Ik denk dat een creatief persoon tegen de programmeur heeft moeten zeggen dat hij dat moet maken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb je gezien wat Google heeft gedaan? Als je een zoekopdracht lang open laat staat![]()
Dan laten ze je scherm dichtsneeuwen. Briljant. Programmeur met humor. Ik mag dat!
Dan hebben we iets gemeen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker. Gelukkig nooit een boete gehad voor wildplassen.
Ja ja ja... ik wist dat die opmerking ging komen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat een creatief persoon tegen de programmeur heeft moeten zeggen dat hij dat moet maken.
das wel leuk idd. Maar ze zijn bij Google (de search) sowieso wel creatief met dergelijke zaken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:41 schreef MNR het volgende:
Heb je gezien wat Google heeft gedaan? Als je een zoekopdracht lang open laat staat![]()
Dan laten ze je scherm dichtsneeuwen. Briljant. Programmeur met humor. Ik mag dat!
Hoe lang is lang? Ik wacht.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Ik had het scherm al een tijd openstaan, dat wel.quote:
Nou toen ik vanmorgen uit het raam keek lag het er wel in 1x hoor!quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Ik had het scherm al een tijd openstaan, dat wel.
Sneeuw ligt er ook niet zomaar in 1 keer he?
Duurt lang!quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Ik had het scherm al een tijd openstaan, dat wel.
Sneeuw ligt er ook niet zomaar in 1 keer he?
Dan heb jij magische ramenquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou toen ik vanmorgen uit het raam keek lag het er wel in 1x hoor!
Ik plas ook altijd best kalm.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker. Gelukkig nooit een boete gehad voor wildplassen.
dan gaat het zelfs snelquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
En weet je zeker dat je niet let it snow hebt ingetikt op google? Want dan gebeurd het ook.
BMWquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]![]()
En we hebben beide een BMW gehad.
Dank je, nu hoef ik niet te wachten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
En weet je zeker dat je niet let it snow hebt ingetikt op google? Want dan gebeurd het ook.
Ja..... daar zat ik toevallig net aan te denken...quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja..... daar zat ik toevallig net aan te denken...
Dat had ik wel ingetypt....
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zonde als je nu een Audi hebtquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:49 schreef Cue_ het volgende:
volgens mij gaat m'n vader in een BMW rijden binnenkort ooit een keer
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja..... daar zat ik toevallig net aan te denken...
Dat had ik wel ingetypt....
wtfquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik word echt helemaal duizelig als ik askew intik bij google
Nou ja! Hoe moet ik dat nou weer wetenquote:
Oh, wat annoying.quote:
wat zocht je danquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou ja! Hoe moet ik dat nou weer weten![]()
Dat jij dat dan toevallig weer weet!
De vraag is.. waarom heb je dat uberhaupt eens ingetyptquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik word echt helemaal duizelig als ik askew intik bij google
bekende easter eggquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De vraag is.. waarom heb je dat uberhaupt eens ingetypt
Dat is ook de enige keer dat ik het gebruikt heb op m'n pc geloof ikquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tuurlijk, de meest gebruikte browser om een andere browser te downloaden
je hebt vaak niet anders in het beginquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tuurlijk, de meest gebruikte browser om een andere browser te downloaden
Nou je tikte in: Let it snowquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou ja! Hoe moet ik dat nou weer weten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |