van MNR. Die zegt loslatenquote:Op maandag 19 december 2011 14:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alleen mijn kater. Moet ik hem laten vallen?
Daar kan ik echt niet tegenop...quote:Op maandag 19 december 2011 14:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet zelf wel wat ik vind. Toch bedankt.
Maar het is eentje zonder alcohol, denk dat ik hem maar lekker laat liggen.quote:
MNR is wel oke, zal haar dan voorzichtig loslaten.quote:
Jeeeeeeee!quote:Op maandag 19 december 2011 14:55 schreef Bengeltje het volgende:
MNR is wel oke, zal haar dan voorzichtig loslaten.
Twee ondertussen, 1 ligt op stapel totdat de preferred supplier zegt dat ze niemand hebben. Een andere ligt bij een klant in Zwolle. Maar daar heb ik al eerder gewerkt (kan positief of negatief zijnquote:
Hehe. Mooi, keep me postedquote:Op maandag 19 december 2011 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Twee ondertussen, 1 ligt op stapel totdat de preferred supplier zegt dat ze niemand hebben. Een andere ligt bij een klant in Zwolle. Maar daar heb ik al eerder gewerkt (kan positief of negatief zijn)
Zeg dit eens in lekentaal?quote:Op maandag 19 december 2011 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Twee ondertussen, 1 ligt op stapel totdat de preferred supplier zegt dat ze niemand hebben. Een andere ligt bij een klant in Zwolle. Maar daar heb ik al eerder gewerkt (kan positief of negatief zijn)
Ik deed een pré-lapo-hunt.quote:Op maandag 19 december 2011 13:56 schreef Cue_ het volgende:
Was wel benieuwd wat krea ervan zou maken
Weet niet wat ik daar van moet vindenquote:
Sommige bedrijven hebben een contract met IT bedrijven dat de mensen die zijn aanbieden op een klus voorrang hebben. Preffered suplier dus. Dat zijn wij niet van een klant waar mijn CV heen is, dus daar maak ik helaas alleen kans als de concurent niemand geschikt kan aanbieden.quote:
rivalquote:Op maandag 19 december 2011 16:21 schreef rival het volgende:
Kreeg een leuk pakketje in de bus, ben weer iPhone bezitter
al een houder besteld voor op je autodak?quote:Op maandag 19 december 2011 16:21 schreef rival het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2011 16:21 schreef rival het volgende:
Gecondoleerdquote:Op maandag 19 december 2011 16:21 schreef rival het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2011 16:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
al een houder besteld voor op je autodak?
Nouk vindt het geweldig, ik vind het jammer voor je dat je geen Android hebt gekozen. Lijkt me toch duidelijk?quote:
quote:
Nouk moet nou niet plotseling terug komen op een beslissing van jaren terug, je hebt je bakker!quote:
Ergens anders vanaf of uit laten vallen is ook niet goed.quote:Op maandag 19 december 2011 16:40 schreef rival het volgende:
[..]
Heb nog nooit een telefoon uit mijn handen laten vallen
lulkoek, ik kan hem uit de ISS laten vallen en dan is er niks aan de handquote:Op maandag 19 december 2011 16:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ergens anders vanaf of uit laten vallen is ook niet goed.
mag ik 1 keer?quote:Op maandag 19 december 2011 16:48 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb mijn telefoon al 100x laten vallen, tot nu toe geen gebroken scherm
Neequote:
gaat het nog steeds over de telefoon?quote:Op maandag 19 december 2011 16:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
NeeOver een paar maanden misschien.
quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 16:21 schreef rival het volgende:
Jawel, gewoon onder m'n schoenquote:Op maandag 19 december 2011 17:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Onkruid vergaat niet! Kakkerlakken ook niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |