Da's allemaal psychisch Cue_!quote:Op maandag 19 december 2011 13:57 schreef Cue_ het volgende:
Toch grappig dat ondanks het zowat geen moeite meer kost om een topic aan te maken.. en t eig niet boeit of er een TT is.. men toch stil valt op t einde van een topic.
Here to servequote:
quote:Op maandag 19 december 2011 13:56 schreef Cue_ het volgende:
Was wel benieuwd wat krea ervan zou maken
Denkje dat dat de reden is?quote:Op maandag 19 december 2011 13:57 schreef Cue_ het volgende:
Toch grappig dat ondanks het zowat geen moeite meer kost om een topic aan te maken.. en t eig niet boeit of er een TT is.. men toch stil valt op t einde van een topic.
Ongetwijfeld, maar ik ging dan ook voor efficientie, niet schoonheidquote:
Geen van beidenquote:Op maandag 19 december 2011 14:03 schreef BB-King het volgende:
Wat is eigenlijk het doel van dit topic?
Single zijn en daar wat aan moeten doen of juist het vieren van het single zijn?
Haha! Wat een geinige vraagquote:Op maandag 19 december 2011 14:03 schreef BB-King het volgende:
Wat is eigenlijk het doel van dit topic?
Single zijn en daar wat aan moeten doen of juist het vieren van het single zijn?
Jaquote:Op maandag 19 december 2011 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen van beidenOf allebei, of waar je maar zin in hebt
Ik weet niet of ik met zoveel vrijheid wel om kan gaan.quote:Op maandag 19 december 2011 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen van beidenOf allebei, of waar je maar zin in hebt
Maar vanwaar je spontane uitstap naar R&P??quote:Op maandag 19 december 2011 14:05 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik met zoveel vrijheid wel om kan gaan.![]()
Ook al ben ik daar als single zijnde inmiddels wel aan gewend.
Ik ben een manusje-van-alles en van alle markten thuis.quote:Op maandag 19 december 2011 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar vanwaar je spontane uitstap naar R&P??
quote:Op maandag 19 december 2011 14:07 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik ben een anusje-van-alles en van alle markten thuis.
"Hee komaan, lat je gaan!"quote:Op maandag 19 december 2011 14:05 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik met zoveel vrijheid wel om kan gaan.![]()
Ook al ben ik daar als single zijnde inmiddels wel aan gewend.
Dan moet je Baby hebbenquote:Op maandag 19 december 2011 14:07 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik ben een manusje-van-alles en van alle markten thuis.
quote:
Iemand die zijn naar eer aan doet qua gedrag en uiterlijk.quote:
Nee hoor/ Dat maakt baby niks uit.quote:Op maandag 19 december 2011 14:14 schreef BB-King het volgende:
Ik ben trouwens hetero hoor... ben ik hier dan aan het verkeerde adres?
Nee hoor, je mag hier alles zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 14:14 schreef BB-King het volgende:
Voor ieder wat wils.. gok ik zo.quote:Op maandag 19 december 2011 14:14 schreef BB-King het volgende:
Zelfs B'tjequote:Op maandag 19 december 2011 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag hier alles zijn.
Vooral vervelend toch?quote:Op maandag 19 december 2011 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bengel!quote:Op maandag 19 december 2011 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jijquote:Op maandag 19 december 2011 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor ieder wat wils.. gok ik zo.
Al zijn de lesbische dames er niet.
Die hebben een apart draadje, net als de manliefhebbers.quote:Op maandag 19 december 2011 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor ieder wat wils.. gok ik zo.
Al zijn de lesbische dames er niet.
Dat is er al jaren niet geweest op FOK!quote:Op maandag 19 december 2011 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat vooral, dan komt er eindelijk weer eens een rel.
Hoezo doet hij dat?quote:Op maandag 19 december 2011 14:17 schreef MNR het volgende:
Oewwww. Spannend. Ik heb mijn manager op de man afgevraagd waarom hij me "benadeelt". Hij wil dit morgen graag in een persoonlijk gesprek aan me te toelichten. Hmm.. ben benieuwd.
Had je je matchbox niet bij je?quote:Op maandag 19 december 2011 14:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is er al jaren niet geweest op FOK!
D´r is hier nooit een rel.quote:Op maandag 19 december 2011 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat vooral, dan komt er eindelijk weer eens een rel.
Hij draait, hij liegt. Hij heeft van mij geeist dat ik al mijn verlofdagen opneem dit jaar. Vervolgens aangegeven dat dat aan iedereen gevraagd wordt. Blijkt dus niet zo te zijn. En zelfs binnen ons eigen team is hier geen sprake van.quote:
okquote:Op maandag 19 december 2011 14:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Hij draait, hij liegt. Hij heeft van mij geeist dat ik al mijn verlofdagen opneem dit jaar. Vervolgens aangegeven dat dat aan iedereen gevraagd wordt. Blijkt dus niet zo te zijn. En zelfs binnen ons eigen team is hier geen sprake van.
Personeel pestenquote:Op maandag 19 december 2011 14:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Hij draait, hij liegt. Hij heeft van mij geeist dat ik al mijn verlofdagen opneem dit jaar. Vervolgens aangegeven dat dat aan iedereen gevraagd wordt. Blijkt dus niet zo te zijn. En zelfs binnen ons eigen team is hier geen sprake van.
Wordt tijd voor veranderingen.quote:Op maandag 19 december 2011 14:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is er al jaren niet geweest op FOK!
Waarom heeft hij de pik op je? Figuurlijk gesproken natuurlijk...quote:Op maandag 19 december 2011 14:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Doe eens even beginnen dan?quote:
Ghehe. Ik weet niet of dat het geval is. Maarre... ik weet dat niet. Heb hem alleen aangegeven dat ik het weet. En morgen gaat hij ws uitleg geven. Of een aanspraak doen op mijn goedentierenheid of zo.quote:Op maandag 19 december 2011 14:20 schreef BB-King het volgende:
[..]
Waarom heeft hij de pik op je? Figuurlijk gesproken natuurlijk...
Exit gesprekquote:Op maandag 19 december 2011 14:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Ghehe. Ik weet niet of dat het geval is. Maarre... ik weet dat niet. Heb hem alleen aangegeven dat ik het weet. En morgen gaat hij ws uitleg geven. Of een aanspraak doen op mijn goedentierenheid of zo.
Ik HAAAAAAT likkenquote:Op maandag 19 december 2011 14:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij is gewoon teleurgesteld dat jij je niet meer inlikt.
Typisch bengeltjesgedrag.quote:Op maandag 19 december 2011 14:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben niet van de rellen, meer de genieter op de achtergrond.
Ook in een relatie?quote:Op maandag 19 december 2011 14:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik HAAAAAAT likken(dat het even duidelijk moge zijn
)
Ej, niet zo grappig he?quote:
Assertiever noemt men dat tegenwoordig.quote:Op maandag 19 december 2011 14:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik HAAAAAAT likken(dat het even duidelijk moge zijn
)
Hij vindt sowieso dat ik veranderd ben. Hem is verteld dat ik gewoon "wat lastiger" geworden ben.
Vind ik zelf ook. Maar het is wel een hele omslag. Kan me dus voorstellen dat hij er moeite mee heeft.quote:Op maandag 19 december 2011 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Assertiever noemt men dat tegenwoordig.Niks mis mee.
Mwah.quote:Op maandag 19 december 2011 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Assertiever noemt men dat tegenwoordig.Niks mis mee.
Het is dan ook erg wennen als je altijd ja en amen hebt gezegd.quote:Op maandag 19 december 2011 14:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Vind ik zelf ook. Maar het is wel een hele omslag. Kan me dus voorstellen dat hij er moeite mee heeft.
Mee eens. Sommige slaan helemaal door.quote:Op maandag 19 december 2011 14:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mwah.
Zie toch ook een hoop onterechte assertiviteit. Men noemt het assertief en het is gewoon lastig en een plaat voor de kop.
Ik gedraag me uit een heilige uit Babylonië?quote:Op maandag 19 december 2011 14:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iemand die zijn naar eer aan doet qua gedrag en uiterlijk.
Mooi. Nu nog een keer maar dan in het Nederlands?quote:Op maandag 19 december 2011 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik gedraag me uit een heilige uit Babylonië?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uit=als (dat je dat zelf niet kon invullen... wow, jij bent ECHT dom)quote:Op maandag 19 december 2011 14:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mooi. Nu nog een keer maar dan in het Nederlands?
Jup.quote:Op maandag 19 december 2011 14:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is dan ook erg wennen als je altijd ja en amen hebt gezegd.
quote:Op maandag 19 december 2011 14:33 schreef stbabylon het volgende:
MNR, neem de uitgeprinte Communicator mee (deel 7)Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het net ook al gevonden. Zal ik doen! XYou're never fully dressed until you wear a smile
quote:Op maandag 19 december 2011 14:33 schreef stbabylon het volgende:
uit=als (dat je dat zelf niet kon invullen... wow, jij bent ECHT dom)
quote:Op maandag 19 december 2011 14:28 schreef stbabylon het volgende:
Ik gedraag me als een heilige als Babylonië?
Welke haantjes gedrag? Het zit hier vol kippen.quote:Op maandag 19 december 2011 14:36 schreef Bengeltje het volgende:
Worden jullie nooit dat haantjes gedrag moe?
Oke, geen haantjes gedrag, maar jou gepik op die baby en hij op jou.quote:Op maandag 19 december 2011 14:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Welke haantjes gedrag? Het zit hier vol kippen.
Dat dus. De winnaar met 18 cm, Baby, is al lang bekend...quote:Op maandag 19 december 2011 14:36 schreef Bengeltje het volgende:
Wordt jij het niet nooit moe om 1x in de paar weken hier binnen te komen wandelen en opmerkingen te maken alsof je zoveel beter bent? Kun je dat niet gewoon samen met MSX blijven doen in R&P waar je je hiellelikkers hebt?quote:Op maandag 19 december 2011 14:36 schreef Bengeltje het volgende:
Baby heeft zijn mini-pik op mijn ja.quote:Op maandag 19 december 2011 14:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke, geen haantjes gedrag, maar jou gepik op die baby en hij op jou.
Das een leugen, ik heb maar 6cmquote:Op maandag 19 december 2011 14:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat dus. De winnaar met 18 cm, Baby, is al lang bekend...
Ze heeft toch gewoon gelijk.quote:Op maandag 19 december 2011 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wordt jij het niet nooit moe om 1x in de paar weken hier binnen te komen wandelen en opmerkingen te maken alsof je zoveel beter bent? Kun je dat niet gewoon samen met MSX blijven doen in R&P waar je je hiellelikkers hebt?
Nee. Blijkbaar weet jij alles beter.quote:Op maandag 19 december 2011 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wordt jij het niet nooit moe om 1x in de paar weken hier binnen te komen wandelen en opmerkingen te maken alsof je zoveel beter bent? Kun je dat niet gewoon samen met MSX blijven doen in R&P waar je je hiellelikkers hebt?
Niet op jouw mijnquote:Op maandag 19 december 2011 14:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Baby heeft zijn mini-pik op mijn ja.
Niet, Baby is helemaal geen winnaar, maar een zeur.quote:Op maandag 19 december 2011 14:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat dus. De winnaar met 18 cm, Baby, is al lang bekend...
Verre van.quote:Op maandag 19 december 2011 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee. Blijkbaar weet jij alles beter.
Zo te zien is hij tegen iedereen de vriendelijkheid zelve.quote:Op maandag 19 december 2011 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet, Baby is helemaal geen winnaar, maar een zeur.
Das toch algemeen bekend. We jagen iedereen langzaam wegquote:Op maandag 19 december 2011 14:41 schreef Spirit82 het volgende:
Ow, ik denk ik kom even gezellig een praatje maken... maar zo te lezen ist hier heul niet zo gezellig als gehoopt
Och meissie toch, lul ik niet met je mee. Vervelend zeg.quote:Op maandag 19 december 2011 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet, Baby is helemaal geen winnaar, maar een zeur.
Wegwezen voordat Babs bijt.quote:Op maandag 19 december 2011 14:41 schreef Spirit82 het volgende:
Ow, ik denk ik kom even gezellig een praatje maken... maar zo te lezen ist hier heul niet zo gezellig als gehoopt
Volgens mij wordt er weinig weggejaagd, want ik blijf hier altijd dezelfden zienquote:Op maandag 19 december 2011 14:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Das toch algemeen bekend. We jagen iedereen langzaam weg
O baby, ik ben juist blij dat jij zo min mogelijk tegen mij zegt.quote:Op maandag 19 december 2011 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och meissie toch, lul ik niet met je. Vervelend zeg.
Iedereen klopt van geen kant. Zijn genoeg mensen, ook hier in Singles die ik gewoon magquote:Op maandag 19 december 2011 14:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo te zien is hij tegen iedereen de vriendelijkheid zelve.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |