Jup.quote:Op maandag 19 december 2011 14:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is dan ook erg wennen als je altijd ja en amen hebt gezegd.
quote:Op maandag 19 december 2011 14:33 schreef stbabylon het volgende:
MNR, neem de uitgeprinte Communicator mee (deel 7)Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het net ook al gevonden. Zal ik doen! XYou're never fully dressed until you wear a smile
quote:Op maandag 19 december 2011 14:33 schreef stbabylon het volgende:
uit=als (dat je dat zelf niet kon invullen... wow, jij bent ECHT dom)
quote:Op maandag 19 december 2011 14:28 schreef stbabylon het volgende:
Ik gedraag me als een heilige als Babylonië?
Welke haantjes gedrag? Het zit hier vol kippen.quote:Op maandag 19 december 2011 14:36 schreef Bengeltje het volgende:
Worden jullie nooit dat haantjes gedrag moe?
Oke, geen haantjes gedrag, maar jou gepik op die baby en hij op jou.quote:Op maandag 19 december 2011 14:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Welke haantjes gedrag? Het zit hier vol kippen.
Dat dus. De winnaar met 18 cm, Baby, is al lang bekend...quote:Op maandag 19 december 2011 14:36 schreef Bengeltje het volgende:
Wordt jij het niet nooit moe om 1x in de paar weken hier binnen te komen wandelen en opmerkingen te maken alsof je zoveel beter bent? Kun je dat niet gewoon samen met MSX blijven doen in R&P waar je je hiellelikkers hebt?quote:Op maandag 19 december 2011 14:36 schreef Bengeltje het volgende:
Baby heeft zijn mini-pik op mijn ja.quote:Op maandag 19 december 2011 14:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke, geen haantjes gedrag, maar jou gepik op die baby en hij op jou.
Das een leugen, ik heb maar 6cmquote:Op maandag 19 december 2011 14:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat dus. De winnaar met 18 cm, Baby, is al lang bekend...
Ze heeft toch gewoon gelijk.quote:Op maandag 19 december 2011 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wordt jij het niet nooit moe om 1x in de paar weken hier binnen te komen wandelen en opmerkingen te maken alsof je zoveel beter bent? Kun je dat niet gewoon samen met MSX blijven doen in R&P waar je je hiellelikkers hebt?
Nee. Blijkbaar weet jij alles beter.quote:Op maandag 19 december 2011 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wordt jij het niet nooit moe om 1x in de paar weken hier binnen te komen wandelen en opmerkingen te maken alsof je zoveel beter bent? Kun je dat niet gewoon samen met MSX blijven doen in R&P waar je je hiellelikkers hebt?
Niet op jouw mijnquote:Op maandag 19 december 2011 14:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Baby heeft zijn mini-pik op mijn ja.
Niet, Baby is helemaal geen winnaar, maar een zeur.quote:Op maandag 19 december 2011 14:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat dus. De winnaar met 18 cm, Baby, is al lang bekend...
Verre van.quote:Op maandag 19 december 2011 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee. Blijkbaar weet jij alles beter.
Zo te zien is hij tegen iedereen de vriendelijkheid zelve.quote:Op maandag 19 december 2011 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet, Baby is helemaal geen winnaar, maar een zeur.
Das toch algemeen bekend. We jagen iedereen langzaam wegquote:Op maandag 19 december 2011 14:41 schreef Spirit82 het volgende:
Ow, ik denk ik kom even gezellig een praatje maken... maar zo te lezen ist hier heul niet zo gezellig als gehoopt
Och meissie toch, lul ik niet met je mee. Vervelend zeg.quote:Op maandag 19 december 2011 14:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet, Baby is helemaal geen winnaar, maar een zeur.
Wegwezen voordat Babs bijt.quote:Op maandag 19 december 2011 14:41 schreef Spirit82 het volgende:
Ow, ik denk ik kom even gezellig een praatje maken... maar zo te lezen ist hier heul niet zo gezellig als gehoopt
Volgens mij wordt er weinig weggejaagd, want ik blijf hier altijd dezelfden zienquote:Op maandag 19 december 2011 14:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Das toch algemeen bekend. We jagen iedereen langzaam weg
O baby, ik ben juist blij dat jij zo min mogelijk tegen mij zegt.quote:Op maandag 19 december 2011 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och meissie toch, lul ik niet met je. Vervelend zeg.
Iedereen klopt van geen kant. Zijn genoeg mensen, ook hier in Singles die ik gewoon magquote:Op maandag 19 december 2011 14:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo te zien is hij tegen iedereen de vriendelijkheid zelve.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |