Da's allemaal psychisch Cue_!quote:Op maandag 19 december 2011 13:57 schreef Cue_ het volgende:
Toch grappig dat ondanks het zowat geen moeite meer kost om een topic aan te maken.. en t eig niet boeit of er een TT is.. men toch stil valt op t einde van een topic.
Here to servequote:
quote:Op maandag 19 december 2011 13:56 schreef Cue_ het volgende:
Was wel benieuwd wat krea ervan zou maken
Denkje dat dat de reden is?quote:Op maandag 19 december 2011 13:57 schreef Cue_ het volgende:
Toch grappig dat ondanks het zowat geen moeite meer kost om een topic aan te maken.. en t eig niet boeit of er een TT is.. men toch stil valt op t einde van een topic.
Ongetwijfeld, maar ik ging dan ook voor efficientie, niet schoonheidquote:
Geen van beidenquote:Op maandag 19 december 2011 14:03 schreef BB-King het volgende:
Wat is eigenlijk het doel van dit topic?
Single zijn en daar wat aan moeten doen of juist het vieren van het single zijn?
Haha! Wat een geinige vraagquote:Op maandag 19 december 2011 14:03 schreef BB-King het volgende:
Wat is eigenlijk het doel van dit topic?
Single zijn en daar wat aan moeten doen of juist het vieren van het single zijn?
Jaquote:Op maandag 19 december 2011 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen van beidenOf allebei, of waar je maar zin in hebt
Ik weet niet of ik met zoveel vrijheid wel om kan gaan.quote:Op maandag 19 december 2011 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen van beidenOf allebei, of waar je maar zin in hebt
Maar vanwaar je spontane uitstap naar R&P??quote:Op maandag 19 december 2011 14:05 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik met zoveel vrijheid wel om kan gaan.![]()
Ook al ben ik daar als single zijnde inmiddels wel aan gewend.
Ik ben een manusje-van-alles en van alle markten thuis.quote:Op maandag 19 december 2011 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar vanwaar je spontane uitstap naar R&P??
quote:Op maandag 19 december 2011 14:07 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik ben een anusje-van-alles en van alle markten thuis.
"Hee komaan, lat je gaan!"quote:Op maandag 19 december 2011 14:05 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik met zoveel vrijheid wel om kan gaan.![]()
Ook al ben ik daar als single zijnde inmiddels wel aan gewend.
Dan moet je Baby hebbenquote:Op maandag 19 december 2011 14:07 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik ben een manusje-van-alles en van alle markten thuis.
quote:
Iemand die zijn naar eer aan doet qua gedrag en uiterlijk.quote:
Nee hoor/ Dat maakt baby niks uit.quote:Op maandag 19 december 2011 14:14 schreef BB-King het volgende:
Ik ben trouwens hetero hoor... ben ik hier dan aan het verkeerde adres?
Nee hoor, je mag hier alles zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 14:14 schreef BB-King het volgende:
Voor ieder wat wils.. gok ik zo.quote:Op maandag 19 december 2011 14:14 schreef BB-King het volgende:
Zelfs B'tjequote:Op maandag 19 december 2011 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag hier alles zijn.
Vooral vervelend toch?quote:Op maandag 19 december 2011 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bengel!quote:Op maandag 19 december 2011 14:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jijquote:Op maandag 19 december 2011 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor ieder wat wils.. gok ik zo.
Al zijn de lesbische dames er niet.
Die hebben een apart draadje, net als de manliefhebbers.quote:Op maandag 19 december 2011 14:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor ieder wat wils.. gok ik zo.
Al zijn de lesbische dames er niet.
Dat is er al jaren niet geweest op FOK!quote:Op maandag 19 december 2011 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat vooral, dan komt er eindelijk weer eens een rel.
Hoezo doet hij dat?quote:Op maandag 19 december 2011 14:17 schreef MNR het volgende:
Oewwww. Spannend. Ik heb mijn manager op de man afgevraagd waarom hij me "benadeelt". Hij wil dit morgen graag in een persoonlijk gesprek aan me te toelichten. Hmm.. ben benieuwd.
Had je je matchbox niet bij je?quote:Op maandag 19 december 2011 14:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is er al jaren niet geweest op FOK!
D´r is hier nooit een rel.quote:Op maandag 19 december 2011 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat vooral, dan komt er eindelijk weer eens een rel.
Hij draait, hij liegt. Hij heeft van mij geeist dat ik al mijn verlofdagen opneem dit jaar. Vervolgens aangegeven dat dat aan iedereen gevraagd wordt. Blijkt dus niet zo te zijn. En zelfs binnen ons eigen team is hier geen sprake van.quote:
okquote:Op maandag 19 december 2011 14:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Hij draait, hij liegt. Hij heeft van mij geeist dat ik al mijn verlofdagen opneem dit jaar. Vervolgens aangegeven dat dat aan iedereen gevraagd wordt. Blijkt dus niet zo te zijn. En zelfs binnen ons eigen team is hier geen sprake van.
Personeel pestenquote:Op maandag 19 december 2011 14:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Hij draait, hij liegt. Hij heeft van mij geeist dat ik al mijn verlofdagen opneem dit jaar. Vervolgens aangegeven dat dat aan iedereen gevraagd wordt. Blijkt dus niet zo te zijn. En zelfs binnen ons eigen team is hier geen sprake van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |