Let op:quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Dat je Wilders tof vindt? Stemt?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Nouw..... iemand mogen in de politiek draait bij mij meer dan om in de camera kijken. Maar er zullen vast mensen gevoelig voor zijn.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet? Wilders pakt er zo 2 miljoen stemmen mee, met het populair zijn.
(bij mij draait het er niet om, dat geldt dus ook voor Wilders).quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon sneeuw meis
En als t eenmaal begonnen is met sneeuwen zal dat de komende maand(en) terugkomen. En daar zit ik niet op te wachten
Ik denk dat een creatief persoon tegen de programmeur heeft moeten zeggen dat hij dat moet maken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb je gezien wat Google heeft gedaan? Als je een zoekopdracht lang open laat staat![]()
Dan laten ze je scherm dichtsneeuwen. Briljant. Programmeur met humor. Ik mag dat!
Dan hebben we iets gemeen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker. Gelukkig nooit een boete gehad voor wildplassen.
Ja ja ja... ik wist dat die opmerking ging komen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat een creatief persoon tegen de programmeur heeft moeten zeggen dat hij dat moet maken.
das wel leuk idd. Maar ze zijn bij Google (de search) sowieso wel creatief met dergelijke zaken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:41 schreef MNR het volgende:
Heb je gezien wat Google heeft gedaan? Als je een zoekopdracht lang open laat staat![]()
Dan laten ze je scherm dichtsneeuwen. Briljant. Programmeur met humor. Ik mag dat!
Hoe lang is lang? Ik wacht.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Ik had het scherm al een tijd openstaan, dat wel.quote:
Nou toen ik vanmorgen uit het raam keek lag het er wel in 1x hoor!quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Ik had het scherm al een tijd openstaan, dat wel.
Sneeuw ligt er ook niet zomaar in 1 keer he?
Duurt lang!quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Ik had het scherm al een tijd openstaan, dat wel.
Sneeuw ligt er ook niet zomaar in 1 keer he?
Dan heb jij magische ramenquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou toen ik vanmorgen uit het raam keek lag het er wel in 1x hoor!
Ik plas ook altijd best kalm.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker. Gelukkig nooit een boete gehad voor wildplassen.
dan gaat het zelfs snelquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
En weet je zeker dat je niet let it snow hebt ingetikt op google? Want dan gebeurd het ook.
BMWquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]![]()
En we hebben beide een BMW gehad.
Dank je, nu hoef ik niet te wachten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
En weet je zeker dat je niet let it snow hebt ingetikt op google? Want dan gebeurd het ook.
Ja..... daar zat ik toevallig net aan te denken...quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja..... daar zat ik toevallig net aan te denken...
Dat had ik wel ingetypt....
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zonde als je nu een Audi hebtquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:49 schreef Cue_ het volgende:
volgens mij gaat m'n vader in een BMW rijden binnenkort ooit een keer
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja..... daar zat ik toevallig net aan te denken...
Dat had ik wel ingetypt....
wtfquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik word echt helemaal duizelig als ik askew intik bij google
Nou ja! Hoe moet ik dat nou weer wetenquote:
Oh, wat annoying.quote:
wat zocht je danquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou ja! Hoe moet ik dat nou weer weten![]()
Dat jij dat dan toevallig weer weet!
De vraag is.. waarom heb je dat uberhaupt eens ingetyptquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik word echt helemaal duizelig als ik askew intik bij google
bekende easter eggquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De vraag is.. waarom heb je dat uberhaupt eens ingetypt
Dat is ook de enige keer dat ik het gebruikt heb op m'n pc geloof ikquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tuurlijk, de meest gebruikte browser om een andere browser te downloaden
je hebt vaak niet anders in het beginquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tuurlijk, de meest gebruikte browser om een andere browser te downloaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |