Hoe lang is lang? Ik wacht.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb je gezien wat Google heeft gedaan? Als je een zoekopdracht lang open laat staat![]()
Dan laten ze je scherm dichtsneeuwen. Briljant. Programmeur met humor. Ik mag dat!
Ja, geen idee. Ik had het scherm al een tijd openstaan, dat wel.quote:
Nou toen ik vanmorgen uit het raam keek lag het er wel in 1x hoor!quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Ik had het scherm al een tijd openstaan, dat wel.
Sneeuw ligt er ook niet zomaar in 1 keer he?
Duurt lang!quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Ik had het scherm al een tijd openstaan, dat wel.
Sneeuw ligt er ook niet zomaar in 1 keer he?
Dan heb jij magische ramenquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou toen ik vanmorgen uit het raam keek lag het er wel in 1x hoor!
Ik plas ook altijd best kalm.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker. Gelukkig nooit een boete gehad voor wildplassen.
dan gaat het zelfs snelquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
En weet je zeker dat je niet let it snow hebt ingetikt op google? Want dan gebeurd het ook.
BMWquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]![]()
En we hebben beide een BMW gehad.
Dank je, nu hoef ik niet te wachten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
En weet je zeker dat je niet let it snow hebt ingetikt op google? Want dan gebeurd het ook.
Ja..... daar zat ik toevallig net aan te denken...quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja..... daar zat ik toevallig net aan te denken...
Dat had ik wel ingetypt....
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zonde als je nu een Audi hebtquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:49 schreef Cue_ het volgende:
volgens mij gaat m'n vader in een BMW rijden binnenkort ooit een keer
quote:Op dinsdag 20 december 2011 09:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja..... daar zat ik toevallig net aan te denken...
Dat had ik wel ingetypt....
wtfquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik word echt helemaal duizelig als ik askew intik bij google
Nou ja! Hoe moet ik dat nou weer wetenquote:
Oh, wat annoying.quote:
wat zocht je danquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou ja! Hoe moet ik dat nou weer weten![]()
Dat jij dat dan toevallig weer weet!
De vraag is.. waarom heb je dat uberhaupt eens ingetyptquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik word echt helemaal duizelig als ik askew intik bij google
bekende easter eggquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De vraag is.. waarom heb je dat uberhaupt eens ingetypt
Dat is ook de enige keer dat ik het gebruikt heb op m'n pc geloof ikquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tuurlijk, de meest gebruikte browser om een andere browser te downloaden
je hebt vaak niet anders in het beginquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tuurlijk, de meest gebruikte browser om een andere browser te downloaden
Nou je tikte in: Let it snowquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou ja! Hoe moet ik dat nou weer weten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |