quote:Op zondag 18 december 2011 23:07 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ok dus daarom schakelen ze steeds.
op beide posts reageer ik bevestigend.quote:
Niet Barney.quote:Op zondag 18 december 2011 23:07 schreef djkoelkast het volgende:
Zooo. Barney kansloos naar huis dus nog 1 potje en ik kan mij hier weer vervoegen.
Al memorabele momenten geweest of nog altijd niet?
Als je mijn 100k memorabel noemt? Oh, wacht, je bedoeld in glazen huis. Wel, er was Veiling TVquote:Op zondag 18 december 2011 23:07 schreef djkoelkast het volgende:
Zooo. Barney kansloos naar huis dus nog 1 potje en ik kan mij hier weer vervoegen.
Al memorabele momenten geweest of nog altijd niet?
Okeequote:
Hij lijkt er niet eens meer zin in te hebben joh. Kansloos verloren in de 1e ronde van een debutant.quote:Op zondag 18 december 2011 23:08 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Niet Barney.
Die man is het totaal afgeleerd of niet?
Barney breekt sneller dan chips onder druk.. onbegrijpelijk dat hij toch 5x wereld kampioen is geworden.quote:Op zondag 18 december 2011 23:08 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Niet Barney.
Die man is het totaal afgeleerd of niet?
Mwa, ik ga niet alle veiling tv's online zetten. Ik moet echt goeie, leuke, grappige, toffe momenten hebbenquote:Op zondag 18 december 2011 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je mijn 100k memorabel noemt? Oh, wacht, je bedoeld in glazen huis. Wel, er was Veiling TV
Ik hoor hier niet bij.quote:
Ik snap het niet... Ze zijn niet van 3FM, van wie wel?quote:Op zondag 18 december 2011 23:02 schreef henkde_j het volgende:
Voor de geïnteresseerden in Serieuzzz live:![]()
![]()
![]()
http://webplayer.studio040.nl/televisie.html
muziek.quote:Op zondag 18 december 2011 23:08 schreef CindieY het volgende:
Hebben ze nu weer een update op 101 of gewoon muziek?
quote:Op zondag 18 december 2011 23:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij lijkt er niet eens meer zin in te hebben joh. Kansloos verloren in de 1e ronde van een debutant.
Mooi, kan ik weer terug naar de tv streamquote:Op zondag 18 december 2011 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
muziek.
en Veenstra twitterde net dat hij pas om 8u morgenochtend weer een update doet. wellicht dat ze straks nog wat herhalen, maar morgenochtend dus weer een verse.
Oke.quote:Op zondag 18 december 2011 23:07 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat ze er niet voor hebben betaald ofzo? Die digitale kanalen zijn iig reclame vrij geloof ik...
Dat was voor de overstap ja, toen speelde Barney nog goed. Jelle Klaassen heeft daarna niks meer gegooid maar lijkt nu eindelijk weer een beetje goed werk te leveren, hij is wel door naar ronde 2.quote:Op zondag 18 december 2011 23:09 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]![]()
Er was toch ook zon Nederland die ooit een finale tegen Barney won? Jelle Klaassen als ik het me goed herinner. Doet die het nog steeds?
Welke artiest is dat, het is nederlands dus is al kutquote:Op zondag 18 december 2011 23:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik nergens zonder jou ga aanvragen
quote:Op zondag 18 december 2011 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
Heeft iemand die radio link voor me? Misschien dat die wel harder gaat dan de stream..
Ik eigenlijk nietquote:Op zondag 18 december 2011 23:11 schreef Yurithemaster het volgende:
nou ben benieuwd naar 30 euro live
Guus meeuwis en gers pardoelquote:Op zondag 18 december 2011 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Welke artiest is dat, het is nederlands dus is al kut
booooooooooooquote:Op zondag 18 december 2011 23:11 schreef DeLuna het volgende:
Nu maar slapen. Het dagelijks leven moet maar niet ten koste van 3FM gaan hoe graag ik dat ook zou willen.
twitter:gerardekdom twitterde op zondag 18-12-2011 om 23:11:16En wat een waanzinnige opening met Snow Patrol!! Nu effe 'aarden' en straks mijn 1e 'Graveyard Shift'! #sr11 reageer retweet
Juist wel, dit is dè week om niet te slapenquote:Op zondag 18 december 2011 23:11 schreef DeLuna het volgende:
Nu maar slapen. Het dagelijks leven moet maar niet ten koste van 3FM gaan hoe graag ik dat ook zou willen.
quote:Op zondag 18 december 2011 23:11 schreef DeLuna het volgende:
Goede band hoorquote:Op zondag 18 december 2011 23:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Trustenquote:Op zondag 18 december 2011 23:11 schreef DeLuna het volgende:
Hij heeft bij mij wel een beetje afgedaan toen hij Per Spoor niet wilde zingen in het glazen huis.quote:
Het klinkt leuk!quote:Op zondag 18 december 2011 23:11 schreef Yurithemaster het volgende:
kon ook niet anders aangezien Coen nu ziet en Timur de ochtend doetquote:
Ja.. viel me ook tegenquote:Op zondag 18 december 2011 23:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij heeft bij mij wel een beetje afgedaan toen hij Per Spoor niet wilde zingen in het glazen huis.
Zeker niet, maar voor een klein bandje is het wel grappig.quote:Op zondag 18 december 2011 23:13 schreef 3rdRock het volgende:
ach, wel aardig. maar ik denk niet dat dit een nummer 1 hit gaat worden...
Die jaloezie op Sannequote:Op zondag 18 december 2011 23:13 schreef alors het volgende:
Duetje met Mis mondriool zeg ik, zelfde prachtige Engelse accent...
Van 2 tot 6quote:
De grootste flater was Do(os) natuurlijk. Met haar stiekem roken op de gang en haar sms'en op de bankquote:Op zondag 18 december 2011 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. viel me ook tegen
En Guus was heel tam in het glazen huis.. hij was erg moe.
staat ie niet in de op?quote:Op zondag 18 december 2011 23:16 schreef Geo4kant het volgende:
Nog een keer iemand die radio link? Die stream is veel te zacht
Coldplay treedt op?quote:
quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 23:16 schreef Qunix het volgende:
Die gasten op het podium zijn zoooo slecht
quote:Op zondag 18 december 2011 23:14 schreef Qunix het volgende:
Briljant!!!!
Dus een groot podium met 2 schermen. Groot camera ploeg met zo'n kraan. Regie en YouTube sponsoring voor de stream. Echt alles top geregeld. Alleen de artiesten/bandjes zijn kut. En het publiek.... Woow wat een faal
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm-bbquote:Op zondag 18 december 2011 23:16 schreef Geo4kant het volgende:
Nog een keer iemand die radio link? Die stream is veel te zacht
Serieuzzz Live Eindhovuh!quote:
geen last van hier....quote:Op zondag 18 december 2011 23:18 schreef djkoelkast het volgende:
Zo jammer dat Opera alle plaatjes door elkaar gooit![]()
Naja, dan maar in Safari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |