quote:Op zondag 18 december 2011 23:02 schreef henkde_j het volgende:
Voor de geïnteresseerden in Serieuzzz live:![]()
![]()
![]()
http://webplayer.studio040.nl/televisie.html
maar wel een betere live stream.....quote:Op zondag 18 december 2011 23:02 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]![]()
Er staan echt maar 10 mensen daar ofzo.
Inderdaadquote:Op zondag 18 december 2011 23:03 schreef Tourniquet het volgende:
Heeft iemand hier connecties die het volume van 101tv eindelijk eens op normaal niveau kan zetten? Schrik me steeds de pleuris na overschakelen.
quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 23:02 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]![]()
Er staan echt maar 10 mensen daar ofzo.
Ik zie het somber inquote:De opbrenst van deze inzamelingsactie komt, na aftrek van de kosten, volledig ten goede van de actie Serious Request.
Prijskaartje.quote:
Gecondoleerd/Gefeliciteerd*quote:Op zondag 18 december 2011 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil mijn 100000 posts opdragen aan Serious Request. Het mocht wat kosten, maar dan heb je ook wat. Het condoleance register staat open![]()
Bedankt, bedankt, bedankt en ik zal het nooit meer vergeten. (deze was voor alle 3fm en Radio 49 chicks en dicks)
Woei.Nu dus echt officieel levenloos.
Aftrek van de kosten? Dan krijgen we schulden.quote:
Kut gefaald.quote:
Datheb ik ook wel es gezegdquote:Op zondag 18 december 2011 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik doe geen -Hans-Ik ga wel minderen nu.
Wat maakt het uit? Nu kun je net zo goed doorgaan.quote:Op zondag 18 december 2011 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, ik doe geen -Hans-Ik ga wel minderen nu.
Geld eisen van het Rode kruis dusquote:Op zondag 18 december 2011 23:04 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Aftrek van de kosten? Dan krijgen we schulden.
+1quote:Op zondag 18 december 2011 22:59 schreef Geo4kant het volgende:
Wie gaat allemaal opblijven, minimaal 02.00 ?
*meld*
Tong inhalen, jeujquote:Op zondag 18 december 2011 23:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Nu kun je net zo goed doorgaan.![]()
Dacht ik ook al jaquote:Op zondag 18 december 2011 23:04 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Aftrek van de kosten? Dan krijgen we schulden.
Jessie j mogen ze afknallenquote:Op zondag 18 december 2011 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van de week ondekt, Do it like a dude wel geinig maar deze is beter:
omdat het de opvulmuziek tijdens nieuws en reclame is....reclame enzo mag wel op radio, maar niet op tv en derhalve ook niet op verschillende webstreams.quote:
poehee!quote:Op zondag 18 december 2011 23:06 schreef ValHallen het volgende:
Hm, wie weet ga ik deze week ook even naar SR.
wat een idee!quote:Op zondag 18 december 2011 23:06 schreef ValHallen het volgende:
Waarom eigenlijk niet?quote:Op zondag 18 december 2011 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omdat het de opvulmuziek tijdens nieuws en reclame is....reclame enzo mag wel op radio, maar niet op tv en derhalve ook niet op verschillende webstreams.
Wanneer, zeg alsjeblieft dinsdag.quote:Op zondag 18 december 2011 23:06 schreef ValHallen het volgende:
Ok dus daarom schakelen ze steeds.quote:Op zondag 18 december 2011 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omdat het de opvulmuziek tijdens nieuws en reclame is....reclame enzo mag wel op radio, maar niet op tv en derhalve ook niet op verschillende webstreams.
omdat er alleen voor radioreclame betaald is en niet voor tv-reclame? zoiets denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |