Nope, ik ben niet zo van semi-grappige djs en ik heb hier een muziekverzameling van meer dan 800 albums.quote:
Refreintje gaat nog.quote:
Omhoog*quote:Op zondag 18 december 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
Okee handje omhoog als Krystel (hoe je het ook schrijft) zou raken.
Ze is in het huis, gewoon je stream aanzetten.quote:
oki thanks!quote:Op zondag 18 december 2011 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iemand anders. youtube maar ff op Bottles ofzo
ik zou iig proberen goed te mikken, of ik haar zou raken weet ik niet...quote:Op zondag 18 december 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
quote:
Met de platte hand in dr gezichtje als ze die nummers van dr gaat zingenquote:Op zondag 18 december 2011 23:00 schreef heloef het volgende:
Ik zie een rug en blond.quote:Op zondag 18 december 2011 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is in het huis, gewoon je stream aanzetten.
quote:Op zondag 18 december 2011 23:02 schreef henkde_j het volgende:
Voor de geïnteresseerden in Serieuzzz live:![]()
![]()
![]()
http://webplayer.studio040.nl/televisie.html
Dat ja.quote:Op zondag 18 december 2011 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil mijn 100000 posts opdragen aan Serious Request. Het mocht wat kosten, maar dan heb je ook wat. Het condoleance register staat open![]()
Bedankt, bedankt, bedankt en ik zal het nooit meer vergeten. (deze was voor alle 3fm en Radio 49 chicks en dicks)
Woei.Nu dus echt officieel levenloos.
stop je nu?quote:Op zondag 18 december 2011 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil mijn 100000 posts opdragen aan Serious Request. Het mocht wat kosten, maar dan heb je ook wat. Het condoleance register staat open![]()
Bedankt, bedankt, bedankt en ik zal het nooit meer vergeten. (deze was voor alle 3fm en Radio 49 chicks en dicks)
Gefeli man.quote:Op zondag 18 december 2011 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
Truste kleine manquote:Op zondag 18 december 2011 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga ook lekker pitten, Auf wiedersehen.
Morgen ochtend tussen 6:15 en 8 uur ben ik weer hier
Kudo's jochiequote:Op zondag 18 december 2011 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
En dat in mijn topic.quote:Op zondag 18 december 2011 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |