Tong inhalen, jeujquote:Op zondag 18 december 2011 23:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Nu kun je net zo goed doorgaan.![]()
Dacht ik ook al jaquote:Op zondag 18 december 2011 23:04 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Aftrek van de kosten? Dan krijgen we schulden.
Jessie j mogen ze afknallenquote:Op zondag 18 december 2011 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van de week ondekt, Do it like a dude wel geinig maar deze is beter:
omdat het de opvulmuziek tijdens nieuws en reclame is....reclame enzo mag wel op radio, maar niet op tv en derhalve ook niet op verschillende webstreams.quote:
poehee!quote:Op zondag 18 december 2011 23:06 schreef ValHallen het volgende:
Hm, wie weet ga ik deze week ook even naar SR.
wat een idee!quote:Op zondag 18 december 2011 23:06 schreef ValHallen het volgende:
Waarom eigenlijk niet?quote:Op zondag 18 december 2011 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omdat het de opvulmuziek tijdens nieuws en reclame is....reclame enzo mag wel op radio, maar niet op tv en derhalve ook niet op verschillende webstreams.
Wanneer, zeg alsjeblieft dinsdag.quote:Op zondag 18 december 2011 23:06 schreef ValHallen het volgende:
Ok dus daarom schakelen ze steeds.quote:Op zondag 18 december 2011 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omdat het de opvulmuziek tijdens nieuws en reclame is....reclame enzo mag wel op radio, maar niet op tv en derhalve ook niet op verschillende webstreams.
omdat er alleen voor radioreclame betaald is en niet voor tv-reclame? zoiets denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |