Ja.. viel me ook tegenquote:Op zondag 18 december 2011 23:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij heeft bij mij wel een beetje afgedaan toen hij Per Spoor niet wilde zingen in het glazen huis.
Zeker niet, maar voor een klein bandje is het wel grappig.quote:Op zondag 18 december 2011 23:13 schreef 3rdRock het volgende:
ach, wel aardig. maar ik denk niet dat dit een nummer 1 hit gaat worden...
Die jaloezie op Sannequote:Op zondag 18 december 2011 23:13 schreef alors het volgende:
Duetje met Mis mondriool zeg ik, zelfde prachtige Engelse accent...
Van 2 tot 6quote:
De grootste flater was Do(os) natuurlijk. Met haar stiekem roken op de gang en haar sms'en op de bankquote:Op zondag 18 december 2011 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. viel me ook tegen
En Guus was heel tam in het glazen huis.. hij was erg moe.
staat ie niet in de op?quote:Op zondag 18 december 2011 23:16 schreef Geo4kant het volgende:
Nog een keer iemand die radio link? Die stream is veel te zacht
Coldplay treedt op?quote:
quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 23:16 schreef Qunix het volgende:
Die gasten op het podium zijn zoooo slecht
quote:Op zondag 18 december 2011 23:14 schreef Qunix het volgende:
Briljant!!!!
Dus een groot podium met 2 schermen. Groot camera ploeg met zo'n kraan. Regie en YouTube sponsoring voor de stream. Echt alles top geregeld. Alleen de artiesten/bandjes zijn kut. En het publiek.... Woow wat een faal
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm-bbquote:Op zondag 18 december 2011 23:16 schreef Geo4kant het volgende:
Nog een keer iemand die radio link? Die stream is veel te zacht
Serieuzzz Live Eindhovuh!quote:
geen last van hier....quote:Op zondag 18 december 2011 23:18 schreef djkoelkast het volgende:
Zo jammer dat Opera alle plaatjes door elkaar gooit![]()
Naja, dan maar in Safari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |