Omdat ze er niet voor hebben betaald ofzo? Die digitale kanalen zijn iig reclame vrij geloof ik...quote:
quote:Op zondag 18 december 2011 23:07 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ok dus daarom schakelen ze steeds.
op beide posts reageer ik bevestigend.quote:
Niet Barney.quote:Op zondag 18 december 2011 23:07 schreef djkoelkast het volgende:
Zooo. Barney kansloos naar huis dus nog 1 potje en ik kan mij hier weer vervoegen.
Al memorabele momenten geweest of nog altijd niet?
Als je mijn 100k memorabel noemt? Oh, wacht, je bedoeld in glazen huis. Wel, er was Veiling TVquote:Op zondag 18 december 2011 23:07 schreef djkoelkast het volgende:
Zooo. Barney kansloos naar huis dus nog 1 potje en ik kan mij hier weer vervoegen.
Al memorabele momenten geweest of nog altijd niet?
Okeequote:
Hij lijkt er niet eens meer zin in te hebben joh. Kansloos verloren in de 1e ronde van een debutant.quote:Op zondag 18 december 2011 23:08 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Niet Barney.
Die man is het totaal afgeleerd of niet?
Barney breekt sneller dan chips onder druk.. onbegrijpelijk dat hij toch 5x wereld kampioen is geworden.quote:Op zondag 18 december 2011 23:08 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Niet Barney.
Die man is het totaal afgeleerd of niet?
Mwa, ik ga niet alle veiling tv's online zetten. Ik moet echt goeie, leuke, grappige, toffe momenten hebbenquote:Op zondag 18 december 2011 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je mijn 100k memorabel noemt? Oh, wacht, je bedoeld in glazen huis. Wel, er was Veiling TV
Ik hoor hier niet bij.quote:
Ik snap het niet... Ze zijn niet van 3FM, van wie wel?quote:Op zondag 18 december 2011 23:02 schreef henkde_j het volgende:
Voor de geïnteresseerden in Serieuzzz live:![]()
![]()
![]()
http://webplayer.studio040.nl/televisie.html
muziek.quote:Op zondag 18 december 2011 23:08 schreef CindieY het volgende:
Hebben ze nu weer een update op 101 of gewoon muziek?
quote:Op zondag 18 december 2011 23:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij lijkt er niet eens meer zin in te hebben joh. Kansloos verloren in de 1e ronde van een debutant.
Mooi, kan ik weer terug naar de tv streamquote:Op zondag 18 december 2011 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
muziek.
en Veenstra twitterde net dat hij pas om 8u morgenochtend weer een update doet. wellicht dat ze straks nog wat herhalen, maar morgenochtend dus weer een verse.
Oke.quote:Op zondag 18 december 2011 23:07 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat ze er niet voor hebben betaald ofzo? Die digitale kanalen zijn iig reclame vrij geloof ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |