Ik ben verbaasd dat ze niet meer achter staan. En toch kunnen ze nog makkelijk winnenquote:Op zondag 18 december 2011 21:24 schreef The_Playmaker het volgende:
Volgens mij ben ik de enigste die niet verbaast is dat ze achterstaan.
Rodgers heeft op dit moment geen vertrouwen in zijn WR's en vooral niet in Finley. Ze hebben al veels te veel ballen laten vallen vandaag. Nu mis je Jennings pas echt.quote:Op zondag 18 december 2011 21:25 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat ze niet meer achter staan. En toch kunnen ze nog makkelijk winnen
Rodgers staat toch ook niet echt accurate te gooien.quote:Op zondag 18 december 2011 21:27 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Rodgers heeft op dit moment geen vertrouwen in zijn WR's en vooral niet in Finley. Ze hebben al veels te veel ballen laten vallen vandaag. Nu mis je Jennings pas echt.
De Chiefs laten het midden open en juist die receivers vangen op dit moment niks. Finley had nu al 100 yd catching moeten hebben. Hij forceert nu de ballen naar de andere WR's.quote:Op zondag 18 december 2011 21:29 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Rodgers staat toch ook niet echt accurate te gooien.
Hij lijkt wel een beetje rattled
Komt door de skittles, taste the rainbow!quote:Op zondag 18 december 2011 21:34 schreef Moonlighter het volgende:
Seahawks staan ook aardig te ballen de laatste tijd
Kan wel gekker, Steelers winnen het ook niet meer.quote:Op zondag 18 december 2011 21:53 schreef BobW het volgende:
Texans, Packers, Giants achter en Colts voor. Moet niet gekker worden.
Packers kunnen de SB nog winnen ;-)quote:
Zolang ze maar de Super Bowl winnen mogen ze van mij 8-8 gaan. Wat leverde die 16-0 de Pats op trouwens?quote:
Nog wel.quote:
Omdat Ochochinco het ook kanquote:Op zondag 18 december 2011 22:28 schreef The_Playmaker het volgende:
Waarom rennen ze de ball nog als ze ook gewoon 40 keer naar Gronk en Hernandez kunnen gooien?
Dan kan ie ook wel wat defense spelen, DE/LBquote:Op zondag 18 december 2011 22:34 schreef The_Playmaker het volgende:
Eigenlijk zou Tebow ook de kickoffs/punts moeten returnen en de extra points/FG's moeten kicken.
Ik denk weet zeker dat de defense van LSU het beter doetquote:Op zondag 18 december 2011 22:37 schreef The_Playmaker het volgende:
Dit is toch geen NFL defense meer. Dit is is een high school defense.
Bama's D is volgens de statistieken het beste van de NCAA maar er was bij SportScience op ESPN een stukje over LSU's defense en die zeiden dat die sneller en wendbaarder was dan menig NFL team.quote:Op zondag 18 december 2011 22:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik denk weet zeker dat de defense van LSU het beter doet![]()
Hoe is de run-defense van je Packersquote:Op zondag 18 december 2011 22:42 schreef The_Playmaker het volgende:
Het ergste is ook nog dat de Broncos nog niet eens verbergen wat ze gaan doen.: we're going to run the ball. En nog kan de Pats D het niet afstoppen. Dat word nog leuk in de playoffs tegen teams als de Ravens en Steelers die ook de bal kunnen rennen.
#12 in de NFL . Ze hielden de Chiefs tot één TD ondanks dat ze drie keer de bal first and goal binnen de 10 yard line hadden. Dat zie ik de Pats niet doen. De pass defense is de zwakte van de Packers.quote:
Met Woodson en Tramon Williams is dat ook niet echt een hele grote zwakte.quote:Op zondag 18 december 2011 22:51 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
#12 in de NFL . Ze hielden de Chiefs tot één TD ondanks dat ze drie keer de bal first and goal binnen de 10 yard line hadden. Dat zie ik de Pats niet doen. De pass defense is de zwakte van de Packers.
Pijnlijk om te zienquote:Op zondag 18 december 2011 22:37 schreef The_Playmaker het volgende:
Dit is toch geen NFL defense meer. Dit is is een high school defense.
Ik krijg last van plaatsvervangende schaamte...quote:
quote:Peyton Manning will not play in the final two games of the 2011 season, Indianapolis Colts vice chairman Bill Polian announced after Sunday's 27-13 victory over the Tennessee Titans.
Ik gun het Tebow ook wel. Ik hoop dat hij in de play offs komt. Maar op deze manier hoeft het nu ook weer nietquote:Op zondag 18 december 2011 23:03 schreef PirE het volgende:
Je zal maar geld op de Patriots hebben![]()
.
Al vind ik het wel tof dat Broncos maar blijven winnen, het wordt steeds lastiger om Tebow te dumpen![]()
Welke manier? Een sterke run game gecombineerd met een goede Defense en een QB die inspireert en een sterke leider is?quote:Op zondag 18 december 2011 23:05 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ik gun het Tebow ook wel. Ik hoop dat hij in de play offs komt. Maar op deze manier hoeft het nu ook weer niet
En in het 4e kwart slaat hij toequote:Op zondag 18 december 2011 23:08 schreef Guard het volgende:
Ik snap'em, tis gewoon een mastermove van BB: get them out of their comfortzone, let them play with a lead
Broncos niks mis mee, ik bedoel de wanvertoning van de Pats.quote:Op zondag 18 december 2011 23:07 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Welke manier? Een sterke run game gecombineerd met een goede Defense en een QB die inspireert en een sterke leider is?
Tsja zo is het al weken alleen de O van de Pats camoufleerd het een beetjequote:Op zondag 18 december 2011 23:09 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Broncos niks mis mee, ik bedoel de wanvertoning van de Pats.
En dat wordt nu heel pijnlijk duidelijkquote:Op zondag 18 december 2011 23:09 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Tsja zo is het al weken alleen de O van de Pats camoufleerd het een beetje
quote:
Dat mag niet van Giselle.quote:Op zondag 18 december 2011 23:20 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik snap niet waarom teams niet gewoon ouderwets voor de QB sneak gaan als je al bijna op de goalline bent. Dat was vroeger wel anders.
quote:Op zondag 18 december 2011 23:08 schreef Guard het volgende:
Ik snap'em, tis gewoon een mastermove van BB: get them out of their comfortzone, let them play with a lead
Panthers doen dat nog wel gewoonquote:Op zondag 18 december 2011 23:20 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik snap niet waarom teams niet gewoon ouderwets voor de QB sneak gaan als je al bijna op de goalline bent. Dat was vroeger wel anders.
Ik snap ook niet waarom ze dat niet challengen als de speler er zo zeker van is. Zoveel heb je toch niet te verliezen?quote:Op zondag 18 december 2011 23:30 schreef PirE het volgende:
Wel knap dat de ref die niks kan zien omdat het lichaam de bal verbergt incomplete aangeeft
Alweer weggehaald op nfl.com gamecenter, was dus gewoon een touchback...quote:Op zondag 18 december 2011 23:30 schreef Guard het volgende:
Safety voor de Lions op een kick-off... Wtf
Gebeurde net ook bij de Eagles, stond ineens 30-0. Foutje in de software.quote:Op zondag 18 december 2011 23:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Alweer weggehaald op nfl.com gamecenter, was dus gewoon een touchback...
Video evidence, kan best zijn dat de speler het zeker weet, dat moet dan ook nog even duidelijk uit de beelden blijken....quote:Op zondag 18 december 2011 23:33 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze dat niet challengen als de speler er zo zeker van is. Zoveel heb je toch niet te verliezen?
Voor wie niet? Daar waar je nu aan het kijken bent, of gewoon in het algemeen?quote:Op zondag 18 december 2011 23:42 schreef popolon het volgende:
Alleen jammer dat ze de Lions niet uitzenden maar dat is voor velen geen probleem.
In de kerk doen ze andere dingen, liefst met kleine jongetjes....quote:Op zondag 18 december 2011 23:44 schreef The_Playmaker het volgende:
Tebow vond die spike van Brady maar erg onfatsoenlijk. Dat is als vloeken in de kerk.
Ben bij moeders met vrouw en kind. Was wel een leuke verrassing dat ze espn heeft.quote:Op zondag 18 december 2011 23:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Voor wie niet? Daar waar je nu aan het kijken bent, of gewoon in het algemeen?
Speciaal voor jou, of zit moeders ook iedere zondag om 19.00 klaar voor een dosis NFL?quote:Op zondag 18 december 2011 23:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Ben bij moeders met vrouw en kind. Was wel een leuke verrassing dat ze espn heeft.
Weet zij veel.quote:Op zondag 18 december 2011 23:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, of zit moeders ook iedere zondag om 19.00 klaar voor een dosis NFL?
Ja hier dus ook. En ik vind het prima voor elkaar. Die hele emigratie voor noppes dus.quote:Op zondag 18 december 2011 23:52 schreef PirE het volgende:
Hier zit ESPNAmerica gewoon in het standaard pakket met extra zenders.
Hier niet, bijbetalen voor sportzendersquote:Op zondag 18 december 2011 23:52 schreef PirE het volgende:
Hier zit ESPNAmerica gewoon in het standaard pakket met extra zenders.
Ja idd.quote:Op maandag 19 december 2011 00:03 schreef Guard het volgende:
PETA is gonna like that, a monkey riding a dog for entertainment...
Toch geen zak te doen op het werk, zo vlak voor de kerst, ik overleef het ook wel....quote:Op maandag 19 december 2011 00:14 schreef PirE het volgende:
Gelukkig nog maar 5 dagen werken en dan 2,5 week vakantie, die korte nachtrust overleef ik wel.
Lions en Seahawks samen in de hunt voor wild-cardquote:Op maandag 19 december 2011 00:21 schreef popolon het volgende:
Lions kunnen goede zaken doen. Doe het dan ook!
Ik hoop op een late comeback.quote:Op maandag 19 december 2011 00:21 schreef PirE het volgende:
[..]
Lions en Seahawks samen in de hunt voor wild-card.
Dat is wel heel vroeg. Tebow wacht altijd tot het laatst mogelijk moment en dan begint de rollercoaster van freaky events.quote:
Terwijl ze tegen een van de slechtste run defenses in de NFL spelen. Sommige offensive coordinators snappen er echt weinig van.quote:
Ik zit ook naar de Eagles/Jets blow-out te kijken, zo zie je nog eens wat als je geld op bepaalde wedstrijden hebt staan.quote:
quote:
idd, goed voor mijn Patriots -6 betquote:
Skeltonmaniaquote:Op maandag 19 december 2011 01:28 schreef The_Playmaker het volgende:
Als ze Skelton nou weer laten gooien dan moeten ze de coach meteen ontslaan....
Als die genius van een offensive coordinator gewoon Wells de bal wat vaker had gegeven in de red zone dan was OT helemaal niet nodig geweest.quote:
Dat word dus waarschijnlijk tegen de Saints in New Orleans. Have fun!quote:Op maandag 19 december 2011 01:31 schreef popolon het volgende:
Playoffs komen dichtbij. Ra's erg vreemd.
Who the fuck cares. Eindelijk iets positiefs voor al de fans.quote:Op maandag 19 december 2011 01:32 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dat word dus waarschijnlijk tegen de Saints in New Orleans. Have fun!
Die kans is even groot (als het om winst in de divisie gaat). Beide teams moeten 2-0 gaan en ze hebben een Buffalo win nodig. In week 17 zijn ze allebei afhankelijk van het resultaat van een andere wedstrijd. Enige verschil is dat het scenario voor de Chargers al bekend is, de Chiefs weten pas volgende week of ze hulp van de Chargers of Raiders nodig hebben (als week 16 in hun voordeel uitpakt)quote:Op maandag 19 december 2011 12:08 schreef Geonetic het volgende:
Wat dat betreft heeft San Diego nog een grotere kans om de AFC West te winnen xD
quote:4th Seed - Denver
AFC West Champ (Wins tie break over San Diego based on best win percentage in division games.)
6th Seed - San Diego
Wins tie break over Tennessee based on strength of victory. Wins tie break over Cincinnati based on best win percentage in common games (minimum of four). Wins tie break over NY Jets based on best win percentage in conference games.
Nope,quote:Op maandag 19 december 2011 14:17 schreef Maravilla het volgende:
Cool. Beter winnen de Giants de New York Battle dit weekend, dan ben ik erbij als ze tegen Dallas alsnog de playoffs halen. [ afbeelding ]
Cowboys winnen van de Giants en komen in de playoffs.quote:Op maandag 19 december 2011 14:51 schreef computermistake het volgende:
[..]
Nope,
Giants verliezen van de Jets, en mogen van mij winnen van de Cowboys over 2 weken.
Eagles winnen vervolgens van de Cowboys & Redskins en de playoffs zijn in de pocket voor de Eagles....
Gek genoeg was het passing gezien 1 van zijn betere wedstrijdenquote:
Downloaden...quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:46 schreef computermistake het volgende:
Iemand de wedstrijd van de Steelers - 49ers gezien? 3-20!
Ik vroeg me trouwens af, hoe kijken jullie de 'late' wedstrijden, blijven jullie gewoon op tot 02:30, of hebben jullie een soort samenvatting die jullie de volgende dag kijken.
Ik blijf die wedstrijden vrij slopend vinden die tot 05:30 duren.
Ik kijk de nachtwedstrijden eigenlijk nooit, alleen voor de superbowl. Ik moet maandag- en dinsdagochtend toch gewoon werken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:46 schreef computermistake het volgende:
Ik vroeg me trouwens af, hoe kijken jullie de 'late' wedstrijden, blijven jullie gewoon op tot 02:30, of hebben jullie een soort samenvatting die jullie de volgende dag kijken.
Ook, maar ook op usenet zijn met grote regelmaat NFL en NCAA footballgames terug te vindenquote:
Wel ironisch dat zoiets in het Candlestick moet gebeurenquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:45 schreef Guard het volgende:
Poweroutage Candlestick MNF:
[ afbeelding ]
Ik heb NFL Gamepass, dus kan op elk moment de wedstrijd terugkijken. En ik kijk als ik een wedstrijd niet helemaal wil kijken de samenvatting wel even. Tenzij het team me écht geen donder interesseert.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:46 schreef computermistake het volgende:
Wat betaal je voor zo'n gamepass?quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:11 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Ik heb NFL Gamepass, dus kan op elk moment de wedstrijd terugkijken. En ik kijk als ik een wedstrijd niet helemaal wil kijken de samenvatting wel even. Tenzij het team me écht geen donder interesseert.
Daarom AFC>>>NFC.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:14 schreef The_Playmaker het volgende:
Toch wel opvallend dat de Packers op dit moment het enigste cold weather team zijn die in de NFC de playoffs gaan halen. De rest zijn 4 dome teams (Saints, Cowboys, Falcons, Lions) en een west coast team (Niners). Ik heb dan ook liever niet dat een team als de Giants, Eagles of Bears de playoffs halen want die zijn veel beter bestand tegen de kou en mischien zelfs sneeuw in Lambeau Field.
Ja, als het een interessante College Football wedstrijd is (Saturday Night Football).quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:46 schreef computermistake het volgende:
Is dat voor alle wedstrijden, of slechts je favoriete team, inclusief playoffs?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:31 schreef rgras het volgende:
Ik heb ¤209,95 betaald voor het hele seizoen. Op dit moment betaal je ¤69,99 voor de rest van het seizoen.
Alles incl. Play-offs.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:19 schreef computermistake het volgende:
[..]
Is dat voor alle wedstrijden, of slechts je favoriete team, inclusief playoffs?
En toch hebben alle teams in de AFC ook hun zwakheden. De Ravens werden exposed door de Chargers en zijn een slechte road team, de Pats hebben defensive issues en de Steelers spelen ook niet constant en Big Ben is banged up. De Bengals, Jets, Texans en Broncos hebben QB's die ik in de playoffs niet vertrouw.quote:
9-7 Seahawks/Cardinals verslaan beide een 9-7 Detriotquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:14 schreef The_Playmaker het volgende:
Toch wel opvallend dat de Packers op dit moment het enigste cold weather team zijn die in de NFC de playoffs gaan halen. De rest zijn 4 dome teams (Saints, Cowboys, Falcons, Lions) en een west coast team (Niners). Ik heb dan ook liever niet dat een team als de Giants, Eagles of Bears de playoffs halen want die zijn veel beter bestand tegen de kou en mischien zelfs sneeuw in Lambeau Field.
Net zoals Tarvaris alleen de bal aan AP hoefde te geven toen hij bij de Vikes speelde en tegen de Packers speelde. Die formule werkte ook niet bepaald super.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:03 schreef PirE het volgende:
[..]
9-7 Seahawks/Cardinals verslaan beide een 9-7 Detriot.. Seahawks defense kan de Packers wel problemen geven, die unit krijgt nu pas credits terwijl ze het hele jaar al heel goed spelen on defense. En Tarvaris hoeft de bal alleen maar aan Lynch te geven
.
Alleen je favoriete team tijdens de regular season is volgens mij ¤70,- goedkoper.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:19 schreef computermistake het volgende:
[..]
Is dat voor alle wedstrijden, of slechts je favoriete team, inclusief playoffs?
Nu in de remixquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:33 schreef zjroentje het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer was dit?Zo te zien bij de Cowboys.
-edit- H.S. wedstrijd in Jerryworld lees ik nu.
Dat heb ik ook. Ik ben blij dat ik zondag twee wedstrijden kan kijken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:32 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik kijk de nachtwedstrijden eigenlijk nooit, alleen voor de superbowl. Ik moet maandag- en dinsdagochtend toch gewoon werken.
De wegen van ESPNA zijn ondoorgrondelijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:22 schreef Arnhemunited het volgende:
MIA - NE op ESPNA zondag? Waarom geen Jets - Giants. Lijkt me iets belangrijker voor de play offs
Die is op zaterdagquote:Op woensdag 21 december 2011 18:22 schreef Arnhemunited het volgende:
MIA - NE op ESPNA zondag? Waarom geen Jets - Giants. Lijkt me iets belangrijker voor de play offs
Ik kijk meestal de eerste twee wedstrijden en in regular season incidenteel de derde (vorig seizoen was ik inbetween jobs, heerlijk alles kijkenquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:46 schreef computermistake het volgende:
Bold zijn herhalingenquote:Op woensdag 21 december 2011 19:10 schreef computermistake het volgende:
Zaterdag 24 december:
19:00 - 22:00 Jets @ Giants
22:00 - 01:30 Eagles @ Cowboys!![]()
Zondag 25 december:
15:30 - 17:30 Miami @ New England
17:30 - 19:30 San Diego @ Detroit
02:00 - 05:30 Chicago @ Greenbay
Eagles vs Cowboys gaat een zieke wedstrijd worden!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:50 schreef PirE het volgende:
[..]
Bold zijn herhalingen. Er is een full slate op zaterdag voor de day games en dan is er nog SNF en MNF. ESPNAmerica is weer een Eastcoast lovefest zoals gebruikelijk
.
Same here, heb vrij t/m de day after LSU vs Alabama.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:09 schreef Guard het volgende:
Oh ja en dan zitten we natuurlijk ook weer volop in Bowlseason![]()
Krijg het weer druk in de kerstvakantie
Ik snap al die gasten niet. waarschijnlijk doet hij dit ook zodat hij volgend jaar de nummer 1 pick in de draft is. Waarom willen die gasten toch allemaal zo hoog mogelijk gedraft worden? Als QB zou ik liever gedraft worden door een team dat ergens tussen pick 15 en 28 moet kiezen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:14 schreef SteveBudin het volgende:
Geen Barkley in de aankomende draft, hij blijft nog een jaartje bij USC. Denk dat hij onder het oude systeem (boatload aan geld) wel naar de NFL was gegaan.
Hij wil een prijs (Heisman, PAC-12 Championship, BCS Bowl) winnen met USC. Een eventuele #1 pick zal ook wel meespelen in zijn achterhoofd en hij heeft de luxe dat hij niet uit een arme familie komt. Voor USC en de PAC-12 is het goed, is waarschijnlijk de laatste kans voor de Trojans op een mooi jaar voordat de onterecht zware sanctie's er echt in gaan hakken. USC Pro-style offense tb de gimmick-troep van de Ducksquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:32 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Ik snap al die gasten niet. waarschijnlijk doet hij dit ook zodat hij volgend jaar de nummer 1 pick in de draft is. Waarom willen die gasten toch allemaal zo hoog mogelijk gedraft worden? Als QB zou ik liever gedraft worden door een team dat ergens tussen pick 15 en 28 moet kiezen.
Als de 49ers destijds niet Smith maar Rodgers hadden gedraft was Rodgers niet de superheld die hij nu is.
Rams hebben best veel geld invested in Bradford en de Vikings hebben vorig jaar al een round-1 pick gebruikt voor een QB. Kan best dat de vikings ervoor gaan en Ponder dumpen (heb geen zin om de tie-breaker voor last-place te bekijken).quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:38 schreef Moonlighter het volgende:
The Jaguars could avoid seeing Luck in the division as well by laying down for the Colts next Sunday.
Colts verprutsen de Luck pick
Misschien omdat hij een National Championship wilt hebben? Omdat voor sommige gasten de NFL niet het grootste doel is? Omdat spelen in College mij een stuk leuker en relaxter lijkt dan de NFL.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:32 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Ik snap al die gasten niet. waarschijnlijk doet hij dit ook zodat hij volgend jaar de nummer 1 pick in de draft is. Waarom willen die gasten toch allemaal zo hoog mogelijk gedraft worden? Als QB zou ik liever gedraft worden door een team dat ergens tussen pick 15 en 28 moet kiezen.
Als de 49ers destijds niet Smith maar Rodgers hadden gedraft was Rodgers niet de superheld die hij nu is.
De roem die erbij komt, heel Amerika kijkt naar je en heeft verwachtingen van je, mocht je deze verwachtingen waar maken blijf je een nationale 'held'.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:32 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
De kans dat ie omlaag gaat is eigenlijk veel groter dan omhoog als je naar het verleden kijkt: Locker, Leinart... Denk ook niet dat hij het daarom doet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:32 schreef Moonlighter het volgende:
Zou wel heel verrassend zijn als RG3 teruggaat naar Baylor. Laundry Jones begon goed aan het seizoen, maar tegen het einde werd het stukken minder en het was helemaal niks meer toen hij zijn #1 receiver kwijtraakte.twitter:TonyPauline twitterde op donderdag 22-12-2011 om 17:49:39Also- as of today the word is Robert Griffin III/Baylor & Landry Jones/Oklahoma will also return to school. Could change, still interesting reageer retweet
Inderdaad, wat dom zegquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:11 schreef OmniRocket het volgende:
blunder Giants....slechte play trouwens
quote:Cam Newton has set an NFL record for the most passing yards by a rookie.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:38 schreef BobW het volgende:
Bills missen al twee FGs tegen de Broncos. Daar zullen wat andere teams niet blij mee zijn.
quote:
Giantsquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:51 schreef PirE het volgende:
Nette goalline stop van de Jets. 7-3 Jets/Eagles.
Jets/Eagles omdat de Eagles een Jets win nodig hebben om in de play-off race te blijvenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |