Gek genoeg was het passing gezien 1 van zijn betere wedstrijdenquote:
Downloaden...quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:46 schreef computermistake het volgende:
Iemand de wedstrijd van de Steelers - 49ers gezien? 3-20!
Ik vroeg me trouwens af, hoe kijken jullie de 'late' wedstrijden, blijven jullie gewoon op tot 02:30, of hebben jullie een soort samenvatting die jullie de volgende dag kijken.
Ik blijf die wedstrijden vrij slopend vinden die tot 05:30 duren.
Ik kijk de nachtwedstrijden eigenlijk nooit, alleen voor de superbowl. Ik moet maandag- en dinsdagochtend toch gewoon werken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:46 schreef computermistake het volgende:
Ik vroeg me trouwens af, hoe kijken jullie de 'late' wedstrijden, blijven jullie gewoon op tot 02:30, of hebben jullie een soort samenvatting die jullie de volgende dag kijken.
Ook, maar ook op usenet zijn met grote regelmaat NFL en NCAA footballgames terug te vindenquote:
Wel ironisch dat zoiets in het Candlestick moet gebeurenquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:45 schreef Guard het volgende:
Poweroutage Candlestick MNF:
[ afbeelding ]
Ik heb NFL Gamepass, dus kan op elk moment de wedstrijd terugkijken. En ik kijk als ik een wedstrijd niet helemaal wil kijken de samenvatting wel even. Tenzij het team me écht geen donder interesseert.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:46 schreef computermistake het volgende:
Wat betaal je voor zo'n gamepass?quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:11 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Ik heb NFL Gamepass, dus kan op elk moment de wedstrijd terugkijken. En ik kijk als ik een wedstrijd niet helemaal wil kijken de samenvatting wel even. Tenzij het team me écht geen donder interesseert.
Daarom AFC>>>NFC.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:14 schreef The_Playmaker het volgende:
Toch wel opvallend dat de Packers op dit moment het enigste cold weather team zijn die in de NFC de playoffs gaan halen. De rest zijn 4 dome teams (Saints, Cowboys, Falcons, Lions) en een west coast team (Niners). Ik heb dan ook liever niet dat een team als de Giants, Eagles of Bears de playoffs halen want die zijn veel beter bestand tegen de kou en mischien zelfs sneeuw in Lambeau Field.
Ja, als het een interessante College Football wedstrijd is (Saturday Night Football).quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:46 schreef computermistake het volgende:
Is dat voor alle wedstrijden, of slechts je favoriete team, inclusief playoffs?quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:31 schreef rgras het volgende:
Ik heb ¤209,95 betaald voor het hele seizoen. Op dit moment betaal je ¤69,99 voor de rest van het seizoen.
Alles incl. Play-offs.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:19 schreef computermistake het volgende:
[..]
Is dat voor alle wedstrijden, of slechts je favoriete team, inclusief playoffs?
En toch hebben alle teams in de AFC ook hun zwakheden. De Ravens werden exposed door de Chargers en zijn een slechte road team, de Pats hebben defensive issues en de Steelers spelen ook niet constant en Big Ben is banged up. De Bengals, Jets, Texans en Broncos hebben QB's die ik in de playoffs niet vertrouw.quote:
9-7 Seahawks/Cardinals verslaan beide een 9-7 Detriotquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:14 schreef The_Playmaker het volgende:
Toch wel opvallend dat de Packers op dit moment het enigste cold weather team zijn die in de NFC de playoffs gaan halen. De rest zijn 4 dome teams (Saints, Cowboys, Falcons, Lions) en een west coast team (Niners). Ik heb dan ook liever niet dat een team als de Giants, Eagles of Bears de playoffs halen want die zijn veel beter bestand tegen de kou en mischien zelfs sneeuw in Lambeau Field.
Net zoals Tarvaris alleen de bal aan AP hoefde te geven toen hij bij de Vikes speelde en tegen de Packers speelde. Die formule werkte ook niet bepaald super.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:03 schreef PirE het volgende:
[..]
9-7 Seahawks/Cardinals verslaan beide een 9-7 Detriot.. Seahawks defense kan de Packers wel problemen geven, die unit krijgt nu pas credits terwijl ze het hele jaar al heel goed spelen on defense. En Tarvaris hoeft de bal alleen maar aan Lynch te geven
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |