Panthers doen dat nog wel gewoonquote:Op zondag 18 december 2011 23:20 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik snap niet waarom teams niet gewoon ouderwets voor de QB sneak gaan als je al bijna op de goalline bent. Dat was vroeger wel anders.
Ik snap ook niet waarom ze dat niet challengen als de speler er zo zeker van is. Zoveel heb je toch niet te verliezen?quote:Op zondag 18 december 2011 23:30 schreef PirE het volgende:
Wel knap dat de ref die niks kan zien omdat het lichaam de bal verbergt incomplete aangeeft
Alweer weggehaald op nfl.com gamecenter, was dus gewoon een touchback...quote:Op zondag 18 december 2011 23:30 schreef Guard het volgende:
Safety voor de Lions op een kick-off... Wtf
Gebeurde net ook bij de Eagles, stond ineens 30-0. Foutje in de software.quote:Op zondag 18 december 2011 23:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Alweer weggehaald op nfl.com gamecenter, was dus gewoon een touchback...
Video evidence, kan best zijn dat de speler het zeker weet, dat moet dan ook nog even duidelijk uit de beelden blijken....quote:Op zondag 18 december 2011 23:33 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze dat niet challengen als de speler er zo zeker van is. Zoveel heb je toch niet te verliezen?
Voor wie niet? Daar waar je nu aan het kijken bent, of gewoon in het algemeen?quote:Op zondag 18 december 2011 23:42 schreef popolon het volgende:
Alleen jammer dat ze de Lions niet uitzenden maar dat is voor velen geen probleem.
In de kerk doen ze andere dingen, liefst met kleine jongetjes....quote:Op zondag 18 december 2011 23:44 schreef The_Playmaker het volgende:
Tebow vond die spike van Brady maar erg onfatsoenlijk. Dat is als vloeken in de kerk.
Ben bij moeders met vrouw en kind. Was wel een leuke verrassing dat ze espn heeft.quote:Op zondag 18 december 2011 23:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Voor wie niet? Daar waar je nu aan het kijken bent, of gewoon in het algemeen?
Speciaal voor jou, of zit moeders ook iedere zondag om 19.00 klaar voor een dosis NFL?quote:Op zondag 18 december 2011 23:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Ben bij moeders met vrouw en kind. Was wel een leuke verrassing dat ze espn heeft.
Weet zij veel.quote:Op zondag 18 december 2011 23:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, of zit moeders ook iedere zondag om 19.00 klaar voor een dosis NFL?
Ja hier dus ook. En ik vind het prima voor elkaar. Die hele emigratie voor noppes dus.quote:Op zondag 18 december 2011 23:52 schreef PirE het volgende:
Hier zit ESPNAmerica gewoon in het standaard pakket met extra zenders.
Hier niet, bijbetalen voor sportzendersquote:Op zondag 18 december 2011 23:52 schreef PirE het volgende:
Hier zit ESPNAmerica gewoon in het standaard pakket met extra zenders.
Ja idd.quote:Op maandag 19 december 2011 00:03 schreef Guard het volgende:
PETA is gonna like that, a monkey riding a dog for entertainment...
Toch geen zak te doen op het werk, zo vlak voor de kerst, ik overleef het ook wel....quote:Op maandag 19 december 2011 00:14 schreef PirE het volgende:
Gelukkig nog maar 5 dagen werken en dan 2,5 week vakantie, die korte nachtrust overleef ik wel.
Lions en Seahawks samen in de hunt voor wild-cardquote:Op maandag 19 december 2011 00:21 schreef popolon het volgende:
Lions kunnen goede zaken doen. Doe het dan ook!
Ik hoop op een late comeback.quote:Op maandag 19 december 2011 00:21 schreef PirE het volgende:
[..]
Lions en Seahawks samen in de hunt voor wild-card.
Dat is wel heel vroeg. Tebow wacht altijd tot het laatst mogelijk moment en dan begint de rollercoaster van freaky events.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |