Omdat Ochochinco het ook kanquote:Op zondag 18 december 2011 22:28 schreef The_Playmaker het volgende:
Waarom rennen ze de ball nog als ze ook gewoon 40 keer naar Gronk en Hernandez kunnen gooien?
Dan kan ie ook wel wat defense spelen, DE/LBquote:Op zondag 18 december 2011 22:34 schreef The_Playmaker het volgende:
Eigenlijk zou Tebow ook de kickoffs/punts moeten returnen en de extra points/FG's moeten kicken.
Ik denk weet zeker dat de defense van LSU het beter doetquote:Op zondag 18 december 2011 22:37 schreef The_Playmaker het volgende:
Dit is toch geen NFL defense meer. Dit is is een high school defense.
Bama's D is volgens de statistieken het beste van de NCAA maar er was bij SportScience op ESPN een stukje over LSU's defense en die zeiden dat die sneller en wendbaarder was dan menig NFL team.quote:Op zondag 18 december 2011 22:39 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik denk weet zeker dat de defense van LSU het beter doet![]()
Hoe is de run-defense van je Packersquote:Op zondag 18 december 2011 22:42 schreef The_Playmaker het volgende:
Het ergste is ook nog dat de Broncos nog niet eens verbergen wat ze gaan doen.: we're going to run the ball. En nog kan de Pats D het niet afstoppen. Dat word nog leuk in de playoffs tegen teams als de Ravens en Steelers die ook de bal kunnen rennen.
#12 in de NFL . Ze hielden de Chiefs tot één TD ondanks dat ze drie keer de bal first and goal binnen de 10 yard line hadden. Dat zie ik de Pats niet doen. De pass defense is de zwakte van de Packers.quote:
Met Woodson en Tramon Williams is dat ook niet echt een hele grote zwakte.quote:Op zondag 18 december 2011 22:51 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
#12 in de NFL . Ze hielden de Chiefs tot één TD ondanks dat ze drie keer de bal first and goal binnen de 10 yard line hadden. Dat zie ik de Pats niet doen. De pass defense is de zwakte van de Packers.
Pijnlijk om te zienquote:Op zondag 18 december 2011 22:37 schreef The_Playmaker het volgende:
Dit is toch geen NFL defense meer. Dit is is een high school defense.
Ik krijg last van plaatsvervangende schaamte...quote:
quote:Peyton Manning will not play in the final two games of the 2011 season, Indianapolis Colts vice chairman Bill Polian announced after Sunday's 27-13 victory over the Tennessee Titans.
Ik gun het Tebow ook wel. Ik hoop dat hij in de play offs komt. Maar op deze manier hoeft het nu ook weer nietquote:Op zondag 18 december 2011 23:03 schreef PirE het volgende:
Je zal maar geld op de Patriots hebben![]()
.
Al vind ik het wel tof dat Broncos maar blijven winnen, het wordt steeds lastiger om Tebow te dumpen![]()
Welke manier? Een sterke run game gecombineerd met een goede Defense en een QB die inspireert en een sterke leider is?quote:Op zondag 18 december 2011 23:05 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ik gun het Tebow ook wel. Ik hoop dat hij in de play offs komt. Maar op deze manier hoeft het nu ook weer niet
En in het 4e kwart slaat hij toequote:Op zondag 18 december 2011 23:08 schreef Guard het volgende:
Ik snap'em, tis gewoon een mastermove van BB: get them out of their comfortzone, let them play with a lead
Broncos niks mis mee, ik bedoel de wanvertoning van de Pats.quote:Op zondag 18 december 2011 23:07 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Welke manier? Een sterke run game gecombineerd met een goede Defense en een QB die inspireert en een sterke leider is?
Tsja zo is het al weken alleen de O van de Pats camoufleerd het een beetjequote:Op zondag 18 december 2011 23:09 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Broncos niks mis mee, ik bedoel de wanvertoning van de Pats.
En dat wordt nu heel pijnlijk duidelijkquote:Op zondag 18 december 2011 23:09 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Tsja zo is het al weken alleen de O van de Pats camoufleerd het een beetje
quote:
Dat mag niet van Giselle.quote:Op zondag 18 december 2011 23:20 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik snap niet waarom teams niet gewoon ouderwets voor de QB sneak gaan als je al bijna op de goalline bent. Dat was vroeger wel anders.
quote:Op zondag 18 december 2011 23:08 schreef Guard het volgende:
Ik snap'em, tis gewoon een mastermove van BB: get them out of their comfortzone, let them play with a lead
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |