Alleen je favoriete team tijdens de regular season is volgens mij ¤70,- goedkoper.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:19 schreef computermistake het volgende:
[..]
Is dat voor alle wedstrijden, of slechts je favoriete team, inclusief playoffs?
Nu in de remixquote:Op dinsdag 20 december 2011 09:33 schreef zjroentje het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer was dit?Zo te zien bij de Cowboys.
-edit- H.S. wedstrijd in Jerryworld lees ik nu.
Dat heb ik ook. Ik ben blij dat ik zondag twee wedstrijden kan kijken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:32 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik kijk de nachtwedstrijden eigenlijk nooit, alleen voor de superbowl. Ik moet maandag- en dinsdagochtend toch gewoon werken.
De wegen van ESPNA zijn ondoorgrondelijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:22 schreef Arnhemunited het volgende:
MIA - NE op ESPNA zondag? Waarom geen Jets - Giants. Lijkt me iets belangrijker voor de play offs
Die is op zaterdagquote:Op woensdag 21 december 2011 18:22 schreef Arnhemunited het volgende:
MIA - NE op ESPNA zondag? Waarom geen Jets - Giants. Lijkt me iets belangrijker voor de play offs
Ik kijk meestal de eerste twee wedstrijden en in regular season incidenteel de derde (vorig seizoen was ik inbetween jobs, heerlijk alles kijkenquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:46 schreef computermistake het volgende:
Iemand de wedstrijd van de Steelers - 49ers gezien? 3-20!
Ik vroeg me trouwens af, hoe kijken jullie de 'late' wedstrijden, blijven jullie gewoon op tot 02:30, of hebben jullie een soort samenvatting die jullie de volgende dag kijken.
Ik blijf die wedstrijden vrij slopend vinden die tot 05:30 duren.
Bold zijn herhalingenquote:Op woensdag 21 december 2011 19:10 schreef computermistake het volgende:
Zaterdag 24 december:
19:00 - 22:00 Jets @ Giants
22:00 - 01:30 Eagles @ Cowboys!![]()
Zondag 25 december:
15:30 - 17:30 Miami @ New England
17:30 - 19:30 San Diego @ Detroit
02:00 - 05:30 Chicago @ Greenbay
Eagles vs Cowboys gaat een zieke wedstrijd worden!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:50 schreef PirE het volgende:
[..]
Bold zijn herhalingen. Er is een full slate op zaterdag voor de day games en dan is er nog SNF en MNF. ESPNAmerica is weer een Eastcoast lovefest zoals gebruikelijk
.
Same here, heb vrij t/m de day after LSU vs Alabama.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:09 schreef Guard het volgende:
Oh ja en dan zitten we natuurlijk ook weer volop in Bowlseason![]()
Krijg het weer druk in de kerstvakantie
Ik snap al die gasten niet. waarschijnlijk doet hij dit ook zodat hij volgend jaar de nummer 1 pick in de draft is. Waarom willen die gasten toch allemaal zo hoog mogelijk gedraft worden? Als QB zou ik liever gedraft worden door een team dat ergens tussen pick 15 en 28 moet kiezen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:14 schreef SteveBudin het volgende:
Geen Barkley in de aankomende draft, hij blijft nog een jaartje bij USC. Denk dat hij onder het oude systeem (boatload aan geld) wel naar de NFL was gegaan.
Hij wil een prijs (Heisman, PAC-12 Championship, BCS Bowl) winnen met USC. Een eventuele #1 pick zal ook wel meespelen in zijn achterhoofd en hij heeft de luxe dat hij niet uit een arme familie komt. Voor USC en de PAC-12 is het goed, is waarschijnlijk de laatste kans voor de Trojans op een mooi jaar voordat de onterecht zware sanctie's er echt in gaan hakken. USC Pro-style offense tb de gimmick-troep van de Ducksquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:32 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Ik snap al die gasten niet. waarschijnlijk doet hij dit ook zodat hij volgend jaar de nummer 1 pick in de draft is. Waarom willen die gasten toch allemaal zo hoog mogelijk gedraft worden? Als QB zou ik liever gedraft worden door een team dat ergens tussen pick 15 en 28 moet kiezen.
Als de 49ers destijds niet Smith maar Rodgers hadden gedraft was Rodgers niet de superheld die hij nu is.
Rams hebben best veel geld invested in Bradford en de Vikings hebben vorig jaar al een round-1 pick gebruikt voor een QB. Kan best dat de vikings ervoor gaan en Ponder dumpen (heb geen zin om de tie-breaker voor last-place te bekijken).quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:38 schreef Moonlighter het volgende:
The Jaguars could avoid seeing Luck in the division as well by laying down for the Colts next Sunday.
Colts verprutsen de Luck pick
Misschien omdat hij een National Championship wilt hebben? Omdat voor sommige gasten de NFL niet het grootste doel is? Omdat spelen in College mij een stuk leuker en relaxter lijkt dan de NFL.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:32 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Ik snap al die gasten niet. waarschijnlijk doet hij dit ook zodat hij volgend jaar de nummer 1 pick in de draft is. Waarom willen die gasten toch allemaal zo hoog mogelijk gedraft worden? Als QB zou ik liever gedraft worden door een team dat ergens tussen pick 15 en 28 moet kiezen.
Als de 49ers destijds niet Smith maar Rodgers hadden gedraft was Rodgers niet de superheld die hij nu is.
De roem die erbij komt, heel Amerika kijkt naar je en heeft verwachtingen van je, mocht je deze verwachtingen waar maken blijf je een nationale 'held'.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:32 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |