Hij wil een prijs (Heisman, PAC-12 Championship, BCS Bowl) winnen met USC. Een eventuele #1 pick zal ook wel meespelen in zijn achterhoofd en hij heeft de luxe dat hij niet uit een arme familie komt. Voor USC en de PAC-12 is het goed, is waarschijnlijk de laatste kans voor de Trojans op een mooi jaar voordat de onterecht zware sanctie's er echt in gaan hakken. USC Pro-style offense tb de gimmick-troep van de Ducksquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:32 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Ik snap al die gasten niet. waarschijnlijk doet hij dit ook zodat hij volgend jaar de nummer 1 pick in de draft is. Waarom willen die gasten toch allemaal zo hoog mogelijk gedraft worden? Als QB zou ik liever gedraft worden door een team dat ergens tussen pick 15 en 28 moet kiezen.
Als de 49ers destijds niet Smith maar Rodgers hadden gedraft was Rodgers niet de superheld die hij nu is.
Rams hebben best veel geld invested in Bradford en de Vikings hebben vorig jaar al een round-1 pick gebruikt voor een QB. Kan best dat de vikings ervoor gaan en Ponder dumpen (heb geen zin om de tie-breaker voor last-place te bekijken).quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:38 schreef Moonlighter het volgende:
The Jaguars could avoid seeing Luck in the division as well by laying down for the Colts next Sunday.
Colts verprutsen de Luck pick
Misschien omdat hij een National Championship wilt hebben? Omdat voor sommige gasten de NFL niet het grootste doel is? Omdat spelen in College mij een stuk leuker en relaxter lijkt dan de NFL.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:32 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Ik snap al die gasten niet. waarschijnlijk doet hij dit ook zodat hij volgend jaar de nummer 1 pick in de draft is. Waarom willen die gasten toch allemaal zo hoog mogelijk gedraft worden? Als QB zou ik liever gedraft worden door een team dat ergens tussen pick 15 en 28 moet kiezen.
Als de 49ers destijds niet Smith maar Rodgers hadden gedraft was Rodgers niet de superheld die hij nu is.
De roem die erbij komt, heel Amerika kijkt naar je en heeft verwachtingen van je, mocht je deze verwachtingen waar maken blijf je een nationale 'held'.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:32 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
De kans dat ie omlaag gaat is eigenlijk veel groter dan omhoog als je naar het verleden kijkt: Locker, Leinart... Denk ook niet dat hij het daarom doet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:32 schreef Moonlighter het volgende:
Zou wel heel verrassend zijn als RG3 teruggaat naar Baylor. Laundry Jones begon goed aan het seizoen, maar tegen het einde werd het stukken minder en het was helemaal niks meer toen hij zijn #1 receiver kwijtraakte.twitter:TonyPauline twitterde op donderdag 22-12-2011 om 17:49:39Also- as of today the word is Robert Griffin III/Baylor & Landry Jones/Oklahoma will also return to school. Could change, still interesting reageer retweet
Inderdaad, wat dom zegquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:11 schreef OmniRocket het volgende:
blunder Giants....slechte play trouwens
quote:Cam Newton has set an NFL record for the most passing yards by a rookie.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:38 schreef BobW het volgende:
Bills missen al twee FGs tegen de Broncos. Daar zullen wat andere teams niet blij mee zijn.
quote:
Giantsquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:51 schreef PirE het volgende:
Nette goalline stop van de Jets. 7-3 Jets/Eagles.
Jets/Eagles omdat de Eagles een Jets win nodig hebben om in de play-off race te blijvenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |