verdiend wel goed voor ongeschoold werkquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:10 schreef Karina het volgende:
En dan word ik maar vuilnisman dacht hij...TT
Zie mijn post boven jequote:Op zaterdag 17 december 2011 22:10 schreef gers het volgende:
[..]
verdiend wel goed voor ongeschoold werk
Op zich niet zoveel, maar wel als je alles achterlaat in Nederland en toch weer terug komt en dan dat moet gaan doen.quote:
scheelde maar 2 seconde hoorquote:
De fiets was noodzakelijkquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:13 schreef StephanL het volgende:
geen geld, maar wel voor een fiets.
En een mooie grasmaaier.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:13 schreef gers het volgende:
geen geld maar toch een nieuwe fiets kopen
quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
Sta je op de camping, staat de eigenaar voor je neus te klagengezellig.
Ik zou de hint wel snappenquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:19 schreef Karina het volgende:
Leuk, je krijgt een doos eieren als je aan komt
wel gratis 14.gifquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
Levertijd van 3 maandenschiet niet op he.
Hoezo, heeft ze toch aan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:23 schreef Karina het volgende:
Kon ma niet iets fatsoenlijks aandoen op de verjaardag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Lekker toch, je schoonmaak en zondagse kloffie in één!quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:23 schreef Karina het volgende:
Kon ma niet iets fatsoenlijks aandoen op de verjaardag?
Wat een ontzettend troosteloze omgeving, inderdaad.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:18 schreef wolferl het volgende:
Tsjechië is ook zo'n heerlijk land om een camping te beginnen.
Ze gingen een puppie kopen en de papa en mama van de pups vonden dat niet zo leuk...quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:25 schreef vuvuzela het volgende:
hoe is dat gebeurt met die honden? heb het begin gemist
quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:27 schreef snellejelle het volgende:
Onkruid van het ergste soort zijn ze zeker....!
quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
inderdaad, als 'ie een shirt draagt zie je niks.
Ja en wat als 'ie een keer naar het zwembad wil ofzo?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
De familie Oosterbaan heeft gelijk bedoel ikquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gohquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De familie Oosterbaan heeft gelijk bedoel ik
Snap niet waarom je daar als kampeerder gaat zitten. Drie tentjes op een grasveld en elkaar de hele tijd zitten aanloeren. Geen zwembad of andere voorzieningenquote:Op zondag 18 december 2011 00:32 schreef golfer het volgende:
Een modderpoel als camping en als je meer dan 3 plekken bezet hebt moet je het bordje 'vol' ophangen omdat je maar 2 douches en 1 wc hebt gebouwd in 4 jaar tijd.
Helmaal mee eens. Hopelijk komen ze uit de negatieve spiraal.quote:Op zondag 18 december 2011 10:25 schreef Tinus_Tralala het volgende:
Een camping met (op het sanitair na) geen enkele voorziening. Zou niet mijn eerste keus zijn...
Evengoed wel harde werkers die niet het kopje laten hangen.
Zeker goede werkers. Als ze nou iemand hadden in het gezin met het brein dan waren ze zeker succesvol geweest. Want als je met 20,000 meent een hele keet te renoveren dan is het verre van realistisch en kom je in dit soort problemen. alleen een goedkope keuken voor dat soort zaken heeft die prijs al.quote:Op zondag 18 december 2011 10:25 schreef Tinus_Tralala het volgende:
Een camping met (op het sanitair na) geen enkele voorziening. Zou niet mijn eerste keus zijn...
Evengoed wel harde werkers die niet het kopje laten hangen.
So truequote:Op zondag 18 december 2011 00:32 schreef golfer het volgende:
Die in Tsjechië zijn van een negatieve droefenis, dat wil je niet weten. Ma Flodder was er niets bij, die vrouw. En dan elkaar steeds aanvullen of lopen echoën met de meest vreselijke verhaspelde cliche's zoals:
Ze moest bijna d'r eigen stront eten en ze had geen nagel meer aan haar reet om te krabben...
Ik heb zo'n medelijden met die 2 kinderen.
Echt, niet eens een plek waar je kan zwemmen etc? Wat deden jullie dan de hele dag, ook alleen maar voor de tent zitten ?quote:Op zondag 18 december 2011 16:15 schreef Igen het volgende:
Hoezo zijn jullie zo verbaasd dat daar mensen komen? Toen ik klein was vonden mijn ouders dat altijd geweldig, om op vakantie naar kleine campings te gaan in dorpjes waar niks te doen is. En daar waren dan vaak ook wel andere Nederlanders.
Nee, absoluut niet, dat haatten mijn ouders echt. Wat deden we... zwemmen in de rivier, fietsen en wandelen in de omgeving, met de auto ergens heen gaan (een stadje in de buurt, een antiekmarkt, een wijncoöperatief), naar het 'grote' dorpsfeest gaan, dat soort dingen.quote:Op zondag 18 december 2011 16:58 schreef computergirl het volgende:
[..]
Echt, niet eens een plek waar je kan zwemmen etc? Wat deden jullie dan de hele dag, ook alleen maar voor de tent zitten ?
Denk dat verschillende soorten klassen kampeerders zijnquote:Op zondag 18 december 2011 17:25 schreef Anno2012 het volgende:
Een camping met een zwembad,zee op loopafstand, goede sanitaire voorzieningen, wat entertainment (bar,sportvelden,pingpong,etc,etc) is toch wel een must als ik zou gaan kamperen.
Maarja, sommige mensen hebben dat inderdaad niet allemaal nodig.
quote:Als schoenmaker John (48) en zijn vrouw Linda (38) een vakantie in Noorwegen doorbrengen, zijn ze op slag verliefd. Overrompeld door de schoonheid van het landschap besluiten ze alles in Nederland achter te laten en zich met hun kinderen Bryan (12) en Démi (4) definitief in de provincie Valdres te vestigen. Een moeilijke keuze, want hun succesvolle schoenmakerij in Maassluis moet na 22 jaar worden verkocht en de familie blijft in Nederland achter. Het vertrek doet vooral de ouders van Linda en de dochters van John uit een eerder huwelijk veel verdriet. Maar het stel is vastbesloten en zet alles in gang om in hun toekomstige woonplaats Fagernes een nieuwe schoenmakerij te beginnen. Er is haast bij, want het Nederlandse huis is al verkocht en de financiële buffer is beperkt. Maar dan gaat het winkelpand waar ze hun zinnen op hebben gezet net aan hun neus voorbij en komt hun emigratiedroom op losse schroeven te staan. Tijd voor plan B.
Gezien, leuk programma. Mr idd Laki Lakiquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik Begin is een nieuw programma over ondernemers, deze man doet een poging om yogurt te verkopen in Kenia
Maar wil in Nederland blijven, niet echt van het niveau van Ik Vertrek maar toch wel aardig, de aflevering staat online op de link hier beneden maar waarschuwing: na 20 minuten kan je geen Laki Laki meer horen![]()
http://www.net5.nl/progra(...)k-begin-aflevering-1
trailertje staat op ikvertrek.nl en daar zagen ze er niet echt goed voorbereid uit...quote:Vijftigers Marga en Sander Meeuwsen runden jarenlang een bloemenwinkel in het Gelderse Zevenaar en droomden in al die jaren hardop van een bestaan in het door hun zo geliefde Frankrijk. Het jarenlang keihard werken voor weinig geld in hun eigen zaak heeft zowel fysiek als mentaal zijn sporen achtergelaten. Marga kampt met knieproblemen en zit er geestelijk helemaal doorheen. Ze voegen dan ook de daad bij het woord en laten hun drukke en jachtige bestaan in Nederland achter zich om definitief te vertrekken naar hun vakantiewoning in de Franse Bourgogne, die ze al tien jaar in hun bezit hebben...
Daar gingen de weinige centjes die overbleven heen, voor die paar seconden per jaar rust.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:03 schreef Fred_B het volgende:
Keihard werken voor weinig geld, maar wel een 2e huis in Frankrijk?
Vervelende tijd alleen.quote:
Klopt, maar dat mist dan een stukje FOK-topic en Twitter lezen tijdens kijken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Opnemen en terugkijken op een beter tijdstip, doen wij met bijna alles tegenwoordig
Daarom kijk ik dit soort dingen ook het liefst "live", veel leuker met het topic erbij.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Klopt, maar dat mist dan een stukje FOK-topic en Twitter lezen tijdens kijken.
Is dat niet een herhaling?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:32 schreef alors het volgende:
Zaterdag om 22.35 weer een nieuwe aflevering
[..]
trailertje staat op ikvertrek.nl en daar zagen ze er niet echt goed voorbereid uit...
Op zich goed idee. Maar ze zullen de taal wel niet sprekenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ze gaan bloemen verkopen op de Franse markt, maar ze hebben zich er verder niet in verdiept. Klinkt goed.
lol iddquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze hebben het bordje 'wegens omstandigheden gesloten' gemist?
Ben ook wel benieuwd hoe ze daar aan bloemen komen e.d..quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:42 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Op zich goed idee. Maar ze zullen de taal wel niet spreken
Loop je alleen wel een halve dag inkomsten mis...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze hebben het bordje 'wegens omstandigheden gesloten' gemist?
Als er een dierbaar familielid overlijdt, zou dát niet het bezwaar moeten zijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:43 schreef Palomar het volgende:
[..]
Loop je alleen wel een halve dag inkomsten mis...
Leuk, maar wel lullig als je 5 minuten daarvoor nog 15 euro hebt afgetikt voor hetzelfde boeketquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Leuk, maar wel lullig als je 5 minuten daarvoor nog 15 euro hebt afgetikt voor hetzelfde boeket.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Hadden ze beter mee kunnen nemen en als droogboeketten in Frankrijk verkopen...
Een goed begin idd...als je iets in het buitenland wilt opstarten heb je sowieso een grote zak met geld nodig...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
"Ja, we hebben de zaak wel met flink verlies verkocht, dus jaa... we moeten daar wel flink aan het werk"
Eh...
Nou dat huis daar hadden ze al en hier hebben ze hun huis en zaak verkocht, dus er moet iig wel wat geld zijn..quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:50 schreef detulp050 het volgende:
Volgens moj hebben deze mensen geen grote som spaargeld... Da's niet erg handig
Het statiegeld van de veilingkrattenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:50 schreef detulp050 het volgende:
Volgens moj hebben deze mensen geen grote som spaargeld... Da's niet erg handig
Klopt maar geen grote som. Ze hadden niet eens een spaarpotje voor 'wegens omstandigheden gesloten' .quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:50 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dat huis daar hadden ze al en hier hebben ze hun huis en zaak verkocht, dus er moet iig wel wat geld zijn..
lavendel en zonnebloemen in verschillende kleuren vervenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:51 schreef Jester65 het volgende:
Het zal in ieder geval niet vanzelf gaan, en hoe gaan ze aan mooie bloemen komen in Frankrijk?
Dat was niet echt serieus. Maar geloof me: er stond heel wat en die dingen zijn best veel waardquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het statiegeld van de veilingkratten
Ja, maar bankafschriften? Is niet het eerste wat je nodig denkt te hebben denk ik.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:53 schreef Karina het volgende:
Je papieren stop je toch ergens waar je ze makkelijk kunt vinden lijkt me?
je weet toch wat er in zit...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:54 schreef k_man het volgende:
Iedereen weet toch dat je op dozen moet zetten wat er in zit?
Er zaten ook stickers opquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:54 schreef k_man het volgende:
Iedereen weet toch dat je op dozen moet zetten wat er in zit?
Dat is niet nodig joh.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:56 schreef andre347 het volgende:
Lekkere marktonderzoek hebben ze gedaan
Letterlijk en figuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze doen dus nu hun marktonderzoek...
Dat is de manier om voorsprong te pakkenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:57 schreef Palomar het volgende:
of willen ze elke dag een vrachtwagen uit NL laten komen aanrijden..
Tja...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:57 schreef Palomar het volgende:
geen superkwaliteit nee, maar ws. zijn zij van dezelfde leverancier afhankelijk...
of willen ze elke dag een vrachtwagen uit NL laten komen aanrijden..
Denk het wel ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:00 schreef Palomar het volgende:
[..]
hehe, dat verandert de zaak. Wordt misschien toch wel succesvol zo met NL'se bloemen
Nee joh! Zat een hele toestand omheenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:01 schreef Karina het volgende:
1 klant al!
Whut 23 euro voor 1 plantje?
Ik schrok alquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee joh! Zat een hele toestand omheen
Spezjel prais for joe!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:02 schreef Type-R het volgende:
23 euro mein gott. daar kan je natuurlijk geen nee zeggen als buren.
Zou die al een fiets hebben verkocht?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:02 schreef andre347 het volgende:
Iig beter dan die Zweedse fietsverkoper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |