Gezien, leuk programma. Mr idd Laki Lakiquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik Begin is een nieuw programma over ondernemers, deze man doet een poging om yogurt te verkopen in Kenia
Maar wil in Nederland blijven, niet echt van het niveau van Ik Vertrek maar toch wel aardig, de aflevering staat online op de link hier beneden maar waarschuwing: na 20 minuten kan je geen Laki Laki meer horen![]()
http://www.net5.nl/progra(...)k-begin-aflevering-1
trailertje staat op ikvertrek.nl en daar zagen ze er niet echt goed voorbereid uit...quote:Vijftigers Marga en Sander Meeuwsen runden jarenlang een bloemenwinkel in het Gelderse Zevenaar en droomden in al die jaren hardop van een bestaan in het door hun zo geliefde Frankrijk. Het jarenlang keihard werken voor weinig geld in hun eigen zaak heeft zowel fysiek als mentaal zijn sporen achtergelaten. Marga kampt met knieproblemen en zit er geestelijk helemaal doorheen. Ze voegen dan ook de daad bij het woord en laten hun drukke en jachtige bestaan in Nederland achter zich om definitief te vertrekken naar hun vakantiewoning in de Franse Bourgogne, die ze al tien jaar in hun bezit hebben...
Daar gingen de weinige centjes die overbleven heen, voor die paar seconden per jaar rust.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:03 schreef Fred_B het volgende:
Keihard werken voor weinig geld, maar wel een 2e huis in Frankrijk?
Vervelende tijd alleen.quote:
Klopt, maar dat mist dan een stukje FOK-topic en Twitter lezen tijdens kijken.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 17:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Opnemen en terugkijken op een beter tijdstip, doen wij met bijna alles tegenwoordig
Daarom kijk ik dit soort dingen ook het liefst "live", veel leuker met het topic erbij.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 18:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Klopt, maar dat mist dan een stukje FOK-topic en Twitter lezen tijdens kijken.
Is dat niet een herhaling?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:32 schreef alors het volgende:
Zaterdag om 22.35 weer een nieuwe aflevering
[..]
trailertje staat op ikvertrek.nl en daar zagen ze er niet echt goed voorbereid uit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |