abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 december 2011 @ 23:17:46 #121
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_105709626
Morgen even terug kijken
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
  zondag 18 december 2011 @ 00:32:18 #122
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_105711954
Die in Zweden hebben het wel aardig voor elkaar. Niet mijn smaak ofzo, maar zij zijn er gelukkig. En het ziet er allemaal wel redelijk oké uit.

Die in Tsjechië zijn van een negatieve droefenis, dat wil je niet weten. Ma Flodder was er niets bij, die vrouw. En dan elkaar steeds aanvullen of lopen echoën met de meest vreselijke verhaspelde cliche's zoals:
Ze moest bijna d'r eigen stront eten en ze had geen nagel meer aan haar reet om te krabben... ;)
Ik heb zo'n medelijden met die 2 kinderen.

Een modderpoel als camping en als je meer dan 3 plekken bezet hebt moet je het bordje 'vol' ophangen omdat je maar 2 douches en 1 wc hebt gebouwd in 4 jaar tijd. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_105716447
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 00:32 schreef golfer het volgende:
Een modderpoel als camping en als je meer dan 3 plekken bezet hebt moet je het bordje 'vol' ophangen omdat je maar 2 douches en 1 wc hebt gebouwd in 4 jaar tijd. :{
Snap niet waarom je daar als kampeerder gaat zitten. Drie tentjes op een grasveld en elkaar de hele tijd zitten aanloeren. Geen zwembad of andere voorzieningen
pi_105716497
Een camping met (op het sanitair na) geen enkele voorziening. Zou niet mijn eerste keus zijn...
Evengoed wel harde werkers die niet het kopje laten hangen.
pi_105716570
Stand van zaken bij de familie Oosterbaan:

Uitzending 17 december 2011
Hallo allemaal,
In onze uitzending uit 2008 heeft u kunnen zien dat onze emigratie naar het prachtige Tsjechie niet zonder slag of stoot ging. Helaas waren deze gebeurtenissen die ons overkwamen niet te voorzien. Zoals de hondenaanval in Karlovy Vary, het net vernieuwde dak van de toekomstige kantine, dat door een windhoos voor het grootste gedeelte werd verwoest. Waar we ook veel over aangesproken zijn was het graan op ons veld. Dat probleem was eigenlijk vrij snel opgelost. Maar mede door het dak en de NOG steeds lopende rechtszaak lopen we financieel nog steeds achter de feiten aan. Helaas maar waar. Daardoor is het noodzakelijk dat ik (Ronald) nog steeds in de winter in Nederland ben om te werken. Ik ben als zzp’er aan het werk en tevens opzoek als elektricien voor allerlei klussen in en rond om het huis of schip. Als ik geen opdrachten heb werk ik voor diverse uitzendbureaus.
Ondanks dat de winter voor mij en voor Esther en de kinderen erg eenzaam is blijven we optimistisch. We zeggen dan ook, een beetje cynisch tegen elkaar: Wie is toch die man die elk jaar de kerstboom komt aftuigen.
Maar goed. Wat is er in de afgelopen 3 jaar allemaal gebeurd? Eigenlijk te veel om op te noemen. Helaas ook weer veel tegenslagen, zoals dat Ronald in de zomer van 2010 gewerkt heeft voor een Nederlandse reisorganisatie op een camping in Praag en daar nog best veel geld van te goed heeft, Dat Esther begin 2010 met grote spoed is opgenomen in ziekenhuis, Dat de rechtszaak nog steeds loopt, tot op de dag van vandaag, helaas kunnen we nog wel even doorgaan maar dan wordt het echt een trieste bedoening, en dat is nou niet de bedoeling, want er zijn ook een hele boel leuke zaken te melden.
2009 en 2010 zijn we heel langzaam gestart met onze camping. Zonder enige vorm van reclame mochten wij niet klagen. We hebben een leuke bezetting gehad, en daardoor veel ervaring op kunnen doen. 2011 was eigenlijk het eerste echte jaar voor ons. Doordat we in contact waren gekomen met Job Schipper van UP2GO kregen we de mogelijkheid om 4 compleet nieuw ingerichte tenten te plaatsen op ons veld. Hij zorgde voor de verhuur en wij voor de gastvrijheid.
Hierdoor hebben we een heel leuk, gezellig, maar ook een druk seizoen gehad. En dat is waarvoor we het doen. Ondanks de tegenslagen, die we hebben moeten incasseren, is de tevredenheid die onze gasten ons te kennen geven het allemaal waard. Want we hebben nog steeds geen moment spijt gehad van ons besluit en zouden het zo weer doen. Wij blijven positief en hopen dat andere mensen hier moed uithalen. En dat wij daar een voorbeeld voor kunnen zijn.
Wat ook erg leuk en onverwacht was, was dat opeens Esther haar zus na 14 jaar weer voor deur stond. Het bleek dat beide dachten dat de een boos was op de ander. Dus gelukkig weer een klein stukje familie terug. Momenteel (10-12-2011) zit Jesse met zijn voet in het gips. Hij heeft afgelopen week zijn voet op school gebroken. Hij zit nu noodgedwongen thuis, maar dat vind hij niet echt erg want nu is zijn moeder niet de hele dag alleen thuis. U kunt Jesse een berichtje sturen via Jesse(at)ronest.com
Tot slot willen wij nog iedereen bedanken voor de steun die wij de afgelopen jaren hebben mogen ontvangen, en voor de mensen die niet exact op de hoogte zijn, maar toch denken een mening te hebben, die mensen nodigen wij graag uit voor een bakje koffie. Want die staat altijd klaar. U kunt ons altijd via onze website volgen waar u meer informatie over ons en de camping kunt vinden.
Iedereen een heel gezond 2012 toegewenst.
Ronald, Esther, Jesse en Senna.
pi_105716606
En van de paardenmensen:

De week dat we het winter-actief-programma draaide met onze gasten, de filmploeg van Ik Vertrek hier was en dat Renate ons verliet was wel heel heftig. Vooral ik (Anita) had er veel moeite mee.
We hebben er met z’n allen heel veel over gepraat maar staan allemaal voor 100% achter Renate’s vertrek. En eigenlijk vinden we het nu ook wel heel lekker met z’n tweetjes. Begrijp ons niet verkeerd hoor, Renate was een schat van een meid maar is natuurlijk met een bepaalde reden en rugzakje geschiedenis bij ons komen wonen en dat was voor iedereen ook niet altijd even makkelijk. We hopen dat we haar een mooie levenservaring en veel wijsheid mee hebben kunnen geven en zijn haar dankbaar voor haar hulp! Maar nu vinden we het weer heerlijk samen! Het is goed zo!
In de winter en het voorjaar is er niet zo veel werk en zijn er niet veel gasten dus kunnen we het met tweeën wel aan. Begin mei stonden de eerste vakantiehelpers alweer op de stoep. We hebben een leuke ploeg dit jaar en hebben veel werk verzet en lol gehad samen. Nu is de zomer 2011 achter de rug en kunnen we zeggen dat er zelfs al een klein beetje geld over is om van te leven. Niet slecht na zo’n korte tijd maar zeker nodig na zoveel investeringen en kostenposten. Het blijkt het 3e jaar dat vooral de combinatie paard & natuur goed aanslaat. Het ene deel van het gezin gaat paardrijden en de andere helft neemt een natuurarrangement. Lekker samen op vakantie en toch ieder zijn eigen hobby. Ook de minicamping is voor het 2e jaar een groot succes!

Dit jaar zijn we voornamelijk bezig geweest met het verbeteren en steeds mooier maken van de ranch. Zo is de western shop 3x zo groot gemaakt, staat er een biljart in de saloon en wordt een voor een de oude afrasteringen vervangen door mooi nieuw hekwerk. Er zijn paadjes en verlichting aangelegd en er is een mooie nieuwe buiten rijbak gemaakt. En natuurlijk hebben we weer ruim 300 grote balen hooi gemaakt van ons eigen land met eigen machines. Inmiddels is het aantal paarden gegroeid tot 24. Een flinke groei als je bedenkt dat we met 10 paarden naar Zweden zijn verhuisd in 2008.

In principe lijkt alles prima te verlopen, weten de toeristen de Sun Dance Ranch te vinden en gaat het de goede kant op met het aantal boekingen. Wel zouden we graag het seizoen nog verlengd zien naar het voor en najaar om het nog meer gasten naar de zin te maken. Veel gasten komen terug en we krijgen elke week weer geweldige complimenten als we de mensen uitzwaaien na een geslaagde vakantieweek. Dat doet ons echt goed, die leuke en lieve reacties van de gasten!

Wat ons wel een beetje tegenvalt is het feit dat het moeilijk blijkt te zijn om de plaatselijke bevolking naar de ranch te krijgen voor wekelijkse rijlessen of buitenritten, feestjes in de saloon of de aankoop van diervoeders om ook de rest van het jaar wat inkomen te hebben. Maar al draait dat nog niet zoals we zouden willen, ook daar blijven we enthousiast aan werken en hopen uiteindelijk ook de omwonenden warm te krijgen voor onze geweldige ranch.

Het is hard werken, vooral in de zomer, maar het is zo heerlijk om hier op ons eigen paradijsje, met onze eigen paardjes en met onze eigen grond in je levensonderhoud te kunnen voorzien. Rijk zijn heeft niets te maken met veel geld hebben. Als we hier zo om ons heen kijken (elke keer opnieuw) zeggen we tegen elkaar: wat zijn we toch rijk hè!!!
pi_105717411
Die mensen in Tsjechië zijn echt geen ondernemers :'). Hoe kan je nou zo'n camping runnen. Die blubber bende, daar wordt je toch dood ongelukkig van? En dan niet eens even de tent verplaasen uit die bagger, laat staan grind op het pad strooien. Zonder enig vertier op de camping (maak een tafeltennistafel, voetbalveldje, IETS!!) is het sowieso een nachtmerrie om daar te camperen.
pi_105717449
Bedankt voor de verhalen :)
  zondag 18 december 2011 @ 11:37:35 #129
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_105717667
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 10:25 schreef Tinus_Tralala het volgende:
Een camping met (op het sanitair na) geen enkele voorziening. Zou niet mijn eerste keus zijn...
Helmaal mee eens. Hopelijk komen ze uit de negatieve spiraal.
pi_105717808
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 10:25 schreef Tinus_Tralala het volgende:
Zeker goede werkers. Als ze nou iemand hadden in het gezin met het brein dan waren ze zeker succesvol geweest. Want als je met 20,000 meent een hele keet te renoveren dan is het verre van realistisch en kom je in dit soort problemen. alleen een goedkope keuken voor dat soort zaken heeft die prijs al.

Je ziet ook echt dat ze weinig verstand van zaken hebben. Zonde, ik gun het die kinderen niet want die zijn zoals altijd weer de dupe. En je weet dat ze tot hun 70e nooit de camping zullen hebben waar ze ooit van gedroomd hadden.
  zondag 18 december 2011 @ 14:05:12 #131
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_105722749
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 00:32 schreef golfer het volgende:
Die in Tsjechië zijn van een negatieve droefenis, dat wil je niet weten. Ma Flodder was er niets bij, die vrouw. En dan elkaar steeds aanvullen of lopen echoën met de meest vreselijke verhaspelde cliche's zoals:
Ze moest bijna d'r eigen stront eten en ze had geen nagel meer aan haar reet om te krabben... ;)
Ik heb zo'n medelijden met die 2 kinderen.
So true :D Ik zag meteen een heel vies mental image voor me :D Wat een ranzig en raar stel.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_105724270
Steun de familie in Tsjechië, adopteer een kampeerplaats:
http://www.ronest.com/nl/adoptieplan/
Hoe je ooit een bestaan op wilt bouwen met zo weinig plaatsen en zo weinig sanitair zonder extra inkomen is me trouwens een raadsel.
Jammer ook dat het sanitair (voor zover ik kon zien) niet betegeld is, niet echt gemakkelijk schoon te houden zo.
Hij zegt dat hij aan het slechte weer en dus de slechte situatie van de paden niets kan doen.
Ben een zeer ervaren kampeerder maar de campings die ik tot nu toe bezocht heb (toch echt boven de 100) hadden allemaal enigszins verharde paden, zeker het pad waar alle auto's en caravans over moeten.
http://www.ronest.com/nl/prijzen-2/
De tarieven, met een volle bezetting haal je misschien net de 100 euro per dag. En dan te bedenken dat een camping maar een paar maanden per jaar open is c.q. vol is. Hoe naïef kun je zijn om te denken dat je daarvan kunt bestaan?
  zondag 18 december 2011 @ 16:11:14 #133
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_105728605
Wat een ellende _O-

''Wat krijgt u er voor terug?

•Bij de 1ste aankomt, 10 kakelverse eieren van onze eigen kippen
•Een leuk certificaat bij aankomst.
•Op uw plaats komt een vermelding dat U deze plaats heeft geadopteerd. Deze naam mag u zelf geven.''

10 kakelverse eieren! Daar trek je wel nieuwe gasten mee aan .... :')

Verbaasd me zelfs nog dat daar mensen vrijwillig gaan kamperen
Paardelul !!!
pi_105728783
Hoezo zijn jullie zo verbaasd dat daar mensen komen? Toen ik klein was vonden mijn ouders dat altijd geweldig, om op vakantie naar kleine campings te gaan in dorpjes waar niks te doen is. En daar waren dan vaak ook wel andere Nederlanders. :D
pi_105729109
Origneel dat adoptieplan, maar dat wordt niets. Veel te ingewikkeld :P
pi_105730841
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:15 schreef Igen het volgende:
Hoezo zijn jullie zo verbaasd dat daar mensen komen? Toen ik klein was vonden mijn ouders dat altijd geweldig, om op vakantie naar kleine campings te gaan in dorpjes waar niks te doen is. En daar waren dan vaak ook wel andere Nederlanders. :D
Echt, niet eens een plek waar je kan zwemmen etc? Wat deden jullie dan de hele dag, ook alleen maar voor de tent zitten ?
pi_105731471
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 16:58 schreef computergirl het volgende:

[..]

Echt, niet eens een plek waar je kan zwemmen etc? Wat deden jullie dan de hele dag, ook alleen maar voor de tent zitten ?
Nee, absoluut niet, dat haatten mijn ouders echt. Wat deden we... zwemmen in de rivier, fietsen en wandelen in de omgeving, met de auto ergens heen gaan (een stadje in de buurt, een antiekmarkt, een wijncoöperatief), naar het 'grote' dorpsfeest gaan, dat soort dingen.

En dat soort dingen kunnen volgens mij daar in Tsjechië allemaal ook heel goed. En voor het geval het zwembad zo belangrijk is: volgens de website hebben ze er eentje in het dorp.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2011 17:13:37 ]
  zondag 18 december 2011 @ 17:25:24 #138
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_105731890
Een camping met een zwembad,zee op loopafstand, goede sanitaire voorzieningen, wat entertainment (bar,sportvelden,pingpong,etc,etc) is toch wel een must als ik zou gaan kamperen.
Maarja, sommige mensen hebben dat inderdaad niet allemaal nodig.
Paardelul !!!
pi_105733258
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:25 schreef Anno2012 het volgende:
Een camping met een zwembad,zee op loopafstand, goede sanitaire voorzieningen, wat entertainment (bar,sportvelden,pingpong,etc,etc) is toch wel een must als ik zou gaan kamperen.
Maarja, sommige mensen hebben dat inderdaad niet allemaal nodig.
Denk dat verschillende soorten klassen kampeerders zijn :). Zo zijn er mensen die het prima vinden om vrij eenvoudig te kamperen, meer de natuurliefhebbers. Daarnaast heb je ook mensen die graag luxe willen, de dubbelassige caravan.

Ik vind zelf de aanpak, het gehele concept vrij slecht. De mensen hebben totaal geen inzicht wat de verbouwing kost en raamde ook niks extra's in. Je mag minimaal met 100.000 euro op pad gaan wil je een professioneel opzetten. Ik denk zelf dat in Tjechie prima een goede camping kan beginnen, maar het ligt er aan hoe je het doet.
  dinsdag 20 december 2011 @ 21:44:10 #140
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_105839379
Ik werd ook helemaal depri van die mensen in Tsjechië :{ Al die blubber, die regen :'(
  zondag 25 december 2011 @ 20:51:12 #141
123170 alors
zlata1234
pi_106037644
Morgenmiddag om 14.15 weer een herhaling :)
quote:
Als schoenmaker John (48) en zijn vrouw Linda (38) een vakantie in Noorwegen doorbrengen, zijn ze op slag verliefd. Overrompeld door de schoonheid van het landschap besluiten ze alles in Nederland achter te laten en zich met hun kinderen Bryan (12) en Démi (4) definitief in de provincie Valdres te vestigen. Een moeilijke keuze, want hun succesvolle schoenmakerij in Maassluis moet na 22 jaar worden verkocht en de familie blijft in Nederland achter. Het vertrek doet vooral de ouders van Linda en de dochters van John uit een eerder huwelijk veel verdriet. Maar het stel is vastbesloten en zet alles in gang om in hun toekomstige woonplaats Fagernes een nieuwe schoenmakerij te beginnen. Er is haast bij, want het Nederlandse huis is al verkocht en de financiële buffer is beperkt. Maar dan gaat het winkelpand waar ze hun zinnen op hebben gezet net aan hun neus voorbij en komt hun emigratiedroom op losse schroeven te staan. Tijd voor plan B.
know'm sayin?
word? word.
pi_106037836
Noorwegen O+
pi_106056750
Nu zo dus
know'm sayin?
word? word.
pi_106056846
Ah de kinderen hebben er weer zin in :{
know'm sayin?
word? word.
pi_106056884
Ah er is al ruim 14 jaar geen schoenmaker daar, hoe zou dat nou komen? Die gekke Noren zien die kansen vast niet!
know'm sayin?
word? word.
pi_106057110
Wat hebben ze mazzel dat iedereen daar zo goed Engels spreekt.. ik heb ze nog geen woord Noors horen spreken..
know'm sayin?
word? word.
pi_106057555
Goedkoper verstaat ie wel :')
pi_106057617
Ik heb er altijd een beetje moeite mee als je tegen de wil van je kinderen 'lekker' naar Noorwegen gaat :@
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_106057704
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 14:46 schreef md89 het volgende:
Goedkoper verstaat ie wel :')
hoe typisch ja :')
know'm sayin?
word? word.
pi_106057735
Welkom in our store :') dude je hebt weken kunnen oefenen op dat zinnetje in het Noors en nog doet ie het in het Engels...
know'm sayin?
word? word.
pi_106057868
jochie heeft iig een vriendinnetje :)
know'm sayin?
word? word.
pi_106059091
Wat een groot contrast.

Dat eerste paar heeft wel ergens een grote zak met geld liggen waar ze het programma niet over verteld hebben
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_106089559
Misschien leuk om eens op alle sites te kijken:

stel wat camping in Tsjechie runt: http://ronest.com/
stel dat een ranch heeft in Zweden: http://www.sundanceranch.nl/

kon zo snel even niet de sites van ik vertrek site vinden of via google omdat ik geen appartement/camping info vind.
pi_106407934
Ik Begin is een nieuw programma over ondernemers, deze man doet een poging om yogurt te verkopen in Kenia :D
Maar wil in Nederland blijven, niet echt van het niveau van Ik Vertrek maar toch wel aardig, de aflevering staat online op de link hier beneden maar waarschuwing: na 20 minuten kan je geen Laki Laki meer horen :P

http://www.net5.nl/progra(...)k-begin-aflevering-1
pi_106408209
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Ik Begin is een nieuw programma over ondernemers, deze man doet een poging om yogurt te verkopen in Kenia :D
Maar wil in Nederland blijven, niet echt van het niveau van Ik Vertrek maar toch wel aardig, de aflevering staat online op de link hier beneden maar waarschuwing: na 20 minuten kan je geen Laki Laki meer horen :P

http://www.net5.nl/progra(...)k-begin-aflevering-1
Gezien, leuk programma. Mr idd Laki Laki :X
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:32:44 #156
123170 alors
zlata1234
pi_106408446
Zaterdag om 22.35 weer een nieuwe aflevering :)

quote:
Vijftigers Marga en Sander Meeuwsen runden jarenlang een bloemenwinkel in het Gelderse Zevenaar en droomden in al die jaren hardop van een bestaan in het door hun zo geliefde Frankrijk. Het jarenlang keihard werken voor weinig geld in hun eigen zaak heeft zowel fysiek als mentaal zijn sporen achtergelaten. Marga kampt met knieproblemen en zit er geestelijk helemaal doorheen. Ze voegen dan ook de daad bij het woord en laten hun drukke en jachtige bestaan in Nederland achter zich om definitief te vertrekken naar hun vakantiewoning in de Franse Bourgogne, die ze al tien jaar in hun bezit hebben...
trailertje staat op ikvertrek.nl en daar zagen ze er niet echt goed voorbereid uit...
know'm sayin?
word? word.
pi_106413210
Keihard werken voor weinig geld, maar wel een 2e huis in Frankrijk?
De Sahara is zonder meer erg droog.
  donderdag 5 januari 2012 @ 02:53:48 #158
14505 OProg
A Life in Music
pi_106426421
quote:
5s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:03 schreef Fred_B het volgende:
Keihard werken voor weinig geld, maar wel een 2e huis in Frankrijk?
Daar gingen de weinige centjes die overbleven heen, voor die paar seconden per jaar rust. :'(
:P
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_106440757
Ik kijk er weer naar uit c_/

Bloemen verkopen in Frankrijk is misschien niet zo'n slecht idee, bloemen zijn echt onbetaalbaar daar vergeleken met Nederland.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zaterdag 7 januari 2012 @ 16:38:10 #160
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_106527794
Straks weer een aflevering.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 17:10:30 #161
14505 OProg
A Life in Music
pi_106528684
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:38 schreef hexje het volgende:
Straks weer een aflevering.
Vervelende tijd alleen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
pi_106529208
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 17:10 schreef OProg het volgende:

[..]

Vervelende tijd alleen.
Opnemen en terugkijken op een beter tijdstip, doen wij met bijna alles tegenwoordig :D
pi_106531130
Ik snap echt nooit dat die mensen zonder voorbereiding zomaar gaan emigreren. Ik wil zelf ook dolgraag emigreren, maar ik zou eerst echt alle voorbereidingen treffen en zeker minstens een half jaar voordat ik vertrek de taal gaan leren...nu komen sommigen zonder enige kennis van de taal in een nieuw land :N :') .
  zaterdag 7 januari 2012 @ 18:31:51 #164
14505 OProg
A Life in Music
pi_106531347
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 17:27 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Opnemen en terugkijken op een beter tijdstip, doen wij met bijna alles tegenwoordig :D
Klopt, maar dat mist dan een stukje FOK-topic en Twitter lezen tijdens kijken. :P
  Moderator zaterdag 7 januari 2012 @ 18:41:43 #165
9859 crew  Karina
Woman
pi_106531667
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:31 schreef OProg het volgende:

[..]

Klopt, maar dat mist dan een stukje FOK-topic en Twitter lezen tijdens kijken. :P
Daarom kijk ik dit soort dingen ook het liefst "live", veel leuker met het topic erbij.

Wat alors al zei: ze lijken niet goed voorbereid, niet verdiept in de Franse bloemensmaak... is ook helemaal niet nodig toch, die Fransen houden vast wel van dezelfde bloemen als Nederlanders :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_106533338
quote:
7s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:32 schreef alors het volgende:
Zaterdag om 22.35 weer een nieuwe aflevering :)

[..]

trailertje staat op ikvertrek.nl en daar zagen ze er niet echt goed voorbereid uit...
Is dat niet een herhaling?
  zaterdag 7 januari 2012 @ 19:36:31 #167
123170 alors
zlata1234
pi_106533721
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 19:24 schreef andre347 het volgende:

[..]

Is dat niet een herhaling?
Volgens mij niet. Kan hem ook niet vinden op uitzendinggemist.
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 22:30:39 #168
123170 alors
zlata1234
pi_106541018
Na de Ster :)
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 22:38:05 #170
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_106541412
Begonnen *O*
  zaterdag 7 januari 2012 @ 22:38:27 #171
30646 Type-R
Cowabunga.
pi_106541436
¯ _(ツ)_/¯
  zaterdag 7 januari 2012 @ 22:38:58 #172
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_106541466
Ze gaan bloemen verkopen op de Franse markt, maar ze hebben zich er verder niet in verdiept. Klinkt goed. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zaterdag 7 januari 2012 @ 22:39:25 #173
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_106541493
Ik zit ook!!
  Moderator zaterdag 7 januari 2012 @ 22:39:28 #174
9859 crew  Karina
Woman
pi_106541496
Ik kijk mee, neem de rest van Teeuwen op
niet zo tof doen
  zaterdag 7 januari 2012 @ 22:40:14 #175
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_106541544
Bloemen in Frankrijk verkopen heeft iig iets meer potentieel dan dure fietsen in Zweden verkopen...
  zaterdag 7 januari 2012 @ 22:41:07 #176
30646 Type-R
Cowabunga.
pi_106541581
Oh god, je hele zaak opgeven om zo'n -kansloos- avontuur te beginnen ;(

Ik geniet nu al
¯ _(ツ)_/¯
  Moderator zaterdag 7 januari 2012 @ 22:41:10 #177
9859 crew  Karina
Woman
pi_106541584
Ah Comic Sans :)
niet zo tof doen
pi_106541629
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 22:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ze gaan bloemen verkopen op de Franse markt, maar ze hebben zich er verder niet in verdiept. Klinkt goed. :')
Op zich goed idee. Maar ze zullen de taal wel niet spreken :')
  zaterdag 7 januari 2012 @ 22:42:22 #179
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106541643
Ze hebben het bordje 'wegens omstandigheden gesloten' gemist?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Moderator zaterdag 7 januari 2012 @ 22:42:28 #180
9859 crew  Karina
Woman
pi_106541649
De muziek voorspelt niet veel goeds...
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')