Ik ben een vrouw, ik zie het niet. Waar blijkt dat uit?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:37 schreef Strani het volgende:
Die tweede is een golddigger, dat ziet toch elke man.
Zijn moeder is een alleenstaande tienermoeder die net 30 is, ze hebben amper wat te makken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:37 schreef Strani het volgende:
Die tweede is een golddigger, dat ziet toch elke man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
De schaapachtige blik en de rosé.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, ik zie het niet. Waar blijkt dat uit?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zo lelijk is die vent ook weer niet altijd. Kwestie van belichting.Kwestie van z'n haar naar voren kammenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Dat wannabe gooische vrouwen steezquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, ik zie het niet. Waar blijkt dat uit?
Trouwens ik vind hem lelijk in al die filmsquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kwestie van z'n haar naar voren kammen
quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat wannabe gooische vrouwen steez
Goeie beschrijving. Ik kon het nog niet verwoorden. Het is ook een gevoel.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat wannabe gooische vrouwen steez
Het leven is zwaar voor lekkere mandarijntjes. Omnomnomnom.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:45 schreef Sinosappel het volgende:
Het leven is zwaar voor lelijke meisjes. Het leven is zwaar voor mooie meisjes.
Nou tegen die lelijke zijn ze heel aardig en die mooie noemen ze een golddigger.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:45 schreef Sinosappel het volgende:
Hoe zwaar is je leven?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:45 schreef Sinosappel het volgende:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
heloef
Lokasenna
tijnbrein
Kaneelstokje
Cactus1
stefanhaan
magnetronkoffie
Myraela
Moonwalk
Sinji
rhubarbje
formerjellybean
dawg
Bartholomeus
kingtoppie
kutkloon7
ElDinosaur
benzin
Capstan
Joysa
Heathcliff80
Soit
Royco1
Supersoep
-Strawberry-
Sinosappel
mylifeisgrey
kree
mrk.n
Keyos
ook_gek
lanterfanteraar
MaanSelene
Barbusse
Strani
LostInSpace
DigitalGirl
Id_do_her
Crutch
Mystikvm
gewoonfaye
Casie
Tamashii
b4kl4p
Daniel1976
WokkelKardinaal
macondo
moneyfornothing
Thornado
Cinderella_Man
Wat is dezequote:Op zaterdag 17 december 2011 21:47 schreef Strani het volgende:
Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
Moonwalk
Lokasenna
Cactus1
heloef
stefanhaan
magnetronkoffie
El_Matador
Kaneelstokje
kingtoppie
Sinosappel
Moonwalk..jij bent speciaal voor me, zie je?
Sinji, je staat 14e..ik zou je graag in de top 10 hebben maar daar moet dan wel aan gewerkt worden.
Geen idee wat dit allemaal is maar...quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:46 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]Ik heb vrienden te over.
[Handig] Usertools
Alleen maar mensen uit dit topicquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
Cactus1
ElDinosaur
heloef
Royco1
Sinji
Kaneelstokje
Puntenjager
Lokasenna
Soit
Strani
Myraela
stefanhaan
mylifeisgrey
formerjellybean
-Strawberry-
Bartholomeus
DenWauwelaar
macondo
kingtoppie
ook_gek
magnetronkoffie
Tamashii
Supersoep
Catbert
kutkloon7
lanterfanteraar
b4kl4p
dawg
Blackviper
Crutch
Joysa
Schenkstroop
Godshand
Provinciaaltje
robdriessen
Capstan
tijnbrein
Bob-B
Levolution
dikkedaniel
Redster1984
Ordos20
El_Matador
benzin
muay-toy
Cocktailprikker
Moonwalk
King_of_cubes
picardmike
Drommeldaris
quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geen idee wat dit allemaal is maar...
Ik sta er ook in![]()
Ik ben vereerd
Geweldig, krijg je nog 5% korting erbij van me. Bovenop de huidige 10%.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat is deze
Is goed, die andere supplier is gedropt.
Hoe zwaar ben jij? Zo licht als een veertje of moeten we GreenPeace weer bellen?quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:50 schreef Sinji het volgende:
Bwhehe
De mijne:
heloef
Lokasenna
dWc_RuffRyder
Juminelle
Jajong
Vaseline_
DenWauwelaar
Chocolatebear
tliciouz
aight1
Heloef is mijn grootste mattie
Deal.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan verwacht ik wel dat ik mezelf naar de top 3 neuk
Bro.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:50 schreef Sinji het volgende:
Bwhehe
De mijne:
heloef
Lokasenna
dWc_RuffRyder
Juminelle
Jajong
Vaseline_
DenWauwelaar
Chocolatebear
tliciouz
aight1
Heloef is mijn grootste mattie
ik ben toch je vijand niet?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:52 schreef Puntenjager het volgende:
Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
WTF!?? Dat zijn helegaar mijn vrienden niet. Dat zijn mijn vijanden!
quote:-Strawberry-
heloef
Lokasenna
formerjellybean
iwannabehigh
deelnemer
mylifeisgrey
Halcon
moneyfornothing
tijnbrein
Cactus1
Crutch
lanterfanteraar
richard_prf
Techno
minibeer
magnetronkoffie
Myraela
Catbert
MeraViglioSa
Sinji
Ik sta gewoon helemaal bovenaan!!quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:52 schreef Puntenjager het volgende:
Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
Sinosappel
macondo
DenWauwelaar
Sinji
Mystikvm
Cinderella_Man
heloef
Catbert
DigitalGirl
Cue_
luckass
moneyfornothing
Ordos20
magnetronkoffie
Strani
Silenus
trekeennummertje
Akwasi
TwentyFourr
tedkees2
Heinlein
xericax
NDAsilenced
Blackviper
dyna18
foreverman
Godshand
minnemin
Lonewolf2003
Kaneelstokje
Gomez.Adams
Eva4Evah
picardmike
Provinciaaltje
Royco1
johnykamau
RetepV
basketballife123
First
KwadeAfdronk
Boomstronk-
stefanhaan
ObesitasBoy
ItsMeTalking
pizza_doos
grrrbeer
wdn
Tanin
JerryLee
Dven
WTF!?? Dat zijn helegaar mijn vrienden niet. Dat zijn mijn vijanden!
Toch weer die Loka.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
naatje_1
Lokasenna
ValHallen
Myraela
gewoonfaye
stefanhaan
Cactus1
Samzz
RockNijntje
Kaneelstokje
the-brother-of-uzunumaki
Royco1
sinterklaaskapoentje
SiIk
charmed_angel
Sinji
Tha_Erik
ToT
magnetronkoffie
DenWauwelaar
Watertornado
rhubarbje
Outpost76
ElDinosaur
Moonwalk
Soit
Trollscience
tijnbrein
Stiffler1988
robdriessen
Snuf.
LovelyLady
Melting
Tchock
kingtoppie
dawg
kutkloon7
benzin
Heathcliff80
ACT-F
Supersoep
JJH
ook_gek
Bartholomeus
Joysa
Stokstaart
Capstan
-Strawberry-
formerjellybean
mylifeisgrey
Ik ken er hier maar een paar vanquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
Lokasenna
heloef
Moonwalk
DenWauwelaar
Strani
Cactus1
magnetronkoffie
Catbert
kingtoppie
Sinji
formerjellybean
Royco1
Kaneelstokje
VladPoetin
Cinderella_Man
b4kl4p
Cue_
dawg
Thornado
Id_do_her
tijnbrein
dyna18
stefanhaan
Myraela
kutkloon7
Puntenjager
Mystikvm
Capstan
macondo
Godshand
ElDinosaur
El_Matador
Silenus
benzin
martijntje06
Bittere_Bal
LostInSpace
FreckleSs
Supersoep
Joysa
mylifeisgrey
arucard
Aleandra
Lindstrøm.
drijfhout
IBAZ
twi
Bartholomeus
Ordos20
Lonewolf2003
quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ken er hier maar een paar van![]()
Ik sta in jouw top 3, neuken?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dan verwacht ik wel dat ik mezelf naar de top 3 neuk
Jij staat er al in, je hoeft je niet meer naar de top te neukenquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ik sta in jouw top 3, neuken?
Idd, ik moest lachen om jouw laatste belediging. Dan ben je ergens toch niet succesvolquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
ik ben toch je vijand niet?
Kusjekroel
Ik neem aan dat ik met stip op 1 binnenkom straks?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ken er hier maar een paar van![]()
Ik neuk me naar de eerste plaats.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij staat er al in, je hoeft je niet meer naar de top te neuken
Het was ook om te lachen. Ik ben de huisnar, degene met de harde shitopmerkingen met bitterzoete cynische ondertoon. De enige met ervaring hier zo'n beetje. Zouden die twee dingen samenhangen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:57 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Idd, ik moest lachen om jouw laatste belediging. Dan ben je ergens toch niet succesvol
Je kunt het niet opneuken tegen Lokaquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik neuk me naar de eerste plaats.
Omdat zijn 30 cm in jou is geweest.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
Waarom staat heloef overal bovenaan bij mij?
Omdat je me wil.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
Waarom staat heloef overal bovenaan bij mij?
Jij kan niet met haar neuken, alleen scharen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je kunt het niet opneuken tegen Loka
GOORHONDTquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik met stip op 1 binnenkom straks?
Daar hebben we nog geen bewijs voor gezien hé.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij kan niet met haar neuken, alleen scharen.
kank wel hebben hoorquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het was ook om te lachen. Ik ben de huisnar, degene met de harde shitopmerkingen met bitterzoete cynische ondertoon. De enige met ervaring hier zo'n beetje. Zouden die twee dingen samenhangen?
Nee die blijft in die sinaasappel zitten. Sinosappel a la creme.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:01 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
GOORHONDT
Ruim je de zooi wel zelf even op!?
Iemand is jaloersquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:01 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
GOORHONDT
Ruim je de zooi wel zelf even op!?
Nou, de énige...quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het was ook om te lachen. Ik ben de huisnar, degene met de harde shitopmerkingen met bitterzoete cynische ondertoon. De enige met ervaring hier zo'n beetje. Zouden die twee dingen samenhangen?
Pcies!quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar hebben we nog geen bewijs voor gezien hé.
Wat ben jij dodelijk vermoeiend aan het worden. Repareer die langspeelplaat van je even, nu je toch met 'muziek' bezig bent.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Lekker uithuilen op der tieten.quote:
Namen graag.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:12 schreef formerjellybean het volgende:
het kan aan mij liggen maar iemand vind zichzelf wel helemaal fantastisch hier , dat het echt iets triest begint te krijgen
Das niks nieuws.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:08 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat ben jij dodelijk vermoeiend aan het worden. Repareer die langspeelplaat van je even, nu je toch met 'muziek' bezig bent.
Dit is de mooiste dag van mn levenquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:47 schreef Strani het volgende:
Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
Moonwalk
Lokasenna
Cactus1
heloef
stefanhaan
magnetronkoffie
El_Matador
Kaneelstokje
kingtoppie
Sinosappel
Moonwalk..jij bent speciaal voor me, zie je?
Sinji, je staat 14e..ik zou je graag in de top 10 hebben maar daar moet dan wel aan gewerkt worden.
Ik voel me vereerdquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:57 schreef Strani het volgende:
Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Cactus1
Lokasenna
heloef
Moonwalk
tong80
El_Matador
Karina
Sinji
DrDentz
DiegoArmandoMaradona
Kijk Sinji, op m'n lijst aller tijden ben je al achtste
quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:18 schreef Sinosappel het volgende:
Deze jongen gaat even douchen![]()
Ohnee.
Handjes boven de dekens... o wacht...quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:18 schreef Sinosappel het volgende:
Deze jongen gaat even douchen![]()
Ohnee.
freddie mercury is toch al een tijdje doodquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:18 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben op dit moment heel jaloers op een vriendin van me die zit verdomme bij Queen the experience![]()
Strani het is wederzijdsquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
Strani
heloef
Cactus1
Lokasenna
stefanhaan
Royco1
dawg
Sinosappel
formerjellybean
magnetronkoffie
Kaneelstokje
DenWauwelaar
tijnbrein
Sinji
Myraela
ElDinosaur
El_Matador
kingtoppie
kutkloon7
Capstan
VladPoetin
geenvetzak
Soit
Joysa
Crutch
Heathcliff80
Lucky_Strike
Tim86
Baszh
Karina
Generalissimo
Schenkstroop
Bartholomeus
Cubeforc3
b4kl4p
LostInSpace
ook_gek
Halcon
Supersoep
lanterfanteraar
OverRated
Prof_Hoax
DAVID90
egeltje1985
De_Kardinaal
Keyos
mylifeisgrey
Chuphinh
Hou-m-Nat
ValHallen
Oh je hebt nu al een ander. het is al goed.quote:
Die had ik toch al. Ik wou alleen maar iets bijzonders voor je doen, is het weer niet goedquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh je hebt nu al een ander. het is al goed.
Een rockmusical over Queen dusquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
freddie mercury is toch al een tijdje dood
Ach Kaneel genoot stiekem, dat weten we allemaal.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:30 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Die had ik toch al. Ik wou alleen maar iets bijzonders voor je doen, is het weer niet goed
We waren weinig samen aan het postenquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Je bent de laatste week niet mijn vriendje geweest zie ik
musicalsquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:31 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Een rockmusical over Queen dus
quote:
Ik vind musicals wel leuk en musical met de beste nummer van Queen en mensen die dus er uitgaan zien als queen is voor mij nou niet bepaald een straf . Dan heb je naar mijn idee wel een geslaagde avondquote:
Je ligt achter met wat?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Net die docu gezien van Heloef. Tering......ik lig echt mij-len ver achter
Welke docu? Waarop achter?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Net die docu gezien van Heloef. Tering......ik lig echt mij-len ver achter
Ik zag het! Ik sta bij iedereen in de top 10quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je ligt achter met wat?
PS je staat in mijn top 10 vriendjes
Doe je wel aan sexting?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met dat pingen, whatsappen en zo.
Dat is een fata morganaquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Over internetliefdes.
http://programma.vpro.nl/themaliefdeinternet
quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Over internetliefdes.
http://programma.vpro.nl/themaliefdeinternet
Ik doe wel aan sexting, vraag maar aan Myra.quote:
Oh. Dat is ook allemaal niet zo belangrijk, beter nog, je kan het beter niet leren kennen want dan kan je nuet meer zonder.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met dat pingen, whatsappen en zo.
Kei geil.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe wel aan sexting, vraag maar aan Myra.
Ik ben ook single. Doe er wel aanquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, doe ik niet aan (aangezien ik nu single ben)
Krijg een erectie bij de gedachte.quote:
Misschien vinden sommigen het erg, maar ik mis het ook helemaal niet. Ik zit bijna nooit op m'n facebook bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Dat is ook allemaal niet zo belangrijk, beter nog, je kan het beter niet leren kennen want dan kan je nuet meer zonder.
Ik ga geen geile berichtjes naar mezelf sturen hoorquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben ook single. Doe er wel aan
Nee naar vrouwen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga geen geile berichtjes naar mezelf sturen hoor
Dat zijn je hormonen maar, forumbuddy ;Dquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Krijg een erectie bij de gedachte.
Kom op zelfs mij lukte het, dat het niet serieus was is iets anders.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die moet je dan wel kennen
Jij zit nog op school, dan kom je ze dagelijks tegen. Bovendien heb ik nu niet zo'n trek om te flirtenquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom op zelfs mij lukte het, dat het niet serieus was is iets anders.
Ik had haar niet van school hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij zit nog op school, dan kom je ze dagelijks tegen. Bovendien heb ik nu niet zo'n trek om te flirten
Dat gaat me allemaal te snel. Bovendien wacht ik liever tot m'n medicatie weer goed loopt en ik van die irritante depressie af ben.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:45 schreef formerjellybean het volgende:
magnetron je kan toch ook vrouwtjes scoren in supermarkten
Je bedoelt dat verhaal in die bus? Sorrie ik volg je even niet helemaalquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had haar niet van school hoor.
Laat maar.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat verhaal in die bus? Sorrie ik volg je even niet helemaal
Ik vond die docu eigenlijk echt schokkend. Dat ik ondertussen zo hopeloos achter loop zeg. Ik ken alleen maar prepaid en smsquote:
Ik zei alleen dat dat sexting niet zo moeilijk te krijgen valt en dat ik het meisje waarmee ik dat deed niet van school kende.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga echt niet al jouw posts doorspitten hoor
Je bedoelt dat ik met iemand van fok moet gaan sexten of zo? Nee, nooit gedaan.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat dat sexting niet zo moeilijk te krijgen valt en dat ik het meisje waarmee ik dat deed niet van school kende.
Tot zover de samenvatting.
Ik zeg helemaal niet dat je iets moet doen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik met iemand van fok moet gaan sexten of zo? Nee, nooit gedaan.
Je wou alleen maar zeggen dat het jou wel lukte?quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat je iets moet doen.
Nee dat je er met een beetje moeite als je het zou willen er aan kan komen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je wou alleen maar zeggen dat het jou wel lukte?
Ok, leuk om te weten. Maar ik houd helemaal niet van sexting!quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat je er met een beetje moeite als je het zou willen er aan kan komen.
Medicatie is ook maar een drug.quote:Op zaterdag 17 december 2011 22:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga denk ik maar een beetje blowen of zo.
Trouwens, das ook een rare gewaarwording dinds ik die depressie heb. Als ik drink word ik niet meer vrolijk en als ik blow word ik niet meer high. Ik merk alleen nog maar een soort anonieme roes, voel me gewoon anders.
Ik voel me gewoon anders dan normaal, ik denk dat het iets met die medicatie te maken heeft. Ik ben mezelf zeg maar niet, heel raar...
Ik lees liever ook niet over je zoveelste bezoekje aan een scharrel, maar ja, whateverquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:09 schreef Myraela het volgende:
Ik zal wel erg gemeen en egoistisch zijn, maar ik lees die depressie verhalen persoonlijk liever niet. Of niet constant in ieder geval. Ik probeer heel hard om er niet mee bezig te zijn en werkt dit niet echt mee.![]()
Maarja whatever.
Ok, dan ga jij hier verder, dan ga ik wel ergens anders heen. Houdoe.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik lees liever ook niet over je zoveelste bezoekje aan een scharrel, maar ja, whatever
Tis nou eenmaal zo Myra, internet is een ontmoetingsplaats van allerlij slag mensen
En 't verschil tussen ij en ei kenne ik niet![]()
Ja, medicatie is vaag.Of ik er echt beter van word vind ik soms maar de vraag maar tis tenminste wel eens wat anders of zo.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Medicatie is ook maar een drug.
Ik dacht misschien op basis van hoe vaak je gequote bent in iemand's post. Dat is wel een aardige graadmeter van conversaties tussen twee mensen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lol, heb je enig idee hoe ze dat berekenen trouwens?
Dat zou nog wel eens kunnen kloppen. Snea-kyquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht misschien op basis van hoe vaak je gequote bent in iemand's post. Dat is wel een aardige graadmeter van conversaties tussen twee mensen.
Misschien is er sperma over z'n foon gekomen en is ie stukquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:22 schreef Sinosappel het volgende:
Ik krijg maar geen sms terug van mn sext partner
Hoe oud ben je en waar heb je zo iemand vandaan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:22 schreef Sinosappel het volgende:
Ik krijg maar geen sms terug van mn sext partner
Dan zijn wij nu aardig omhoog aan het klimmen in elkaar's lijstquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zou nog wel eens kunnen kloppen. Snea-ky
Ja, inderdaad! Zullen we het testen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zijn wij nu aardig omhoog aan het klimmen in elkaar's lijst
24. Tijdens uitgaan maar hij woont helemaal in Groningenquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hoe oud ben je en waar heb je zo iemand vandaan?
Waarom sms en niet bellen? Is toch veel sneller geregeld enzoquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
24. Tijdens uitgaan maar hij woont helemaal in Groningen
Ja! Maar niet te veel want ik wil dat m'n maandleidster Moonwalk op 1 blijft staan.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Zullen we het testen?
Ja doen we ook wel. Maar is allemaal beetje zinloos enzo.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:25 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Waarom sms en niet bellen? Is toch veel sneller geregeld enzo
Misschien kunnen we daarvoor Moonwalks hulp inschakelen!quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja! Maar niet te veel want ik wil dat m'n maandleidster Moonwalk op 1 blijft staan.
Ja maar wilde je vandaag met hem afspreken?quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja doen we ook wel. Maar is allemaal beetje zinloos enzo.
chickenquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
Ik bel nooit, ik ben bang om te bellen eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Nee. Vandaar de zinloosheid. Die sms was meer beetje tijdverdrijfquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja maar wilde je vandaag met hem afspreken?
Oh maar daar hebben Moonwalk en ik geen extra motivatie voor nodig hoorquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien kunnen we daarvoor Moonwalks hulp inschakelen!
Moonwalk, kunnen jij en Strani elkaar veel gaan quoten en zo?
We willen kijken of daardoor die lijst verandert
quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
chickenDat is een lafaard ben hadden we een paar maanden geleden al vastgesteld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Oh mijn eeuwig liefkozende amor tochquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja! Maar niet te veel want ik wil dat m'n maandleidster Moonwalk op 1 blijft staan.
Ik quote strani toch al de hele tijd veel ?quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien kunnen we daarvoor Moonwalks hulp inschakelen!
Moonwalk, kunnen jij en Strani elkaar veel gaan quoten en zo?
We willen kijken of daardoor die lijst verandert
Hey maar 't gekke is dat heloef en ik elkaar eigenlijk helemaal niet zo veel quoten? Tenminste, dat denk ik?quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh maar daar hebben Moonwalk en ik geen extra motivatie voor nodig hoor
Heloef is sneaky hoor, het gebeurt voor je het weet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey maar 't gekke is dat heloef en ik elkaar eigenlijk helemaal niet zo veel quoten? Tenminste, dat denk ik?
Ik vind je geen lafaard hoorquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is een lafaard ben hadden we een paar maanden geleden al vastgesteld.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:37 schreef Moonwalk het volgende:
Doden topic is dood, ik ga een film kijken![]()
Doeiquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:37 schreef Moonwalk het volgende:
Doden topic is dood, ik ga een film kijken![]()
Geen idee. Hij is toch de "stichter" van deze reeks?quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:49 schreef hasjman het volgende:
Deel 651, jezus. Zou richard ooit nog terug komen?
Nee dat was Keep Walkingquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee. Hij is toch de "stichter" van deze reeks?
Ow! oepsquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee dat was Keep Walking
Je kijkt nu naar zijn reincarnatie, babyquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:49 schreef hasjman het volgende:
Deel 651, jezus. Zou richard ooit nog terug komen?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je kijkt nu naar zijn reincarnatie, baby
ik hoop dat je aan het trollen bent.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee dat was Keep Walking
En, hoe gaat het leven nu?quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
ok...quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik ben nu een vrouwquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:55 schreef hasjman het volgende:
[..]
ik hoop dat je aan het trollen bent.
[..]
En, hoe gaat het leven nu?
YAY OR NAY?quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik ben nu een vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Ben blij dat ik dat gemist heb dan...quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:59 schreef formerjellybean het volgende:
ummmmmmm richard die altijd zei dat die lelijk was en iedereen foto's stuurde
Egt wel.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
YAY OR NAY?
[ afbeelding ]Huh wat doet Martijn Krabbe hier nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Ja, na dat ik weg ging was het opeens niet meer doodquote:
Leuk, lekker kortquote:Op zondag 18 december 2011 00:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoi Moonwalk, hoe was de film?
Naja, dood is het niet maar levend? Je kunt beter zeggen "we hebben een hartslag"quote:Op zondag 18 december 2011 00:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja, na dat ik weg ging was het opeens niet meer dood![]()
O cmon, als hij in het engels zou praten en in films zou rennen en schieten dan was je er voor gegaanquote:Op zondag 18 december 2011 00:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Huh wat doet Martijn Krabbe hier nou?
Komt je ex dan mee? Je moet ook rekening met je huidige vriend houden denk ik.Of neem hem mee, tenzij het geen big deal isquote:Op zondag 18 december 2011 00:03 schreef formerjellybean het volgende:
Dilemma zal ik inderdaad met broer Ferry en een vriend van mijn ex afspreken met kerstmis , ze vroegen het aan me en het is wel verleidelijk want ze zijn altijd gezellig .
Zijn ex is wel een ultieme pauper.quote:Op zondag 18 december 2011 00:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
O cmon, als hij in het engels zou praten en in films zou rennen en schieten dan was je er voor gegaan
Oh dat dacht ik, my badquote:Op zondag 18 december 2011 00:04 schreef formerjellybean het volgende:
ik heb geen vriendEn mag eigenlijk hopen dat die niet mee gaat maar je weet nooit
Allemaal niks mee te maken, dit gaat puur om de verpakking. Ik zal er toch nooit mee daten. Maar heb hem wel aangeraaktquote:
O je doet er een plaatje bij van hem voor eye candy. Wat lief!!quote:Op zondag 18 december 2011 00:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
O cmon, als hij in het engels zou praten en in films zou rennen en schieten dan was je er voor gegaan
Ik dacht alquote:Op zondag 18 december 2011 00:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O je doet er een plaatje bij van hem voor eye candy. Wat lief!!![]()
![]()
![]()
Zekerrrrr zou ik hem doen
Ik heb Gerrie aangeraakt.quote:Op zondag 18 december 2011 00:06 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Allemaal niks mee te maken, dit gaat puur om de verpakking. Ik zal er toch nooit mee daten. Maar heb hem wel aangeraakten it was good
Met familie en vrienden maar ze waren dus gisteren in de kroeg en stelden het voor en het leek me eigenlijk wel leuk en vond het ook wel een leuk voorstel. Zijn vriend heeft trouwens ook een moeilijke kerst want het is de eerste zonder zijn vader en juist omdat hij het vroeg neig ik er eigenlijk nog meer naar.quote:Op zondag 18 december 2011 00:06 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik, my bad![]()
In dat geval denk ik dat het misschien beter voor je is om je feestdagen met andere mensne door te brengen. Wat meer closure toepassen. Maar als je dat echt niet nodig vindt en een leuke tijd met zijn broer en vriend kan hebben, dan zie ik niet in waarom dat niet zou kunnen.
Le spice heeft je aangeraakt?quote:Op zondag 18 december 2011 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb Gerrie aangeraakt.
Nou ja zij mij.
Ik had een schoen in mijn gezicht gekregen toen vroeg ze heel lief of alles wel goed ging.quote:Op zondag 18 december 2011 00:09 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Le spice heeft je aangeraakt?
Ik heb martijn mogen interviewen, en ik was heel grappig![]()
Tot zo ver genoeg prive info
En toen mocht je met haar op de foto, niet?quote:Op zondag 18 december 2011 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had een schoen in mijn gezicht gekregen toen vroeg ze heel lief of alles wel goed ging.
quote:Op zondag 18 december 2011 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had een schoen in mijn gezicht gekregen toen vroeg ze heel lief of alles wel goed ging.
Als ik alle info die ik over jou heb op Google zet (martijn krabbe interview -land weggehaald!) kom ik op Playboy.nl terecht. Moet je me iets vertellen estrellita mia?quote:Op zondag 18 december 2011 00:09 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Le spice heeft je aangeraakt?
Ik heb martijn mogen interviewen, en ik was heel grappig![]()
Tot zo ver genoeg prive info
Nou ik was hier:quote:Op zondag 18 december 2011 00:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoe krijg je zomaar een schoen in je gezicht?
[ afbeelding ]
Dat ga ik even uitproberenquote:Op zondag 18 december 2011 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik alle info die ik over jou heb op Google zet (martijn krabbe interview -land weggehaald!) kom ik op Playboy.nl terecht. Moet je me iets vertellen estrellita mia?
Neuh geen terugval.quote:
Mooiste dag van je leven?quote:Op zondag 18 december 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik was hier:
Dus iemand liet zijn been los toen kwam die in mijn gezicht.
Ik ben in de war, we hebben het dus niet over ginger spice. Generatiekloof van hier tot Tokioquote:Op zondag 18 december 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik was hier:
Dus iemand liet zijn been los toen kwam die in mijn gezicht.
Ik was na die dag smoorverliefd, dus ja en nee.quote:
Oh die Gerri Halliwal ofzo toch?quote:Op zondag 18 december 2011 00:16 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ben in de war, we hebben het dus niet over ginger spice. Generatiekloof van hier tot Tokio
Jaquote:Op zondag 18 december 2011 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was na die dag smoorverliefd, dus ja en nee.
[..]
Oh die Gerri Halliwal ofzo toch?
Gerri was wel de geilste...Ik moest altijd die stomme Victoria zijnquote:Op zondag 18 december 2011 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was na die dag smoorverliefd, dus ja en nee.
[..]
Oh die Gerri Halliwal ofzo toch?
Ik ben 26quote:Op zondag 18 december 2011 00:19 schreef formerjellybean het volgende:
tsja we worden oud![]()
![]()
Ik kreeg trouwens wel een leuk compliment , de vrienden en broer zijn allemaal jonger dan mij maar die broer is echt zo van jij bent wel 38 maar je bent het ook niet weer niet juist door hoe ik ben en dat vind ik wel leuk om te horen , dat iemand me zo ziet![]()
![]()
Die vond ik ook stomquote:Op zondag 18 december 2011 00:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gerri was wel de geilste...Ik moest altijd die stomme Victoria zijn
Idereen vond haar stom. Maar ik had hetzelfde kapsel dus ja..dan moet je welquote:
Ja en dat komt ook wel door dezelfde interesses en ik af en toe zo maf als een deur en het met hun gewoon leuk keten isquote:Op zondag 18 december 2011 00:21 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ben 26spicegirls waren voor mij iets van de basisschool
![]()
Maar dat is wel relaxed als je je jonger voelt en je krijgt zoiets te horen
Ik kreeg een afkeer toen ze met haar mislukte spaans " mi chico latino" ofzo uitbrachtquote:Op zondag 18 december 2011 00:20 schreef Strani het volgende:
Ik vond Geri ook leuk vroeger maar nu is ze zo afgetraind en moet ze het van simpele covers hebben.
Gare spaans jaquote:Op zondag 18 december 2011 00:23 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik kreeg een afkeer toen ze met die haar mislukte spaans " mi chico latino" ofzo uitbracht
Le neukquote:Op zondag 18 december 2011 00:22 schreef Sinji het volgende:
Whut, heloef de redheadgek die Ginger Spice niet kent?
Mind = Blown
[ afbeelding ]
Oh ja, heel fout. Heb jij je ook zo geërgerd aan dat 'Johnny, la genta esta muy loca'?quote:Op zondag 18 december 2011 00:23 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik kreeg een afkeer toen ze met haar mislukte spaans " mi chico latino" ofzo uitbracht
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op zondag 18 december 2011 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's dus toen jij een jaar of vier oud was. Treurig hé.
Whut?quote:Op zondag 18 december 2011 00:25 schreef formerjellybean het volgende:
Echt de girl-power kreet daardoor had ik ook spontaan een hekel aan ze
Rick Astley?quote:Op zondag 18 december 2011 00:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
Spice girls...ik luister nu iets wat ik veel toffer vind
Jaquote:Op zondag 18 december 2011 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja, heel fout. Heb jij je ook zo geërgerd aan dat 'Johnny, la genta esta muy loca'?
quote:
Waar heb je het over. De Spice Girls zijn de reden dat ik nu een feminist benquote:Op zondag 18 december 2011 00:30 schreef formerjellybean het volgende:
ja ik vind het nogal hypocriet als mensen die gewoon een marketingproduct zijn en met zijn allen samen in huis zijn gezet weinig girl power hebben .
Ik ken mensen die heel wat meer girlpower in de pink hebben dan de spicegirls bij elkaar
Dan had je beter moeten andere voorbeelden kunnen nemen zoals Madonna ofzo dat is een vrouw die haar eigen carriere op poten heeft gezet en zichzelf managed .quote:Op zondag 18 december 2011 00:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waar heb je het over. De Spice Girls zijn de reden dat ik nu een feminist ben
Harry Potter. Vond Voldemort. Lelijk.quote:Op zondag 18 december 2011 00:39 schreef benzin het volgende:
Wie leest me nog een verhaaltje voor voordat ik ga slapen?![]()
Er was een een user die Benzin heette. Hij kwam op een dag in de stad een meisje tegen dat altijd lief voor hem was en gezellig samen met hem over boeken wilde praten, en die bewondering had voor zijn werk. Ze leefden nog lang en gelukkig.quote:Op zondag 18 december 2011 00:39 schreef benzin het volgende:
Wie leest me nog een verhaaltje voor voordat ik ga slapen?![]()
O pleazequote:Op zondag 18 december 2011 00:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan had je beter moeten andere voorbeelden kunnen nemen zoals Madonna ofzo dat is een vrouw die haar eigen carriere op poten heeft gezet en zichzelf managed .
quote:Op zondag 18 december 2011 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er was een een user die Benzin heette. Hij kwam op een dag in de stad een meisje tegen dat altijd lief voor hem was en gezellig samen met hem over boeken wilde praten, en die bewondering had voor zijn werk. Ze leefden nog lang en gelukkig.
En toen kwam er een olifant en hij blies met zijn snuit het verhaal uit.
O god, ik wil ooit nog eens alle Harry Potter films achter elkaar zien in 1 marathonquote:Op zondag 18 december 2011 00:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
Harry Potter. Vond Voldermort. Lelijk.
Einde.
Ik ook. Misschien een goed idee voor maandag ofzo.quote:Op zondag 18 december 2011 00:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god, ik wil ooit nog eens alle Harry Potter films achter elkaar zien in 1 marathon
That's torture matequote:Op zondag 18 december 2011 00:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god, ik wil ooit nog eens alle Harry Potter films achter elkaar zien in 1 marathon
Voor ik een Harry Potter film zag dacht ik "mweh, is voor kinderen" maar het is leuk om de hoofdrolspelers te zien opgroeien en volwassen zien wordenquote:
Jij hebt ze allemaal???quote:Op zondag 18 december 2011 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook. Misschien een goed idee voor maandag ofzo.
Tja, als je het zó stelt klinkt feminisme ineens heel logisch.quote:Op zondag 18 december 2011 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
Actief meedoen aan feminisme is trouwens juist het onderkennen van de ongelijkwaardigheid van mannen en vrouwen.
Of juist onlogischquote:Op zondag 18 december 2011 00:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, als je het zó stelt klinkt feminisme ineens heel logisch.
Dit is toch ook zo?quote:Op zondag 18 december 2011 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
Actief meedoen aan feminisme is trouwens juist het onderkennen van de ongelijkwaardigheid van mannen en vrouwen.
Wat ik hiermee bedoel is dat vrouwen ongelijkwaardig behandeld worden. Dat is gewoon een feit.quote:Op zondag 18 december 2011 00:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
o jee, ik zie donderwolkjes aan de horizon...
Er zijn veel verschillen tussen mannen en vrouwen. Ik heb jammer genoeg nogal veel kenmerken in mijn persoonlijkheid die vaak aan mannen worden toegeschreven. Als man was ik vast niet zo afwijkend gevonden.quote:Op zondag 18 december 2011 00:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
o jee, ik zie donderwolkjes aan de horizon...
Maar mannen net zo hard. Dat is de hele cultuurquote:Op zondag 18 december 2011 00:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat ik hiermee bedoel is dat vrouwen ongelijkwaardig behandeld worden. Dat is gewoon een feit.
Ik heb juist veel trekjes van vrouwen. Als ik als vrouw geboren was, had ik dat denk ik niet erg gevonden (maar was ik wel pot geweest haha).quote:Op zondag 18 december 2011 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn veel verschillen tussen mannen en vrouwen. Ik heb jammer genoeg nogal veel kenmerken in mijn persoonlijkheid die vaak aan mannen worden toegeschreven. Als man was ik vast niet zo afwijkend gevonden.
Ik heb geen leven dus ik ga helemaal nooit uit, waar dan ookquote:Op zondag 18 december 2011 00:48 schreef Casie het volgende:
Ik baal![]()
Zou vanavond weer eens uitgaan in mijn oude stad sinds maanden maar door allemaal dingetjes is het toch niet doorgegaan.
*even zeur-modus*
Bekijk het van de positieve kant: Als je oude stad vanavond door een oude WO2 bom van de kaart wordt geveegd, lach jij toch maar mooi in je knuistjes.quote:Op zondag 18 december 2011 00:48 schreef Casie het volgende:
Ik baal![]()
Zou vanavond weer eens uitgaan in mijn oude stad sinds maanden maar door allemaal dingetjes is het toch niet doorgegaan.
*even zeur-modus*
Ik vind wel dat jij een vrouwelijke schrijfstijl hebt.quote:Op zondag 18 december 2011 00:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb juist veel trekjes van vrouwen. Als ik als vrouw geboren was, had ik dat denk ik niet erg gevonden (maar was ik wel pot geweest haha).
Ik vind dat je als vrouw zeker nadelen hebt maar ook genoeg voordelen.quote:Op zondag 18 december 2011 00:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar mannen net zo hard. Dat is de hele cultuur
OOhhh, maggie njiet!quote:Op zondag 18 december 2011 00:48 schreef Casie het volgende:
Ik baal![]()
*even zeur-modus*
Ben ik het niet mee eens, voel me best wel bevooroordeeld als man zijnde. Als ik deed wat ik nu deed als vrouw zijnde was ik allang als slet bestempeld om een voorbeeld te noemen.quote:Op zondag 18 december 2011 00:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar mannen net zo hard. Dat is de hele cultuur
Gratis drank. Ik kan alleen niet tegen alcoholquote:Op zondag 18 december 2011 00:49 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik vind dat je als vrouw zeker nadelen hebt maar ook genoeg voordelen.
Dan neem je een lekkere warme bak magnetron koffie!quote:Op zondag 18 december 2011 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gratis drank. Ik kan alleen niet tegen alcohol
Zou je je daaraan gestoord hebben?quote:Op zondag 18 december 2011 00:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, voel me best wel bevooroordeeld als man zijnde. Als ik deed wat ik nu deed was ik allang als slet bestempeld.
Neequote:Op zondag 18 december 2011 00:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan neem je een lekkere warme bak magnetron koffie!
Ik ga toch wel 3x per week 'uit' maar ben zelden in het weekend bij mijn ouders dus ga hier nooit meer uit.quote:Op zondag 18 december 2011 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen leven dus ik ga helemaal nooit uit, waar dan ook
Maar ik mag ook niet over veroveringen praten want dat vinden sommige users niet fijn dus nu zeur ik evenquote:Op zondag 18 december 2011 00:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
OOhhh, maggie njiet!
3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.
Zie je wel ik ben gewoon een saaie levenloze nietsnutquote:Op zondag 18 december 2011 00:51 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik ga toch wel 3x per week 'uit' maar ben zelden in het weekend bij mijn ouders dus ga hier nooit meer uit.
[..]
Maar ik mag ook niet over veroveringen praten want dat vinden sommige users niet fijn dus nu zeur ik even
Je hebt een verovering? Vertel!quote:Op zondag 18 december 2011 00:51 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik ga toch wel 3x per week 'uit' maar ben zelden in het weekend bij mijn ouders dus ga hier nooit meer uit.
[..]
Maar ik mag ook niet over veroveringen praten want dat vinden sommige users niet fijn dus nu zeur ik even
Maar je bent tenminste niet depressief, hey!quote:Op zondag 18 december 2011 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zie je wel ik ben gewoon een saaie levenloze nietsnut
Ik denk niet dat veel mensen saaier zijn dan ik op dit moment.
Inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2011 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gratis drank. Ik kan alleen niet tegen alcohol
Ik denk het wel, omdat het nergens op slaat. Monogamie is niet natuurlijk. Zolang je maar niet liegt en bedriegt is het fair game.quote:Op zondag 18 december 2011 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou je je daaraan gestoord hebben?
Ik zie dat anders, ik wil gewoon 1 vaste partner hebben. Daar heb ik genoeg aanquote:Op zondag 18 december 2011 00:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik denk het wel, omdat het nergens op slaat. Monogamie is niet natuurlijk. Zolang je maar niet liegt en bedriegt is het fair game.
Mwah, ik ben toch erg blij met mijn vaste relatie en heb niet echt behoefte aan vreemdgaan ofzo hoorquote:Op zondag 18 december 2011 00:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik denk het wel, omdat het nergens op slaat. Monogamie is niet natuurlijk. Zolang je maar niet liegt en bedriegt is het fair game.
Gelukkig niet zeg. Al geeft mijn leven er op dit moment vaak wel aanleiding toe om me kut te voelen. Maar ach.quote:Op zondag 18 december 2011 00:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je bent tenminste niet depressief, hey!
Nah ik heb woensdag een date en gisteren een leuke kerel ontmoet. En donderdag wou een heel leuk iemand mij versieren maar ik was alleen nog maar met een vriendin over waardoor zij mij steeds bij hem weghield. Maar ach eigen schuld was dat, ik had tegen haar gezegd dat ik hem niet wou maar stiekem eigenlijk welquote:Op zondag 18 december 2011 00:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt een verovering? Vertel!
Hey Loka, kijk deze link eens even? Hebben wij ook gedaan ;Dquote:Op zondag 18 december 2011 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Al geeft mijn leven er op dit moment vaak wel aanleiding toe om me kut te voelen. Maar ach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |