maar je bent een vent toch?quote:
Zelfs niet als je heel lief en teder geneukt zou worden door iemand die je leuk vindt?quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:05 schreef Sinosappel het volgende:
Maar daar zou ik me op dit momente alleen maar naarder door voelen waarschijnlijk
Vrijen heet datquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
Zelfs niet als je heel lief en teder geneukt zou worden door iemand die je leuk vindt?
Jaaa, iemand die je leuk vindt, das een ander verhaal natuurlijkquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Zelfs niet als je heel lief en teder geneukt zou worden door iemand die je leuk vindt?
Kutwoord, ik noem het alsnog neuken.quote:
Ja en ondertussen ergens nog je leuter naar binnen steken.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:08 schreef Sinosappel het volgende:
Vrijen is toch meer...beetje knuffelen enzo?
Het is in ieder geval geen rampetampenquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:08 schreef Sinosappel het volgende:
Vrijen doen mensen die zich niet scheren en lekker elkaar verwennen met zweet en haarquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:08 schreef Sinosappel het volgende:
Dat heet animalseks geen vrijen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vrijen doen mensen die zich niet scheren en lekker elkaar verwennen met zweet en haar
Ik word misselijk van mezelf
Dus je hebt gewoon een associatie met de jaren 70 als het om vrijen gaat. Dat begrijp ik wel ja.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vrijen doen mensen die zich niet scheren en lekker elkaar verwennen met zweet en haar
Ik word misselijk van mezelf
Veel plezierquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:08 schreef stefanhaan het volgende:
Maar mensen Ik Ben erweer vandoor. Ze heeft er bier eindelijk bijna op. Vrouwen kunnen echt niet drinken.
Nog een prettige voortzetting mensenen kusjekroel naar alle dames hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |