Mijn mondhoek beweegt zelden helaas. Prima kerel verder als je door zijn bitterheid hofnarheid priktquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zie wauw ook niet zo vaak grappig zijn eerlijk gezegd
Hij heeft gewoon een beetje aandacht nodigquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Mijn mondhoek beweegt zelden helaas. Prima kerel verder als je door zijn bitterheid hofnarheid prikt
Ik zou je ook niet willen missen. Iedereen heeft zijn rol hier en het zou maar saai worden als mensen verdwijnenquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik zie helaas ook niemand met een cynische bitterzoete ondertoon die het stokje over kan nemen van mij.
Dus ik blijf.
Het is toch 15 minutes of fame he...quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar word je bij Idols ook niet voor beloond als je blijft proberen
Naar wat vertaal je, Engels?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:24 schreef Moonwalk het volgende:
Mn poolse buren hebben besloten een ravefeest te houden ofzo, die kunnen het wel shaken met hun brieven die ik elke keer moet vertalen
Ja, Nederlandse post van instanties enzoquote:
Ah..allemaal vrijwillig?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:26 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja, Nederlandse post van instanties enzo
Krijg je daar geld voor of ben je net zo goed als Strani?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:24 schreef Moonwalk het volgende:
Mn poolse buren hebben besloten een ravefeest te houden ofzo, die kunnen het wel shaken met hun brieven die ik elke keer moet vertalen
Puntenjager heeft al gezegd hoe je jezelf kan bewijzen. Tot die tijd gaan wij er gewoon vanuit dat je man bent.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:27 schreef Sinosappel het volgende:
![]()
![]()
Ik lees net dat julie denken dat ik een man ben
Ik heb geen slagroomquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Puntenjager heeft al gezegd hoe je jezelf kan bewijzen. Tot die tijd gaan wij er gewoon vanuit dat je man bent.
I see what you're trying to do ...quote:
Yes je hebt eindelijk een kerstmuts opquote:
Yesss leuk hequote:Op zaterdag 17 december 2011 19:29 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Yes je hebt eindelijk een kerstmuts op
Misschien kun je als bedankje met hem afspreken, dan krijgen wij vanzelf het bewijs dat je geen man bentquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:30 schreef Sinosappel het volgende:
Yesss leuk he
Heeft benzin gemaakt, hoefde er niet eens om te vragen
Met je intelligentie is in elk geval niets misquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:29 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
I see what you're trying to do ...![]()
I remember last night ..
Kan benzin beffen dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien kun je als bedankje met hem afspreken, dan krijgen wij vanzelf het bewijs dat je geen man bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |