Misschien is er sperma over z'n foon gekomen en is ie stukquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:22 schreef Sinosappel het volgende:
Ik krijg maar geen sms terug van mn sext partner
Hoe oud ben je en waar heb je zo iemand vandaan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:22 schreef Sinosappel het volgende:
Ik krijg maar geen sms terug van mn sext partner
Dan zijn wij nu aardig omhoog aan het klimmen in elkaar's lijstquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zou nog wel eens kunnen kloppen. Snea-ky
Ja, inderdaad! Zullen we het testen?quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zijn wij nu aardig omhoog aan het klimmen in elkaar's lijst
24. Tijdens uitgaan maar hij woont helemaal in Groningenquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hoe oud ben je en waar heb je zo iemand vandaan?
Waarom sms en niet bellen? Is toch veel sneller geregeld enzoquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
24. Tijdens uitgaan maar hij woont helemaal in Groningen
Ja! Maar niet te veel want ik wil dat m'n maandleidster Moonwalk op 1 blijft staan.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Zullen we het testen?
Ja doen we ook wel. Maar is allemaal beetje zinloos enzo.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:25 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Waarom sms en niet bellen? Is toch veel sneller geregeld enzo
Misschien kunnen we daarvoor Moonwalks hulp inschakelen!quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja! Maar niet te veel want ik wil dat m'n maandleidster Moonwalk op 1 blijft staan.
Ja maar wilde je vandaag met hem afspreken?quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja doen we ook wel. Maar is allemaal beetje zinloos enzo.
chickenquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
Ik bel nooit, ik ben bang om te bellen eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Nee. Vandaar de zinloosheid. Die sms was meer beetje tijdverdrijfquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja maar wilde je vandaag met hem afspreken?
Oh maar daar hebben Moonwalk en ik geen extra motivatie voor nodig hoorquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien kunnen we daarvoor Moonwalks hulp inschakelen!
Moonwalk, kunnen jij en Strani elkaar veel gaan quoten en zo?
We willen kijken of daardoor die lijst verandert
quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
chickenDat is een lafaard ben hadden we een paar maanden geleden al vastgesteld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Oh mijn eeuwig liefkozende amor tochquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja! Maar niet te veel want ik wil dat m'n maandleidster Moonwalk op 1 blijft staan.
Ik quote strani toch al de hele tijd veel ?quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien kunnen we daarvoor Moonwalks hulp inschakelen!
Moonwalk, kunnen jij en Strani elkaar veel gaan quoten en zo?
We willen kijken of daardoor die lijst verandert
Hey maar 't gekke is dat heloef en ik elkaar eigenlijk helemaal niet zo veel quoten? Tenminste, dat denk ik?quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh maar daar hebben Moonwalk en ik geen extra motivatie voor nodig hoor
Heloef is sneaky hoor, het gebeurt voor je het weet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey maar 't gekke is dat heloef en ik elkaar eigenlijk helemaal niet zo veel quoten? Tenminste, dat denk ik?
Ik vind je geen lafaard hoorquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is een lafaard ben hadden we een paar maanden geleden al vastgesteld.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:37 schreef Moonwalk het volgende:
Doden topic is dood, ik ga een film kijken![]()
Doeiquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:37 schreef Moonwalk het volgende:
Doden topic is dood, ik ga een film kijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |