Allemaal niks mee te maken, dit gaat puur om de verpakking. Ik zal er toch nooit mee daten. Maar heb hem wel aangeraaktquote:
O je doet er een plaatje bij van hem voor eye candy. Wat lief!!quote:Op zondag 18 december 2011 00:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
O cmon, als hij in het engels zou praten en in films zou rennen en schieten dan was je er voor gegaan
Ik dacht alquote:Op zondag 18 december 2011 00:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O je doet er een plaatje bij van hem voor eye candy. Wat lief!!![]()
![]()
![]()
Zekerrrrr zou ik hem doen
Ik heb Gerrie aangeraakt.quote:Op zondag 18 december 2011 00:06 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Allemaal niks mee te maken, dit gaat puur om de verpakking. Ik zal er toch nooit mee daten. Maar heb hem wel aangeraakten it was good
Met familie en vrienden maar ze waren dus gisteren in de kroeg en stelden het voor en het leek me eigenlijk wel leuk en vond het ook wel een leuk voorstel. Zijn vriend heeft trouwens ook een moeilijke kerst want het is de eerste zonder zijn vader en juist omdat hij het vroeg neig ik er eigenlijk nog meer naar.quote:Op zondag 18 december 2011 00:06 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik, my bad![]()
In dat geval denk ik dat het misschien beter voor je is om je feestdagen met andere mensne door te brengen. Wat meer closure toepassen. Maar als je dat echt niet nodig vindt en een leuke tijd met zijn broer en vriend kan hebben, dan zie ik niet in waarom dat niet zou kunnen.
Le spice heeft je aangeraakt?quote:Op zondag 18 december 2011 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb Gerrie aangeraakt.
Nou ja zij mij.
Ik had een schoen in mijn gezicht gekregen toen vroeg ze heel lief of alles wel goed ging.quote:Op zondag 18 december 2011 00:09 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Le spice heeft je aangeraakt?
Ik heb martijn mogen interviewen, en ik was heel grappig![]()
Tot zo ver genoeg prive info
En toen mocht je met haar op de foto, niet?quote:Op zondag 18 december 2011 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had een schoen in mijn gezicht gekregen toen vroeg ze heel lief of alles wel goed ging.
quote:Op zondag 18 december 2011 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had een schoen in mijn gezicht gekregen toen vroeg ze heel lief of alles wel goed ging.
Als ik alle info die ik over jou heb op Google zet (martijn krabbe interview -land weggehaald!) kom ik op Playboy.nl terecht. Moet je me iets vertellen estrellita mia?quote:Op zondag 18 december 2011 00:09 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Le spice heeft je aangeraakt?
Ik heb martijn mogen interviewen, en ik was heel grappig![]()
Tot zo ver genoeg prive info
Nou ik was hier:quote:Op zondag 18 december 2011 00:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoe krijg je zomaar een schoen in je gezicht?
[ afbeelding ]
Dat ga ik even uitproberenquote:Op zondag 18 december 2011 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik alle info die ik over jou heb op Google zet (martijn krabbe interview -land weggehaald!) kom ik op Playboy.nl terecht. Moet je me iets vertellen estrellita mia?
Neuh geen terugval.quote:
Mooiste dag van je leven?quote:Op zondag 18 december 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik was hier:
Dus iemand liet zijn been los toen kwam die in mijn gezicht.
Ik ben in de war, we hebben het dus niet over ginger spice. Generatiekloof van hier tot Tokioquote:Op zondag 18 december 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik was hier:
Dus iemand liet zijn been los toen kwam die in mijn gezicht.
Ik was na die dag smoorverliefd, dus ja en nee.quote:
Oh die Gerri Halliwal ofzo toch?quote:Op zondag 18 december 2011 00:16 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ben in de war, we hebben het dus niet over ginger spice. Generatiekloof van hier tot Tokio
Jaquote:Op zondag 18 december 2011 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was na die dag smoorverliefd, dus ja en nee.
[..]
Oh die Gerri Halliwal ofzo toch?
Gerri was wel de geilste...Ik moest altijd die stomme Victoria zijnquote:Op zondag 18 december 2011 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was na die dag smoorverliefd, dus ja en nee.
[..]
Oh die Gerri Halliwal ofzo toch?
Ik ben 26quote:Op zondag 18 december 2011 00:19 schreef formerjellybean het volgende:
tsja we worden oud![]()
![]()
Ik kreeg trouwens wel een leuk compliment , de vrienden en broer zijn allemaal jonger dan mij maar die broer is echt zo van jij bent wel 38 maar je bent het ook niet weer niet juist door hoe ik ben en dat vind ik wel leuk om te horen , dat iemand me zo ziet![]()
![]()
Die vond ik ook stomquote:Op zondag 18 december 2011 00:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gerri was wel de geilste...Ik moest altijd die stomme Victoria zijn
Idereen vond haar stom. Maar ik had hetzelfde kapsel dus ja..dan moet je welquote:
Ja en dat komt ook wel door dezelfde interesses en ik af en toe zo maf als een deur en het met hun gewoon leuk keten isquote:Op zondag 18 december 2011 00:21 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ben 26spicegirls waren voor mij iets van de basisschool
![]()
Maar dat is wel relaxed als je je jonger voelt en je krijgt zoiets te horen
Ik kreeg een afkeer toen ze met haar mislukte spaans " mi chico latino" ofzo uitbrachtquote:Op zondag 18 december 2011 00:20 schreef Strani het volgende:
Ik vond Geri ook leuk vroeger maar nu is ze zo afgetraind en moet ze het van simpele covers hebben.
Gare spaans jaquote:Op zondag 18 december 2011 00:23 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik kreeg een afkeer toen ze met die haar mislukte spaans " mi chico latino" ofzo uitbracht
Le neukquote:Op zondag 18 december 2011 00:22 schreef Sinji het volgende:
Whut, heloef de redheadgek die Ginger Spice niet kent?
Mind = Blown
[ afbeelding ]
Oh ja, heel fout. Heb jij je ook zo geërgerd aan dat 'Johnny, la genta esta muy loca'?quote:Op zondag 18 december 2011 00:23 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik kreeg een afkeer toen ze met haar mislukte spaans " mi chico latino" ofzo uitbracht
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op zondag 18 december 2011 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's dus toen jij een jaar of vier oud was. Treurig hé.
Whut?quote:Op zondag 18 december 2011 00:25 schreef formerjellybean het volgende:
Echt de girl-power kreet daardoor had ik ook spontaan een hekel aan ze
Rick Astley?quote:Op zondag 18 december 2011 00:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
Spice girls...ik luister nu iets wat ik veel toffer vind
Jaquote:Op zondag 18 december 2011 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja, heel fout. Heb jij je ook zo geërgerd aan dat 'Johnny, la genta esta muy loca'?
quote:
Waar heb je het over. De Spice Girls zijn de reden dat ik nu een feminist benquote:Op zondag 18 december 2011 00:30 schreef formerjellybean het volgende:
ja ik vind het nogal hypocriet als mensen die gewoon een marketingproduct zijn en met zijn allen samen in huis zijn gezet weinig girl power hebben .
Ik ken mensen die heel wat meer girlpower in de pink hebben dan de spicegirls bij elkaar
Dan had je beter moeten andere voorbeelden kunnen nemen zoals Madonna ofzo dat is een vrouw die haar eigen carriere op poten heeft gezet en zichzelf managed .quote:Op zondag 18 december 2011 00:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waar heb je het over. De Spice Girls zijn de reden dat ik nu een feminist ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |