Geen idee. Hij is toch de "stichter" van deze reeks?quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:49 schreef hasjman het volgende:
Deel 651, jezus. Zou richard ooit nog terug komen?
Nee dat was Keep Walkingquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee. Hij is toch de "stichter" van deze reeks?
Ow! oepsquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee dat was Keep Walking
Je kijkt nu naar zijn reincarnatie, babyquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:49 schreef hasjman het volgende:
Deel 651, jezus. Zou richard ooit nog terug komen?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je kijkt nu naar zijn reincarnatie, baby
ik hoop dat je aan het trollen bent.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee dat was Keep Walking
En, hoe gaat het leven nu?quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
ok...quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik ben nu een vrouwquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:55 schreef hasjman het volgende:
[..]
ik hoop dat je aan het trollen bent.
[..]
En, hoe gaat het leven nu?
YAY OR NAY?quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik ben nu een vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Ben blij dat ik dat gemist heb dan...quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:59 schreef formerjellybean het volgende:
ummmmmmm richard die altijd zei dat die lelijk was en iedereen foto's stuurde
Egt wel.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:58 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
YAY OR NAY?
[ afbeelding ]Huh wat doet Martijn Krabbe hier nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Ja, na dat ik weg ging was het opeens niet meer doodquote:
Leuk, lekker kortquote:Op zondag 18 december 2011 00:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoi Moonwalk, hoe was de film?
Naja, dood is het niet maar levend? Je kunt beter zeggen "we hebben een hartslag"quote:Op zondag 18 december 2011 00:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja, na dat ik weg ging was het opeens niet meer dood![]()
O cmon, als hij in het engels zou praten en in films zou rennen en schieten dan was je er voor gegaanquote:Op zondag 18 december 2011 00:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Huh wat doet Martijn Krabbe hier nou?
Komt je ex dan mee? Je moet ook rekening met je huidige vriend houden denk ik.Of neem hem mee, tenzij het geen big deal isquote:Op zondag 18 december 2011 00:03 schreef formerjellybean het volgende:
Dilemma zal ik inderdaad met broer Ferry en een vriend van mijn ex afspreken met kerstmis , ze vroegen het aan me en het is wel verleidelijk want ze zijn altijd gezellig .
Zijn ex is wel een ultieme pauper.quote:Op zondag 18 december 2011 00:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
O cmon, als hij in het engels zou praten en in films zou rennen en schieten dan was je er voor gegaan
Oh dat dacht ik, my badquote:Op zondag 18 december 2011 00:04 schreef formerjellybean het volgende:
ik heb geen vriendEn mag eigenlijk hopen dat die niet mee gaat maar je weet nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |