Jaquote:Op zondag 18 december 2011 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja, heel fout. Heb jij je ook zo geërgerd aan dat 'Johnny, la genta esta muy loca'?
quote:
Waar heb je het over. De Spice Girls zijn de reden dat ik nu een feminist benquote:Op zondag 18 december 2011 00:30 schreef formerjellybean het volgende:
ja ik vind het nogal hypocriet als mensen die gewoon een marketingproduct zijn en met zijn allen samen in huis zijn gezet weinig girl power hebben .
Ik ken mensen die heel wat meer girlpower in de pink hebben dan de spicegirls bij elkaar
Dan had je beter moeten andere voorbeelden kunnen nemen zoals Madonna ofzo dat is een vrouw die haar eigen carriere op poten heeft gezet en zichzelf managed .quote:Op zondag 18 december 2011 00:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waar heb je het over. De Spice Girls zijn de reden dat ik nu een feminist ben
Harry Potter. Vond Voldemort. Lelijk.quote:Op zondag 18 december 2011 00:39 schreef benzin het volgende:
Wie leest me nog een verhaaltje voor voordat ik ga slapen?![]()
Er was een een user die Benzin heette. Hij kwam op een dag in de stad een meisje tegen dat altijd lief voor hem was en gezellig samen met hem over boeken wilde praten, en die bewondering had voor zijn werk. Ze leefden nog lang en gelukkig.quote:Op zondag 18 december 2011 00:39 schreef benzin het volgende:
Wie leest me nog een verhaaltje voor voordat ik ga slapen?![]()
O pleazequote:Op zondag 18 december 2011 00:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan had je beter moeten andere voorbeelden kunnen nemen zoals Madonna ofzo dat is een vrouw die haar eigen carriere op poten heeft gezet en zichzelf managed .
quote:Op zondag 18 december 2011 00:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er was een een user die Benzin heette. Hij kwam op een dag in de stad een meisje tegen dat altijd lief voor hem was en gezellig samen met hem over boeken wilde praten, en die bewondering had voor zijn werk. Ze leefden nog lang en gelukkig.
En toen kwam er een olifant en hij blies met zijn snuit het verhaal uit.
O god, ik wil ooit nog eens alle Harry Potter films achter elkaar zien in 1 marathonquote:Op zondag 18 december 2011 00:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
Harry Potter. Vond Voldermort. Lelijk.
Einde.
Ik ook. Misschien een goed idee voor maandag ofzo.quote:Op zondag 18 december 2011 00:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god, ik wil ooit nog eens alle Harry Potter films achter elkaar zien in 1 marathon
That's torture matequote:Op zondag 18 december 2011 00:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god, ik wil ooit nog eens alle Harry Potter films achter elkaar zien in 1 marathon
Voor ik een Harry Potter film zag dacht ik "mweh, is voor kinderen" maar het is leuk om de hoofdrolspelers te zien opgroeien en volwassen zien wordenquote:
Jij hebt ze allemaal???quote:Op zondag 18 december 2011 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook. Misschien een goed idee voor maandag ofzo.
Tja, als je het zó stelt klinkt feminisme ineens heel logisch.quote:Op zondag 18 december 2011 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
Actief meedoen aan feminisme is trouwens juist het onderkennen van de ongelijkwaardigheid van mannen en vrouwen.
Of juist onlogischquote:Op zondag 18 december 2011 00:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja, als je het zó stelt klinkt feminisme ineens heel logisch.
Dit is toch ook zo?quote:Op zondag 18 december 2011 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
Actief meedoen aan feminisme is trouwens juist het onderkennen van de ongelijkwaardigheid van mannen en vrouwen.
Wat ik hiermee bedoel is dat vrouwen ongelijkwaardig behandeld worden. Dat is gewoon een feit.quote:Op zondag 18 december 2011 00:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
o jee, ik zie donderwolkjes aan de horizon...
Er zijn veel verschillen tussen mannen en vrouwen. Ik heb jammer genoeg nogal veel kenmerken in mijn persoonlijkheid die vaak aan mannen worden toegeschreven. Als man was ik vast niet zo afwijkend gevonden.quote:Op zondag 18 december 2011 00:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
o jee, ik zie donderwolkjes aan de horizon...
Maar mannen net zo hard. Dat is de hele cultuurquote:Op zondag 18 december 2011 00:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat ik hiermee bedoel is dat vrouwen ongelijkwaardig behandeld worden. Dat is gewoon een feit.
Ik heb juist veel trekjes van vrouwen. Als ik als vrouw geboren was, had ik dat denk ik niet erg gevonden (maar was ik wel pot geweest haha).quote:Op zondag 18 december 2011 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn veel verschillen tussen mannen en vrouwen. Ik heb jammer genoeg nogal veel kenmerken in mijn persoonlijkheid die vaak aan mannen worden toegeschreven. Als man was ik vast niet zo afwijkend gevonden.
Ik heb geen leven dus ik ga helemaal nooit uit, waar dan ookquote:Op zondag 18 december 2011 00:48 schreef Casie het volgende:
Ik baal![]()
Zou vanavond weer eens uitgaan in mijn oude stad sinds maanden maar door allemaal dingetjes is het toch niet doorgegaan.
*even zeur-modus*
Bekijk het van de positieve kant: Als je oude stad vanavond door een oude WO2 bom van de kaart wordt geveegd, lach jij toch maar mooi in je knuistjes.quote:Op zondag 18 december 2011 00:48 schreef Casie het volgende:
Ik baal![]()
Zou vanavond weer eens uitgaan in mijn oude stad sinds maanden maar door allemaal dingetjes is het toch niet doorgegaan.
*even zeur-modus*
Ik vind wel dat jij een vrouwelijke schrijfstijl hebt.quote:Op zondag 18 december 2011 00:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb juist veel trekjes van vrouwen. Als ik als vrouw geboren was, had ik dat denk ik niet erg gevonden (maar was ik wel pot geweest haha).
Ik vind dat je als vrouw zeker nadelen hebt maar ook genoeg voordelen.quote:Op zondag 18 december 2011 00:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar mannen net zo hard. Dat is de hele cultuur
OOhhh, maggie njiet!quote:Op zondag 18 december 2011 00:48 schreef Casie het volgende:
Ik baal![]()
*even zeur-modus*
Ben ik het niet mee eens, voel me best wel bevooroordeeld als man zijnde. Als ik deed wat ik nu deed als vrouw zijnde was ik allang als slet bestempeld om een voorbeeld te noemen.quote:Op zondag 18 december 2011 00:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar mannen net zo hard. Dat is de hele cultuur
Gratis drank. Ik kan alleen niet tegen alcoholquote:Op zondag 18 december 2011 00:49 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik vind dat je als vrouw zeker nadelen hebt maar ook genoeg voordelen.
Dan neem je een lekkere warme bak magnetron koffie!quote:Op zondag 18 december 2011 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gratis drank. Ik kan alleen niet tegen alcohol
Zou je je daaraan gestoord hebben?quote:Op zondag 18 december 2011 00:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, voel me best wel bevooroordeeld als man zijnde. Als ik deed wat ik nu deed was ik allang als slet bestempeld.
Neequote:Op zondag 18 december 2011 00:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan neem je een lekkere warme bak magnetron koffie!
Ik ga toch wel 3x per week 'uit' maar ben zelden in het weekend bij mijn ouders dus ga hier nooit meer uit.quote:Op zondag 18 december 2011 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen leven dus ik ga helemaal nooit uit, waar dan ook
Maar ik mag ook niet over veroveringen praten want dat vinden sommige users niet fijn dus nu zeur ik evenquote:Op zondag 18 december 2011 00:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
OOhhh, maggie njiet!
3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.
Zie je wel ik ben gewoon een saaie levenloze nietsnutquote:Op zondag 18 december 2011 00:51 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik ga toch wel 3x per week 'uit' maar ben zelden in het weekend bij mijn ouders dus ga hier nooit meer uit.
[..]
Maar ik mag ook niet over veroveringen praten want dat vinden sommige users niet fijn dus nu zeur ik even
Je hebt een verovering? Vertel!quote:Op zondag 18 december 2011 00:51 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik ga toch wel 3x per week 'uit' maar ben zelden in het weekend bij mijn ouders dus ga hier nooit meer uit.
[..]
Maar ik mag ook niet over veroveringen praten want dat vinden sommige users niet fijn dus nu zeur ik even
Maar je bent tenminste niet depressief, hey!quote:Op zondag 18 december 2011 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zie je wel ik ben gewoon een saaie levenloze nietsnut
Ik denk niet dat veel mensen saaier zijn dan ik op dit moment.
Inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2011 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gratis drank. Ik kan alleen niet tegen alcohol
Ik denk het wel, omdat het nergens op slaat. Monogamie is niet natuurlijk. Zolang je maar niet liegt en bedriegt is het fair game.quote:Op zondag 18 december 2011 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou je je daaraan gestoord hebben?
Ik zie dat anders, ik wil gewoon 1 vaste partner hebben. Daar heb ik genoeg aanquote:Op zondag 18 december 2011 00:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik denk het wel, omdat het nergens op slaat. Monogamie is niet natuurlijk. Zolang je maar niet liegt en bedriegt is het fair game.
Mwah, ik ben toch erg blij met mijn vaste relatie en heb niet echt behoefte aan vreemdgaan ofzo hoorquote:Op zondag 18 december 2011 00:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik denk het wel, omdat het nergens op slaat. Monogamie is niet natuurlijk. Zolang je maar niet liegt en bedriegt is het fair game.
Gelukkig niet zeg. Al geeft mijn leven er op dit moment vaak wel aanleiding toe om me kut te voelen. Maar ach.quote:Op zondag 18 december 2011 00:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar je bent tenminste niet depressief, hey!
Nah ik heb woensdag een date en gisteren een leuke kerel ontmoet. En donderdag wou een heel leuk iemand mij versieren maar ik was alleen nog maar met een vriendin over waardoor zij mij steeds bij hem weghield. Maar ach eigen schuld was dat, ik had tegen haar gezegd dat ik hem niet wou maar stiekem eigenlijk welquote:Op zondag 18 december 2011 00:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt een verovering? Vertel!
Hey Loka, kijk deze link eens even? Hebben wij ook gedaan ;Dquote:Op zondag 18 december 2011 00:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Al geeft mijn leven er op dit moment vaak wel aanleiding toe om me kut te voelen. Maar ach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |