Idereen vond haar stom. Maar ik had hetzelfde kapsel dus ja..dan moet je welquote:
Ja en dat komt ook wel door dezelfde interesses en ik af en toe zo maf als een deur en het met hun gewoon leuk keten isquote:Op zondag 18 december 2011 00:21 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ben 26spicegirls waren voor mij iets van de basisschool
![]()
Maar dat is wel relaxed als je je jonger voelt en je krijgt zoiets te horen
Ik kreeg een afkeer toen ze met haar mislukte spaans " mi chico latino" ofzo uitbrachtquote:Op zondag 18 december 2011 00:20 schreef Strani het volgende:
Ik vond Geri ook leuk vroeger maar nu is ze zo afgetraind en moet ze het van simpele covers hebben.
Gare spaans jaquote:Op zondag 18 december 2011 00:23 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik kreeg een afkeer toen ze met die haar mislukte spaans " mi chico latino" ofzo uitbracht
Le neukquote:Op zondag 18 december 2011 00:22 schreef Sinji het volgende:
Whut, heloef de redheadgek die Ginger Spice niet kent?
Mind = Blown
[ afbeelding ]
Oh ja, heel fout. Heb jij je ook zo geërgerd aan dat 'Johnny, la genta esta muy loca'?quote:Op zondag 18 december 2011 00:23 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik kreeg een afkeer toen ze met haar mislukte spaans " mi chico latino" ofzo uitbracht
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op zondag 18 december 2011 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's dus toen jij een jaar of vier oud was. Treurig hé.
Whut?quote:Op zondag 18 december 2011 00:25 schreef formerjellybean het volgende:
Echt de girl-power kreet daardoor had ik ook spontaan een hekel aan ze
Rick Astley?quote:Op zondag 18 december 2011 00:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
Spice girls...ik luister nu iets wat ik veel toffer vind
Jaquote:Op zondag 18 december 2011 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja, heel fout. Heb jij je ook zo geërgerd aan dat 'Johnny, la genta esta muy loca'?
quote:
Waar heb je het over. De Spice Girls zijn de reden dat ik nu een feminist benquote:Op zondag 18 december 2011 00:30 schreef formerjellybean het volgende:
ja ik vind het nogal hypocriet als mensen die gewoon een marketingproduct zijn en met zijn allen samen in huis zijn gezet weinig girl power hebben .
Ik ken mensen die heel wat meer girlpower in de pink hebben dan de spicegirls bij elkaar
Dan had je beter moeten andere voorbeelden kunnen nemen zoals Madonna ofzo dat is een vrouw die haar eigen carriere op poten heeft gezet en zichzelf managed .quote:Op zondag 18 december 2011 00:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waar heb je het over. De Spice Girls zijn de reden dat ik nu een feminist ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |