Ja. Hetzelfde ervaar ik wel met mannen die een vriendin hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm..nee ik denk dat ze wel makkelijker dichtbij komen maar echt proberen niet. Ik ben nu 'veilig' omdat ik getrouwd ben, en dat klopt ook.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik zie helaas ook niemand met een cynische bitterzoete ondertoon die het stokje over kan nemen van mij.
Dus ik blijf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een beetje afvallen niet kan doen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Hahahahaquote:Op zaterdag 17 december 2011 04:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tof.
Lanterfanteraar krijgt ook de groeten, van Benzin, Myraela, KingToppie, Palawan, Captain_Maximum, Kutkloon7 en mij. En waarschijnlijk ook van Mlig.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
Even iets schokkends ik ken een jongen die ging van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar:Wtf? Dit zijn ...like..5 verschillend personenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een beetje afvallen niet kan doen.Heaven is a place on earth with you
Even iets schokkends ik ken een jongen die ging van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar:Je gaat toch godverdomme geen dame laten vallen die een shirt draagt van Assassin's Creed? Is hij nou helemaal van de pot gerukt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een beetje afvallen niet kan doen.Ron Paul 2012
De eerste vijf hebben het niet overleefd. De twee daarna wel: M'n vrouw heeft lessen in zelfbeheersing genomen en laat ze nu slechts permanent gewond achter.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:22 schreef Sinji het volgende:
Sowieso. Niet fokken met mannen van Colombiaanse vrouwen
Dangerous business yo
Hij ging binnen twee jaar van het lelijkste naar het mooiste meisje van de klas.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wtf? Dit zijn ...like..5 verschillend personen
Ze is 17.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:28 schreef Puntenjager het volgende:
Volgens mij is het toch echt een vrouw. Maar misschien ben ik blind hoor.
Ok ik koop er wel een dan.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:27 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je gaat toch godverdomme geen dame laten vallen die een shirt draagt van Assassin's Creed? Is hij nou helemaal van de pot gerukt?
Oh haha. Ik dacht dat je bedoelde dat hij getransformeerd was. Van Drako naar dat meisje....ofzoietsquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij ging binnen twee jaar van het lelijkste naar het mooiste meisje van de klas.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ok ik koop er wel een dan.
Even iets schokkends ik ken een jongen die ging van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar:Mwa, enige verschil tussen die meiden is kapsel en kledingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een beetje afvallen niet kan doen.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Ze is niet heel lelijk nee, maar natuurlijk niet zo mooi als nummer 2.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:30 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind dat eerste meisje echt niet zo lelijk
Terwijl je bij mij maandag AC speelt, dan. Geil ding.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ok ik koop er wel een dan.
Denk niet alleen dat, maar bij nummer 1 valt er meer uit te halen ja.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mwa, enige verschil tussen die meiden is kapsel en kleding
Die vent is een stuk lelijker vind ik...quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:30 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind dat eerste meisje echt niet zo lelijk
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:34 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Die vent is een stuk lelijker vind ik...
Jepquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:34 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Die vent is een stuk lelijker vind ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |