Mijn mondhoek beweegt zelden helaas. Prima kerel verder als je door zijn bitterheid hofnarheid priktquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zie wauw ook niet zo vaak grappig zijn eerlijk gezegd
Hij heeft gewoon een beetje aandacht nodigquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Mijn mondhoek beweegt zelden helaas. Prima kerel verder als je door zijn bitterheid hofnarheid prikt
Ik zou je ook niet willen missen. Iedereen heeft zijn rol hier en het zou maar saai worden als mensen verdwijnenquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik zie helaas ook niemand met een cynische bitterzoete ondertoon die het stokje over kan nemen van mij.
Dus ik blijf.
Het is toch 15 minutes of fame he...quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar word je bij Idols ook niet voor beloond als je blijft proberen
Naar wat vertaal je, Engels?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:24 schreef Moonwalk het volgende:
Mn poolse buren hebben besloten een ravefeest te houden ofzo, die kunnen het wel shaken met hun brieven die ik elke keer moet vertalen
Ja, Nederlandse post van instanties enzoquote:
Ah..allemaal vrijwillig?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:26 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja, Nederlandse post van instanties enzo
Krijg je daar geld voor of ben je net zo goed als Strani?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:24 schreef Moonwalk het volgende:
Mn poolse buren hebben besloten een ravefeest te houden ofzo, die kunnen het wel shaken met hun brieven die ik elke keer moet vertalen
Puntenjager heeft al gezegd hoe je jezelf kan bewijzen. Tot die tijd gaan wij er gewoon vanuit dat je man bent.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:27 schreef Sinosappel het volgende:
![]()
![]()
Ik lees net dat julie denken dat ik een man ben
Ik heb geen slagroomquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Puntenjager heeft al gezegd hoe je jezelf kan bewijzen. Tot die tijd gaan wij er gewoon vanuit dat je man bent.
I see what you're trying to do ...quote:
Yes je hebt eindelijk een kerstmuts opquote:
Yesss leuk hequote:Op zaterdag 17 december 2011 19:29 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Yes je hebt eindelijk een kerstmuts op
Misschien kun je als bedankje met hem afspreken, dan krijgen wij vanzelf het bewijs dat je geen man bentquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:30 schreef Sinosappel het volgende:
Yesss leuk he
Heeft benzin gemaakt, hoefde er niet eens om te vragen
Met je intelligentie is in elk geval niets misquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:29 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
I see what you're trying to do ...![]()
I remember last night ..
Kan benzin beffen dan?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien kun je als bedankje met hem afspreken, dan krijgen wij vanzelf het bewijs dat je geen man bent
Hij is de befkoning van het topic. Als je je een beetje had ingelezen had je dat gewetenquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:32 schreef Sinosappel het volgende:
Kan benzin beffen dan?
Of laat ik hiermee m'n stiekeme mannelijke aard teveel zien
Een neefje van me studeert dat ook in Nijmegen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:32 schreef Sinji het volgende:
Benzin gaat in de toekomst de wereld redden met zijn Artificial Intelligence skills. Mark my words
Ik kom wel naar de volgende meetquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij is de befkoning van het topic. Als je je een beetje had ingelezen had je dat geweten
Alles van de Lonely Island is goed. Boombox is ook geweldig.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
Die kon ik jullie niet onthouden.
Dat dusquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij is de befkoning van het topic. Als je je een beetje had ingelezen had je dat geweten
stille hint?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:34 schreef DenWauwelaar het volgende:
Die kon ik jullie niet onthouden.
Tof man, lijkt me zeer interessant. Maar ik ben sowieso een ramp met beta zakenquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Een neefje van me studeert dat ook in Nijmegen.
Ik ook. Ik was altijd meer de talenman op school. Nou ja, een man was ik nog niet in die tijd natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Tof man, lijkt me zeer interessant. Maar ik ben sowieso een ramp met beta zaken
Fles Prosecco hier, chillen met Marleyquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:34 schreef stefanhaan het volgende:
Heerlijk lekker grote pils lekker in de lounge
maar Jij zit niet in een hotel te chillenquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Fles Prosecco hier, chillen met Marley
Met J?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
maar Jij zit niet in een hotel te chillen
Wat doe jij online, ksst.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
maar Jij zit niet in een hotel te chillen
we zijn even in de lounge aant chillen. We gaan zo weer hoorquote:Op zaterdag 17 december 2011 19:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat doe jij online, ksst.
Ah, vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
we zijn even in de lounge aant chillen. We gaan zo weer hoor
fijn dat Ik je goedkeuring krijgquote:
wel fotos van haar dan he.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:40 schreef Sinji het volgende:
Hey Money, wanneer boeken wij een hotel dan?
Antwerpen lijkt me een goed idee. Kun jij gaan shoppen en ik foto's maken
Strak plan, ligt er een beetje aan wanneer daar overal sale is.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:40 schreef Sinji het volgende:
Hey Money, wanneer boeken wij een hotel dan?
Antwerpen lijkt me een goed idee. Kun jij gaan shoppen en ik foto's maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |