Nooit van hem gehoordquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:01 schreef Moonwalk het volgende:
Hoe is Winston Gerschtanowitz van gladjanus naar fijn gerijpte man gegaan![]()
Renatequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:01 schreef Moonwalk het volgende:
En het vaderschapquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat een vrouw allemaal wel niet met een man kan doen...
quote:
Winston ewwwwwwwwwquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:01 schreef Moonwalk het volgende:
quote:
Mee eens.quote:
Even kijkenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mee eens.
Over lekkere mannen gesproken: check Clive Owen op rtl5 nu
Nicequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
Ik had een collega die op hem lijkt
Don't fuck with my quotes.quote:
quote:
whooquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:09 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn ketting is verkocht via Ebay en ik ben weer wat rijker![]()
![]()
quote:
Ja he, dat bedoelde ik met gladjanus. Dat haar was gewoon teveel met die prodentsmilequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:10 schreef Sinosappel het volgende:
Ik denk trouwens dat afscheid nemen van dat ballenkapsel de beste zet is die hij ooit gemaakt heeft. (Winston)
Nee hij was een eikelquote:
Echt? Een jongen waar ik mn eerste bijbaantje mee had deed dat ook. Ik was ook verliefd op hem en hij vond mij ook leuk ( ik was 15 ofzo ), maar opeens was hij weg en sprak ik hem nog maar heel somsquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:11 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn schoolcrush is later acteur geworden en heeft trouwens toen hij met goudkust stopte zijn rol overgenomen . Is trouwens een rare ervaring als iemand waar je als meisje verliefd op was ineens op tv ziet .
Een mooie sexy eikelquote:
Je moeder blijft thuis op vrijdagquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:12 schreef heloef het volgende:
Volgende week vrijdag zit ik eindelijk een keer niet alleen thuis.
Woehoe.
oh, burn !quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je moeder blijft thuis op vrijdag
als jij daar voor gaatquote:
Dat bedoel ik met alleen thuis, samen met mijn moeder.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je moeder blijft thuis op vrijdag
Om mn ogen de kost te geven? waarom nietquote:
Jullie zijn getrouwd tochquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:13 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
oh, burn !
ik val even in voor kaneel
Ja ik vond het trouwens niet leuk dat die dus dagelijks op tv kwam dus , hij heeft in hamelen dus gespeeld in onderweg naar morgen en is die pater in de vencoreclame even wat filmpjes opzoeken van hem op youtube.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Echt? Een jongen waar ik mn eerste bijbaantje mee had deed dat ook. Ik was ook verliefd op hem en hij vond mij ook leuk ( ik was 15 ofzo ), maar opeens was hij weg en sprak ik hem nog maar heel somswas ik toch niet zo leuk blijkbaar
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mee eens.
Over lekkere mannen gesproken: check Clive Owen op rtl5 nu
Vaag zeg. Ik geloof niet dat 1 van mijn school crushes zo prominent geëindigd zijnquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja ik vond het trouwens niet leuk dat die dus dagelijks op tv kwam dus , hij heeft in hamelen dus gespeeld in onderweg naar morgen en is die pater in de vencoreclame even wat filmpjes opzoeken van hem op youtube.
Jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jullie zijn getrouwd tochhoorde ik
En ik wist van nietsquote:
Het was heel spontaanquote:
Hij is nog lekkerder in beweging. Hij kan zo leuk verontrust/opgejaagd/boos in 1 kijken in deze film....quote:
En dan mij niet uitnodigenquote:
Ik weet het, hij heeft zo iets wilds en zorgzaam tegelijk ik weet niet wat het is maar het is leukquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hij is nog lekkerder in beweging. Hij kan zo verontrust/opgejaagd/boos in 1 kijken in deze film....![]()
![]()
Ja. Onweerstaanbaar mannelijkquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:20 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik weet het, hij heeft zo iets wilds en zorgzaam tegelijk ik weet niet wat het is maar het is leuk![]()
Ik zit nu ook te kijken maar ken hem van meerdere films
ik dat hoor je juist te vierenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
Even mensen.
Wie vindt het vreemd dat iemand zijn 18de verjaardag niet wil vieren.
Dan weet ik of mijn moeder terecht zeikt.
Je moet niks, maar het is wel "anders" en je krijgt er later misschien spijt van. Maar niks moet, alleen is het niet gek dat je moeder dat raar vindtquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
Even mensen.
Wie vindt het vreemd dat iemand zijn 18de verjaardag niet wil vieren.
Dan weet ik of mijn moeder terecht zeikt.
Ik wil hemquote:
He kloten met quotes kan ik ook.quote:
Oh noo, en zo een reclame komt dan een miljoen keer per dag, vreselijk lijkt me datquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:18 schreef formerjellybean het volgende:
Dit is dus mijn oude schoolcrush. Wel raar hoor zo'n ervaring
Als die pastoor vind ik hem niet zo bijzonder.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:21 schreef formerjellybean het volgende:
Wat vinden jullie van mijn schoolcrush ??
een lekker ding?...quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:21 schreef formerjellybean het volgende:
Wie is dat? Pics aubquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:21 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben er nu wel overheen maar die goudkust was redelijk na die schooltijd dus redelijk vers en toen was die dus dagelijks te zien als Harm , ik heb nog nooit de tv vervloekt als toen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:22 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oh noo, en zo een reclame komt dan een miljoen keer per dag, vreselijk lijkt me dat
Dezequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:18 schreef formerjellybean het volgende:
Dit is dus mijn oude schoolcrush. Wel raar hoor zo'n ervaring
Ik kan even geen filmpje kijken...Clive Owen heeft mijn aandacht nodigquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De man in het filmpje is haar school crush
pedopasdeniedquote:
er is reclamequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik kan even geen filmpje kijken...Clive Owen heeft mijn aandacht nodig
Geen meningquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:21 schreef formerjellybean het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:21 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ik dat hoor je juist te vieren
Okee.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:21 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je moet niks, maar het is wel "anders" en je krijgt er later misschien spijt van. Maar niks moet, alleen is het niet gek dat je moeder dat raar vindt
Je wilt liever kind blijven? Kom op, je 18e is 1 van de meest bijzondere verjaardagen die je ooit zult hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:26 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Okee.
Ik vind er namelijk niet zoveel feestelijks aan.
Ga je dat nu ieder jaar zeggen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:26 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Okee.
Ik vind er namelijk niet zoveel feestelijks aan.
Nee, nog nooit meegemaakt. Ik ken zelfs geen oud schoolgenootje die later zo bekend is gewordenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:27 schreef formerjellybean het volgende:
Andere ook een crush op iemand gehad die toen later spontaan bekend werd ???
Ja zo zag die er op school ook uitquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:27 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb een foto gevonden van jelly dr schoolcrush
[ afbeelding ]
Ik zou het echt verschrikkelijk vinden denk ik, je wil voor de lol tv kijken en dan heb je iedere keer zijn kop over je schermquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik ben er nu wel overheen maar die goudkust was redelijk na die schooltijd dus redelijk vers en toen was die dus dagelijks te zien als Harm , ik heb nog nooit de tv vervloekt als toen.
Troost je, hij rijpt minder mooi dan Winstonquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:28 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja zo zag die er op school ook uit![]()
.......... zucht
Ja dat had ik dus ook , dan word het gewoon een beetje de one that got away die het even dagelijks op tv inwrijft .quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zou het echt verschrikkelijk vinden denk ik, je wil voor de lol tv kijken en dan heb je iedere keer zijn kop over je scherm
Neequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:27 schreef formerjellybean het volgende:
Andere ook een crush op iemand gehad die toen later spontaan bekend werd ???
Zeker wel lekkerrrr...hoewel ik ze liever zonder zo'n wit boordje ziequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:22 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oh noo, en zo een reclame komt dan een miljoen keer per dag, vreselijk lijkt me dat
Dat weet ik want hij was vorig jaar dus op het laatst ook in Onderweg naar morgen en toen zag die er wel wat kaler uitquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:29 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Troost je, hij rijpt minder mooi dan Winston
[ afbeelding ]
Nee hoor dat is niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je wilt liever kind blijven? Kom op, je 18e is 1 van de meest bijzondere verjaardagen die je ooit zult hebben
Ja.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga je dat nu ieder jaar zeggen?
Wat deprimerendquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:29 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Troost je, hij rijpt minder mooi dan Winston
[ afbeelding ]
Mag ik? Ik krijg een verjaardagsfeest door mijn strot geduwd met familie.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:34 schreef formerjellybean het volgende:
Lieve heloef je bent een beetje een mopperaar
ja he, slecht gerijptquote:
Die arme jongen ook wordt hij straks 18 en dan wordt hij volwassen echt engquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:34 schreef formerjellybean het volgende:
Lieve heloef je bent een beetje een mopperaar
Leuk toch? Wees blij dat je familie er zo blij mee isquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Mag ik? Ik krijg een verjaardagsfeest door mijn strot geduwd met familie.
Daar gaat het niet om joh.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die arme jongen ook wordt hij straks 18 en dan wordt hij volwassen echt eng
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:37 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is mijn wraaknou rijpt wat minder mooi dus doet het me wat minder . Het zou erg zijn als die ouder werd en dan ook nog zo'n george clooney man zou worden
dat had ik echt niet tof gevonden
Waar dan wel?quote:
Nee niet leuk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuk toch? Wees blij dat je familie er zo blij mee is
Je vindt verjaardagen omzin?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee niet leuk.
Mijn moeder wil graag vieren dat ik 18 wordt. Ik laat haar maar op de voorwaarde dat de laatste keer wordt dat ik moet meedoen aan deze onzin.
Yummie helemaal als die Sparta roeptquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:37 schreef Moonwalk het volgende:
Sinosappel wat vind je van Gerard Butler?
![]()
[ afbeelding ]
Wordt jehovaquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee niet leuk.
Mijn moeder wil graag vieren dat ik 18 wordt. Ik laat haar maar op de voorwaarde dat de laatste keer wordt dat ik moet meedoen aan deze onzin.
Zeker lekkerrr maar deze foto's vond ik ietwat deprimerend...quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:37 schreef Moonwalk het volgende:
Sinosappel wat vind je van Gerard Butler?
![]()
[ afbeelding ]
gadverdammequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zeker lekkerrr maar deze foto's vond ik ietwat deprimerend...
[ afbeelding ]
Heloef ik snap je wel, ik vind er ook niks meer aan. Ergens rond mn 20'e vond ik het mooi geweest. Maar je 18e is toch wel echt een bijzondere leeftijd, ook voor je moederquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee niet leuk.
Niet per se, alleen dit jaar hoeft het van mij niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je vindt verjaardagen omzin?
Dus het maakt je niet uit dat je familie blij om je is?
Jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:39 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Yummie helemaal als die Sparta roept
Mijn god.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OMG WHAT HAPPENEDquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ok. Veel plezier alvastquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet per se, alleen dit jaar hoeft het van mij niet.
Ze mogen best blij om me zijn, maar ik ben de jarige jop toch? Laat de jarige jop dan tenminste ook kiezen hoe hij het viert.
liiiinkquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:44 schreef formerjellybean het volgende:
Gatver ik vond Rinus al eng in het nederlands nou heb die ook het nummer in het engels gezongen en dat is errrrrrrrrrrugggggg
quote:
Coverband beginnen?quote:
Brofist, sis.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:41 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Heloef ik snap je wel, ik vind er ook niks meer aan. Ergens rond mn 20'e vond ik het mooi geweest. Maar je 18e is toch wel echt een bijzondere leeftijd, ook voor je moeder![]()
Tegenwoordig vier ik het allang niet meer, ik heb een jaarlijkse traditie met een hele goeie vriend.
We gaan dan altijd op een (nieuwe) onmogelijke plek met een wegwerp bbq en wat alcohol enz. Ik ben ook altijd jarig als het warm is.
Dat hele feesten geven enzo hoeft van mij ook niet echt, maar dat heb ik jarenlang wel gedaan en toen was het wel leuk
Ach als ik heel eerlijk ben zou ik het er nog steeds wel op kunnen hoorquote:
Dag poesjequote:
Ik zou ook nog gewoon met hem trouwenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ach als ik heel eerlijk ben zou ik het er nog steeds wel op kunnen hoor
Een buikje is toch veel lekkerder, ja toch?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zou ook nog gewoon met hem trouwen
Haha nee dat gaat veel te furquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zou ook nog gewoon met hem trouwen
Vind je hem niet heel eng in het engels klinken ??quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:47 schreef Moonwalk het volgende:
Hhahhaa ik pis in mn broek om die nieuwe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
epic
quote:
Doe deze gewoon nog leuk mee voor je moeder omdat je dr "kindje" bent. Hierna ben je (zeggen ze ) volwassen, en dan leg je uit dat je het vanaf nu liever anders wil en liever geen kinder/familiefeestjes en uitbundig gedoe hoeftquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Brofist, sis.
Die feesten mogen van mij achterwege gelaten worden, 20 januari ga ik met al mijn vrienden stappen krijg ik als cadeau een blikje CC Vanille als cadeau, hartstikke leuk en niet zo overdreven.
Dat is ook precies wat ik heb afgesproken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:50 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Doe deze gewoon nog leuk mee voor je moeder omdat je dr "kindje" bent. Hierna ben je (zeggen ze ) volwassen, en dan leg je uit dat je het vanaf nu liever anders wil en liever geen kinder/familiefeestjes en uitbundig gedoe hoeft
Haha. Ik vind buikjes niet zo erg. Wel schattig somsquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:51 schreef Moonwalk het volgende:
Ik zou wel met hem trouwen hoor, dat buikje is er trouwens zo weer af als ik met hem aan de slag ga elke nacht![]()
![]()
Een beetje wel maar ook te grappig, ik dacht dat het niet erger kon met hemquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Vind je hem niet heel eng in het engels klinken ??
Nou iedereen die hier zit, zit niet op de meetquote:
Hij blijft ons verrassen he die Rinusquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:52 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Een beetje wel maar ook te grappig, ik dacht dat het niet erger kon met hem![]()
Ahh. Ok. Hoe is het verder met y'allquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nou iedereen die hier zit, zit niet op de meet
What happens in Leiden stays in Leidenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:53 schreef Moonwalk het volgende:
Misschien zijn ze nu elkaar aan het hosselen en aan het seksen enzo daar in Leiden
Vind je hem niet stiekum een klein beetje sexy?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hij blijft ons verrassen he die Rinus
Echt niet, ik ga echt wel een update krijgenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
What happens in Leiden stays in Leiden
nou neequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vind je hem niet stiekum een klein beetje sexy?
Finequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ahh. Ok. Hoe is het verder met y'all
Jij wel, lucky youquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:54 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Echt niet, ik ga echt wel een update krijgen
Heerlijk, net wat wijn opquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Finebeetje slap aan het lullen over mannen
en met jou
lol, no waiquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:55 schreef Moonwalk het volgende:
Sinji je moet even de spytool gebruiken![]()
je hebt nieuwe voicemailberichten
http://www.fok.nl/gm/spytool.phpquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:57 schreef formerjellybean het volgende:
oh even een linkje naar mij voor spytool please
Haj.quote:
I see what you did therequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heerlijk, net wat wijn op
Ik ben bij een vriendin, om haar 'PC te fixen'. Ze is nu aan het douchen.
Ik ben Sinji en heb net een PC gefixed.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
I see what you did there![]()
Vreemde timing en tijd om te douchen well?
En er is wijn![]()
hmmmmmmmmmmm......
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar niet te lang. Ik had deze week echt een hele enge, die zat achter me aan in een auto en wilde uitstappen dit dat alles. Luisterde niet als ik zei dat ik geen interesse had in niks, ook niet in praten of kennismaken of whatever. Hij wist me echt bang te maken en dat gebeurt niet zo snelquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:01 schreef Sinji het volgende:
En wat is mis met die slager? Stalkers zijn best goed voor je ego
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ben Sinji en heb net een PC gefixed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
is dat de meid
![]()
![]()
![]()
you go bro
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Liet hij ook zijn Bjorn Borg boxer zien?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja maar niet te lang. Ik had deze week echt een hele enge, die zat achter me aan in een auto en wilde uitstappen dit dat alles. Luisterde niet als ik zei dat ik geen interesse had in niks, ook niet in praten of kennismaken of whatever. Hij wist me echt bang te maken en dat gebeurt niet zo snel![]()
Met de auto op de stoep gaan rijden enzo en de deur open willen maken, ben maar weggerend naar een groepje mensen
Als ik hem had laten uitstappen misschien welquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Liet hij ook zijn Bjorn Borg boxer zien?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ben Sinji en heb net een PC gefixed.Goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Bwehehe.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:04 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Als ik hem had laten uitstappen misschien wel
Veel plezierquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bwehehe.
Wens je een fijne nacht Moon. I'm out!
Ja oud verhaal, ging paar weken geleden naar een nieuwe slager en die zag mij wel zitten en gaf me allemaal extra gratis vlees enzo. Liep ik naar huis ( best een eindje lopen ), reed hij ineens voorbij en wilde hij me een lift naar huis geven en afspreken etc etc aandringen enz . Niet gedaanquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:05 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind dit toch zo'n vette scene op rtl5
Dat klinkt inderdaad best wel creepy. Ik heb vanmiddag via E-bay Ponyo besteld van studio Ghibli . Ik ben best wel laat met e-bay ontdekkenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:07 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja oud verhaal, ging paar weken geleden naar een nieuwe slager en die zag mij wel zitten en gaf me allemaal extra gratis vlees enzo. Liep ik naar huis ( best een eindje lopen ), reed hij ineens voorbij en wilde hij me een lift naar huis geven en afspreken etc etc aandringen enz . Niet gedaan
Ghibliquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad best wel creepy. Ik heb vanmiddag via E-bay Ponyo besteld van studio Ghibli . Ik ben best wel laat met e-bay ontdekken
ookquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
(ook als ie onder de bloedspetters zit. Of juist?)
Ik ebay nog steeds niet echt, 1 keer wat uit Engeland besteld maar verder niksquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad best wel creepy. Ik heb vanmiddag via E-bay Ponyo besteld van studio Ghibli . Ik ben best wel laat met e-bay ontdekken
Te moe om mij daar druk over te makenquote:
Nog nooit last van gehadquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:20 schreef formerjellybean het volgende:
Wat irritant bij sommige is de verkering uit en delen ze al hun liefdesleed op facebook , misschien toch maar eens opschonen mijn facebook denk
Wees daar blij mee, ik vind het best hoor als je liefdesverdriet hebt maar laat het van facebook, ik hoef geen status berichten als zucht wat is hy een klootzak en dat steeds vaker . Deel liever liedjes of hoe je dag was ofzo of grappige foto'squote:
dat is inderdaad beter dan datquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wees daar blij mee, ik vind het best hoor als je liefdesverdriet hebt maar laat het van facebook, ik hoef geen status berichten als zucht wat is hy een klootzak en dat steeds vaker . Deel liever liedjes of hoe je dag was ofzo of grappige foto's
Ja ik ben daar ook niet zo van, maar je kan updates van mensen uitzetten he. Dan zie je helemaal geen nieuwtjes meer van die personenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:20 schreef formerjellybean het volgende:
Wat irritant bij sommige is de verkering uit en delen ze al hun liefdesleed op facebook , misschien toch maar eens opschonen mijn facebook denk
Lang verhaal. Te moe.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Te moe om mij daar druk over te makenhaha Rinus gezang
Maar hoe komt dat jij je zo voelt?
Vertel mij even hoe want ik heb bij iemand dus die updates uitgezet maar het verschijnt dus nog steeds op mijn facebook , die kwam met allemaal deprimerende berichten over de crisis en daar werd ik ook niet vrolijk van . En een ander heb ik er af gegooit , die moest ook even al haar ruzies melden publiekelijk via facebookquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:27 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja ik ben daar ook niet zo van, maar je kan updates van mensen uitzetten he. Dan zie je helemaal geen nieuwtjes meer van die personenbehalve als je zelf op hun pagina gaat kijken
Ik meld dat niet in facebook sommige dingen wil ik lekker voor mezelf houdenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
Het is ook één en al hysterie. Een tijd geleden samen met een goede vriendin een
'complicated relationship' aangevinkt voor de gein. Direct gingen mensen er op facebook mee aan de haal, dat we nu eindelijk een stel waren en wel meer.
Wat een idioot gebeuren.
Ik wel altijd.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:31 schreef Moonwalk het volgende:
Je loopt op straat toch ook niet met een foto + adres van je lover om je nek. Wtf
quote:
Dat heb ik dus ook bepaalde dingen hou ik liever prive en als ik ruzie met een persoon heb is dat ook prive dat hoeft toch ook niet de hele wereld te weten en mee te bemoeien. Ik zou trouwens gillend gek worden als ik het met een jongen uitmaak en die gaat vervolgens zijn hele facebook volspammen met ik mis haar zo. Dat vind ik zo'n genante vertoningquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:31 schreef Moonwalk het volgende:
Ik doe nooit mee aan die relatie instellingen op zulke sites. Ik hou er niet zo van als de hele wereld zn neus diep in mijn priveleven steekt![]()
De drama die ik bij mensen zie pfff, mensen die stoken, dingen die verkeerd worden opgevat, teveel om op te noemen. Je loopt op straat toch ook niet met een foto + adres van je lover om je nek. Wtf
We hadden ook helemaal niets.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:32 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik meld dat niet in facebook sommige dingen wil ik lekker voor mezelf houden
Je moet naar je startpagina van facebook, daar waar je alle nieuwtjes van iedereen ziet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook bepaalde dingen hou ik liever prive en als ik ruzie met een persoon heb is dat ook prive dat hoeft toch ook niet de hele wereld te weten en mee te bemoeien. Ik zou trouwens gillend gek worden als ik het met een jongen uitmaak en die gaat vervolgens zijn hele facebook volspammen met ik mis haar zo. Dat vind ik zo'n genante vertoning
quote:Abonnement opgezegd. Ongedaan maken
De verslagen van Henk worden niet meer in je nieuwsoverzicht weergegeven. Je kunt ook Henk als vriend verwijderen.
Gelukkig heb ik zoiets nog niet mee gemaakt, ik val ook niet echt op types die hun hele leven op internet delenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook bepaalde dingen hou ik liever prive en als ik ruzie met een persoon heb is dat ook prive dat hoeft toch ook niet de hele wereld te weten en mee te bemoeien. Ik zou trouwens gillend gek worden als ik het met een jongen uitmaak en die gaat vervolgens zijn hele facebook volspammen met ik mis haar zo. Dat vind ik zo'n genante vertoning
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik wel altijd.
Gelukkig zijn mijn schoonouders kinderloos.
Jij en humor laat me niet lachenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Humor is weer ver te zoeken ja.
Moest wel lachenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Humor is weer ver te zoeken ja.
Jij hebt op één of andere manier iets tegen me de laatste tijd. Wil je even aandacht?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij en humor laat me niet lachen
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:43 schreef Moonwalk het volgende:
Volgens mij is het hier nu best wel vredig hoor
edit: never mind![]()
Je sinosappel moet een kerstmutsquote:
Kan jij dat voor mij fixen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je sinosappel moet een kerstmuts
Mijn kat ligt op mijn schoot te slapen. Purrrrquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Mijn kat zit van onder een deken naar me te gluren.
Aww. Mijne ook.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:46 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn kat ligt vredig op de stoel te slapen
Nee benzin kan datquote:
Nee heb digitale tv had hem net ff gepauzeerd...Wat komt er?!!!quote:
Persoonlijk nee hoor, wie is hier nu op zijn pielemuisje getrapt?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jij hebt op één of andere manier iets tegen me de laatste tijd. Wil je even aandacht?
Vertel eens wat er is, ben ik op je pielemuisje gaan staan knul?
Oh lord, hij zat een man achterna op het dak. Alles is hot aan deze scenequote:Op vrijdag 16 december 2011 22:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee heb digitale tv had hem net ff gepauzeerd...Wat komt er?!!!
dan bereid ik me vast voor om vredig klaar te komen
Heeft het gesmaakt?quote:
Jij blijkbaar, dat je telkens zo fel op iedere post van me moet reageren.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Persoonlijk nee hoor, wie is hier nu op zijn pielemuisje getrapt?
Inclusief modder & bloed op z'n gezicht, een woeste blik en veel zweet en gehijg?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:48 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oh lord, hij zat een man achterna op het dak. Alles is hot aan deze scene
Daarom mijn reactiequote:Op vrijdag 16 december 2011 22:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jij blijkbaar, dat je telkens zo fel op iedere post van me moet reageren.
Ik gaf deze zelf al aan dat het geen leuke grap was.
Hij heeft een kras op zn wang en zweet en een verwilderde blikquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Inclusief modder & bloed op z'n gezicht, een woeste blik en veel zweet en gehijg?
Yessssquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:51 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hij heeft een kras op zn wang en zweet en een verwilderde blik![]()
Het accent maakt het in deze scene helemaal af
en in de scene erna heeftie van die bezorgde/boze blikken heel mooi met close ups en zonlicht van de ondergaande zon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Yessss![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik volg het verhaal trouwens echt totaal niet hahaha
Ik vind alleen wel dat ie zo weinig naakt isquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik ook niet
ik kijk gewoon of er wat geils gebeurt en of hij leuk in beeld is
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wij hebben geen modding powa'z
Soms heb ik echt geen flauw idee waar het over gaat.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik ook niet
ik kijk gewoon of er wat geils gebeurt en of hij leuk in beeld is
Ik heb hem nooit naakt gezienquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vind alleen wel dat ie zo weinig naakt is
Wil jij mijn bitch zijn dan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:54 schreef Strani het volgende:
Zit ik hier een heel verhaal over liefdevolle vrede te schrijven, leggen die twee het uit zichzelf al bij. Lekker dan. Ga's ruzie maken!
Je hebt iets niet helemaal begrepenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wil jij mijn bitch zijn dan?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:54 schreef Strani het volgende:
tijnbrein en denwauwelaar: Kijk, een ieder ervaart dingen vanuit het eigen oogpunt en denkt het juist te hebben. En voor die persoon is dat dan ook oprecht zo, en is het totaal onbegrijpelijk dat die ander jou niet gewoon gelijk heeft.
Met die wetenschap moeten we elkaar in ons hart sluiten en met een liefdevolle omhelzing elkaar's verschillen niet alleen accepteren, maar zelfs koesteren.
quote:
Ik ook niet. Deprimerende gedachte.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt iets niet helemaal begrepen
Ja die ogen zijn epicquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ook niet. Deprimerende gedachte.
Ik ga maar extra intens genieten van zijn geile kop (en GROENE?! ogen zie ik nu)![]()
![]()
Haha. Wat ben je allemaal voor geks aan het doen danquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:57 schreef formerjellybean het volgende:
En mijn kat kijkt me aan alsof ik gek geworden ben
Ga je me even inwerken dan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:58 schreef Strani het volgende:
Moonwalk wil jij mijn werk niet doen? Ik heb geen zin vanavond.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik hoop dat je veel van voetbal weet.
quote:
Hmm..of anders heb ik wel een Spaans artikel met een interview dat ik een beetje in het Engels moet herschrijven. Dat dan wellicht?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]no, solo un poquito de el wk y el ek. Meer niet
Klinkt leuk, wat schuift het?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm..of anders heb ik wel een Spaans artikel met een interview dat ik een beetje in het Engels moet herschrijven. Dat dan wellicht?
Ik kan er nog even van genietenquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:02 schreef Moonwalk het volgende:
Hey die film is afgelopen, ik heb niet eens gemerkt dat het afgelopen was
Vanavond niet meer in elk geval. Probeer het na het weekend anders nog eens?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
Wanneer wordt het nou leuk hier?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:05 schreef formerjellybean het volgende:
als jij weg bent dan word het leuk
Zit je nou bij die beunhaas in te kopen? Wij hebben een deal, remember?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:04 schreef Sinji het volgende:
Heloef, bedankt voor die pokoe!
Ok, ik ben weer weg
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:05 schreef formerjellybean het volgende:
De vrouwelijke posters in dit topic konden het niet eens worden over wie van hen het mooiste lichaam heeft, en hebben toen de mannen door middel van naaktfoto's laten kiezen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:08 schreef Capstan het volgende:
Dag, allemaal! Heb ik nog iets gemist?
Waarom vraag ik dat steeds?
Of teruglezen, of meelullen met het nieuwste hot itemquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:08 schreef Capstan het volgende:
Dag, allemaal! Heb ik nog iets gemist?
Waarom vraag ik dat steeds?
Het is hier zo stil dat ik me afvraag of er momenteel wel een hot item isquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Of teruglezen, of meelullen met het nieuwste hot item
Dan blijf ik nog even.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:05 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben een zakenvrouwtje hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat bespreken we natuurlijk via PM maar ik hoopte dat je me gewoon wilde helpen eigenlijk.
Ja, de meet in Leiden bij kaneelstokje die nu gaande isquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het is hier zo stil dat ik me afvraag of er momenteel wel een hot item is
Net een half uurtje geleden zeker? Toch? Hè?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
De vrouwelijke posters in dit topic konden het niet eens worden over wie van hen het mooiste lichaam heeft, en hebben toen de mannen door middel van naaktfoto's laten kiezen.
Maar na een kwartiertje zijn ze offline gehaald en iedereen was vergeten screenshots te maken.
Moonwalk heeft overigens gewonnen.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
De vrouwelijke posters in dit topic konden het niet eens worden over wie van hen het mooiste lichaam heeft, en hebben toen de mannen door middel van naaktfoto's laten kiezen.
Maar na een kwartiertje zijn ze offline gehaald en iedereen was vergeten screenshots te maken.
Moonwalk heeft overigens gewonnen.
Maar weten we ook wat er ter plaatse gebeurt?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja, de meet in Leiden bij kaneelstokje die nu gaande is
Even denken, ik denk 35 ofzo, jij?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik kan er nog even van genieten![]()
Hoe oud schat jij hem?
Nee want ze komen dus niet ter plaatsequote:Op vrijdag 16 december 2011 23:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar weten we ook wat er ter plaatse gebeurt?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:16 schreef formerjellybean het volgende:
We zijn er wel achter gekomen dat mijn schoolcrush die bekend is geworden lelijk oud word![]()
Dat krijg je ervan als je mij dagelijks treitert door op tv te komen in soaps en reclames
Wie is deze treiteraar?quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:16 schreef formerjellybean het volgende:
We zijn er wel achter gekomen dat mijn schoolcrush die bekend is geworden lelijk oud word![]()
Dat krijg je ervan als je mij dagelijks treitert door op tv te komen in soaps en reclames
ja cmon..lees gewoon terug dan het staat er met geuren en kleuren en fotos en filmpjesquote:
Ja de foto's zijn echt nét weg, sorry man.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Net een half uurtje geleden zeker? Toch? Hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |