Heerlijk, net wat wijn opquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Finebeetje slap aan het lullen over mannen
en met jou
lol, no waiquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:55 schreef Moonwalk het volgende:
Sinji je moet even de spytool gebruiken![]()
je hebt nieuwe voicemailberichten
http://www.fok.nl/gm/spytool.phpquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:57 schreef formerjellybean het volgende:
oh even een linkje naar mij voor spytool please
Haj.quote:
I see what you did therequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heerlijk, net wat wijn op
Ik ben bij een vriendin, om haar 'PC te fixen'. Ze is nu aan het douchen.
Ik ben Sinji en heb net een PC gefixed.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
I see what you did there![]()
Vreemde timing en tijd om te douchen well?
En er is wijn![]()
hmmmmmmmmmmm......
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar niet te lang. Ik had deze week echt een hele enge, die zat achter me aan in een auto en wilde uitstappen dit dat alles. Luisterde niet als ik zei dat ik geen interesse had in niks, ook niet in praten of kennismaken of whatever. Hij wist me echt bang te maken en dat gebeurt niet zo snelquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:01 schreef Sinji het volgende:
En wat is mis met die slager? Stalkers zijn best goed voor je ego
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ben Sinji en heb net een PC gefixed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
is dat de meid
![]()
![]()
![]()
you go bro
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Liet hij ook zijn Bjorn Borg boxer zien?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja maar niet te lang. Ik had deze week echt een hele enge, die zat achter me aan in een auto en wilde uitstappen dit dat alles. Luisterde niet als ik zei dat ik geen interesse had in niks, ook niet in praten of kennismaken of whatever. Hij wist me echt bang te maken en dat gebeurt niet zo snel![]()
Met de auto op de stoep gaan rijden enzo en de deur open willen maken, ben maar weggerend naar een groepje mensen
Als ik hem had laten uitstappen misschien welquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Liet hij ook zijn Bjorn Borg boxer zien?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ben Sinji en heb net een PC gefixed.Goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Bwehehe.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:04 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Als ik hem had laten uitstappen misschien wel
Veel plezierquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Bwehehe.
Wens je een fijne nacht Moon. I'm out!
Ja oud verhaal, ging paar weken geleden naar een nieuwe slager en die zag mij wel zitten en gaf me allemaal extra gratis vlees enzo. Liep ik naar huis ( best een eindje lopen ), reed hij ineens voorbij en wilde hij me een lift naar huis geven en afspreken etc etc aandringen enz . Niet gedaanquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:05 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind dit toch zo'n vette scene op rtl5
Dat klinkt inderdaad best wel creepy. Ik heb vanmiddag via E-bay Ponyo besteld van studio Ghibli . Ik ben best wel laat met e-bay ontdekkenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:07 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja oud verhaal, ging paar weken geleden naar een nieuwe slager en die zag mij wel zitten en gaf me allemaal extra gratis vlees enzo. Liep ik naar huis ( best een eindje lopen ), reed hij ineens voorbij en wilde hij me een lift naar huis geven en afspreken etc etc aandringen enz . Niet gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |