SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:52 schreef Fallen het volgende:
I took a little nap where the roots all twist
Squished a rotten peach in my fist
And dreamed about you woman
I poked my finger down inside makin' a little room for a ant to hide
Nature's candy in my hand or can or a pie
Misschien even vragen of iemand met een kleurtje dat kan aanpassen in 'perziken'.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 17:12 schreef wc-eend het volgende:
*Tring*
Ik: Met Tim
Meisje: Hallo ik ben van dat en dat loodgieterbedrijf. We willen vanmiddag langskomen.
Ik: Dan werk ik
Meisje: Morgenochtend?
Ik: Dan werk ik
Meisje: Maandagochtend?
Ik: Is goed
Meisje: Vindt u het niet erg om drie dagen zonder water te zitten?
Ik: Ik zit godverdomme al twee weken zonder water!
Meisje: Oh... Sorry, dat wist ik niet, ons excuus...
Ik: Geeft niet, bedankt en tot maandag.
Morgen krijg ik offerte van loodgieter binnen, maandag komt andere loodgieter namens de VVE en de verzekering en hopelijk kan ik eind dit jaar toch aanstalten maken om te verhuizen....
ZWANGER!quote:Op donderdag 15 december 2011 17:57 schreef GameBabe het volgende:
Pff ben misselijk, komen er ook nog poepverhalen...
quote:
Zeker netjesquote:Op donderdag 15 december 2011 18:02 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Bazenactie in F1 2011
quote:Op donderdag 15 december 2011 18:02 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Bazenactie in F1 2011
Whahaha! Netjes!quote:Op donderdag 15 december 2011 18:02 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Bazenactie in F1 2011
Je gaat toch niet zeggen dat het jou actie is hèquote:Op donderdag 15 december 2011 18:02 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Bazenactie in F1 2011
Mocht ik willenquote:Op donderdag 15 december 2011 19:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat het jou actie is hè?!
Hahaha wat een kostuum!quote:
ik vind haar er als verlepte cokehoer beter uitzien dan in die playboy schootquote:
Ze had vorig jaar ook een foto-shoot, die waren echt goed gelukt....quote:Op donderdag 15 december 2011 20:32 schreef Poit het volgende:
[..]
ik vind haar er als verlepte cokehoer beter uitzien dan in die playboy schoot
Retteketetten.quote:
Welnee, en anders dan ga ik wel met haar in een schuilkelder zitten.quote:
In die vorm zekerquote:
Nou, eerlijk gezegd was dat gewoon een 1-2tje met Poit. Maar graag gedaan. Ga die zo als ik thuis ben ook maar weer eens draaien.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:41 schreef SpankmasterC het volgende:
Trouwens Fallen, dankzij jou heb ik weer m'n Presidents cd's uit de kast getoverd! Hele vrolijke dag zo!
Poit heb ik ruzie mee nu ik erachter ben gekomen dat ie geheimen voor me houdtquote:Op donderdag 15 december 2011 21:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd was dat gewoon een 1-2tje met Poit. Maar graag gedaan. Ga die zo als ik thuis ben ook maar weer eens draaien.
Het is niet zozeer dat je het niet mag weten maar meer dat je het niet aankunt..quote:Op donderdag 15 december 2011 22:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Poit heb ik ruzie mee nu ik erachter ben gekomen dat ie geheimen voor me houdt
Tssskkk pffffttt, ik kon je moeder anders prima aan!!quote:Op donderdag 15 december 2011 22:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is niet zozeer dat je het niet mag weten maar meer dat je het niet aankunt..
Oh, en Rise of the Planet of the Apes was inderdaad een leuke film
Durf je wel zo'n weerloos vrouwtjequote:Op donderdag 15 december 2011 22:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Tssskkk pffffttt, ik kon je moeder anders prima aan!!
Maar ja he, echt supergoed gedaan al die apen, knap hoeveel emotie eruit sprak!
Stel je niet aan man!quote:Op donderdag 15 december 2011 22:19 schreef SuperFruitig het volgende:
mooooooooooooooooooh
dag 4 dat ik van 9 tot 11+ zit
IK WIL WEEKEND
JA KUTquote:Op donderdag 15 december 2011 22:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Stel je niet aan man!
Je wilde toch zo graag eigen baas zijn... Niet zeuren zeurpiet!!
ow.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Poit heb ik ruzie mee nu ik erachter ben gekomen dat ie geheimen voor me houdt
quote:
hoezo niet?quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]Migraine...
Ik mag nog steeds heel geen baby
Hij is tofquote:
Rustig aan doenquote:Op vrijdag 16 december 2011 08:29 schreef GameBabe het volgende:
En goedemorgen trouwens, koppijn en misselijkheid zijn tot een redelijk standaard niveau teruggezakt, hopelijk blijft dat zo!
Zeker, gelukkig welquote:
IronBabequote:
thanks!quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij is tof
Je haar ziet er ook leuk uit trouwens, ik vind het je beter staan dan steil haar.
ik moest lachen om dat ironman stukje, ik had het zelf niet zo gezienquote:
Zelf let je er niet zo gauw op natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:05 schreef Sharana_LV het volgende:
ik moest lachen om dat ironman stukje, ik had het zelf niet zo gezien
Meh woensdag, dan begint mijn vakantiequote:Op vrijdag 16 december 2011 09:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Meh vrijdag, dan is mijn vakantie voorbij![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Meh vrijdag, dan is mijn vakantie voorbij![]()
![]()
Lekker vrij rond kerstquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:22 schreef Rossdale het volgende:
Vanaf volgende week vrijdag heb ik eindelijk weer vakantie
Jij hebt ook elke maand wel een week vrijquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:27 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb gelukkig eerste week van januari weer vrij
wtfquote:
Daar heb je tampons voor.quote:
quote:
Zeg dat maar tegen wc eendquote:
grote plas water, raam lekt weerquote:
Dacht dat het vervangen was? Alleen (tijdelijk) opgelost dus.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
grote plas water, raam lekt weerze zijn er al keer voor langgeweest maar blijkbaar dus niet goed opgelost
gelukkig zag ik het net op tijd, want het lag echt op het randje om op de houten vloer te vallen
![]()
ik heb 1 raam wat vervangen is, en 1 raam wat lekte daar zouden ze aan de binnenkant betere rubbers aansluiten omdat deze niet goed aansloot ofzo, maar nu is het gedoe er dus weerquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Dacht dat het vervangen was? Alleen (tijdelijk) opgelost dus.
Beter dat je nog op tijd was, anders had je helemaal gezeik.
Lekker halfbakken werk weer dusquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb 1 raam wat vervangen is, en 1 raam wat lekte daar zouden ze aan de binnenkant betere rubbers aansluiten omdat deze niet goed aansloot ofzo, maar nu is het gedoe er dus weervanmiddag gelijk bouw bellen, nu snellll naar de fysio!
Tegen je lekkage natuurlijk!quote:
Was dat maar te fixen met een tampon, hiervoor heb ik speciaal incontinentie materiaal voor nodig...quote:
quote:
quote:
Depend slip?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:26 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Was dat maar te fixen met een tampon, hiervoor heb ik speciaal incontinentie materiaal voor nodig...
Jij hebt geen lekkage, sterker nog, je hebt niet eens water!quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:26 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Was dat maar te fixen met een tampon, hiervoor heb ik speciaal incontinentie materiaal voor nodig...
quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:35 schreef Fallen het volgende:
[..]
Jij hebt geen lekkage, sterker nog, je hebt niet eens water!
Klopt niet, de Nintendo-versie had geen bloed.quote:
Onwaar! Mortal Kombat II had bloed.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Klopt niet, de Nintendo-versie had geen bloed.
Maar alleen door een cheatcode toch? Daarmee kon 'zweet' rood gemaakt worden of iets?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onwaar! Mortal Kombat II had bloed.
HET IS AAN!! IK GA HET GOOGLEN!!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onwaar! Mortal Kombat II had bloed.
Kut je hebt gelijkquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
HET IS AAN!! IK GA HET GOOGLEN!!!
Beetje Pheno in twijfel trekkenquote:
Nee, het zat er gewoon in. Het eerste deel was schamel. En dus verkocht MK niet, want als je het bloed weghaalt is hun grootste selling point wegquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar alleen door een cheatcode toch? Daarmee kon 'zweet' rood gemaakt worden of iets?
Ja, ik wist het nog want dat eerste deel was echt driewerk kut in de rondte. En wie dat groene bloed heeft uitgevonden in games moeten ze ook eens een lesje biologie geven.quote:
Dat waren de duitsers toch?quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik wist het nog want dat eerste deel was echt driewerk kut in de rondte. En wie dat groene bloed heeft uitgevonden in games moeten ze ook eens een lesje biologie geven.
Die PS3 ziet er wel gaaf uit.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat waren de duitsers toch?
Oh, en trouwens!!
One Piece krijgt gouden PS3
DEZE WIL IK ZO FUCKING BAAAAAAD
Niet zo tegen Luffy he!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen jammer van dat domme poppetje op de voorkant
Hoor er nu voor het eerst vanquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet zo tegen Luffy he!!
Het is echt tegen het trieste aan hoe vet ik die anime vind
Wait WHUT!!quote:
Ik vind de PS3 ook niet zo mooi maar: ONE PIECE!quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:25 schreef Sharana_LV het volgende:
ik vind die ps3 echt lelijkde anime zal ik eens kijken, nog nooit gezien
Daar heb ik toch geen tijd voor.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Wait WHUT!!
Ga jij eens even snel 520 afleveringen kijken van One Piece!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Daar heb ik toch geen tijd voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Daar heb ik toch geen tijd voor.
Ahjoh, die dingen duren maar 20 minutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik heb er ook 3 jaar over gedaan om "bij" te zijn.. Inmiddels zit ik al zeker 5 jaar elke zondag als een klein kind me te verheugen op een nieuwe episode
Inclusief posters knuffels action figures etc
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:
Heb nog 8 series liggen die ik eigenlijk wel eens zou willen zien.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Ahjoh, die dingen duren maar 20 minuten
En ik heb er ook 3 jaar over gedaan om "bij" te zijn.. Inmiddels zit ik al zeker 5 jaar elke zondag als een klein kind me te verheugen op een nieuwe episode
Inclusief posters knuffels action figures etc
Ik ben toen begonnen met 1 episode per dag.. Wat er al snel meer werden omdat ik nieuwsgierig was wat er ging komen.. Ik verlang terug naar die tijd...quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:33 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Heb nog 8 series liggen die ik eigenlijk wel eens zou willen zien.
begin ik nog niet over games en films![]()
![]()
Dat wil ik echt niet meer, vroeger bij meerdere series wel gehadquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben toen begonnen met 1 episode per dag.. Wat er al snel meer werden omdat ik nieuwsgierig was wat er ging komen.. Ik verlang terug naar die tijd...
Maar het is zo leuheuk!! En de laatste jaren wordt de serie alleen maar sterker..quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat wil ik echt niet meer, vroeger bij meerdere series wel gehad![]()
Nee, klopt. Te veel zijn er ingestort.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar het is zo leuheuk!! En de laatste jaren wordt de serie alleen maar sterker..
Kan je helaas van veel andere anime's niet zeggen.
Begin dan eerst maar met de openingstunequote:Op vrijdag 16 december 2011 11:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, klopt. Te veel zijn er ingestort.
Toch maar eens proberen met One Piece te beginnen als ik de tijd er voor kan vinden.
dit, zal er ook eens aan beginnen, moet het eerst nog downloaden enzeuuuuquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, klopt. Te veel zijn er ingestort.
Toch maar eens proberen met One Piece te beginnen als ik de tijd er voor kan vinden.
engelse animequote:Op vrijdag 16 december 2011 11:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Begin dan eerst maar met de openingstune
Oh, en als je gaat kijken kijk de japanse versie, niet de engelse dub versie. Als je dat wel doet kom ik persoonlijk je ballen eraf draaien.
Ik kijk nooit dubbed versiesquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Begin dan eerst maar met de openingstune
Oh, en als je gaat kijken kijk de japanse versie, niet de engelse dub versie. Als je dat wel doet kom ik persoonlijk je ballen eraf draaien.
ja, moet ook nog downloaden.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit, zal er ook eens aan beginnen, moet het eerst nog downloaden enzeuuuu
ik ga weer helemaal kapot om dat topic met die hond die gephotoshopped moet worden
Je kan op genoeg plekken alle episodes zonder problemen streamenquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit, zal er ook eens aan beginnen, moet het eerst nog downloaden enzeuuuu
ik ga weer helemaal kapot om dat topic met die hond die gephotoshopped moet worden
Kijk, streamen gaat makkelijker. Thanksquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Je kan op genoeg plekken alle episodes zonder problemen streamen
http://www.watchop.com/ bijvoorbeeld
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
engelse animealtijd japans, anders ziet het er niet uit
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Al moet ik ze nog steeds een keer gaan kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Als je dragonball gaat kijken kijk dan Dragonball Kai. Dat is een opgepoetste versie zonder fillers.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Al moet ik ze nog steeds een keer gaan kijken
Ja dat kan wel zijn, maar die is wel ingekortquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je dragonball gaat kijken kijk dan Dragonball Kai. Dat is een opgepoetste versie zonder fillers.
Hebben ze een spirit bomb dan wel binnen één aflevering opgeladen ipv binnen een half seizoen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je dragonball gaat kijken kijk dan Dragonball Kai. Dat is een opgepoetste versie zonder fillers.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:53 schreef Solique het volgende:
[..]
hehe cool ! nja, ik moet ze eigenlijk nog eens in goeie kwaliteit hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., want heb van DBZ heb ik dus kut kwaliteit
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Nee, niet binnen één afleveringquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hebben ze een spirit bomb dan wel binnen één aflevering opgeladen ipv binnen een half seizoen?
Haten op DBZquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat kan wel zijn, maar die is wel ingekortEn is DBZ
Je leest denk ik niet goedquote:
Nee, je schrijft het verkeerdquote:
Neh ging om Kai, dat is de ingekorte versie van DBZ en moet nog aan allemaal beginnen. ik haat dus nergens op DBZ, dus je leest niet goedquote:
Ik kan niet in je hoofd kijken wat je bedoelt. Maar je haat dus niet op DBZ, dus is goedquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Neh ging om Kai, dat is de ingekorte versie van DBZ en moet nog aan allemaal beginnen. ik haat dus nergens op DBZ, dus je leest niet goed
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan niet in je hoofd kijken wat je bedoelt. Maar je haat dus niet op DBZ, dus is goed
Met Dragonball Z beginnenquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]![]()
Dragonball.Z.S01.Saiyan.Saga.DVDRip.x264.Digitally.Remastered-DBNL
Mooooooooi
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Met Dragonball Z beginnen
Gewoon Dragonball jonguh!!
quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hehe cool ! nja, ik moet ze eigenlijk nog eens in goeie kwaliteit hebben, want heb van DBZ heb ik dus kut kwaliteit
Wat probeer je me duidelijk te maken? Dat je Dragonball al hebt gezien en Dragonball Z in goede kwaliteit wil hebben??quote:
Yeah, moet alles van Dragonball nog kijken en DBZ had ik in kut kwaliteitquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat probeer je me duidelijk te maken? Dat je Dragonball al hebt gezien en Dragonball Z in goede kwaliteit wil hebben??
Ik ken het, voor mijn gevoel is het al zaterdag.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:10 schreef SuperFruitig het volgende:
Het is vrijdag en toch heb ik niet echt het vrijdag gevoel. Ik ben echt kapot
Goed excuus om te snacken op de vrijdag!quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:12 schreef Solique het volgende:
Lunch vergeten, al de tweede keer deze week. Het gaat goed.
Ja, ik ga zo maar naar het restaurant op zoek naar wat eetbaars.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:24 schreef Fallen het volgende:
[..]
Goed excuus om te snacken op de vrijdag!
DAAAJMNNquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[DBNL] Dragon Ball Z Digitally Remastered 001-291 + Movies 01-13 + Specials - 92.99 GB
[DBNL] Dragon Ball Digitally Remastered 001-153 35.51 GB
[DBNL] Dragon Ball GT 01-64 Digitally Remastered 16.1 GB
Nou gelukkig heb ik nog genoeg ruimte
De vorige versies die ik had, waren maar 50gb bij elkaarquote:
spirited away vind je ook niets?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:37 schreef koei het volgende:
Wat een nerdspeak hier! Japanse tekenfilms
Niets mis mee.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:37 schreef koei het volgende:
Wat een nerdspeak hier! Japanse tekenfilms
Klassiekerquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
spirited away vind je ook niets?
Zoek m ook, het is wachten op een nieuwe release zo te lezen.quote:
Op dvd zijn het goede releases, op blu-ray paar keer zien liggen. (volgens reviews goede releases)quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:46 schreef Fallen het volgende:
Ik wil Pitch Black en The Chronicles of Riddick op blu-ray.
Wel gvd!quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[DBNL] Dragon Ball Z Digitally Remastered 001-291 + Movies 01-13 + Specials - 92.99 GB
[DBNL] Dragon Ball Digitally Remastered 001-153 35.51 GB
[DBNL] Dragon Ball GT 01-64 Digitally Remastered 16.1 GB
Nou gelukkig heb ik nog genoeg ruimte
bij de fame hier in adam ligt de blu-ray versiequote:Op vrijdag 16 december 2011 12:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Op dvd zijn het goede releases, op blu-ray paar keer zien liggen. (volgens reviews goede releases)
Grave of the Fireflies is beterquote:
24,99 als ik mijzelf nog kan herinneren de laatste keer voor beiden.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bij de fame hier in adam ligt de blu-ray versiezag hem laatst nog
dinsdag sushi nog tochquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:34 schreef Solique het volgende:
gvd, lekker murphy weekend voor de boeg. Al mijn afspraken afgezegd.
[..]
24,99 als ik mijzelf nog kan herinneren de laatste keer voor beiden.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:42 schreef Sharana_LV het volgende:
damn ik ben echt actief bezig met mijn kast, voel me helemaal klusvrouw
Staat in mijn agendaquote:
Goed bezig, thuis wel werken en op werk relaxen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:42 schreef Sharana_LV het volgende:
damn ik ben echt actief bezig met mijn kast, voel me helemaal klusvrouw
quote:
IK WERK OP HET WERK OOK HARDquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Staat in mijn agenda![]()
[..]
Goed bezig, thuis wel werken en op werk relaxen.
quote:
quote:
Zou het aan een man overlaten die hebben er ervaring meequote:Op vrijdag 16 december 2011 14:56 schreef Sharana_LV het volgende:
ikj heb zowaar een kastnou hem nog overeind krijgen
quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Zou het aan een man overlaten die hebben er ervaring mee
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Zou het aan een man overlaten die hebben er ervaring mee
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:53 schreef Sharana_LV het volgende:
kast klaar, het is toch alleen gelukt
sorryquote:
Automatische vrijdagmiddag reactiequote:Op vrijdag 16 december 2011 15:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je dinsdag nog sushi wilt moet je zo doorgaan gemenerik![]()
![]()
![]()
![]()
welja wrijf het er ook nog maar in dat het vrijdagmiddag is en dat mijn vakantie nu voorbij isquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Automatische vrijdagmiddag reactie![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Automatische vrijdagmiddag reactie![]()
ja, nu is het wel duidelijk. Ik ga wel weer ..... naar huisquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welja wrijf het er ook nog maar in dat het vrijdagmiddag is en dat mijn vakantie nu voorbij is![]()
![]()
![]()
![]()
/vrouwenkunnenallesverdraaien
Geile schermpjes hoorquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:10 schreef Solique het volgende:
[..]
ja, nu is het wel duidelijk. Ik ga wel weer ..... naar huis
Zo, dat was echt een saaie kutfilm! Op basis van de imdb score ben ik m gaan kijken maar die score is echt veel te hoog. Ik heb m een drie gegeven, meer was het niet waard.quote:
Ik denk dat het eerder ligt aan dat je niet van (japanse) tekenfilms houd dan dat GotFF een slechte film isquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:19 schreef koei het volgende:
[..]
Zo, dat was echt een saaie kutfilm! Op basis van de imdb score ben ik m gaan kijken maar die score is echt veel te hoog. Ik heb m een drie gegeven, meer was het niet waard.
Spirited away heb ik nooit afgekeken. Heb Japanse tekenfilms na grave of the fireflies afgezworen. Kijk liever goede films in die tijd
dit denk ik ook, spirited away niet afkijkenquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder ligt aan dat je niet van (japanse) tekenfilms houd dan dat GotFF een slechte film is
quote:
Oh my...quote:
Wist niet dat er een film van was, gelijk even regelen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:15 schreef Sharana_LV het volgende:
over tekenfilms, vergeet de film van profesor layton niet
scorequote:Op vrijdag 16 december 2011 19:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Wist niet dat er een film van was, gelijk even regelen.
Dat ze maar op schieten met die gamesquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:15 schreef Sharana_LV het volgende:
over tekenfilms, vergeet de film van profesor layton niet
quote:
Waaraan?quote:
Hapje jouquote:
Als je van gamebabe met koksroom houdt dan primaquote:
Iiiieeeeuuuuuwwwwww....!quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:42 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als je van gamebabe met koksroom houdt dan prima
lol, dat schiet wel op.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:57 schreef Sharana_LV het volgende:
lol prullenbak van mac legen en opeens 78GB weer extra vrij hebben
Slaap lekker, hopelijk helpt de thee..quote:Op zaterdag 17 december 2011 02:53 schreef Fallen het volgende:
Hoi Eend!
Ik heb weer eens 3 dagen hoofdpijn gehad en nu weer klaar wakker na alle slaapjes en hoofdpijnpoeders. Fijn, morgen om 08:30 werken...
Maar even een kop thee en zo maar weer een poging tot slapen wagen.
Dank, ik hoop het ook.quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:01 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Slaap lekker, hopelijk helpt de thee..
Nee, was net thuis, ben ook zowat direct in slaap gevallen...quote:Op zaterdag 17 december 2011 03:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dank, ik hoop het ook.
Jij weer in de nacht aan het werk? Heb je nog wat te doen?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 08:49 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nee, was net thuis, ben ook zowat direct in slaap gevallen...
Ook goedesmorgens!quote:
Ga je mee naar de film vanavond, in Rotterdamquote:
Klinkt gezellig! Maar ik ga vanmiddag naar Amstelveen en daarna ga ik naar:quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:53 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ga je mee naar de film vanavond, in Rotterdam
Sherlock Holmes 2
En je moet het wel kunnen uithouden met vrienden van mij
Coolquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Klinkt gezellig! Maar ik ga vanmiddag naar Amstelveen en daarna ga ik naar:
http://www.xtracold.com/
Ja en de stoelen en de glazen waar je uit drinktquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:59 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Coolis de grond ook van ijs of dat niet?
Niks voor mij, ik ben al drie keer op mijn bek gegaan voordat ik bij de bar benquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja en de stoelen en de glazen waar je uit drinkt
hier zie je het beter:
http://www.xtracold.com/index.php?option=com_wrapper&Itemid=102
is dat in een normale bar ook niet zo?quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:19 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Niks voor mij, ik ben al drie keer op mijn bek gegaan voordat ik bij de bar ben
Ja maar dat komt alleen door jou 'stunning' looks...quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
is dat in een normale bar ook niet zo?
ik bedoelde normaal als je gaat stappen gekjequote:Op zaterdag 17 december 2011 11:32 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja maar dat komt alleen door jou 'stunning' looks...
Nee, ik drink geen bier en alcohol drink ik al helemaal niet zoveel...quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik bedoelde normaal als je gaat stappen gekje![]()
Zaadquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Die nieuwe gamemodus in MW3
Wat een kutspel is het eigenlijk ook mijn god.
Het is alleen leuk als je met 5 bekenden in een party zit en wat gaat griefen. Als ik het alleen speel verbaas ik me echt elke keer weer wat voor een zaadspel het is
Ik ga hem eens aanschaffen jaquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:20 schreef Rossdale het volgende:
Kom dan met ons Battlefielden fruitje
Si Señorita!quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:54 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik ga hem eens aanschaffen ja
Xbox?
Ik heb alleen nooit meer gamende mensen over de vloer! Twee jaar geleden was dat iets wekelijks, kwamen matties langs om ff lekker te gamen, guitar hero of mortal kombat ofzo, maar nu komt t gewoon nooit meer voorquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:28 schreef Poit het volgende:
Gisteren hier met 4 man die nieuwe NBA Jam gedaan. Da's toch wel a ton of fun hoor!
guitar hero!!1!11quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb alleen nooit meer gamende mensen over de vloer! Twee jaar geleden was dat iets wekelijks, kwamen matties langs om ff lekker te gamen, guitar hero of mortal kombat ofzo, maar nu komt t gewoon nooit meer voorLaatste keer dat t gebeurde was toen men opeens zin had in karaoke en dat is maaaaanden geleden!
Ahh nu heb ik zin in wokkels!!quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:23 schreef Reintji het volgende:
Trouwens Spanky, bij dat soort epische game avonden hoort een multitap, superstar soccer deluxe, killer instinct en Mortal Kombat.
En Pitt bier
En wokkels
SSD en KI zijn niets voor mij! Pitt bier en wokkels daarentegenquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:23 schreef Reintji het volgende:
Trouwens Spanky, bij dat soort epische game avonden hoort een multitap, superstar soccer deluxe, killer instinct en Mortal Kombat.
En Pitt bier
En wokkels
SSSDquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:23 schreef Reintji het volgende:
En Pitt bier
En wokkels
agree, kom maar op met de kerst/nieuwjaarsborrels!quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Wanneer komt die nieuwjaarsSNESSSSDFOKborrel?
Poit het is bij jou dan weet je dat alvast.
Zullen we 7 januari bij Poit binnenvallen? Dan heb ik nog niets staan!quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Wanneer komt die nieuwjaarsSNESSSSDFOKborrel?
Poit het is bij jou dan weet je dat alvast.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:21 schreef Poit het volgende:
7 januari kan wel hoor. Jullie zijn welkom
Heb je ook weer iets om naartoe te werken!quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:23 schreef Poit het volgende:
Pfff.. Moet ik wel opschieten met het fixen van m'n arcadekast..
Weet wat je zegtquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:21 schreef Poit het volgende:
HET STAAT GENOTEERD FOR LIFEquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:21 schreef Poit het volgende:
Ieder jaar van de rest van ons leven op 7 jan naar Poit?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
HET STAAT GENOTEERD FOR LIFE
quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ieder jaar van de rest van ons leven op 7 jan naar Poit?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:32 schreef SuperFruitig het volgende:
GIRL LOOK AT THAT BODY!
I WORK OUT!
Ik herkende je eerst echt helemaal niet op die foto Lotquote:
Pff vroeger wel op school gehad, maar ik zou echt niets meer wetenquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:02 schreef QuincydeKoster het volgende:
Niemand hier heeft toevallig kennis van Visual Basic?
Fakquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pff vroeger wel op school gehad, maar ik zou echt niets meer weten
Haha heb nog geen goede foto.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik herkende je eerst echt helemaal niet op die foto Lot
Maar nu zijn we officieel internetvriendjes, jeeeeeuj
ik heb je geeaccepteerd!quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha heb nog geen goede foto.
Zal binnenkort een fatsoenlijke erop zetten!
Uiteindelijk dus tochquote:
zelfde bn aant t wahatsappen maar geen spellingscontrle daarquote:Op zondag 18 december 2011 00:50 schreef Solique het volgende:
gnacht![]()
Zo maar mijn bed opzoeken, iets te veel op.
[..]
Uiteindelijk dus toch
Hier op pc werkt het wel (had pc weer eens aan laten staan)quote:Op zondag 18 december 2011 00:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zelfde bn aant t wahatsappen maar geen spellingscontrle daar
netuiut cocktailbar einzquote:Op zondag 18 december 2011 00:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Hier op pc werkt het wel (had pc weer eens aan laten staan)
Moet wa nu niet proberen
lekkerquote:
Zo te lezen niet handig, nee.quote:
k prbiiered in bed te komnen maar moe en heb chocolafes hierquote:Op zondag 18 december 2011 01:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Zo te lezen niet handig, nee.
Ik eigenlijk ook niet lag net al zowat onderaan trap.
ik hde bed gevonednquote:Op zondag 18 december 2011 01:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
k prbiiered in bed te komnen maar moe en heb chocolafes hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |