Ahh nu heb ik zin in wokkels!!quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:23 schreef Reintji het volgende:
Trouwens Spanky, bij dat soort epische game avonden hoort een multitap, superstar soccer deluxe, killer instinct en Mortal Kombat.
En Pitt bier
En wokkels
SSD en KI zijn niets voor mij! Pitt bier en wokkels daarentegenquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:23 schreef Reintji het volgende:
Trouwens Spanky, bij dat soort epische game avonden hoort een multitap, superstar soccer deluxe, killer instinct en Mortal Kombat.
En Pitt bier
En wokkels
SSSDquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:23 schreef Reintji het volgende:
En Pitt bier
En wokkels
agree, kom maar op met de kerst/nieuwjaarsborrels!quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Wanneer komt die nieuwjaarsSNESSSSDFOKborrel?
Poit het is bij jou dan weet je dat alvast.
Zullen we 7 januari bij Poit binnenvallen? Dan heb ik nog niets staan!quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Wanneer komt die nieuwjaarsSNESSSSDFOKborrel?
Poit het is bij jou dan weet je dat alvast.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:21 schreef Poit het volgende:
7 januari kan wel hoor. Jullie zijn welkom
Heb je ook weer iets om naartoe te werken!quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:23 schreef Poit het volgende:
Pfff.. Moet ik wel opschieten met het fixen van m'n arcadekast..
Weet wat je zegtquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:21 schreef Poit het volgende:
HET STAAT GENOTEERD FOR LIFEquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:21 schreef Poit het volgende:
Ieder jaar van de rest van ons leven op 7 jan naar Poit?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
HET STAAT GENOTEERD FOR LIFE
quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ieder jaar van de rest van ons leven op 7 jan naar Poit?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:32 schreef SuperFruitig het volgende:
GIRL LOOK AT THAT BODY!
I WORK OUT!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |