Ahh nu heb ik zin in wokkels!!quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:23 schreef Reintji het volgende:
Trouwens Spanky, bij dat soort epische game avonden hoort een multitap, superstar soccer deluxe, killer instinct en Mortal Kombat.
En Pitt bier
En wokkels
SSD en KI zijn niets voor mij! Pitt bier en wokkels daarentegenquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:23 schreef Reintji het volgende:
Trouwens Spanky, bij dat soort epische game avonden hoort een multitap, superstar soccer deluxe, killer instinct en Mortal Kombat.
En Pitt bier
En wokkels
SSSDquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:23 schreef Reintji het volgende:
En Pitt bier
En wokkels
agree, kom maar op met de kerst/nieuwjaarsborrels!quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Wanneer komt die nieuwjaarsSNESSSSDFOKborrel?
Poit het is bij jou dan weet je dat alvast.
Zullen we 7 januari bij Poit binnenvallen? Dan heb ik nog niets staan!quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:51 schreef SuperFruitig het volgende:
Wanneer komt die nieuwjaarsSNESSSSDFOKborrel?
Poit het is bij jou dan weet je dat alvast.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:21 schreef Poit het volgende:
7 januari kan wel hoor. Jullie zijn welkom
Heb je ook weer iets om naartoe te werken!quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:23 schreef Poit het volgende:
Pfff.. Moet ik wel opschieten met het fixen van m'n arcadekast..
Weet wat je zegtquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:21 schreef Poit het volgende:
HET STAAT GENOTEERD FOR LIFEquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:21 schreef Poit het volgende:
Ieder jaar van de rest van ons leven op 7 jan naar Poit?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
HET STAAT GENOTEERD FOR LIFE
quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ieder jaar van de rest van ons leven op 7 jan naar Poit?
quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:32 schreef SuperFruitig het volgende:
GIRL LOOK AT THAT BODY!
I WORK OUT!
Ik herkende je eerst echt helemaal niet op die foto Lotquote:
Pff vroeger wel op school gehad, maar ik zou echt niets meer wetenquote:Op zaterdag 17 december 2011 22:02 schreef QuincydeKoster het volgende:
Niemand hier heeft toevallig kennis van Visual Basic?
Fakquote:Op zaterdag 17 december 2011 23:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pff vroeger wel op school gehad, maar ik zou echt niets meer weten
Haha heb nog geen goede foto.quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik herkende je eerst echt helemaal niet op die foto Lot
Maar nu zijn we officieel internetvriendjes, jeeeeeuj
ik heb je geeaccepteerd!quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha heb nog geen goede foto.
Zal binnenkort een fatsoenlijke erop zetten!
Uiteindelijk dus tochquote:
zelfde bn aant t wahatsappen maar geen spellingscontrle daarquote:Op zondag 18 december 2011 00:50 schreef Solique het volgende:
gnacht![]()
Zo maar mijn bed opzoeken, iets te veel op.
[..]
Uiteindelijk dus toch
Hier op pc werkt het wel (had pc weer eens aan laten staan)quote:Op zondag 18 december 2011 00:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zelfde bn aant t wahatsappen maar geen spellingscontrle daar
netuiut cocktailbar einzquote:Op zondag 18 december 2011 00:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Hier op pc werkt het wel (had pc weer eens aan laten staan)
Moet wa nu niet proberen
lekkerquote:
Zo te lezen niet handig, nee.quote:
k prbiiered in bed te komnen maar moe en heb chocolafes hierquote:Op zondag 18 december 2011 01:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Zo te lezen niet handig, nee.
Ik eigenlijk ook niet lag net al zowat onderaan trap.
ik hde bed gevonednquote:Op zondag 18 december 2011 01:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
k prbiiered in bed te komnen maar moe en heb chocolafes hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |