Hij is tofquote:
Rustig aan doenquote:Op vrijdag 16 december 2011 08:29 schreef GameBabe het volgende:
En goedemorgen trouwens, koppijn en misselijkheid zijn tot een redelijk standaard niveau teruggezakt, hopelijk blijft dat zo!
Zeker, gelukkig welquote:
IronBabequote:
thanks!quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij is tof
Je haar ziet er ook leuk uit trouwens, ik vind het je beter staan dan steil haar.
ik moest lachen om dat ironman stukje, ik had het zelf niet zo gezienquote:
Zelf let je er niet zo gauw op natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:05 schreef Sharana_LV het volgende:
ik moest lachen om dat ironman stukje, ik had het zelf niet zo gezien
Meh woensdag, dan begint mijn vakantiequote:Op vrijdag 16 december 2011 09:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Meh vrijdag, dan is mijn vakantie voorbij![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Meh vrijdag, dan is mijn vakantie voorbij![]()
![]()
Lekker vrij rond kerstquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:22 schreef Rossdale het volgende:
Vanaf volgende week vrijdag heb ik eindelijk weer vakantie
Jij hebt ook elke maand wel een week vrijquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:27 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb gelukkig eerste week van januari weer vrij
wtfquote:
Daar heb je tampons voor.quote:
quote:
Zeg dat maar tegen wc eendquote:
grote plas water, raam lekt weerquote:
Dacht dat het vervangen was? Alleen (tijdelijk) opgelost dus.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
grote plas water, raam lekt weerze zijn er al keer voor langgeweest maar blijkbaar dus niet goed opgelost
gelukkig zag ik het net op tijd, want het lag echt op het randje om op de houten vloer te vallen
![]()
ik heb 1 raam wat vervangen is, en 1 raam wat lekte daar zouden ze aan de binnenkant betere rubbers aansluiten omdat deze niet goed aansloot ofzo, maar nu is het gedoe er dus weerquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Dacht dat het vervangen was? Alleen (tijdelijk) opgelost dus.
Beter dat je nog op tijd was, anders had je helemaal gezeik.
Lekker halfbakken werk weer dusquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb 1 raam wat vervangen is, en 1 raam wat lekte daar zouden ze aan de binnenkant betere rubbers aansluiten omdat deze niet goed aansloot ofzo, maar nu is het gedoe er dus weervanmiddag gelijk bouw bellen, nu snellll naar de fysio!
Tegen je lekkage natuurlijk!quote:
Was dat maar te fixen met een tampon, hiervoor heb ik speciaal incontinentie materiaal voor nodig...quote:
quote:
quote:
Depend slip?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:26 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Was dat maar te fixen met een tampon, hiervoor heb ik speciaal incontinentie materiaal voor nodig...
Jij hebt geen lekkage, sterker nog, je hebt niet eens water!quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:26 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Was dat maar te fixen met een tampon, hiervoor heb ik speciaal incontinentie materiaal voor nodig...
quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:35 schreef Fallen het volgende:
[..]
Jij hebt geen lekkage, sterker nog, je hebt niet eens water!
Klopt niet, de Nintendo-versie had geen bloed.quote:
Onwaar! Mortal Kombat II had bloed.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Klopt niet, de Nintendo-versie had geen bloed.
Maar alleen door een cheatcode toch? Daarmee kon 'zweet' rood gemaakt worden of iets?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onwaar! Mortal Kombat II had bloed.
HET IS AAN!! IK GA HET GOOGLEN!!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onwaar! Mortal Kombat II had bloed.
Kut je hebt gelijkquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
HET IS AAN!! IK GA HET GOOGLEN!!!
Beetje Pheno in twijfel trekkenquote:
Nee, het zat er gewoon in. Het eerste deel was schamel. En dus verkocht MK niet, want als je het bloed weghaalt is hun grootste selling point wegquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar alleen door een cheatcode toch? Daarmee kon 'zweet' rood gemaakt worden of iets?
Ja, ik wist het nog want dat eerste deel was echt driewerk kut in de rondte. En wie dat groene bloed heeft uitgevonden in games moeten ze ook eens een lesje biologie geven.quote:
Dat waren de duitsers toch?quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik wist het nog want dat eerste deel was echt driewerk kut in de rondte. En wie dat groene bloed heeft uitgevonden in games moeten ze ook eens een lesje biologie geven.
Die PS3 ziet er wel gaaf uit.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat waren de duitsers toch?
Oh, en trouwens!!
One Piece krijgt gouden PS3
DEZE WIL IK ZO FUCKING BAAAAAAD
Niet zo tegen Luffy he!!quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alleen jammer van dat domme poppetje op de voorkant
Hoor er nu voor het eerst vanquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet zo tegen Luffy he!!
Het is echt tegen het trieste aan hoe vet ik die anime vind
Wait WHUT!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |