Klinkt gezellig! Maar ik ga vanmiddag naar Amstelveen en daarna ga ik naar:quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:53 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ga je mee naar de film vanavond, in Rotterdam
Sherlock Holmes 2
En je moet het wel kunnen uithouden met vrienden van mij
Coolquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Klinkt gezellig! Maar ik ga vanmiddag naar Amstelveen en daarna ga ik naar:
http://www.xtracold.com/
Ja en de stoelen en de glazen waar je uit drinktquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:59 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Coolis de grond ook van ijs of dat niet?
Niks voor mij, ik ben al drie keer op mijn bek gegaan voordat ik bij de bar benquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja en de stoelen en de glazen waar je uit drinkt
hier zie je het beter:
http://www.xtracold.com/index.php?option=com_wrapper&Itemid=102
is dat in een normale bar ook niet zo?quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:19 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Niks voor mij, ik ben al drie keer op mijn bek gegaan voordat ik bij de bar ben
Ja maar dat komt alleen door jou 'stunning' looks...quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
is dat in een normale bar ook niet zo?
ik bedoelde normaal als je gaat stappen gekjequote:Op zaterdag 17 december 2011 11:32 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja maar dat komt alleen door jou 'stunning' looks...
Nee, ik drink geen bier en alcohol drink ik al helemaal niet zoveel...quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik bedoelde normaal als je gaat stappen gekje![]()
Zaadquote:Op zaterdag 17 december 2011 01:34 schreef SuperFruitig het volgende:
Die nieuwe gamemodus in MW3
Wat een kutspel is het eigenlijk ook mijn god.
Het is alleen leuk als je met 5 bekenden in een party zit en wat gaat griefen. Als ik het alleen speel verbaas ik me echt elke keer weer wat voor een zaadspel het is
Ik ga hem eens aanschaffen jaquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:20 schreef Rossdale het volgende:
Kom dan met ons Battlefielden fruitje
Si Seņorita!quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:54 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik ga hem eens aanschaffen ja
Xbox?
Ik heb alleen nooit meer gamende mensen over de vloer! Twee jaar geleden was dat iets wekelijks, kwamen matties langs om ff lekker te gamen, guitar hero of mortal kombat ofzo, maar nu komt t gewoon nooit meer voorquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:28 schreef Poit het volgende:
Gisteren hier met 4 man die nieuwe NBA Jam gedaan. Da's toch wel a ton of fun hoor!
guitar hero!!1!11quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb alleen nooit meer gamende mensen over de vloer! Twee jaar geleden was dat iets wekelijks, kwamen matties langs om ff lekker te gamen, guitar hero of mortal kombat ofzo, maar nu komt t gewoon nooit meer voorLaatste keer dat t gebeurde was toen men opeens zin had in karaoke en dat is maaaaanden geleden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |