Dat verdien je.quote:
/carequote:Op woensdag 14 december 2011 22:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat verdien je.
vuile lapohunter.
Nee, ik mach nooit TR's.quote:
Meestal gewoon om met ze te pratenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
Ey even on topic..
Met welke gedachte benaderen jullie vrouwen? (of mannen....)
Ligt eraan in welke context.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
Ey even on topic.. (als het mag)
Ligt eraan hoe graag je seks wilt.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
Ze is mooi en ze lachte leuk naar je.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:36 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke context.Heb je wat meer info?
Vrouwen: "Lekker ding"quote:Op woensdag 14 december 2011 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
Dan zou ik zenuwachtig worden. Ik moest dan ook 1 keertje geschaakt worden voor ik het door hadquote:Op woensdag 14 december 2011 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze is mooi en ze lachte leuk naar je.
Wut?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een flashback door kingtoppies vraag en ED's antwoord.
Deze kruidenheks, ze weet!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kijk het nooit. Ik heb dan ook geen TV
Ik kan me precies zo'n vraag en antwoord herinneren van anderhalve week geleden ofzo, ook aan het begin van een topic.quote:
Terugstaren met een straaltje kwijl in m'n mondhoek.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze is mooi en ze lachte leuk naar je.
Ik zie je er nog voor aan ookquote:Op woensdag 14 december 2011 22:38 schreef ElDinosaur het volgende:
Terugstaren met een straaltje kwijl in m'n mondhoek.
Even serieus, waar was het?
Je kent mijn paypalaccount.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:38 schreef Strani het volgende:
Een leven zonder TV..dat is zo verschikkelijk schrijnend! Kan ik ergens doneren?
Ik kan ook best zonder TV. Kijk het eigenlijk alleen als ik bezoek heb en heeel soms thuis. Ik had ook gerust internet zonder TV willen nemen als ik die keus had gehadquote:Op woensdag 14 december 2011 22:38 schreef Strani het volgende:
Een leven zonder TV..dat is zo verschikkelijk schrijnend! Kan ik ergens doneren?
Zoals het een ware FOK!er betaamt.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:40 schreef Strani het volgende:
Als een leuke vrouw naar me lacht zou ik naar FOK! rennen om er via een ruime vraagstelling achter proberen te komen wat ik nu moet doen.
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:40 schreef Strani het volgende:
Als een leuke vrouw naar me lacht zou ik naar FOK! rennen om er via een ruime vraagstelling achter proberen te komen wat ik nu moet doen.
Weet je wat, op je volgende bestelling hoef je maar de helft te betalen, want ik vind dit gewoon heel erg zielig.quote:
Mooie vrouwen lachen niet naar me. Ik ken dit probleem niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:40 schreef Strani het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet je wat, op je volgende bestelling hoef je maar de helft te betalen, want ik vind dit gewoon heel erg zielig.
Ach straks woont ze gewoon weer thuis en haar ouders hebben vast wel een TVquote:Op woensdag 14 december 2011 22:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet je wat, op je volgende bestelling hoef je maar de helft te betalen, want ik vind dit gewoon heel erg zielig.
Ik ben toch wel een TV-liefhebber. Ik woon in Spanje en heb dus Spaanse TV, maar ik heb ook Nederlandse en zelfs Amerikaanse TV. Kost een hoop maar ik zie het maar als een dure hobby.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan ook best zonder TV. Kijk het eigenlijk alleen als ik bezoek heb en heeel soms thuis. Ik had ook gerust internet zonder TV willen nemen als ik die keus had gehad
Terugflirten, ONS, en daarna nooit meer spreken.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:41 schreef Cactus1 het volgende:
Wat zouden jullie doen als er een bezette vrouw met je flirt? Terug flirten of niet? En wat is dan het doel van het terug flirten?
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iets om je te bedanken.
Ik ga toch niet de hele avond bij mijn ouders zitten?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach straks woont ze gewoon weer thuis en haar ouders hebben vast wel een TV
Ehm goede vraag.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zou denk ik nauwelijks terugflirten. Vind het een beetje ordinair om als bezet iemand openlijk te gaan flirten met een ander al weet ik dat sommige mensen dat gewoon in alle onschuld doenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:41 schreef Cactus1 het volgende:
Wat zouden jullie doen als er een bezette vrouw met je flirt? Terug flirten of niet? En wat is dan het doel van het terug flirten?
Ik kan niet ruiken of ze bezet is.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:41 schreef Cactus1 het volgende:
Goeie vraag wel. Ik redeneer even van toen ik zelf nog niet bezet was.. ik denk dat ik er toen wel op in zou zijn gegaan als ik de vrouw echt leuk vond. Ik denk dat ik in de tussentijd wel wat bijgeleerd heb.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:41 schreef Cactus1 het volgende:
Je weet het voordat ze begint met flirten.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan niet ruiken of ze bezet is.
Terugflirten omdat het leuk is.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:41 schreef Cactus1 het volgende:
Ik moet zeggen zover denk ik echt niet meestal. Dan zit ik gewoon nog in het gesprek.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
Nee maar ok.. nieuwe situatie... je spreekt het mooie meisje met die leuke lach aan en de eerste woorden te merken merk je dat het een leuk meisje is.. Met welke gedachte ga je dan verder? Blijf je dan.. met de gedachte: ''Dit is gezellig ik blijf fijn met haar praten'' Of denk je ''ik ga hier alles uit halen en ik neem haar mee naar huis voor weet ik het... Als je maar aan haar kan zitten.''
Of proberen het contact gewoon leuk te houden en een nummer regelen zodat je haar uit kan nemen voor een date?
Dat laatste doe ik niet meer, daar komen bij mij geen stabiele relaties uit voort. Ik heb geen interesse in een ONSquote:Op woensdag 14 december 2011 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
Nee maar ok.. nieuwe situatie... je spreekt het mooie meisje met die leuke lach aan en de eerste woorden te merken merk je dat het een leuk meisje is.. Met welke gedachte ga je dan verder? Blijf je dan.. met de gedachte: ''Dit is gezellig ik blijf fijn met haar praten'' Of denk je ''ik ga hier alles uit halen en ik neem haar mee naar huis voor weet ik het... Als je maar aan haar kan zitten.''
Of proberen het contact gewoon leuk te houden en een nummer regelen zodat je haar uit kan nemen voor een date?
Ik zou lekker door blijven praten en wel zien waar het schip strandt..maar zeker niet na een paar zinnen al naar m'n slaapkamer willen rennen met de vrouw.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
Het eindigt bij flirten. En er wordt geflirt omdat het gewoon leuk is en beide kanten er vrolijk van worden.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Met welk doel. Waar eindigt het?
Flirten is op zichzelf al een spel..alleen wel een heel riskant spel. Ik doe trouwens online wel eens flirterig maar in het echt heb ik nog nooit geflirt sinds ik bezet ben.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Met welk doel. Waar eindigt het?
Dan nee. Ik hoef geen vrouw (of manquote:Op woensdag 14 december 2011 22:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je weet het voordat ze begint met flirten.
Mja maar ook al doe je het niet bewust...quote:Op woensdag 14 december 2011 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou lekker door blijven praten en wel zien waar het schip strandt..maar zeker niet na een paar zinnen al naar m'n slaapkamer willen rennen met de vrouw.
Ik ook nietquote:Op woensdag 14 december 2011 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan nee. Ik hoef geen vrouw (of man) die overspelig is (als ze flirt met dat doel) en flirten om het flirten vermaak ik me niet mee.
Maar hoe lang zou je blijven praten voor je het nummer zou vragen? Toch zeker wel een uurtje hoop ik?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja maar ook al doe je het niet bewust...
Kijk ik zou voor het nummer gaan omdat ik van mezelf weet dat ik niet direct flirt.. Onbewust zou ik misschien wel eens een keer een directere aanpak willen nemen en gewoon in die ''flow'' meegaan.
Mag ik je nummer?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:47 schreef Strani het volgende:
Maar hoe lang zou je blijven praten voor je het nummer zou vragen? Toch zeker wel een uurtje hoop ik?
Heb je toch allang gekkie..ik vond het heel bijzonder vannacht, om aan de telefoon met jou in slaap te vallen.quote:
Je flirt heel vaak met mijquote:Op woensdag 14 december 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
Ik kan niet flirten.
Een leuk gesprek voeren, dat kan ik.
Dat was ik nietquote:Op woensdag 14 december 2011 22:48 schreef Strani het volgende:
Heb je toch allang gekkie..ik vond het heel bijzonder vannacht, om aan de telefoon met jou in slaap te vallen.
Als ik naar huis ga? Of zij naar huis gaat denk ik? Of als er een andere reden is om dag tegen haar te zeggen...quote:Op woensdag 14 december 2011 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar hoe lang zou je blijven praten voor je het nummer zou vragen? Toch zeker wel een uurtje hoop ik?
Waarom pas bij het afscheid?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik naar huis ga? Of zij naar huis gaat denk ik? Of als er een andere reden is om dag tegen haar te zeggen...
Mijn god ik ben een natuurtalent, ik heb het zelf niet eens door. Jezus ik ben goed.quote:
Onbewust bekwaam.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn god ik ben een natuurtalent, ik heb het zelf niet eens door. Jezus ik ben goed.
Was jij dat?!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:50 schreef Strani het volgende:
Dat was je wel maar ik was vergeten te vertellen dat ik je mobiel gehackt heb
Er zijn vast nog wel andere goede momenten dan het afscheid.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom zou je halverwege de avond iemands telefoonnr vragen? Dat vind ik pas raar
Maakt niet uit joh, maar ik zou er wel even mee naar de dokter gaan hoor.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Was jij dat?!![]()
Sorry, dat ik zoveel geluid maakte
Bij het afscheid.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:52 schreef heloef het volgende:
Aangezien ik de volgende keer wel haar nummer moet vragen.
Wat is het beste moment om dat te vragen?
Als je afscheid neemt, vragen of ze telefoonnummers wil uitwisselenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:52 schreef heloef het volgende:
Aangezien ik de volgende keer wel haar nummer moet vragen.
Wat is het beste moment om dat te vragen?
Ik flirt niet zo zeer om uit te zijn op een avondje wilde sex, maar dat ben ikquote:Op woensdag 14 december 2011 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
Maar met welke gedachten flirten jullie dan? Om haar te versieren toch? Als je elkaar nog niet kent is dat toch... ? Direct en op weinig gebaseerd behalve het uiterlijk en het eerste contact... Niet bepaald op innerlijk laat ik zeggen. Dan ben je toch juist uit op iets kortstondigs? Lijkt mij.
Ik flirt als ik iemand best leuk vind, gaat vol automatisch. Ik ben er mee geboren denk ik en hoef het alleen maar lichtjes aan te sturen.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
Maar met welke gedachten flirten jullie dan? Om haar te versieren toch? Als je elkaar nog niet kent is dat toch... ? Direct en op weinig gebaseerd behalve het uiterlijk en het eerste contact... Niet bepaald op innerlijk laat ik zeggen. Dan ben je toch juist uit op iets kortstondigs? Lijkt mij.
Dat hoeft toch niet? Elke lange relatie begint met een eerste ontmoeting..en om er een tweede ontmoeting aan vast te plakken zul je toch een nummer o.i.d. nodig hebben.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:52 schreef kingtoppie het volgende:
Waarvoor dan wel? Iemand te leren kennen?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik flirt niet zo zeer om uit te zijn op een avondje wilde sex, maar dat ben ik
Goh, toch niet?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik flirt niet zo zeer om uit te zijn op een avondje wilde sex, maar dat ben ik
Niet vragen!! Gewoon zeggen"oh, geef me je nummer even" Of je telefoon in haar handen drukken en zeggen: "hier zet je nummer er even in".quote:Op woensdag 14 december 2011 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Als je afscheid neemt, vragen of ze telefoonnummers wil uitwisselen
Jupquote:Op woensdag 14 december 2011 22:53 schreef kingtoppie het volgende:
Waarvoor dan wel? Iemand te leren kennen?
quote:
Dank u, dank u.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je afscheid neemt, vragen of ze telefoonnummers wil uitwisselen
Waarom zou ze nee zeggen als ze wel je nummer wilt?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet vragen!! Gewoon zeggen"oh, geef me je nummer even" Of je telefoon in haar handen drukken en zeggen: "hier zet je nummer er even in".
Met zo'n dikke marker. Ruimte genoeg.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon je lul in haar handen duwen en vragen of ze haar nummer erop schrijft.
Je kunt best wat zekerder van je zaak zijn. Vragen komt een beetje onzeker overquote:Op woensdag 14 december 2011 22:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Waarom zou ze nee zeggen als ze wel je nummer wilt?
Bij loefje wel.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:55 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Met zo'n dikke marker. Ruimte genoeg.
En die van haar vriendinnen, die passen er makkelijk ook bij.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon je lul in haar handen duwen en vragen of ze haar nummer erop schrijft.
Dit ben ik niet met je eens.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je kunt best wat zekerder van je zaak zijn. Vragen komt een beetje onzeker over
Oh okquote:Op woensdag 14 december 2011 22:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je kunt best wat zekerder van je zaak zijn. Vragen komt een beetje onzeker over
Prikkelbaar is geen compliment hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 22:55 schreef kingtoppie het volgende:
''Oeh, wat ben je lekker prikkelbaar, wat wil ik jou graag leren kennen''
Ik had het over je cactusquote:Op woensdag 14 december 2011 22:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Prikkelbaar is geen compliment hoor
Inderdaad. Ook even email, facebook en ping er bij zetten.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
En die van haar vriendinnen, die passen er makkelijk ook bij.
''ey, mag ik je nummer?''quote:Op woensdag 14 december 2011 22:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vragen komt niet echt zelfverzekerd over, soms zelfs wanhopig.
Ey, zet je nummer even in m'n telefoon. Dan kunnen we binnenkort wat afspreken.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''ey, mag ik je nummer?''
Wat nou onzeker? Wie verzint dat?
Nee joh, je moet haar een paar keer aankijken nooit gesproken hebben en volspammen via Facebook.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''ey, mag ik je nummer?''
Wat nou onzeker? Wie verzint dat?
Praat je niet met je cactus?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je die al gevoeld dan voordat je me wil leren kennen?
Maar als je het op een zekere manier vraagt, is er toch niks mis mee?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vragen komt niet echt zelfverzekerd over, soms zelfs wanhopig.
Leuk dat je het vraagt. Deze nick is inmiddels zo'n 8 jaar oud en die tijd was ik een beetje into Italië. Had een tijdje daarvoor ook wat gehad met een Napolitaanse. Nu woonde ik zelf al in het buitenland en was dus buitenlander. Straniero is Italiaans voor buitenlander. Maar die nick was daar bezet dus koos is Strani. Zodoende.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Trouwens, wat is een strani?
Ik moet de eerste vrouw nog tegenkomen die echt een nette jongen wil die zich fijn gedraagtquote:Op woensdag 14 december 2011 22:59 schreef kingtoppie het volgende:
''Wat is je nummer'' Aan de hand van vragen of ze nog een keer wilt afspreken...
''Mag ik je nummers / zou ik je nummer mogen?'' is gewoon galant... Niks mis mee als je nette jongen bent en je je fijn gedragen hebt.
Deze manquote:Op woensdag 14 december 2011 22:59 schreef Strani het volgende:
Trouwens, een cactus is niet prikkelbaar maar juist prikkend. Voor de volledigheid.
Huh?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik moet de eerste vrouw nog tegenkomen die echt een nette jongen wil die zich fijn gedraagt
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik moet de eerste vrouw nog tegenkomen die echt een nette jongen wil die zich fijn gedraagt
Altijd leuk voor in de friendzone om te klagen over mannen die minder netjes zijnquote:Op woensdag 14 december 2011 23:01 schreef Strani het volgende:
Dat dus.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Altijd leuk voor in de friendzone om te klagen over mannen die minder netjes zijn
Haha, precies. En dat is meteen je antwoord op je 'huh', Heloef.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Altijd leuk voor in de friendzone om te klagen over mannen die minder netjes zijn
!quote:Op woensdag 14 december 2011 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij deze gooi ik de handdoek dan in de ring.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, precies. En dat is meteen je antwoord op je 'huh', Heloef.
Het is avondquote:Op woensdag 14 december 2011 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij deze gooi ik de handdoek dan in de ring.
Goedemiddag.
Ik ben rebels, ik zeg goedemiddag.quote:
Precies!!quote:Op woensdag 14 december 2011 23:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
!![]()
Thx hè![]()
Kut aanpak, gewoon zwaar geschut erop in plaats van aaien!
Het komt goed. Op jouw leeftijd hoor je nog een nette lieve jongen te zijn. Maar dat gaat vanzelf over hoor.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij deze gooi ik de handdoek dan in de ring.
Goedemiddag.
Tenzij 'M'n beste vriend wil meer van me maar ik niet met hem'.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:04 schreef Cactus1 het volgende:
Er worden ook nooit topics in R&P geopend over die nette man
Ohja, die was ik even vergeten. Die lees ik dan ook nooit, want saaiquote:Op woensdag 14 december 2011 23:05 schreef Strani het volgende:
Tenzij 'M'n beste vriend wil meer van me maar ik niet met hem'.
Flashbackquote:Op woensdag 14 december 2011 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Tenzij 'M'n beste vriend wil meer van me maar ik niet met hem'.
Nee al die topics worden geopend door die nette man.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:04 schreef Cactus1 het volgende:
Er worden ook nooit topics in R&P geopend over die nette man
Trouwens, vrouwen gaan ook voor iemand met een dikke portemonnee, dan komt het automatisch goed. Als je op je 45e nog steeds rijk bent kun je zelfs aan een 2e leg beginnenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben rebels, ik zeg goedemiddag.
Ik niet hoor.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Trouwens, vrouwen gaan ook voor iemand met een dikke portemonnee, dan komt het automatisch goed. Als je op je 45e nog steeds rijk bent kun je zelfs aan een 2e leg beginnen
Ik heb een hele dikke portemonnee want ik leg m'n stuivers er altijd dwars in.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Trouwens, vrouwen gaan ook voor iemand met een dikke portemonnee, dan komt het automatisch goed. Als je op je 45e nog steeds rijk bent kun je zelfs aan een 2e leg beginnen
Vanzelf wel over ja?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Het komt goed. Op jouw leeftijd hoor je nog een nette lieve jongen te zijn. Maar dat gaat vanzelf over hoor.
Ik rot liever alleen weg, dan samen met iemand die alleen mijn geld wil.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen papiergeld telt. Munten zijn peanuts voor de daklozenkrantverkopers of als fooiquote:Op woensdag 14 december 2011 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb een hele dikke portemonnee want ik leg m'n stuivers er altijd dwars in.
Tot op zekere hoogte wel denk ik. Veel mannen worden gewoon wat minder onschuldig en gaan dan ook andere dingen leuk vinden, wanneer ze iets ouder worden.quote:
Nee, er zit ook nog wat tussen in.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
Ok, maar als je niet net moet zijn, wat moet je dan wel zijn? Een of andere hork?
Nee, je moet oprecht zijn en een beetje speels.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
Ok, maar als je niet net moet zijn, wat moet je dan wel zijn? Een of andere hork?
Ja... ga door, het is niet helemaal zo retorisch als het lijkt...quote:Op woensdag 14 december 2011 23:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, er zit ook nog wat tussen in.
Daar klamp ik me maar aan vast.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte wel denk ik. Veel mannen worden gewoon wat minder onschuldig en gaan dan ook andere dingen leuk vinden, wanneer ze iets ouder worden.
Dat is toch best netjes toch? Oprecht en beetje speels.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, je moet oprecht zijn en een beetje speels.
Bij mij is dat helaas nooit gebeurd, ik ben wie ik ben en kan dit nooit veranderen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:04 schreef Strani het volgende:
Het komt goed. Op jouw leeftijd hoor je nog een nette lieve jongen te zijn. Maar dat gaat vanzelf over hoor.
Daadkrachtig, beetje dominant en zelfverzekerd.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
Dat is ook best netjesquote:Op woensdag 14 december 2011 23:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daadkrachtig, beetje dominant en zelfverzekerd.
Met de huidige situatie op de beurs hebben we er binnenkort heel wat daklozenkrantverkopers bij, dus ik spaar m'n muntjes nog even op.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen papiergeld telt. Munten zijn peanuts voor de daklozenkrantverkopers of als fooi
Dat ben ik dan tenminste welquote:Op woensdag 14 december 2011 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, je moet oprecht zijn en een beetje speels.
Oh dat moet wel lukken.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja hoor, op zich wel. Maar bij 'netjes' denk ik meer aan iemand die vraagt hoe laat het meisje die avond thuis moet zijn en of hij haar naar huis kan lopen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is toch best netjes toch? Oprecht en beetje speels.
Naja, aan dat laatste kan ik wel werken. Moet wel eerst die depressie weg zijnquote:Op woensdag 14 december 2011 23:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat?quote:
Vind je?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar die vragen echt niet om een telefoonnummer
Die spelen het zo dat het meisje het vraagt of die zorgen dat je het geeft zonder dat er een vraag is.quote:
Moet ik het nou gewoon zeggen of vragen?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die spelen het zo dat het meisje het vraagt of die zorgen dat je het geeft zonder dat er een vraag is.
quote:Op woensdag 14 december 2011 23:12 schreef kingtoppie het volgende:
Cactus, vind je het dus fijn als je gewoon gezellig kletst met een leukje jongen dat hij als hij op het punt staat weg te gaan tegen jou zegt: ''Hey cactus, geef me je nummer eens''
Ja ik ben nou eenmaal niet dominant.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken geeft aan dat je het gaat spelen.
That PI is driving me mad woman.quote:
Dat wordt weer te needy.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dan sweet dreams sms'je en de volgende middag bellen voor?
Dat zou ik doen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dan sweet dreams sms'je en de volgende middag bellen voor?
Ik zou trouwens whatsappen.quote:
Neejoh... als jij wilt afspreken dan maar beter gewoon gelijk toch? Met smsen vragen of iemand wilt afspreken is ook weer... ''onzeker''quote:Op woensdag 14 december 2011 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou trouwens whatsappen.
Bellen vind ik iets te zenuwslopend.
Nee, dat is het niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neejoh... als jij wilt afspreken dan maar beter gewoon gelijk toch? Met smsen vragen of iemand wilt afspreken is ook weer... ''onzeker''
Ik vind het een zwaar indirect medium... Eigenlijk alles waarbij je geen stem hoort...quote:
Ik zou het of op het moment zelf doen (eerst vragen of ze wat wil doen, dan nummer) of alleen nummer en dan whatsappen omdat ik bellen zo zenuwslopend vindt.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neejoh... als jij wilt afspreken dan maar beter gewoon gelijk toch? Met smsen vragen of iemand wilt afspreken is ook weer... ''onzeker''
Weet je zeker dat je huisnummer klopt met dat streepje ertussen? Ik heb nog nooit zoiets raars gezien en dalijk komt de kerstkaart dan niet aan.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
vodka jus d'orange.
eigenlijk is het oplichting in de cafe's , want als je dan een driedelen wodka bestelt, met jusdorange.
rekenen ze 4 drankjes, terwijl er nog amper jus d'orange bijkon.
dat is wel jammer altijd
pure vodka is niet zo lekker, moet wel iets smaak bij, gekkie
Je onderschrift is anders!quote:Op woensdag 14 december 2011 23:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je huisnummer klopt met dat streepje ertussen? Ik heb nog nooit zoiets raars gezien en dalijk komt de kerstkaart dan niet aan.
Meer waarheidsgetrouw.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je onderschrift is anders!
Ik vind de 'geef je nummer' aanpak beter dan het netjes vragenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:26 schreef kingtoppie het volgende:
Zeg fant, vrouw!
Hoe moet een man jouw nummer scoren en hoe moet hij je vragen voor een date?
Toch vreemd hoe vrouwen werken soms.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind de 'geef je nummer' aanpak beter dan het netjes vragen
Ik heb dan echt de neiging om er een reden bij te gevenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind de 'geef je nummer' aanpak beter dan het netjes vragen
Tsja, bedenk je, het is het beste andere geslacht wat er isquote:Op woensdag 14 december 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch vreemd hoe vrouwen werken soms.
Trillend, stotterend, naar de grond kijkend en ik verwacht een uiterst beleefde formulering van deze vraag.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:26 schreef kingtoppie het volgende:
Zeg fant, vrouw!
Hoe moet een man jouw nummer scoren en hoe moet hij je vragen voor een date?
En dat gaat over een laptop die in China wordt omgesmolten in kleine kampvuurtjes door jonge kinderen???quote:Op woensdag 14 december 2011 23:28 schreef Sinji het volgende:
Ik heb net een film gezien met iemand. The Notebook. Wat een zielige film
Dat heb ik dus ook, of er iets van maken zoals "geef meteen even je nummer dat is handig" of iets in die richting.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb dan echt de neiging om er een reden bij te gevenDe zin is niet af in mijn hoofd zegmaar... Maar dat is dus volledig onterecht?
Nee, das niet goedquote:Op woensdag 14 december 2011 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, of er iets van maken zoals "geef meteen even je nummer dat is handig" of iets in die richting.
Ik heb deel twee al gezien, wist je dat?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dat gaat over een laptop die in China wordt omgesmolten in kleine kampvuurtjes door jonge kinderen???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Was dat maar zoquote:Op woensdag 14 december 2011 23:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dat gaat over een laptop die in China wordt omgesmolten in kleine kampvuurtjes door jonge kinderen???
Ja maar "geef je nummer" voelt zo asociaal aan.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, das niet goed
Aan de andere kant, wel practisch
Wat is er asociaal aan "Geef je nummer even, dan kunnen we binnenkort wat afspreken"?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar "geef je nummer" voelt zo asociaal aan.
Mijn schoone deerne, vraagt kingtoppie stotterend en trillend aan lanterfanteraar, hij schuifelt nog wat heen en weer en kijkt hoe zijn voeten bewegen, en terwijl hij schuifelt floept hij het eruit: "Mag ik alsjeblieft jouw nummer mevrouw, ik... ik... zou graag wat met je willen afsprekenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Trillend, stotterend, naar de grond kijkend en ik verwacht een uiterst beleefde formulering van deze vraag.
Je moet het ook niet bot zeggen ofzoquote:Op woensdag 14 december 2011 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb dan echt de neiging om er een reden bij te gevenDe zin is niet af in mijn hoofd zegmaar... Maar dat is dus volledig onterecht?
Ik blijf het gewoon een beetje aso vinden eerlijk gezegdquote:Op woensdag 14 december 2011 23:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je moet het ook niet bot zeggen ofzoGewoon iets van 'oh trouwens, geef je nummer eens, smst wat makkelijker'
Vrouwen vinden dit eigenlijk afschrikkend. Tenzij jaren 80 teenflick. Want dan gaan ze gekquote:Op woensdag 14 december 2011 23:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn schoone deerne, vraagt kingtoppie stotterend en trillend aan lanterfanteraar, hij schuifelt nog wat heen en weer en kijkt hoe zijn voeten bewegen, en terwijl hij schuifelt floept hij het eruit: "Mag ik alsjeblieft jouw nummer mevrouw, ik... ik... zou graag wat met je willen afspreken''
Zoiets?
Het is ook persoonliijk, misschien hebben sommige liever de nette, beleefde aanpakquote:Op woensdag 14 december 2011 23:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik blijf het gewoon een beetje aso vinden eerlijk gezegd
Je zegt het ook niet nadat je net elkaars naam weet. Pas halverwege of aan het eind (voorkeuren blabla) nadat je wat van elkaar te weten bent gekomen gooi je hem d'r in. Je kan er zelfs naar toe sturen in je gesprek zodat het niet zo opvalt.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik blijf het gewoon een beetje aso vinden eerlijk gezegd
Je kunt ook gewoon terloops vragen of we even nummers kunnen uitwisselen. Niet smekend of zo, maar met een beetje daadkracht. Kun je gelijk ook adressen uitwisselenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is ook persoonliijk, misschien hebben sommige liever de nette, beleefde aanpak
Terloops komt op mij over als "Ja, ik vind bier veel lekkerder dan breezers.. Oh ja mag ik je nummer?"quote:Op woensdag 14 december 2011 23:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon terloops vragen of we even nummers kunnen uitwisselen. Niet smekend of zo, maar met een beetje daadkracht. Kun je gelijk ook adressen uitwisselen
"Wat is je nummer?"quote:Op woensdag 14 december 2011 23:35 schreef kingtoppie het volgende:
''Geef is je nummer'' Vind ik al beter klinken dan ''Geef je nummer'' Dat is gewoon dwingen eigenlijk, en ''Geef is je nummer'' Voelt wat minder dwingend aan.
Ik denk dat ik maar beter rijk kan worden...lijkt wel de makkelijke routequote:Op woensdag 14 december 2011 23:35 schreef Sinji het volgende:
Wat een vrouw zegt en wat ze daadwerkelijke voelen/willen, so so different
Dat is mijne!quote:Op woensdag 14 december 2011 23:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
063.....
You almost got me there!
Op die manier niet, het gaat om dat zinnetje op zichzelf staand.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:31 schreef ElDinosaur het volgende:
\
[..]
Wat is er asociaal aan "Geef je nummer even, dan kunnen we binnenkort wat afspreken"?
Ja, alles is asociaal als je het uit context rukt en willekeurig gebruikt.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Op die manier niet, het gaat om dat zinnetje op zichzelf staand.
Okee, okee point taken.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, alles is asociaal als je het uit context rukt en willekeurig gebruikt.
quote:Op woensdag 14 december 2011 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
Geef je nummer klinkt ten alle tijden dwingend....
Daarom verbloemd haar nummer eisen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:42 schreef kingtoppie het volgende:
''Geef je nummer'' klinkt ten alle tijden dwingend....
Haiquote:Op woensdag 14 december 2011 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom verbloemd haar nummer eisen.
Geef eens je nummer zodat we een keertje verder kunnen praten.quote:
Jelly bro?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:39 schreef ElDinosaur het volgende:
En dat allemaal omdat vrouwen een stel irrationele labiele wezens zijn.
Waarom?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben labiel. Ik moest huilen net.
Waarom dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
Wat is er meisje?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom hoor je hier niet? Waar maak je deel van uit?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hoor hier gewoon niet. Mensen zijn kut, alles wordt verpest hier door mensen die alleen maar macht zijn en niets geven om dingen die echt belangrijk zijn. Ik haat mezelf omdat ik deel uitmaak van iets wat ik veracht.
neem nog een theetjequote:Op woensdag 14 december 2011 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hoor hier gewoon niet. Mensen zijn kut, alles wordt verpest hier door mensen die alleen maar op macht uit zijn en niets geven om dingen die echt belangrijk zijn. Ik haat mezelf omdat ik deel uitmaak van iets wat ik veracht.
Zo heb ik 6 maanden geleefd, alsof ik het zo zwaar had.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Soms is het best lekker om te janken om niks en te doen alsof het allemaal verschrikkelijk is
Ik wil hier gewoon zijn, met de aarde leven in plaats van van de aarde, niet alles vernietigen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom hoor je hier niet? Waar maak je deel van uit?
Ja, life's a bitch. De truuk is dat je in deze verrotte wereld je eigen leven moet zien te maken en zorgen dat jij zelf gelukkig er in wordt, een weg vinden om toch tevreden te kunnen zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hoor hier gewoon niet. Mensen zijn kut, alles wordt verpest hier door mensen die alleen maar macht zijn en niets geven om dingen die echt belangrijk zijn. Ik haat mezelf omdat ik deel uitmaak van iets wat ik veracht.
Die kruidenthee werkt als een tierelier, ben je al geil?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil hier gewoon zijn, met de aarde leven in plaats van van de aarde, niet alles vernietigen.
*kuch*hippie *kuch*quote:Op woensdag 14 december 2011 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil hier gewoon zijn, met de aarde leven in plaats van van de aarde, niet alles vernietigen.
Clichésquote:Op woensdag 14 december 2011 23:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, life's a bitch. De truuk is dat je in deze verrotte wereld je eigen leven moet zien te maken en zorgen dat jij zelf gelukkig er in wordt, een weg vinden om toch tevreden te kunnen zijn.
Je kunt niet steeds aan alle anderen denken, je moet meer aan jezelf gaan denken!
Daar heb ik geen kruidenthee voor nodig.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die kruidenthee werkt als een tierelier, ben je al geil?
Waarom vernietig jij alles dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uiteindelijk maak jij ook deel aan de natuur. Het is zo, het zij zo.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hoor hier gewoon niet. Mensen zijn kut, alles wordt verpest hier door mensen die alleen maar op macht uit zijn en niets geven om dingen die echt belangrijk zijn. Ik haat mezelf omdat ik deel uitmaak van iets wat ik veracht.
quote:Op woensdag 14 december 2011 23:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Daar heb ik geen kruidenthee voor nodig.
Nee, ik heb dit te vaak tegenwoordigquote:Op woensdag 14 december 2011 23:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die kruidenthee werkt als een tierelier, ben je al geil?
Pas maar op, straks roept ze nog dat jij ook cliché bentquote:Op woensdag 14 december 2011 23:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Uiteindelijk maak jij ook deel aan de natuur. Het is zo, het zij zo.
De reden dat ik veracht waar ik deel van uitmaak. Gewoon het besef dat iedereen zo is, inclusief mezelf. Dat ik ook alles verpest, net zo hard meewerk aan de destructie.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:51 schreef Sinji het volgende:
[..]
Uiteindelijk maak jij ook deel aan de natuur. Het is zo, het zij zo.
Als je dat helpt moet je dat doen, maar ik denk dat je gewoon geen kruidenthee meer moet drinken.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
Nee, ik heb dit te vaak tegenwoordig
Ik haat het gewoon, ik kan er wel om janken en dat doe ik ook gewoon.
Begin een moestuin. Het helpt, vraag men moederquote:Op woensdag 14 december 2011 23:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De reden dat ik veracht waar ik deel van uitmaak. Gewoon het besef dat iedereen zo is, inclusief mezelf. Dat ik ook alles verpest, net zo hard meewerk aan de destructie.
Ik ben niet meer onder invloed van wat dan ook op dit momentquote:Op woensdag 14 december 2011 23:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je dat helpt moet je dat doen, maar ik denk dat je gewoon geen kruidenthee meer moet drinken.
Gedaan. Het geeft een groter gevoel van verbondenheid. Het herinnert je wel steeds aan dit soort dingen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:54 schreef Sinji het volgende:
Ach, ze is nog jong.
[..]
Begin een moestuin. Het helpt, vraag men moeder
En hoe denk je daar zelf over Mr Sinji?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:55 schreef Sinji het volgende:
hoi jellybean. Denk jij trouwens nog ooit een relatie aan te gaan?
Uiteindelijk vergaan wij ook en worden we een met de aarde. Haal daar troost uit.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gedaan. Het geeft een groter gevoel van verbondenheid. Het herinnert je wel steeds aan dit soort dingen.
Niet als je er voor kiest om de oven in te gaan, dan ben je gewoon een hoopje as.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:57 schreef Sinji het volgende:
Uiteindelijk vergaan wij ook en worden we een met de aarde. Haal daar troost uit.
Dat wordt niks. Hihi. Maar ik heb al vrede gesloten met het feit dat ik ooit alleen zal belandenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En hoe denk je daar zelf over Mr Sinji?
Je bent geschikt voor een eerste relatie met een 16 jarig meisje.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:57 schreef heloef het volgende:
Ik ben denk ik niet eens geschikt voor een relatie.
Zoals iedere 17 jarige overigens.
Hoezo? Je moet ooit beginnen Heloefquote:Op woensdag 14 december 2011 23:57 schreef heloef het volgende:
Dat vind ik ook een mooi idee. Daaraan vooraf gaat alleen zoveel vernietiging en pijn. Voor alles om ons heen. Voor anderen en voor dingen die er niets aan kunnen doen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Uiteindelijk vergaan wij ook en worden we een met de aarde. Haal daar troost uit.
Oh, maar daar kun je op je 23e nog helemaal geen zinnige uitspraken over doen. Kom maar terug over een jaar of 10-20quote:Op woensdag 14 december 2011 23:58 schreef Sinji het volgende:
Dat wordt niks. Hihi. Maar ik heb al vrede gesloten met het feit dat ik ooit alleen zal belanden
Zie daar jongens. 'Geef je nummer' en het is geeneens asociaal.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:58 schreef ook_gek het volgende:
Nummer regelen van een vrouw. Dat hangt van het moment af.
BV als een vrouw zegt, hey je was er gisteren niet. Dan kan je reageren met. Joh was jij er ook? Had me gesmst dan!
Ja ik heb je nummer niet krijg je dan.
Oh nou geef je telefoon en je geeft je nummer.
Done
Dat weet ik momenteel even niet , ik wil wel een relatie maar niet echt een vast meer iemand die niet wil samenwonen of trouwen , want ik denk dat dat niets voor mij is.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
hoi jellybean. Denk jij trouwens nog ooit een relatie aan te gaan?
Hangt van het moment af he!quote:Op woensdag 14 december 2011 23:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zie daar jongens. 'Geef je nummer' en het is geeneens asociaal.
Hoor deze chimeid. Je onderschat deze tweener. Ik heb hier goed en aandachtig over nagedacht sinds mijn 17equote:Op woensdag 14 december 2011 23:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh, maar daar kun je op je 23e nog helemaal geen zinnige uitspraken over doen. Kom maar terug over een jaar of 10-20
Ik weet niet, ik denk wel dat ik geschikt ben voor een relatie. Ik heb iemand nodig die ik volledig kan vertrouwen en waar ik dingen mee durf te delen, en daar kan ik best veel voor teruggeven.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:57 schreef heloef het volgende:
Gebrek aan ervaringquote:Op donderdag 15 december 2011 00:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat zeg ik al de hele avond.Ze willen niet luisteren.
Net als Loefje dus. Ok, dan neem ik je wel serieus. Ik zou je ook niet kunnen missen in dit topicquote:Op donderdag 15 december 2011 00:01 schreef Sinji het volgende:
Hoor deze chimeid. Je onderschat deze tweener. Ik heb hier goed en aandachtig over nagedacht sinds mijn 17e
Nam je ze maar serieus, dan zaten ze hier niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Net als Loefje dus. Ok, dan neem ik je wel serieus. Ik zou je ook niet kunnen missen in dit topic
Dat kan niet. Ik kan alleen zelf serieus genomen worden. Ik doe niet aan anaal (twee kanten op)quote:Op donderdag 15 december 2011 00:02 schreef ElDinosaur het volgende:
Nam je ze maar serieus, dan zaten ze hier niet.
Succes met vrouwen geeft niet de voldoening van het bestaan helaasquote:Op donderdag 15 december 2011 00:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Net als Loefje dus. Ok, dan neem ik je wel serieus. Ik zou je ook niet kunnen missen in dit topic
Emotionele rollercoaster, ik ben gewoon emotioneel totaal niet stabiel.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo? Je moet ooit beginnen Heloef
En waar is je favo smiley?
Die snap ik nietquote:Op donderdag 15 december 2011 00:03 schreef Sinji het volgende:
Succes met vrouwen geeft niet de voldoening van het bestaan helaas
Diepe mr. Miyagi shit hier op de late avond.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik denk niet dat ie lang duurt.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je bent geschikt voor een eerste relatie met een 16 jarig meisje.
Amen.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
5 minuten is vast lang genoeg.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik denk niet dat ie lang duurt.
Mijn eerste verkering duurde 2 weken. Zo hoort dat op die leeftijdquote:Op donderdag 15 december 2011 00:05 schreef heloef het volgende:
Vast wel, maar ik denk niet dat ie lang duurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |