In before ik wil ze wel opwarmen met mijn joystickquote:Op woensdag 14 december 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:
Mijn billetjes zijn vast aan het bankje gevroren.
Ja wel ik heb nog steeds niemand versiertquote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
Niemand heeft de laatste tijd versierproblemen of vorderingen?
Dan is het weer eens tijd voor een rel.
Verkapte ik-wil-ze-wel-opwarmen-met-mijn-joystickpost.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In before ik wil ze wel opwarmen met mijn joystick
Ik ben al onderweg naar iemand die me wel warm houd.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In before ik wil ze wel opwarmen met mijn joystick
Naam en rugnummerquote:Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben al onderweg naar iemand die me wel warm houd.
jawel ik heb zaterdag een telefoonnummer gekregen, maar geen idee wat ik haar moet smsen en of ik dat ook wel wilquote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
Poepje latenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:
Mijn billetjes zijn vast aan het bankje gevroren.
Alleen een beetje vrijblijvend aan het flirten links en rechts.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
En waarom niet eigenlijk? Waar ben je bang voor?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jawel ik heb zaterdag een telefoonnummer gekregen, maar geen idee wat ik haar moet smsen en of ik dat ook wel wil
Vertel.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Alleen een beetje vrijblijvend aan het flirten links en rechts.
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga zaterdag avond naar dat ene concert waarvan ik hier de bandnaam geloof ik niet mag noemenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
Dat mag best dan krijg je wel een lading kritiek over je heenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
[..]
Ik ga zaterdag avond naar dat ene concert waarvan ik hier de bandnaam geloof ik niet mag noemen
Nergens bang voor, maar ze is nog al jongquote:Op woensdag 14 december 2011 20:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En waarom niet eigenlijk? Waar ben je bang voor?
Voel je niks van. Of toch wel?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nergens bang voor, maar ze is nog al jong
Jouw leeftijd en haar leeftijd?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moet ik maar weer gaan janken?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
Trouwens, waar is die nieuwe collega van je? Kheb nog geen nieuwe namen gezien hier.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jaquote:
En geen foto'squote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Trouwens, waar is die nieuwe collega van je? Kheb nog geen nieuwe namen gezien hier.
Mij best. Voorlopig ga ik zaterdag eerst uit eten en daarna naar een concert met een ontzettend leuke mooie meid. En jullie nietquote:Op woensdag 14 december 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat mag best dan krijg je wel een lading kritiek over je heen
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Trouwens, waar is die nieuwe collega van je? Kheb nog geen nieuwe namen gezien hier.
ik 31 zij 23quote:Op woensdag 14 december 2011 20:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jouw leeftijd en haar leeftijd?
Ik ben te gelukkig om te janken eigenlijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Janog walvis aan je harpoen gespietst?
Foto's zijn nog wel het minst boeiend.quote:
Je hoeft er ook alleen maar subtiel in de richting van dit topic te schuiven.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]volgens mij zit ze echt op fok. De hele pauze zat ze op haar mobiel. Maar kon net niks zien
Het is echt een Fok! meisje. En nee ik gaat geen namen of foto's dumpen
[..]
ik 31 zij 23
Het ligt eraan of ze 23 is of 23 en daarmee bedoel ik of ze al wat volwassener is of nog een beetje een late puber isquote:Op woensdag 14 december 2011 20:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leeftijd moet geen issue zijn als ze gewoon 23 is.
Dat is geen leeftijd maar persoonlijkheid.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het ligt eraan of ze 23 is of 23 en daarmee bedoel ik of ze al wat volwassener is of nog een beetje een late puber is
Ik kan zaterdag meerdere leuke meiden zien als ik wilquote:Op woensdag 14 december 2011 20:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mij best. Voorlopig ga ik zaterdag eerst uit eten en daarna naar een concert met een ontzettend leuke mooie meid. En jullie niet
En jij niet gehosseldquote:Op woensdag 14 december 2011 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben te gelukkig om te janken eigenlijk.
En nee ik ben niet gehosseld door welke walvis dan ook.
Ja dan moet ik het eerst zeker wetenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:57 schreef ElDinosaur het volgende:
Je hoeft er ook alleen maar subtiel in de richting van dit topic te schuiven.
ja nu gaat ik twijfelenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leeftijd moet geen issue zijn als ze gewoon 23 is.
Whaha, allemaal aasgieren. Vers vlees in huis!quote:Op woensdag 14 december 2011 21:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja dan moet ik het eerst zeker weten![]()
Maar met alle collega's in me nek is dat moeilijk te vinden. Want ze is 1 van de weinige vrouwen. God god als je ziet wat dat doet met collega's
Dan vind je haar waarschijnlijk gewoon al niet leuk genoeg , als je haar echt leuk genoeg had gevonden had het je niet veel geboeidquote:Op woensdag 14 december 2011 21:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar met alle collega's in me nek is dat moeilijk te vinden. Want ze is 1 van de weinige vrouwen. God god als je ziet wat dat doet met collega's
[..]
ja nu gaat ik twijfelenEffe op facebook gluren. Want ik vind haar echt te jong
Ja, dat merkte ik ook al met dat hardloopmeisje. Alle mannen hebben het over haar (stiekemquote:Op woensdag 14 december 2011 21:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je het hem die avond had gevraagd dat hij het nummer had gehad had hij heel anders gereageerd waarschijnlijk, dus ik vind dat geen goede indicatie eerlijk gezegd... Na 1 avond is het heel makkelijk om iets te verdoezelen als ''het stelt niet veel voor''quote:Op woensdag 14 december 2011 21:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan vind je haar waarschijnlijk gewoon al niet leuk genoeg , als je haar echt leuk genoeg had gevonden had het je niet veel geboeid
Je kán het. Maar je dóet het niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan zaterdag meerdere leuke meiden zien als ik wil![]()
Sorry maar die band is gewoon epic fail mooie meid of niet
[..]
En jij niet gehosseldHeloef wat doe je.
Hosselen in trams.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij niet gehosseldHeloef wat doe je.
Dat dusquote:Op woensdag 14 december 2011 21:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan vind je haar waarschijnlijk gewoon al niet leuk genoeg , als je haar echt leuk genoeg had gevonden had het je niet veel geboeid
nee voor wat ik haar ken is ze best leuk, leuke humor en spontaan. Maar net effe zitten kijken. Ze is 10 jaar jonge dan mij. Dat maakt haar dus 21quote:Op woensdag 14 december 2011 20:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is geen leeftijd maar persoonlijkheid.
het is echt werkelijk kansloos als je ziet wat er gebeurdquote:Op woensdag 14 december 2011 21:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Whaha, allemaal aasgieren. Vers vlees in huis!
Leeftijd is een getal man... Wat doet ze en zou ze jou goed aanvullen als persoon?quote:
Geen succesquote:
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je kán het. Maar je dóet het niet.
Zullen we het nog eens hebben over epic fail
nou ik heb wel zo een grens qua leeftijd hoor. Hoe leuk een vrouw ook is.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dus het klikt, jullie zijn allebei meerderjarig en blijkbaar beide vrijgezel.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee voor wat ik haar ken is ze best leuk, leuke humor en spontaan. Maar net effe zitten kijken. Ze is 10 jaar jonge dan mij. Dat maakt haar dus 21
[..]
het is echt werkelijk kansloos als je ziet wat er gebeurd![]()
Zit ik lekker te lunchen en te kijken hoe dat dan gaat. Hier en daar even een steek onderwater geven, ze even voor lul zetten. Heerlijk tijdverdrijf.
10 jaar is wel een beetje veel. Tenzij je er toch niks meer mee wilt naderhand.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee voor wat ik haar ken is ze best leuk, leuke humor en spontaan. Maar net effe zitten kijken. Ze is 10 jaar jonge dan mij. Dat maakt haar dus 21
[..]
het is echt werkelijk kansloos als je ziet wat er gebeurd![]()
Zit ik lekker te lunchen en te kijken hoe dat dan gaat. Hier en daar even een steek onderwater geven, ze even voor lul zetten. Heerlijk tijdverdrijf.
Alsnog goede oefening en harde les voor de toekomst.quote:
You're on, ik eis een uitgebreid verslag zondagquote:
Uhm ik klik met heel veel vrouwen. Dus niks om wakkeer over te worden.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus het klikt, jullie zijn allebei meerderjarig en blijkbaar beide vrijgezel.
Hallo, wakker worden
Ze studeerd en ik ben bang dat niemand me kan aanvullen als persoonquote:Op woensdag 14 december 2011 21:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leeftijd is een getal man... Wat doet ze en zou ze jou goed aanvullen als persoon?
Dat is het zekerquote:Op woensdag 14 december 2011 21:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsnog goede oefening en harde les voor de toekomst.
Neequote:Op woensdag 14 december 2011 21:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
You're on, ik eis een uitgebreid verslag zondag
En een goedgebekte 21-jarige kan dat. Ik snap echt je probleem nietquote:Op woensdag 14 december 2011 21:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm ik klik met heel veel vrouwen. Dus niks om wakkeer over te worden.
[..]
Ze studeerd en ik ben bang dat niemand me kan aanvullen als persoon![]()
Het is meer dat een vrouw mij moet kunnen indammen
ze gaan opeens doen als of ze humor hebben. ze gaan opeens elkaar wat harder aanspreken en hardere grapjes maken.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Gaan al die collega's ineens ook extra vaak koffie/thee/water halen voor de hele afdeling? Het is altijd zo voorspelbaar.
Dat zeg ik, je dóet het nietquote:
Whehe.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze gaan opeens doen als of ze humor hebben. ze gaan opeens elkaar wat harder aanspreken en hardere grapjes maken.
En op dat punt kom ik er altijd even in. Want dat is mijn specialitijd, snel hard en direct reageren. Dan gaat ik ze 1 voor 1 af.
Resultaat, zij stikt bijna in haar thee en die gasten kijken soort van zo
haha nou nee hoor dat kan ze zeker niet, daar wals ik zo overheen. En het verhaal is simpel, ze is gezellig maar niet leuk genoeg denkquote:Op woensdag 14 december 2011 21:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En een goedgebekte 21-jarige kan dat. Ik snap echt je probleem niet
Dan is ze dus niet goedgebektquote:Op woensdag 14 december 2011 21:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
haha nou nee hoor dat kan ze zeker niet, daar wals ik zo overheen. En het verhaal is simpel, ze is gezellig maar niet leuk genoeg denk
Vrouw.quote:
Je hebt ook 'theezakjes' die openen als een bloem als je die in een theepot laat trekken.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het altijd zo mooi als die rode sliertjes loskomen bij het trekken en dan door het water kronkelen bij deze thee
quote:
Theezakjes?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je hebt ook 'theezakjes' die openen als een bloem als je die in een theepot laat trekken.
Dat weet je nietquote:Op woensdag 14 december 2011 21:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je dóet het niet
Klinkt best ranzig zoquote:Op woensdag 14 december 2011 21:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het altijd zo mooi als die rode sliertjes loskomen bij het trekken en dan door het water kronkelen bij deze thee
Goed dat jij het zegt. Ik dacht 'wat is dat nou voor rare vaginale tang?'. En toen die opmerking van lokasenna, dat werd me even te veel.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet je niet
[..]
Klinkt best ranzig zo
Kon ff geen andere term verzinnen, muts.quote:
Ze is zeker wel goed gebekt, maar niet genoeg om mij onder de duim te houden indien nodigquote:Op woensdag 14 december 2011 21:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan is ze dus niet goedgebekt![]()
En dan is het dus ook geen issue want geen serieuze kandidate. Next!
Ik denk dat er heel wat afvallen inderdaad ja. Maar er blijft genoeg over. Indammen gaat over verstandig zijn. Keertje thuis blijven ipv op stap. Ik doet alles van uit een inpuls en ik denk er niet bij na. Dat komt er na wel. Dat kan leiden tot veel te ver gaan in iets. En dan is er een rem nodigquote:Op woensdag 14 december 2011 21:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Iemand die jou kan indammen...lijkt me lastig
Valt er zo niet een hele hoop af?
KILL IT WITH FIRE.quote:
Je kunt nou wel een grote bek hebben, maar jij zit zaterdag avond weer gewoon achter je schermpje, as usual. Ik normaal ook, deze week is een uitzondering, maar ik doe dan ook niet alsof ze wel voor me in de rij staanquote:
Geef het kind gewoon een kans, je wijdt er niet voor niks zover op uit dankzij 1 meisje...quote:Op woensdag 14 december 2011 21:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze is zeker wel goed gebekt, maar niet genoeg om mij onder de duim te houden indien nodig
[..]
Ik denk dat er heel wat afvallen inderdaad ja. Maar er blijft genoeg over. Indammen gaat over verstandig zijn. Keertje thuis blijven ipv op stap. Ik doet alles van uit een inpuls en ik denk er niet bij na. Dat komt er na wel. Dat kan leiden tot veel te ver gaan in iets. En dan is er een rem nodig![]()
Dan moet een vrouw er ook tegen kunnen dat ik vaak de meeste aandacht krijg van mijn omgeving door mijn gedrag en ze moet er tegen kunnen dat ik niet van plannen houd maar gewoon dingen doe die ik op dat moment bedenk.
Wiewatwaar?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:21 schreef heloef het volgende:
Er is gewoon een SC op FOK! met redelijk knappe vrouwen.
Het is een wonder.
Fernandesquote:
Waarom?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je kunt nou wel een grote bek hebben, maar jij zit zaterdag avond weer gewoon achter je schermpje, as usual. Ik normaal ook, deze week is een uitzondering, maar ik doe dan ook niet alsof ze wel voor me in de rij staan
Prove me wrong zou ik zeggen, zondag een uitgebreid verslag
Nah, staat niet veel bijzonders inquote:Op woensdag 14 december 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
[Fernandes #60] Waar Allure_ haar booty moet posten verdammt.
Kieskeurig jij.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, staat niet veel bijzonders in
ik probeer het on-topic te krijgen en te houden. Neem nou van mij aan dat zij het niet gaat worden.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geef het kind gewoon een kans, je wijdt er niet voor niks zover op uit dankzij 1 meisje...
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik probeer het on-topic te krijgen en te houden. Neem nou van mij aan dat zij het niet gaat worden.
En als mensen hier haar foto zien zullen velen me voor gek verklaren
Pics or gtfo.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik probeer het on-topic te krijgen en te houden. Neem nou van mij aan dat zij het niet gaat worden.
En als mensen hier haar foto zien zullen velen me voor gek verklaren
Misschien zit ook_gek z'n nieuwe collega daar wel tussen!quote:Op woensdag 14 december 2011 21:26 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kijk op ''foksters sexy en gewaagd'' Ik ben verslaafd.
Ik kijk daar ook altijdquote:Op woensdag 14 december 2011 21:26 schreef kingtoppie het volgende:
Mijn beste vriendin gaat daar nog eens posten, weest gewaarschuwd.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:26 schreef kingtoppie het volgende:
Genoeg andere leukere vrouwenquote:
ik zie er zelden wat moois bij staanquote:Op woensdag 14 december 2011 21:26 schreef kingtoppie het volgende:
Ik nooit alleen in KPDquote:
Ik laat hem sowieso in MyAT staanquote:Op woensdag 14 december 2011 21:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin gaat daar nog eens posten, weest gewaarschuwd.
Nou ik ben dan wel benieuwd, want ze heeft wel een heel mooi strak lichaam!quote:Op woensdag 14 december 2011 21:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Misschien zit ook_gek z'n nieuwe collega daar wel tussen!
Voor FOK! begrippen is het nog best goed.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zie er zelden wat moois bij staan
Wattt?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:27 schreef ook_gek het volgende:
ik zie er zelden wat moois bij staan
Wij ook! Benieuwd dan, dat strakke lichaam valt wel mee op het moment.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ik ben dan wel benieuwd, want ze heeft wel een heel mooi strak lichaam!
Minder leukquote:Op woensdag 14 december 2011 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet in fokkers sexy en gewaagd?
nou zie jij wel eens een mooie vrouw dan? Ik ziet ze bijna nie daar.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wattt?
Wat?
Ik niet snap... Jij hetero?
Ik had het veel en veel erger verwacht, het meest is wel leuk.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:30 schreef Lokasenna het volgende:
Het hoeven toch ook geen modellen te zijn, gewoon leuke meiden.
Genoeg...quote:Op woensdag 14 december 2011 21:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou zie jij wel eens een mooie vrouw dan? Ik ziet ze bijna nie daar.
En vind het altijd wel mooi te zien hoe ze dan hun buik inhouden voor een foto
Ten eerste omdat ik je niet geloof. Ten tweede omdat ik het oprecht tof voor je zou vinden als ik ongelijk zou hebbenquote:
zal zo eens kijken dan.quote:
hoe weet jij of haar strakke lichaam mee valt op het moment?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wij ook! Benieuwd dan, dat strakke lichaam valt wel mee op het moment.
Als ik zaterdag naar toe ga waar ik van plan naar toe te gaan weet ik zeker dat er een paar leuke meisjes zijn. Of ze mij leuk vinden geen ideequote:Op woensdag 14 december 2011 21:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ten eerste omdat ik je niet geloof. Ten tweede omdat ik het oprecht tof voor je zou vinden als ik ongelijk zou hebben
Mijn zin kan op 2 manieren gelezen worden.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zal zo eens kijken dan.
[..]
hoe weet jij of haar strakke lichaam mee valt op het moment?
In de eerste de beste kroeg zijn op zaterdagavond plenty leuke vrouwen. Je gaat er alleen niet heen mét een leuke vrouw, dat is nou net het hele puntquote:Op woensdag 14 december 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik zaterdag naar toe ga waar ik van plan naar toe te gaan weet ik zeker dat er een paar leuke meisjes zijn. Of ze mij leuk vinden geen idee
Wel handig dat ze geen tanden heeft. Lijkt me wel zacht aanvoelen om een piemel daar in te stoppenquote:
Dan ga ik ook wel even kijken...quote:Op woensdag 14 december 2011 21:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wel handig dat ze geen tanden heeft. Lijkt me wel zacht aanvoelen om een piemel daar in te stoppen
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wel handig dat ze geen tanden heeft. Lijkt me wel zacht aanvoelen om een piemel daar in te stoppen
En nog zo'n tongpiercing.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat nou weer?quote:
Was het lekker?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:40 schreef heloef het volgende:
En nog zo'n tongpiercing.![]()
Weet jij dat sinds die hele worstenvingertjes onzin van laatst gedroomd heb dat ik werd afgetrokken door een dik wijf, geen grap.
Jij praat echt nog meer over piemels dan wij over tietenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt, maar dát heb ik dan ook nooit beweerdquote:Op woensdag 14 december 2011 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik iets doe is dat ook vaak samen met jongens die best leuk zijn, betekent nog niet dat ik ook iets van ze wil
Tieten zijn dan ook minder interessant.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:42 schreef Bartholomeus het volgende:
Jij praat echt nog meer over piemels dan wij over tieten
Heus niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tieten zijn dan ook minder interessant.
Oh tsja ach dat komt nog wel een keerquote:Op woensdag 14 december 2011 21:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
In de eerste de beste kroeg zijn op zaterdagavond plenty leuke vrouwen. Je gaat er alleen niet heen mét een leuke vrouw, dat is nou net het hele punt
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zonder meer. We hebben veel gemeen.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mannen gek makenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
Wat kun je nu helemaal met tieten dan
Mee spelen en 'TOETTOET' roepen.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn tieten zijn gewoon rond, niet zo boeiend eigenlijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:43 schreef kingtoppie het volgende:
![]()
Als dat zo is, mag ik jouw tieten zien, mag jij mijn lul zien? Goede deal
Dat vroeg ik niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mijn tieten zijn gewoon rond, niet zo boeiend eigenlijk.
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Myra is geloof ik druk bezig met 1 van haar scharrels
Benzin heb ik niet gezien vandaag
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Myra's billen worden opgewarmd dacht ik.
OK.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Myra is naar dr neukertje en Benzin geen idee.
Je paal er tussen raggen en er op klaarkomen. En ze bewegen leuk als je ligt te batsen.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:44 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Van een vrouw zonder tieten worden de meeste mannen niet geilquote:Op woensdag 14 december 2011 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
Toch is een lul nuttiger dan tieten als je geen kinderen wilt.
Al is het wel enorm geil als iemand eraan zit
Ah vandaar.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik negeerde je vraag door een ander antwoord te geven.
Waarom niet?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van een vrouw zonder tieten worden de meeste mannen niet geil
moeten ze wel groot genoeg zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je paal er tussen raggen en er op klaarkomen. En ze bewegen leuk als je ligt te batsen.
Ja hoor.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Zou jij geil worden van een man zonder ballen?
Er mist iets danquote:
Ja, nu wil ik het echt een keer meemaken.quote:
Ik kijk eigenlijk niet naar ballen, dus ik gok van welquote:Op woensdag 14 december 2011 21:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou jij geil worden van een man zonder ballen?
The best kind of bees, boo-bees!quote:Op woensdag 14 december 2011 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
Toch is een lul nuttiger dan tieten als je geen kinderen wilt.
Al is het wel enorm geil als iemand eraan zit
Ik wil.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van een vrouw zonder tieten worden de meeste mannen niet geil
True.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
moeten ze wel groot genoeg zijn.
Ik heb geen worstenvingertjes sorryquote:Op woensdag 14 december 2011 21:48 schreef heloef het volgende:
Ja, nu wil ik het echt een keer meemaken.
Ik zag het.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb geen worstenvingertjes sorry
En ik? Allerliefste Cactus1quote:Op woensdag 14 december 2011 21:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil ook
Mag ik een foto Cactus?
Vuige leugenaar.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:54 schreef heloef het volgende:
Een protip, ik kreeg hem te zien omdat ik het niet vroeg.
Dus jullie hebben het zo juist allemaal verpest voor jezelf.
Ik heb het nooit eerder gevraagd en nog nooit een foto gekregenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:54 schreef heloef het volgende:
Een protip, ik kreeg hem te zien omdat ik het niet vroeg.
Dus jullie hebben het zo juist allemaal verpest voor jezelf.
Ja, gezellig allemaal naar foto's vragenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent de enige die frustie doet hier, de rest is gewoon gezellig
Pic!quote:Op woensdag 14 december 2011 21:54 schreef stefanhaan het volgende:
Mijn FOK!shirt is gisteren opgestuurd![]()
Nee, echt.quote:
Heb je vrijdag nu vrij?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pic!
Kwam je nou vrijdag, of ben je weeeeeer van idee veranderd?
Waarom zou je ook?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het nooit eerder gevraagd en nog nooit een foto gekregen
Ja. Ik heb vandaag iedereen heel lief aangekeken en vrij gekregen.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Ik heb vandaag iedereen heel lief aangekeken en vrij gekregen.
Ik niet maar ik wel graag allesquote:Op woensdag 14 december 2011 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil dat graag omdat ik nieuwsgierig ben
Kunnen we gelijk de gitaar winkel in. Zit tegenover station.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]. Ik ben om 12 uur afgewerkt, dus dan kan ik op zijn vroegst half 3 / 3 uur er zijn.
Kan die niet op vrijdag een week later?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
MENSEN!
VRIJDAG, MEET IN LEIDEN!
Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat' # 3, december meetmaandquote:Op woensdag 14 december 2011 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
MENSEN!
VRIJDAG, MEET IN LEIDEN!
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen we gelijk de gitaar winkel in. Zit tegenover station.
Ik snap je zin niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik niet maar ik wel graag alles
Of nog een weekquote:Op woensdag 14 december 2011 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan die niet op vrijdag een week later?
woorden zijn op kredietquote:
Ga nou niet weer beginnen.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan die niet op vrijdag een week later?
Ik weet ook graag hoe mensen eruit zienquote:Op woensdag 14 december 2011 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
woorden zijn op krediet![]()
Het moest zijn:
Ik niet maar ik weet wel graag alles
nee dat is zondag pas en die maandag ernaquote:Op woensdag 14 december 2011 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga nou niet weer beginnen.Ik heb niet voor Jan Lul vrijgebedeld.
Is het geen kerst dan eigenlijk?
Nee het is dan de 23ste en dan ben ik dus in Leiden.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga nou niet weer beginnen.Ik heb niet voor Jan Lul vrijgebedeld.
Is het geen kerst dan eigenlijk?
Ik ookquote:Op woensdag 14 december 2011 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet ook graag hoe mensen eruit zien
atletisch, en foto is ook mooi genomenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:04 schreef Cactus1 het volgende:
Hier een foto van mijHij blijft 5 minuten staan en dan is het voorbij, voor altijd met het delen van foto's.
Mooie fotoquote:Op woensdag 14 december 2011 22:04 schreef Cactus1 het volgende:
Hier een foto van mijHij blijft 5 minuten staan en dan is het voorbij, voor altijd met het delen van foto's.
[..]
Ik dacht dat je aanstaande zondag ging?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee het is dan de 23ste en dan ben ik dus in Leiden.
Nee, op 1 van de mooiste stranden vd wereldquote:Op woensdag 14 december 2011 22:05 schreef kingtoppie het volgende:
Is dat in de buurt van delft cactus?
Nieuw zeeland?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, op 1 van de mooiste stranden vd wereld
Wat is deze! tozzquote:Op woensdag 14 december 2011 22:07 schreef stefanhaan het volgende:
cactus je bent niet prikkelig. Wat is dit
Ook, al staat op losse schroeven vanwege geldgebrek, 23 en 24 ben ik er 100%.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je aanstaande zondag ging?
Ze schieten nu aardig op met dat huis.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ook, al staat op losse schroeven vanwege geldgebrek, 23 en 24 ben ik er 100%.
Mijn fobo staat al vol.quote:
Ik sta hier al zo vaak op de foto zonder te hebben verwijderd, ze zoeken maar als ze het nu nog niet wetenquote:
Ik heb geen idee hoe jij eruit zietquote:Op woensdag 14 december 2011 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik sta hier al zo vaak op de foto zonder te hebben verwijderd, ze zoeken maar als ze het nu nog niet weten
Klopt, ik weet van degene die nu posten alleen niet hoe Bart, King en Magnetron eruit zien. Dus 1 van hun dan maarquote:
Ik heb Magnetron al gezien, doe de andere twee maar.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt, ik weet van degene die nu posten alleen niet hoe Bart, King en Magnetron eruit zien. Dus 1 van hun dan maar
Fobo jeweetzquote:Op woensdag 14 december 2011 22:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt, ik weet van degene die nu posten alleen niet hoe Bart, King en Magnetron eruit zien. Dus 1 van hun dan maar
Dat is vreemd, want ik had heb je toch niet gestuurd? Of wel?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb Magnetron al gezien, doe de andere twee maar.
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als je "heloef" googled, krijg je Rayen's foto.
Het is geen naaktfoto, dus zie er geen reden toe.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:12 schreef Cactus1 het volgende:
Ok, wie heeft mijn foto opgeslagen eigenlijk? Wat een faal dat ik daar niet aan heb gedacht
Nee, zo ben ik niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:12 schreef Cactus1 het volgende:
Ok, wie heeft mijn foto opgeslagen eigenlijk? Wat een faal dat ik daar niet aan heb gedacht
Wat je ziet heb je nog nietquote:Op woensdag 14 december 2011 22:12 schreef Cactus1 het volgende:
Handigquote:
Ik weet niet meer, het is al vrij lang geleden. Maar ik weet nog wel hoe je eruit zag volgens mij.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is vreemd, want ik had heb je toch niet gestuurd? Of wel?
Heb ik deze en de vorige keer niet gedaan.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:12 schreef Cactus1 het volgende:
Ik kende een fokster die dat deed naaktfoto's van andere opslaanquote:Op woensdag 14 december 2011 22:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Het is geen naaktfoto, dus zie er geen reden toe.
Feestquote:Op woensdag 14 december 2011 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als je "heloef" googled, krijg je Rayen's foto.
Laat me raden, ze kwam in KPD?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kende een fokster die dat deed naaktfoto's van andere opslaan
dat is best erg.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kende een fokster die dat deed naaktfoto's van andere opslaan
Voel je je nu nog steeds speciaal, want jij weet veel meerquote:Op woensdag 14 december 2011 22:13 schreef heloef het volgende:
Heb ik deze en de vorige keer niet gedaan.
Vast welquote:
Helaas, was een beperkte tijd en alleen voor de mensen die online waren. Misschien kun je een omschrijving vragenquote:
ben ik blij dat ik tv aan het kijken benquote:Op woensdag 14 december 2011 22:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik weet hoe jij eruit zietquote:Op woensdag 14 december 2011 22:16 schreef ook_gek het volgende:
ben ik blij dat ik tv aan het kijken ben
Meisje doet handstand op strandquote:Op woensdag 14 december 2011 22:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Helaas, was een beperkte tijd en alleen voor de mensen die online waren. Misschien kun je een omschrijving vragen
Blond lekker en flexibel. You do the mathquote:Op woensdag 14 december 2011 22:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Helaas, was een beperkte tijd en alleen voor de mensen die online waren. Misschien kun je een omschrijving vragen
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meisje doet handstand op strand
http://www.getrevengeonyo(...)/attention-whore.gifquote:Op woensdag 14 december 2011 22:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:17 schreef kingtoppie het volgende:
http://www.getrevengeonyo(...)/attention-whore.gif
Ik moest hier aan denken
zij doet de handstand alleen wel beterquote:Op woensdag 14 december 2011 22:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik moest hier aan denken
Dat klopt toch ookquote:Op woensdag 14 december 2011 22:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Ik moest hier aan denken
Klopt, strak meisjequote:Op woensdag 14 december 2011 22:17 schreef stefanhaan het volgende:
zij doet de handstand alleen wel beter
uhm oja?quote:
En nuquote:Op woensdag 14 december 2011 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kreeg ook een foto toen ik 'loka fok' intypte
Jij voegt mensen toe op FB uit dit topic, dan is zoeken niet zo lastigquote:Op woensdag 14 december 2011 22:18 schreef ook_gek het volgende:
uhm oja?
hoe krijg je dat voor elkaar?
ik voeg geen mensen toe opfacebook, en je hebt geen idee hoeik heet of hoe ik er uit zie.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij voegt mensen toe op FB uit dit topic, dan is zoeken niet zo lastig
Had jij Myra niet op Facebook?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik voeg geen mensen toe opfacebook, en je hebt geen idee hoeik heet of hoe ik er uit zie.
dus zoeken?
Zie je wel, tieten zijn niet zo heel erg belangrijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha, ik lees alleen platte borst.
Leugens.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zie je wel, tieten zijn niet zo heel erg belangrijk.
Dat zei ik toch al.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een mening maakt nog dat het waar isquote:Op woensdag 14 december 2011 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet het belangrijkst nee, alles draait om het totaal plaatje.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ziet er ook een stuk vrouwelijker uit.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik ze heb. Voelt wel vrouwelijker dan een platte borst denk ik.
quote:
Ik denk dat je gewoon homo bent en helemaal niet biquote:Op woensdag 14 december 2011 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat zei ik toch al.![]()
Een vrouw mag er best een beetje mannelijk uit zien. Brede schouders, beetje spieren.
Profielfoto is genoegquote:Op woensdag 14 december 2011 22:24 schreef ook_gek het volgende:
oh jah
maarje kan weinig zien in dat geval
Mevroutje theelepel!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet een onderschrift onder mijn forumnaam hebben vind ik. Maar ik weet niets.
Hehe, ik val teveel op vrouwen denk ik daarvoor.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon homo bent en helemaal niet bi
Kruidenheks.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moet een onderschrift onder mijn forumnaam hebben vind ik. Maar ik weet niets.
die is oud, en heb daar een extreme katerquote:
Maar je valt dan op hun innerlijk denk ik, want niet op hun uiterlijkquote:Op woensdag 14 december 2011 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hehe, ik val teveel op vrouwen denk ik daarvoor.
Vrouwen en meisjes.
Niet al je kruid verschieten in een keer? Heksquote:
Inderdaadquote:
Mannen vind ik innerlijk leuker dan vrouwen.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar je valt dan op hun innerlijk denk ik, want niet op hun uiterlijk
Als er echt helemaal niks op tv is.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:31 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb gister Dr Phil gekeken en ik vond het best vermakelijk
Wie kijkt dat wel eens?
Zo af en toe.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:31 schreef Cactus1 het volgende:
Wie kijkt dat wel eens?
Ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:31 schreef Cactus1 het volgende:
Wie kijkt dat wel eens?
Soms is het wel leuk jaquote:Op woensdag 14 december 2011 22:31 schreef Cactus1 het volgende:
Wie kijkt dat wel eens?
OP dat tijdstip is er niks anders op tv, daarom keek ik hetquote:Op woensdag 14 december 2011 22:31 schreef ElDinosaur het volgende:
Als er echt helemaal niks op tv is.
Weer te laat naar bed gegaan.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
OP dat tijdstip is er niks anders op tv, daarom keek ik het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |