Ik dacht dat je aanstaande zondag ging?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee het is dan de 23ste en dan ben ik dus in Leiden.
Nee, op 1 van de mooiste stranden vd wereldquote:Op woensdag 14 december 2011 22:05 schreef kingtoppie het volgende:
Is dat in de buurt van delft cactus?
Nieuw zeeland?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, op 1 van de mooiste stranden vd wereld
Wat is deze! tozzquote:Op woensdag 14 december 2011 22:07 schreef stefanhaan het volgende:
cactus je bent niet prikkelig. Wat is dit
Ook, al staat op losse schroeven vanwege geldgebrek, 23 en 24 ben ik er 100%.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je aanstaande zondag ging?
Ze schieten nu aardig op met dat huis.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ook, al staat op losse schroeven vanwege geldgebrek, 23 en 24 ben ik er 100%.
Mijn fobo staat al vol.quote:
Ik sta hier al zo vaak op de foto zonder te hebben verwijderd, ze zoeken maar als ze het nu nog niet wetenquote:
Ik heb geen idee hoe jij eruit zietquote:Op woensdag 14 december 2011 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik sta hier al zo vaak op de foto zonder te hebben verwijderd, ze zoeken maar als ze het nu nog niet weten
Klopt, ik weet van degene die nu posten alleen niet hoe Bart, King en Magnetron eruit zien. Dus 1 van hun dan maarquote:
Ik heb Magnetron al gezien, doe de andere twee maar.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt, ik weet van degene die nu posten alleen niet hoe Bart, King en Magnetron eruit zien. Dus 1 van hun dan maar
Fobo jeweetzquote:Op woensdag 14 december 2011 22:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt, ik weet van degene die nu posten alleen niet hoe Bart, King en Magnetron eruit zien. Dus 1 van hun dan maar
Dat is vreemd, want ik had heb je toch niet gestuurd? Of wel?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb Magnetron al gezien, doe de andere twee maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |