Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:
PSN:
Roces18: O_Roces
kwaliteit.: Het_Biertje
67Impala: Munn1k
vinnus: vinnus
Duuc-nl: Duuc-nl
JediSimons: SorayaNL
Laat77: Risakotta
So_Surreal_Baby: Larsiee
delano.888: Dx11
Apenkoning1: apenkoning
DrNick: ikbenaron
Vinno - Vinno0615
Rob.Dude - TheRobChief
Lastpost - Lastpost_NL
legacythe2nd - Tauranator
BORRREETJEEE - hertogjandrinker
Yuri_Boyka - Mimaaa
DjangoReinhardt - Riepe_B
Ecto-Ecto - R3ns1nk
CremeSoep - Mistermcmuffin
Quantic - Js2L-0172
NatteBever - PeevdTee
ikookhier - Arijanonline
Tjaapo - Tjaapo
Blijepeen - Blijepeen
KeFFuR1208 - KeFFeR1208
Terrestra - Terrestra
Stoeltafel - Robdegekste
Nicojonge - ROYYE055
Unox_worst - bakpao-boer
Scarify - Scarify
boem-dikkie - EmeryFramboise
computerprobleem - worldwar2boy
Wretic91 - Wretic91
David1979 - fonsmeister
ShevaJB - Sheva_JB
JediSimons - SorayaNL
mar456 - mrpluym
Glennz - glennz_
Mauskoekwaus - Mauzizz
Pindakaaspot - Stoeptegel96
xminator - XT1907
Pijve.Stiemel: T-024
ABundy - Eric__88
elvis2010 - shakin_70
Deadrex - The_General28
Dagkaart - Ni333Jo
Zerokil - psvunited
XBLA:
pugehenis - henk de vries
MarkoAlmelo: MarkoAlmelo
Reintji: Baas NL
VerbodsBord: Malle Henkie
SoldMayor: SoldMayor
Rossdale: Rossdale
Rauw: Vladzje
SpankmasterC: SpankmasterC
dreamzk: pot4toe
Bunta-Fujiwara: SternAE86Takumi
RudyCarell: ChielMontagne
Koopsie - R Tootall
BraveDribbel - DribbelNL
TheMagnificient - Anatolian26
Mister_T - Anormius
Michhas - Michhas
Frishe - Frishe
Phaelanx_NL - SirJudge
fyah - Zanger Bob
BobLeSponge - BertjuhNL
Flashbang - RobonNL
Catkiller - Hbc Helios
Morgen- - Ankyou
Sickert - Sickertnl
FJD - DeStudent
MetBas - Spartan Armada
ikookhier - Arijanonline
NextTVH - TVH1994
Document1 - I GrimLock I
Rensjebree - Rensjebree
kneusteun - kneusteun
Dycto - OG II Take
Dven - Dventola
torn_Machina - tornMachina
Cliffy - Zjozz
Beastie_boys18 - pieteralberts
Hetesaus - ChickenJ03
LinQ - LinQ NL
Tim93M - Timnation
Basssie024 - Bassie0024
JDerksen - Eckte Baas
Baalhaar - BudgetGam3r
Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360
PS3
[ Bericht 0% gewijzigd door Morpheus2002 op 19-12-2011 15:23:15 ]
Vriend van me zei dat hij het ging proberen en dacht dat het las(haha)tig zou zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:21 schreef torn_Machina het volgende:
Morgen maar even iemand in zijn hoofd lassen. Vanavond had iemand mij al te pakken.
OG II Nice of OG II Rising?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:57 schreef Morgen- het volgende:
heey ik ken die Dycto - OG II Take... zijn vriend had mijn dogtag
Kan je ook infantery spelen op Xbox? Want Karkand met deze grootte (of beter, gebrek aan..) is een beetje een overkill aan tanks e.d.quote:
Vast niet, door mij geknifed worden is niet bijzonder meer en dus het vermelden niet meer waard!quote:Op woensdag 14 december 2011 00:30 schreef Catkiller het volgende:
Jij bent zijn vriend, dat zal die wel bedoelen? Als je geknifed bent door een OG kan je beter helemaal stoppen geloof ik!
Jup, bij server browser infantry aanvinken ipv normal. 2 tanks en een LAV op Karkand met 3 vlaggen.. nee dank jequote:Op woensdag 14 december 2011 00:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan je ook infantery spelen op Xbox? Want Karkand met deze grootte (of beter, gebrek aan..) is een beetje een overkill aan tanks e.d.
Wat dat betreft doodzonde dat ze er niet de originele grootte in hebben gegooit. Een potje duurt tien minuten. Terwijl Battlefield 2 voor mij echt een strijd was. 5 minuten rondlopen terwijl je niet vergeet de dekking op te houden. En helemaal niemand tegenkomen! Tot je op het punt komt waar er een episch gevecht gaande is en dan je hachie maar zien te redden! Die feeling hadden ze in de mappen moeten stoppen.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:54 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Jup, bij server browser infantry aanvinken ipv normal. 2 tanks en een LAV op Karkand met 3 vlaggen.. nee dank jeOman en Sharqi hebben ook teveel vehicles imo..
Ik ben een assault fanboy en gek op BF2 maar na twee uur spelen heb ik nog steeds de Famas niet vrijgespeeld. Niemand wil mijn healthpackages gebruikenquote:Op woensdag 14 december 2011 01:02 schreef Glennz het volgende:
Net de FAMAS unlocked. Wat een vet wapen zeg.. damn!
Burst-mode
start operation metro op, en begin bij c, loop met zn allen richting b, achter de muur heb je succes..kan niet anders.quote:Op woensdag 14 december 2011 01:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben een assault fanboy en gek op BF2 maar na twee uur spelen heb ik nog steeds de Famas niet vrijgespeeld. Niemand wil mijn healthpackages gebruiken
Er is ook Karkand met 5 vlaggenquote:Op woensdag 14 december 2011 01:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat dat betreft doodzonde dat ze er niet de originele grootte in hebben gegooit. Een potje duurt tien minuten. Terwijl Battlefield 2 voor mij echt een strijd was. 5 minuten rondlopen terwijl je niet vergeet de dekking op te houden. En helemaal niemand tegenkomen! Tot je op het punt komt waar er een episch gevecht gaande is en dan je hachie maar zien te redden! Die feeling hadden ze in de mappen moeten stoppen.
Aan de andere kant zal het ook daar vast rustiger worden wanneer iedereen de juiste wandelpaden en plekken kent. Zolang het inderdaad maar geen drie vlaggen zijn, dat is echt zonde van het spel. Snap sowieso niet waarom ze wisselen? Vijf vlaggen en tien spelers kan ook enorm spannend zijn, vooral wanneer ze relatief gezien zo dicht bij elkaar liggen als in Sharqi of Karkand.
Gewoon een rondje Metro doen, ik had hem in twee minuten, kan alleen niks zien met die ironsights dus blijf m'n F2000 wel gebruiken denk ik..quote:Op woensdag 14 december 2011 01:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben een assault fanboy en gek op BF2 maar na twee uur spelen heb ik nog steeds de Famas niet vrijgespeeld. Niemand wil mijn healthpackages gebruiken
Klopt, kan allemaal met vijf vlaggen maar wanneer wel of wanneer niet, daar ben ik nog niet achter gekomen. Vandaar! En inderdaad, als je de assignments ook vrijspelen kan op de normale mappen, dan is die zo binnenquote:Op woensdag 14 december 2011 01:15 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Er is ook Karkand met 5 vlaggenInfantry only server met Seine, Metro, Bazaar, Highway, Karkand en Sharqi zou echt geweldig zijn, vraag me af of/wanneer we onze eigen servers kunnen huren..
[..]
Gewoon een rondje Metro doen, ik had hem in twee minuten, kan alleen niks zien met die ironsights dus blijf m'n F2000 wel gebruiken denk ik..
quote:Op woensdag 14 december 2011 01:38 schreef KoningStoma het volgende:
Tipje: niet onder de toren staan als 'ie valt.
Omdat er geen tickets meer over waren of omdat je aan de verkeerde kant van de boom (toren) aan het zagen was?quote:Op woensdag 14 december 2011 01:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik wilde even kijken wat er gebeurde. Ik ging pas dood toen die toren helemaal stil lag.
Iemand gooide ze neer en ik zag het rood al op de minimap verschijnen. Dus of een teamgenoot is heel snel of het zit er standaard in. Wel zonde. Spotten zou iets goed zijn. Direct tonen daarentegen bederft voor mij wat spelplezier.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:06 schreef Cliffy het volgende:
Die mijnen moeten wel eerst gespot worden door je teammaten, anders zie je ze niet op de minimap toch?
Ja jij kijkt er naar dus dan zie je het?quote:Op woensdag 14 december 2011 02:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Iemand gooide ze neer en ik zag het rood al op de minimap verschijnen. Dus of een teamgenoot is heel snel of het zit er standaard in. Wel zonde. Spotten zou iets goed zijn. Direct tonen daarentegen bederft voor mij wat spelplezier.
Zoals ik die dude vertelde: Sorry dat ik niet dood kon gaan maar dat zie ik teveel mensen gebeuren om het zelf niet eens te willen ervarenquote:Op woensdag 14 december 2011 02:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja jij kijkt er naar dus dan zie je het?Ik ben er net wel een aantal tegen gekomen die niet te zien waren op de map, gooide een granaat op een zichtbare en er gingen er nog een paar af in ieder geval.
Crackneger ik snap er geen eend vanquote:Op woensdag 14 december 2011 03:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals ik die dude vertelde: Sorry dat ik niet dood kon gaan maar dat zie ik teveel mensen gebeuren om het zelf niet eens te willen ervaren
Wel kut dat het in de stats komt de staan. Dventola bovenaan met killstreaks..Niet mijn stijl! Rambo!
Dus je bent er zó eenquote:Op woensdag 14 december 2011 03:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals ik die dude vertelde: Sorry dat ik niet dood kon gaan maar dat zie ik teveel mensen gebeuren om het zelf niet eens te willen ervaren
Wel kut dat het in de stats komt de staan. Dventola bovenaan met killstreaks..Niet mijn stijl! Rambo!
Natuurlijk. Te vaak meegemaakt om er zelf geen gebruik van willen te makenquote:Op woensdag 14 december 2011 04:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dus je bent er zó een [ afbeelding ]
Plekken om te schuilen zijn bij de B2K vlaggen sws schaars, ze liggen vrijwel allemaal open of er is 1 schuilplekje. En dat ene plekje word meestal direct stukgemaakt dus kun je in het open veld liggen en hopen dat ze je niet besneaken.quote:Op woensdag 14 december 2011 05:24 schreef Catkiller het volgende:
Enige wat voor mij een minpuntje is is dat er geen goede plek is om te schuilen die niet kapot kan, heli's kunnen daar flink alles verkrachten omdat er amper dekking is.
Risingquote:Op woensdag 14 december 2011 00:22 schreef Dven het volgende:
[..]
OG II Nice of OG II Rising?
Zal ze morgen op hun kop geven. Foktags behoren binnen FOK! te blijven!
blijven proberen, ik had ook met geluk 2 jets neer geknald. Probeer achter een jet te blijven en zodra hij bochten maakt achter hem aan gaan en minder hard gaan vliegen. Dat doe je met de knop LTquote:Op woensdag 14 december 2011 09:47 schreef Sant. het volgende:
Gisteren ook mijn jet-skills wat proberen te ontwikkelen. Hoe moet ik in godsnaam punten harken met zo'n ding? Ik heb alleen maar een mitrailleur... Vliegen gaat wel goed qua sturen dus dat is een begin..
Ze hebben het steeds over Squad... Dus denk maar 4.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:56 schreef 67Impala het volgende:
Zo ook aangemeld voor het toernooi! Ben benieuwd of je gewoon 4 man moet verzamelen en niet 12
Ja ben benieuwd wat voor game mode je dan speelt aangezien ik dacht op te merken dat het conquest wordt. Nja afwachten maar! Arijan was er ook bij toch?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:27 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ze hebben het steeds over Squad... Dus denk maar 4.
Jazeker ik sta al maanden in geschrevenquote:Op woensdag 14 december 2011 11:34 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd wat voor game mode je dan speelt aangezien ik dacht op te merken dat het conquest wordt. Nja afwachten maar! Arijan was er ook bij toch?
Haha ok dan! Nja ik vanaf vandaag ook!quote:Op woensdag 14 december 2011 12:22 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Jazeker ik sta al maanden in geschreven
Mooiquote:Op woensdag 14 december 2011 12:22 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Jazeker ik sta al maanden in geschreven
Ja inderdaad, ik wil wel minimaal $1.000.000,- winnen, anders begin ik der niet aan!!!quote:Op woensdag 14 december 2011 12:27 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Haha ok dan! Nja ik vanaf vandaag ook!
Volgens mij zijn we tot dusver nog met 3 personen. Vinno, ikookhier en ik. Dus meld je aan zou ik zeggenMoeten we godver wel dagelijkse trainingen in gaan lassen
![]()
Precies! Dus ik eis discipline, gedrevenheid en level uppen!quote:Op woensdag 14 december 2011 12:44 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik wil wel minimaal $1.000.000,- winnen, anders begin ik der niet aan!!!
Vind dat wel meevallen, echter speelt hij wel veel beter met een reddot of holosight. Wel eindelijk de B2K wapens in de lijst. nog 639 kills met de Famas tot 1000quote:Op woensdag 14 december 2011 13:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat is de standaard sight van de famas kut zeg. Je ziet echt niks.
W/L RATIOquote:Op woensdag 14 december 2011 13:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
W/L RATIO
3.12
206 / 66
Accuracy is helemaal verneukt door veel support te spelen. 11.8%.
Op de volgende 10 maar 1 verliezenquote:Op woensdag 14 december 2011 13:32 schreef dreamzk het volgende:
[..]
W/L RATIO
3.22
216 / 67
Nog net ietsje beter
Doe je best zou ik zo zeggen. Maar ik vroeg me nog af, als je uit de game gaat, helemaal in het begin, geldt dat ook als een loss?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Op de volgende 10 maar 1 verliezen.
Heb daar wel eens naar gekeken, de game komt volgens mij pas in de battle report als je een kill of death hebt.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:34 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Doe je best zou ik zo zeggen. Maar ik vroeg me nog af, als je uit de game gaat, helemaal in het begin, geldt dat ook als een loss?
Nee dan staat ie er niet bij. mijn laatste potje had ik gisteren namelijk gewonnen en mijn battlelog eindigt ook met een winst.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:34 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Doe je best zou ik zo zeggen. Maar ik vroeg me nog af, als je uit de game gaat, helemaal in het begin, geldt dat ook als een loss?
Volgens mij wordt alleen de range minder, dus zal de afstand waar de damage minder wordt, kleiner worden.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
FAMAS is wel erg fijn, weet alleen niet of hij ook beter is dan F2000.
Hoeveel % vermindert een supressor de damage eigenlijk?
W/L RATIOquote:Op woensdag 14 december 2011 13:34 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Oké, ik heb me geregistreerd op de Virgin website en voor BF3 e.d. Verder kan ik alleen niet echt aangeven dat ik in de FOK squad/knokploeg oid wilquote:Op [url=http://forum.fok.
nl/topic/1751097/3/25#105572043]woensdag 14 december 2011 12:59[/url] schreef 67Impala het volgende:
[..]
Precies! Dus ik eis discipline, gedrevenheid en level uppen!
Linkje voor Quantic: http://virgingaming.com/tournaments/worldwide-conquest/
Ja benieuwd hoe lang het duurt voordat ie generfd word.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:59 schreef Cliffy het volgende:
FAMAS
Die eerste 10 zijn ff kut met die iron sights maar daarna... goeiendag wat een beest!
Echt he! zijn RoF is hoger dan de F2000 maar zelfde soort ammo. Dan zou hij toch sterker moeten zijn?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:59 schreef Cliffy het volgende:
FAMAS
Die eerste 10 zijn ff kut met die iron sights maar daarna... goeiendag wat een beest!
Dat niet alleen ik heb ook het idee dat ie iets accurater is..quote:Op woensdag 14 december 2011 18:01 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Echt he! zijn RoF is hoger dan de F2000 maar zelfde soort ammo. Dan zou hij toch sterker moeten zijn?
Overigens net een groot aantal waanzinnige potjes gehad. Het laatste potje met Risakotta en de guided shell op Noshar canals was echt epish! wel 4 triple kills! In een tank met z'n drieën en choppers neerhalen
Ja werkte wel nice!quote:Op woensdag 14 december 2011 18:03 schreef Sickert het volgende:
Samenwerken om Heli's te kwallen
Was tof met BAAMZ, Jimster en Kneus
PC en 64 man gebruikenquote:
Die was idd echt mooi. Kwestie van goed samenspel en communicatiequote:Op woensdag 14 december 2011 18:01 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Echt he! zijn RoF is hoger dan de F2000 maar zelfde soort ammo. Dan zou hij toch sterker moeten zijn?
Overigens net een groot aantal waanzinnige potjes gehad. Het laatste potje met Risakotta en de guided shell op Noshar canals was echt epish! wel 4 triple kills! In een tank met z'n drieën en choppers neerhalen
http://battlelog.battlefi(...)tats/174975597/xbox/quote:Op woensdag 14 december 2011 13:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Accuracy is helemaal verneukt door veel support te spelen. 11.8%.
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:12 schreef Morgen- het volgende:
wtf yeah! kheb een kill met dat mav ding
Het is echt niet lastig om dat gewoon in je eentje te doen hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 19:14 schreef Morgen- het volgende:
heeft iemand trouwens zin om een keer tegen elkaar te spelen en elkaar dan te vermoorden met de torch?
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:03 schreef Sickert het volgende:
Samenwerken om Heli's te kwallen
Was tof met BAAMZ, Jimster en Kneus
Ja iedereen heeft die, wel jammer. Pakte gister die one man army tag van iemand, ik blij, bleek dat ik hem zelf ook al had gekregenquote:Op woensdag 14 december 2011 18:06 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat niet alleen ik heb ook het idee dat ie iets accurater is..
Heeft iedereen trouwens nieuwe dogtags gekregen? Heb een stuk of 5 nieuwe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2011 08:33 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik ben na 2 weken MW3 al zat en heb BF3 als kerstkado gevraagd aan MrsWordt mijn 1e BF ervaring na MW2, BO en MW3
Vooral het meer tactische spelelement staat me aan ipv als een mongool door al die kleine schijtvelden te rennen
Tip: doorzetten. Je raakt in het begin geen pepernoot.. MW is echt te makkelijk vergeleken met BF.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In BF draait het niet om je kills. Rondrennen is dood.
quote:Op donderdag 15 december 2011 08:33 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik ben na 2 weken MW3 al zat en heb BF3 als kerstkado gevraagd aan MrsWordt mijn 1e BF ervaring na MW2, BO en MW3
Vooral het meer tactische spelelement staat me aan ipv als een mongool door al die kleine schijtvelden te rennen
Ohw shit, na stoma nu zelf doopy aan de bf, nu maar hopen dat je niet zo'n nsb'r bent als teunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ALTIJD tactisch gespeeld tijdens BOquote:Op donderdag 15 december 2011 08:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Ohw shit, na stoma nu zelf doopy aan de bf, nu maar hopen dat je niet zo'n nsb'r bent als teun
Prima, ga ik eerst wel ff medic spelenquote:Op donderdag 15 december 2011 08:45 schreef Sant. het volgende:
[..]
Tip: doorzetten. Je raakt in het begin geen pepernoot.. MW is echt te makkelijk vergeleken met BF.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, ik doelde meer op vlug naar een ander team switchen omdat daar meer fokkers inzittenquote:Op donderdag 15 december 2011 09:19 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb ALTIJD tactisch gespeeld tijdens BO
LOL. Dat klinkt als Teun inderdaadquote:Op donderdag 15 december 2011 09:25 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja, ik doelde meer op vlug naar een ander team switchen omdat daar meer fokkers inzitten
Doopy raakt sowieso niks, dus dat zal geen probleem zijnquote:Op donderdag 15 december 2011 08:45 schreef Sant. het volgende:
[..]
Tip: doorzetten. Je raakt in het begin geen pepernoot.. MW is echt te makkelijk vergeleken met BF.
melden, op battlelog bij ps peleton, daar aanvraag indienen en dan zal een leider je aanvraag in behandeling nemenquote:Op donderdag 15 december 2011 09:50 schreef Cool_Runner het volgende:
Kan ik ook in de OP?
PSN: Entertainer301
Ben nog niet de beste, maar er zit vooruitgang in
Hoe zit het met die foksquad eig. Moet ik me toevoegen?
dan zal die iig wel de supressionmedal halenquote:Op donderdag 15 december 2011 09:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Doopy raakt sowieso niks, dus dat zal geen probleem zijn
Sterf.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Doopy raakt sowieso niks, dus dat zal geen probleem zijn
Lekker chaotisch allemaalquote:Op donderdag 15 december 2011 12:46 schreef pugehenis het volgende:
Vet dat bij die back to karkhand maps er van elke 2 verschillende soorten zijn bij conquest (en conquest assault?)
Lijkt een totaal andere map als er opeens vliegtuigen en helicopters boven je zweven en er opeens 5 in plaats van 3 points zijn.
HAhaha eerst roepen dat we allemaal bij elkaar in moeten en daarna lopen miepenquote:Op donderdag 15 december 2011 09:27 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
LOL. Dat klinkt als Teun inderdaad
Las dat Stef ook met kerst BF haalt dus dat betekent nog meer oud-gedienden![]()
Toegevoegd in het FOK! PS3 platoon!quote:Op donderdag 15 december 2011 09:50 schreef Cool_Runner het volgende:
Kan ik ook in de OP?
PSN: Entertainer301
Ben nog niet de beste, maar er zit vooruitgang in
Hoe zit het met die foksquad eig. Moet ik me toevoegen?
Ik weet niet welke het is, maar één van die twee zuigt inderdaad. Weet iemand hoe je Conquest Assault op B2K kan avoiden?quote:
Dat is idd erg simpel. Ik brandde er 1 dood die een tank aan het fixen was. Daarna ook meteen die tank gesloopt met dat dingquote:Op woensdag 14 december 2011 19:20 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Het is echt niet lastig om dat gewoon in je eentje te doen hoor
Kneusteun weet hetquote:Op donderdag 15 december 2011 12:58 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik weet niet welke het is, maar één van die twee zuigt inderdaad. Weet iemand hoe je Conquest Assault op B2K kan avoiden?
Haal het. Zonder dat mis je echt heel veel, vooral die nieuwe wapens en de voertuigen...quote:Op donderdag 15 december 2011 20:17 schreef damirovic het volgende:
b2k waard voor ¤15? Ben normaal niet zo weg van die dlc marketingMaar door bf3 begin ik te twijfelen, zal ik het halen ofnie?
Omdat!! Eh ja...quote:Op donderdag 15 december 2011 22:34 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom kan ik niet filteren op het aantal mongolen in een server?
Klinkt als thermal vision wat je in de tank hebt.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:50 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Ik heb eens ingame een gun opgeraapt waar een soort van IRNV scope op zat, alleen de view was compleet grijs ipv groen, en de mannetjes lichtte wit op ipv geel. Weet iemand wat dit is geweest, want ik kan het op internet nergens terugvinden ?
Inderdaad! Ronde op Metro helemaal kapot gespeeld door de tegenstander. Alleen op het laatst kwamen we wat onder de druk uit omdat ik toen C te pakken kreeg. De ronde daarna was in Parijs en toen was het precies andersom, terwijl de teams nagenoeg hetzelfde warenquote:Op donderdag 15 december 2011 22:46 schreef Sickert het volgende:
[..]
Omdat!! Eh ja...
Wat ik ook vaag vind is dat als de map wisselt en je dezelfde mensen in het team houd je dan ineens wel dik wint of juist verliest!
Ook verbaas ik me keer op keer dat ik soms 4 man rugdekking heb, als in dat ze achter me staan.
Ik dan dood ga en vervolgens ze alle vier!! Geript worden door die kerel die mij pakte!
Hopelijk sluiten ze af met een Xbox tegen PS3 gevecht!quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:16 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Hoe zit dat trouwens met dat toernooi voor de PS3 Vinno?
Zou graag willen maar ben denk ik niet baas genoeg om fatsoenlijk mee te kunnen doen.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:45 schreef Dven het volgende:
Nog mensen met Xbox die interesse hebben om een squad te vormen voor het toernooi?
Xbox of Ps3?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:50 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Ik heb eens ingame een gun opgeraapt waar een soort van IRNV scope op zat, alleen de view was compleet grijs ipv groen, en de mannetjes lichtte wit op ipv geel. Weet iemand wat dit is geweest, want ik kan het op internet nergens terugvinden ?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:52 schreef Sickert het volgende:
Vertel net tegen tegen mn vrouw over de gamesessie van vanavond en dat ik de laatste 2 rondjes met "Bassie" ff lol heb gehad in de heli etc etc
Vraagt ze tussendoor heeft ie ook een broer?![]()
Jij ben meer baas dan ik, alhoewel ik wel mee zou willen aan dat toernooi... misschien kunnen we twee squads maken, 1 met de ultieme bazen van fok en 1 met de wat mindere bazen maar toch bazen (quote:Op vrijdag 16 december 2011 07:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zou graag willen maar ben denk ik niet baas genoeg om fatsoenlijk mee te kunnen doen.
Boeiend, want op Xbox is het een compleet ander spel zeker?quote:
Zou je een linkje kunnen sturen, alsjeblieft?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Physcial Warfare Pack is nu gratis te downloaden in de store. Unlock je de DAO-12, T-88 LMG, speciale ammo voor DAO-12 en een flash supp. voor je SKS geloof ik.
Huh? IRNV werkte dinsdag nog perfect bij mij hoor!quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:20 schreef Catkiller het volgende:
De IRNV is sowieso op de Xbox met de nieuwe maps gepatched en hij werkt niet meer bij daglicht, ik denk dat dat zijn probleem is. Op de PS3 zal dat al sinds hun patch zo zijn.
Moest met de grenade launcher spelen voor die assignments, stiekem is dat toch wel leukNu alleen nog 5 keer SQD Deathmatch winnen, ragequit in 3, 2, 1..
Aan en uit zou sowieso wel handig zijn! Gewoon 1x zoom-scope zou ik ook wel fijn vinden!quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:31 schreef Catkiller het volgende:
Ik had het nog op mijn wapen zitten dinsdag toen ik Metro ging doen en ik zag niet veel toen ik buiten kwam in ieder geval.
Je zou nu de IRNV aan en uit moeten kunnen zetten ofzo, geen enkele map die volledig donker is dus en dan heb je er weinig aan als je er ook bij licht niets meer mee kan zien. Of kan dat al?
Dit dus!quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:33 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Aan en uit zou sowieso wel handig zijn! Gewoon 1x zoom-scope zou ik ook wel fijn vinden!
SDM is prima te doen hoor. Als jij met 4 vaste xbox FOK!kers gaat spelen heb je ze na 5 potjes.quote:
Neejoh ben je gek. Ik heb zelfs rondjes SDM gehad dat ik 30 van de 50 kills maakte. Maar dat was voor de assignments. Buiten dat waren de ratios gewoon dik in orde.quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:40 schreef Catkiller het volgende:
Winnen zal best lukken, alleen met een goede K/D waarschijnlijk niet, met alle campende flikkers die allemaal met 1 vinger in een ander zijn kont zitten en zo een human centipede denken te zijn.
Ben nu al kwaad en ik ben nog niet begonnen
Excuus, bij het lezen van de ALG tag ging ik er vanuit dat dit topic ook over de PC versie ging.quote:
Komt goed, ik heb ook altijd een paar dagen dat ik geen moer raak. Even dagje of 1 a 2 links laten liggen en weer oppakken en je schiet weer de sterren van de hemel!quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:57 schreef Quantic het volgende:
Ik raak opeens geen kloot meersinds 2-3 dagen gaat niets meer goed, ik moet maar eventjes stoppen denk ik
Ja je moet je inschrijven op die site (link in vorige topic, heb ff geen zin om te zoeken, misschien straksquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:16 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Hoe zit dat trouwens met dat toernooi voor de PS3 Vinno?
Ik was eigenlijk pas van plan om een headset aan te schaffen als dat VOIP eindelijk eens is geregeld.. Maar ik ben bang dat dat nog wel lang gaat duren..quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:56 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Komt goed, ik heb ook altijd een paar dagen dat ik geen moer raak. Even dagje of 1 a 2 links laten liggen en weer oppakken en je schiet weer de sterren van de hemel!
Wanneer schaf je trouwens een headset aan?
Ja ik wil ook een nieuwe kopen, denk deze keer maar gewoon ff wat duurdere, dus ga ook maar die "officiele" van Sony zelf halen... Of voor kerst krijgen natuurlijkquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:43 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Met headset is best te doen, soms doet hij het niet, maar meestal wel.
67Impala hoort zelfs mijn vriendin en dochtertje kraakhelder.
Ik heb dat ding van Sony zelf btw.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:22 schreef Deadrex het volgende:
Vraagje, hoe herken je aan de BF3 (PS3) spel dat je een pre order hebt?
Want zodra ik de extra mappen wilt downloaden moet je een code invoeren, is dit de code die in het boekje staat?
Ik heb een cheap-ass ding van de bart smit, ik hoor ook iedereen luid en duidelijk. Was volgens mij 29 euro en hij doet t prima!quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:12 schreef 67Impala het volgende:
Ik heb ook de officiele van Sony en inderdaad ik hoor de meeste wel scherp, maar als je met z'n vieren zit is het wel beduidend minder. Met z'n drieën gaat nog , met z'n tweeën zonder problemen.
Plus af en toe gaat hij wel kraken als een wilde maar dat ligt denk ik aan de server. Met Co-op bijvoorbeeld versta je elkaar luid en duidelijk. Kortom het VOIP is nog niet helemaal optimaal, maar wel beter dan aan het begin.
Haha zo erg is het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:20 schreef Quantic het volgende:
Oke oke duidelijk, ik haal er zo uit werk wel eentje munnik :p
Dan is het een gelimiteerde uitvoering en dan staat er alst goed is luid en duidelijk: Limited Edition op het hoesje. Alleen bij die uitvoering krijg je B2K gratis als je de normale editie hebt gepre-orderd zul je gewoon moeten betalen voor B2K.quote:
1 of 2 weken ook goed? Heb het spel al weken niet aangeraakt maar dat komt meer doordat pes 12 zo verslavend is. En omdat we niet meer in onze oude squad spelen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:56 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Komt goed, ik heb ook altijd een paar dagen dat ik geen moer raak. Even dagje of 1 a 2 links laten liggen en weer oppakken en je schiet weer de sterren van de hemel!
Wanneer schaf je trouwens een headset aan?
Haha is ook primaquote:Op vrijdag 16 december 2011 14:58 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
1 of 2 weken ook goed? Heb het spel al weken niet aangeraakt maar dat komt meer doordat pes 12 zo verslavend is. En omdat we niet meer in onze oude squad spelen.
Waar dat?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:18 schreef Morgen- het volgende:
Hmm... frank tortoise en j0rdiii hebben dezelfde avatar lol
Why not, ik doe mee. Nu?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:03 schreef Morgen- het volgende:
zijn er mensen (xbox) die samen met Dven en ik die tweede assault assignment willen halen? ik moet nog steeds 5 keer SQD winnen
1 noob erbij winnen we wel i presume. Dven jij en ik raken over algemeen harder dan de gemiddelde BF3 spelerquote:
Invite verstuurdquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:41 schreef Dven het volgende:
En weer een nieuwe FOK!tag in de pocket!Was lastig te verkrijgen omdat deze FOK!ker graag in tanks vertoeft maar toen hij zijn tank aan het repareren was sloeg ik mijn slag!
Kom er nu aan!quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:45 schreef Morgen- het volgende:
Dven, kom je? we hebben al een squad nu
quote:
Wel het eten in de goede mic stoppen hè, anders moet je straks weer een nieuwe kopen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:09 schreef Quantic het volgende:
Okee! Ik heb een mic gekocht, hij staat op de oplader. Even eten en dan zo uitproberen
Held! Welke is het geworden? Misschien ben ik er straks ook even kunnen we ff testenquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:09 schreef Quantic het volgende:
Okee! Ik heb een mic gekocht, hij staat op de oplader. Even eten en dan zo uitproberen
Ehm, de sony playstation bluetooth headset, gewoon zon ding als oortje.. Moet goed zijn toch?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:15 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Held! Welke is het geworden? Misschien ben ik er straks ook even kunnen we ff testen
Jup. Mee eens.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:47 schreef Cliffy het volgende:
Wat zuigt dit spel eigenlijk als je zonder party speelt
Haha en zulke teams zijn er nog al veelquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:57 schreef Cliffy het volgende:
Mjah... alleen die vlaggen cappen vind ik een beetje saai, het blijft toch een shooterIk speel graag een beetje tactisch enzo maar met zo'n team vol klapjostis zit dat er niet echt in..
klopt, slechte zaak. Sinds de patch ben ik nog maar één keer over een mijn gereden omdat ik het iets te druk had met weg te vluchten voor een chopper om nog op mijnen te lettenquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:05 schreef Wiebeldak het volgende:
Wat ik trouwens echt belachelijk vind is dat je de mijnen gewoon kunt zien na de patch. Ik kan ze altijd zien, zelfs vanuit een helikopter. Wat heeft een mijn dan nog voor zin? Niet dat ik ze gebruikte want ik heb altijd mijn lasbout bij me.
Ik ga mijn xbox maar eens aan slingeren. Tijd voor een potje BF!
Ik hoorde je af en toe. Quantic hoorde ik echt perfect ondanks dat we met ze vieren waren!quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:26 schreef mar456 het volgende:
Hmm,
Munn1k, En de andere waar ik mee speelde, konden jullie mij wel horen? Want die verbinding is echt slecht heel de tijd gekraak.
Ik hoorde je ook. Hou oud ben jij?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:26 schreef mar456 het volgende:
Hmm,
Munn1k, En de andere waar ik mee speelde, konden jullie mij wel horen? Want die verbinding is echt slecht heel de tijd gekraak.
PS3? Hier ook al 3 of 4 disconnects vanavond. Zojuist ging het redelijk goed in een potje (voor de verandering), en ja hoor, knalt die kutconnectie met EA er weer uit...quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:16 schreef Cliffy het volgende:
Volgens mij is m'n modem naar de klote, om de haverklap disconnects
Xbox, maar het is niet alleen de game..quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
PS3? Hier ook al 3 of 4 disconnects vanavond. Zojuist ging het redelijk goed in een potje (voor de verandering), en ja hoor, knalt die kutconnectie met EA er weer uit...
... net als vroeger. Dat EA Online blijft gewoon bagger.
PS3 hier maar echt totaal nergens last van.. Ik ben denk de afgelopen tijd echt nooit disconnected geweest, hooguit een game freeze..quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
PS3? Hier ook al 3 of 4 disconnects vanavond. Zojuist ging het redelijk goed in een potje (voor de verandering), en ja hoor, knalt die kutconnectie met EA er weer uit...
... net als vroeger. Dat EA Online blijft gewoon bagger.
Ik ben 14.. Maar ik hoorde alleen maar af en toe iets. Het enige wat ik hoorde was op seine crossing dat iemand zei dat hij de trap omhoog kwam lopen, toen was het meteen ook wel het goede moment om iets te horen natuurlijk :p.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik hoorde je ook. Hou oud ben jij?
Hmm, ja je hebt nog wel een babystemmetje.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:17 schreef mar456 het volgende:
[..]
Ik ben 14.. Maar ik hoorde alleen maar af en toe iets. Het enige wat ik hoorde was op seine crossing dat iemand zei dat hij de trap omhoog kwam lopen, toen was het meteen ook wel het goede moment om iets te horen natuurlijk :p.
Ik heb werkelijk waar geen 1 woord van jullie verstaanquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:19 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik hoorde je af en toe. Quantic hoorde ik echt perfect ondanks dat we met ze vieren waren!
Gast jouw ballen mogen ook nog indalen hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hmm, ja je hebt nog wel een babystemmetje.De VOIP is nog niet wat het moet zijn nee..
Nounou, dat valt wel mee hoor!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:48 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Gast jouw ballen mogen ook nog indalen hoor
*Zet even een zware stem op*quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:56 schreef 67Impala het volgende:
Whehehe het is wel minder als pluym en mcmuffin maar dat komt puur door de leeftijd.. Je hebt nu niet bepaald een zware stem
Ik merk er allemaal vrij weinig van, vind het echt super lekker spelen nu.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weet niet waar het aan ligt maar sinds die update is mijn plezier weg in het spel. Kan er niet echt een reden voor geven
Heb ik weinig last van moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 08:55 schreef Sickert het volgende:
Wanneer bekijk je je punten? Juist als je dood bent! En wanneer loopt dan vaak mn Xdoos vast?... Juist! Was voor de patch ook al! Hebben meer xboxers dit?
Hier net zo. en waarom kun je ineens gvd vijandige mijnen zien op de radar. Doe mij die paar bugs maar ipv dit.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Sinds de update speel ik gewoon dramatisch slecht
Ik wil je wel toevoegen aan de OP, maar ik kan mijn post niet editen. PM een GAM mod, misschien dat dat helpt?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die mij aan de OP toevoegd (als je een noob in je omgeving leuk vindt)
Tahie81 voor de 360
Die kan je pas zien als ze gespot zijnquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hier net zo. en waarom kun je ineens gvd vijandige mijnen zien op de radar. Doe mij die paar bugs maar ipv dit.
Maar ze blijven deze keer wel liggen als je doodgaat. Plus claymores worden in mijn optiek weinig gespot, want meestal sprinten ze er toch overeen!quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:04 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Die kan je pas zien als ze gespot zijn
edit: alhoewel ik het ook erg irritant vind... Nu kunnen ze ook claymores zien
Precies altijd om de hoek zetten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:17 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Maar ze blijven deze keer wel liggen als je doodgaat. Plus claymores worden in mijn optiek weinig gespot, want meestal sprinten ze er toch overeen!
Blijven ze liggenquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:17 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Maar ze blijven deze keer wel liggen als je doodgaat. Plus claymores worden in mijn optiek weinig gespot, want meestal sprinten ze er toch overeen!
Of net op de tweede trede van een trap. En in de ingang van een kamer als je aan het huiten benquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Precies altijd om de hoek zetten.
jupquote:
Ik heb de slimline van vorig jaar zomerquote:Op zaterdag 17 december 2011 09:21 schreef KneusTeun het volgende:
geen last meer van. de oplossing was een nieuwe Xbox.
Die heb ik nu ook, mijn eerste generatie was alleen maar aan het vastlopen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:28 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik heb de slimline van vorig jaar zomer!
mijn hele team was kut bezig... En dan kom ik daarin, ja wat verwacht jequote:Op zaterdag 17 december 2011 20:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Kwam Ankyou nog tegen toevallig.
Wel even dik geowned.
Goed bezig!quote:Op zondag 18 december 2011 00:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
4 potjes achter elkaar als MVP 1 geëindigd
Lol whut??!quote:Op zondag 18 december 2011 00:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed bezig!
M'n broertje heeft de Xbox uitgeleendToch maar tijd voor een eigen. Sinds BF3 ben ik er toch behoorlijk aan gehecht geraakt
Ik kijk geen televisie en speel nooit games, met uitzondering van wat BO wat ik met mijn broertje speeldequote:Op zondag 18 december 2011 10:48 schreef KneusTeun het volgende:
wel een spel kopen, maar geen eigen Xboxbeetje jammer
quote:
Ja, maar ik wil dezelfde game-ervaring als nu op een televisie van anderhalve meter breedquote:Op zondag 18 december 2011 12:27 schreef KoningStoma het volgende:
Heb je niet ergens een goeie monitor?
[ afbeelding ]
Dicht op je monitor gaan zittenquote:Op zondag 18 december 2011 13:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil dezelfde game-ervaring als nu op een televisie van anderhalve meter breed
Daarbij, dat jong moet gewoon geen Xbox uitlenen!
Ik speel niet met brabanders!! ik knal ze kapot! EInz!!11!1Einz!quote:Op zondag 18 december 2011 13:51 schreef Rauw. het volgende:
Ik las net waar we alleen met brabanders spelen
quote:
Veel n00bs in het spel aanwezig dan, F2000, M416, AEK.quote:
Die ACOG vind ik nog kutter dan de normale, kogels gaan dan alle kanten op. Kan er niet mee omgaan.quote:Op zondag 18 december 2011 13:51 schreef Rauw. het volgende:
Ik las net waar we alleen met brabanders spelen
Vanmiddag nog in een party los op de xbos?
Heb het idee dat ik nu met de famas b2k een beetje begin te controleren. Dat ding is geweldig, eerst 10 kills vanuit een poepgaatje mikken maar daarna word hij te gek, zo tof zelfs dat ik medic ben gaan spelen!
Heb hetzelfde probleem met de ACOG. Zweer zelf bij de Kobra! Opent heerlijk snel.quote:Op maandag 19 december 2011 00:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die ACOG vind ik nog kutter dan de normale, kogels gaan dan alle kanten op. Kan er niet mee omgaan.
Moet nog 10 a 20 kills en dan heb ik de holographic.
Gewoon even opnieuw aanmelden bij het Playstation network en/of je router is opnieuw aan/uitzetten? Helpt bij mij wel, komt misschien 1 of 2x per maand voorquote:Op maandag 19 december 2011 09:30 schreef NrSiX het volgende:
Snap er niets van, heb sinds een paar dagen Battlefield, en gisteren maar eens online begonnen. Erg tof allemaal ondanks dat ik er nog geen reet van snapMaaarrr, wil ik nu weer online spelen krijg ik op elke server die ik wil joinen: 'Failed to join the game. Please check your network connection and try again' Terwijl ik gisteren vrolijk de hele dag kon gamen.
Ik heb dit als ik in de server browser zoek alsmede in de quick match. Iemand enig idee?
(speel op de ps3 btw)
quote:Op maandag 19 december 2011 11:35 schreef Baalhaar het volgende:
Guys zit ik al weken in dat fok! platoon dinges, krijg ik nooit is ff een invite van iemand
Jullie kunnen beter gewoon ff wat actieve lui toevoegen op PSN/XBL, members van je platoon kan je namelijk niet ingame zien, eigenlijk nutteloos dusquote:Op maandag 19 december 2011 11:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mijn live ID staat nog niet in de OP bij XBLA
Tahie81 is de mijne
De M240b is fijnerquote:Op maandag 19 december 2011 12:12 schreef Baalhaar het volgende:
Ennnn weer lekker ontopic: gister een support mannetje neergehaald en zijn wapen opgepakt, zat zonder kogels.
M249, foregrip en thermal vision, bizar goeie combinatie! Meteen ff stuk of 12 killstreak ermee gehaald. Ik zeg, probeer hem uit, want ik speel nu echt met niks anders haha
Die heb ik bijna unlockt geloof ik.. zal meteen ff kijkenquote:
Lagere RPM dan de M249 maar doet meer damage en is in burst op langere afstand ook nog bijzonder accuraatquote:Op maandag 19 december 2011 12:20 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Die heb ik bijna unlockt geloof ik.. zal meteen ff kijken
Wat is jullie langste headshot trouwens? Ik zit nu op 666m
Klinkt goed, ik voeg jou trouwens als eerste toe denk ikquote:Op maandag 19 december 2011 12:23 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Lagere RPM dan de M249 maar doet meer damage en is in burst op langere afstand ook nog bijzonder accuraat
Ik merk dat ik met alle klasses neig naar een wapen met een hoge ROF. Ik kan enkelt maar niet wennen aan support wapens want van dichtbij schiet ik echt mis. Ik moet echt leren bursten met die krengen.quote:Op maandag 19 december 2011 13:17 schreef Rauw. het volgende:
Heb zelf de M60E4 als support wapen, beviel mij even goed als de 240b alleen de beleving is veel beter.
RAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM
Foregrip erop knallen en je kan close quarters sprayen als een gekquote:Op maandag 19 december 2011 13:44 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik merk dat ik met alle klasses neig naar een wapen met een hoge ROF. Ik kan enkelt maar niet wennen aan support wapens want van dichtbij schiet ik echt mis. Ik moet echt leren bursten met die krengen.
Overigens nieuwe doelstellingen voor mijzelf aangezien ik steeds vaker ongeacht de situatie neig naar Assault. Alle assault rifles masteren, eerst 1000 kills op de FAMAS zetten en dan derest masteren
Volgens mij heb ik het grootste deel ook ge-service starred maar met de M249 de meeste kills. Loop nu met die QB nog iets maar daar ben ik bijna klaar mee en dan kan die in de kastquote:Op maandag 19 december 2011 13:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Foregrip erop knallen en je kan close quarters sprayen als een gekOndertussen al 6 servicestars met de M249 te pakken maar krijg het idee dat hij steeds minder damage doet. De andere support wapens ook al ge-service starred maar weet niet meer welke nog fijn waren
Voeg mij ff toe dan doe ik mee Golgo13NLquote:Op maandag 19 december 2011 14:01 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het grootste deel ook ge-service starred maar met de M249 de meeste kills. Loop nu met die QB nog iets maar daar ben ik bijna klaar mee en dan kan die in de kast
Overigens wie wilt er vanavond potjes knallen @ de PS3? Ga er vanuit dat ik aanwezig ben vanavond
Ik ben op het moment niet thuis dus als je gelegenheid hebt voeg mij dan alvast toe: Munn1kquote:Op maandag 19 december 2011 14:28 schreef rece het volgende:
[..]
Voeg mij ff toe dan doe ik mee Golgo13NL
+Nog een hele toko aan Fok gangsta's?quote:Op maandag 19 december 2011 15:30 schreef Sickert het volgende:
Vanavond op de xbox mensen in het gezicht knallen!!!
Van mij mogen ze!!quote:Op maandag 19 december 2011 15:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
+Nog een hele toko aan Fok gangsta's?
Ich bin dabei.quote:Op maandag 19 december 2011 15:33 schreef Sickert het volgende:
[..]
Van mij mogen ze!!
Dven zal wel weer bij de tegenpartij gaan zitten
Verder weer een dolle boel hoop ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |