Waar dat?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:18 schreef Morgen- het volgende:
Hmm... frank tortoise en j0rdiii hebben dezelfde avatar lol
Why not, ik doe mee. Nu?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:03 schreef Morgen- het volgende:
zijn er mensen (xbox) die samen met Dven en ik die tweede assault assignment willen halen? ik moet nog steeds 5 keer SQD winnen
1 noob erbij winnen we wel i presume. Dven jij en ik raken over algemeen harder dan de gemiddelde BF3 spelerquote:
Invite verstuurdquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:41 schreef Dven het volgende:
En weer een nieuwe FOK!tag in de pocket!Was lastig te verkrijgen omdat deze FOK!ker graag in tanks vertoeft maar toen hij zijn tank aan het repareren was sloeg ik mijn slag!
Kom er nu aan!quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:45 schreef Morgen- het volgende:
Dven, kom je? we hebben al een squad nu
quote:
Wel het eten in de goede mic stoppen hè, anders moet je straks weer een nieuwe kopen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:09 schreef Quantic het volgende:
Okee! Ik heb een mic gekocht, hij staat op de oplader. Even eten en dan zo uitproberen
Held! Welke is het geworden? Misschien ben ik er straks ook even kunnen we ff testenquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:09 schreef Quantic het volgende:
Okee! Ik heb een mic gekocht, hij staat op de oplader. Even eten en dan zo uitproberen
Ehm, de sony playstation bluetooth headset, gewoon zon ding als oortje.. Moet goed zijn toch?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:15 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Held! Welke is het geworden? Misschien ben ik er straks ook even kunnen we ff testen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |