1 noob erbij winnen we wel i presume. Dven jij en ik raken over algemeen harder dan de gemiddelde BF3 spelerquote:
Invite verstuurdquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:41 schreef Dven het volgende:
En weer een nieuwe FOK!tag in de pocket!Was lastig te verkrijgen omdat deze FOK!ker graag in tanks vertoeft maar toen hij zijn tank aan het repareren was sloeg ik mijn slag!
Kom er nu aan!quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:45 schreef Morgen- het volgende:
Dven, kom je? we hebben al een squad nu
quote:
Wel het eten in de goede mic stoppen hè, anders moet je straks weer een nieuwe kopen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:09 schreef Quantic het volgende:
Okee! Ik heb een mic gekocht, hij staat op de oplader. Even eten en dan zo uitproberen
Held! Welke is het geworden? Misschien ben ik er straks ook even kunnen we ff testenquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:09 schreef Quantic het volgende:
Okee! Ik heb een mic gekocht, hij staat op de oplader. Even eten en dan zo uitproberen
Ehm, de sony playstation bluetooth headset, gewoon zon ding als oortje.. Moet goed zijn toch?quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:15 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Held! Welke is het geworden? Misschien ben ik er straks ook even kunnen we ff testen
Jup. Mee eens.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:47 schreef Cliffy het volgende:
Wat zuigt dit spel eigenlijk als je zonder party speelt
Haha en zulke teams zijn er nog al veelquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:57 schreef Cliffy het volgende:
Mjah... alleen die vlaggen cappen vind ik een beetje saai, het blijft toch een shooterIk speel graag een beetje tactisch enzo maar met zo'n team vol klapjostis zit dat er niet echt in..
klopt, slechte zaak. Sinds de patch ben ik nog maar één keer over een mijn gereden omdat ik het iets te druk had met weg te vluchten voor een chopper om nog op mijnen te lettenquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:05 schreef Wiebeldak het volgende:
Wat ik trouwens echt belachelijk vind is dat je de mijnen gewoon kunt zien na de patch. Ik kan ze altijd zien, zelfs vanuit een helikopter. Wat heeft een mijn dan nog voor zin? Niet dat ik ze gebruikte want ik heb altijd mijn lasbout bij me.
Ik ga mijn xbox maar eens aan slingeren. Tijd voor een potje BF!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |