Omdat er geen tickets meer over waren of omdat je aan de verkeerde kant van de boom (toren) aan het zagen was?quote:Op woensdag 14 december 2011 01:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik wilde even kijken wat er gebeurde. Ik ging pas dood toen die toren helemaal stil lag.
Iemand gooide ze neer en ik zag het rood al op de minimap verschijnen. Dus of een teamgenoot is heel snel of het zit er standaard in. Wel zonde. Spotten zou iets goed zijn. Direct tonen daarentegen bederft voor mij wat spelplezier.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:06 schreef Cliffy het volgende:
Die mijnen moeten wel eerst gespot worden door je teammaten, anders zie je ze niet op de minimap toch?
Ja jij kijkt er naar dus dan zie je het?quote:Op woensdag 14 december 2011 02:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Iemand gooide ze neer en ik zag het rood al op de minimap verschijnen. Dus of een teamgenoot is heel snel of het zit er standaard in. Wel zonde. Spotten zou iets goed zijn. Direct tonen daarentegen bederft voor mij wat spelplezier.
Zoals ik die dude vertelde: Sorry dat ik niet dood kon gaan maar dat zie ik teveel mensen gebeuren om het zelf niet eens te willen ervarenquote:Op woensdag 14 december 2011 02:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja jij kijkt er naar dus dan zie je het?Ik ben er net wel een aantal tegen gekomen die niet te zien waren op de map, gooide een granaat op een zichtbare en er gingen er nog een paar af in ieder geval.
Crackneger ik snap er geen eend vanquote:Op woensdag 14 december 2011 03:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals ik die dude vertelde: Sorry dat ik niet dood kon gaan maar dat zie ik teveel mensen gebeuren om het zelf niet eens te willen ervaren
Wel kut dat het in de stats komt de staan. Dventola bovenaan met killstreaks..Niet mijn stijl! Rambo!
Dus je bent er zó eenquote:Op woensdag 14 december 2011 03:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals ik die dude vertelde: Sorry dat ik niet dood kon gaan maar dat zie ik teveel mensen gebeuren om het zelf niet eens te willen ervaren
Wel kut dat het in de stats komt de staan. Dventola bovenaan met killstreaks..Niet mijn stijl! Rambo!
Natuurlijk. Te vaak meegemaakt om er zelf geen gebruik van willen te makenquote:Op woensdag 14 december 2011 04:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dus je bent er zó een [ afbeelding ]
Plekken om te schuilen zijn bij de B2K vlaggen sws schaars, ze liggen vrijwel allemaal open of er is 1 schuilplekje. En dat ene plekje word meestal direct stukgemaakt dus kun je in het open veld liggen en hopen dat ze je niet besneaken.quote:Op woensdag 14 december 2011 05:24 schreef Catkiller het volgende:
Enige wat voor mij een minpuntje is is dat er geen goede plek is om te schuilen die niet kapot kan, heli's kunnen daar flink alles verkrachten omdat er amper dekking is.
Risingquote:Op woensdag 14 december 2011 00:22 schreef Dven het volgende:
[..]
OG II Nice of OG II Rising?
Zal ze morgen op hun kop geven. Foktags behoren binnen FOK! te blijven!
blijven proberen, ik had ook met geluk 2 jets neer geknald. Probeer achter een jet te blijven en zodra hij bochten maakt achter hem aan gaan en minder hard gaan vliegen. Dat doe je met de knop LTquote:Op woensdag 14 december 2011 09:47 schreef Sant. het volgende:
Gisteren ook mijn jet-skills wat proberen te ontwikkelen. Hoe moet ik in godsnaam punten harken met zo'n ding? Ik heb alleen maar een mitrailleur... Vliegen gaat wel goed qua sturen dus dat is een begin..
Ze hebben het steeds over Squad... Dus denk maar 4.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:56 schreef 67Impala het volgende:
Zo ook aangemeld voor het toernooi! Ben benieuwd of je gewoon 4 man moet verzamelen en niet 12
Ja ben benieuwd wat voor game mode je dan speelt aangezien ik dacht op te merken dat het conquest wordt. Nja afwachten maar! Arijan was er ook bij toch?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:27 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ze hebben het steeds over Squad... Dus denk maar 4.
Jazeker ik sta al maanden in geschrevenquote:Op woensdag 14 december 2011 11:34 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd wat voor game mode je dan speelt aangezien ik dacht op te merken dat het conquest wordt. Nja afwachten maar! Arijan was er ook bij toch?
Haha ok dan! Nja ik vanaf vandaag ook!quote:Op woensdag 14 december 2011 12:22 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Jazeker ik sta al maanden in geschreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |