Mooiquote:Op woensdag 14 december 2011 12:22 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Jazeker ik sta al maanden in geschreven
Ja inderdaad, ik wil wel minimaal $1.000.000,- winnen, anders begin ik der niet aan!!!quote:Op woensdag 14 december 2011 12:27 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Haha ok dan! Nja ik vanaf vandaag ook!
Volgens mij zijn we tot dusver nog met 3 personen. Vinno, ikookhier en ik. Dus meld je aan zou ik zeggenMoeten we godver wel dagelijkse trainingen in gaan lassen
![]()
Precies! Dus ik eis discipline, gedrevenheid en level uppen!quote:Op woensdag 14 december 2011 12:44 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik wil wel minimaal $1.000.000,- winnen, anders begin ik der niet aan!!!
Vind dat wel meevallen, echter speelt hij wel veel beter met een reddot of holosight. Wel eindelijk de B2K wapens in de lijst. nog 639 kills met de Famas tot 1000quote:Op woensdag 14 december 2011 13:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat is de standaard sight van de famas kut zeg. Je ziet echt niks.
W/L RATIOquote:Op woensdag 14 december 2011 13:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
W/L RATIO
3.12
206 / 66
Accuracy is helemaal verneukt door veel support te spelen. 11.8%.
Op de volgende 10 maar 1 verliezenquote:Op woensdag 14 december 2011 13:32 schreef dreamzk het volgende:
[..]
W/L RATIO
3.22
216 / 67
Nog net ietsje beter
Doe je best zou ik zo zeggen. Maar ik vroeg me nog af, als je uit de game gaat, helemaal in het begin, geldt dat ook als een loss?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Op de volgende 10 maar 1 verliezen.
Heb daar wel eens naar gekeken, de game komt volgens mij pas in de battle report als je een kill of death hebt.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:34 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Doe je best zou ik zo zeggen. Maar ik vroeg me nog af, als je uit de game gaat, helemaal in het begin, geldt dat ook als een loss?
Nee dan staat ie er niet bij. mijn laatste potje had ik gisteren namelijk gewonnen en mijn battlelog eindigt ook met een winst.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:34 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Doe je best zou ik zo zeggen. Maar ik vroeg me nog af, als je uit de game gaat, helemaal in het begin, geldt dat ook als een loss?
Volgens mij wordt alleen de range minder, dus zal de afstand waar de damage minder wordt, kleiner worden.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
FAMAS is wel erg fijn, weet alleen niet of hij ook beter is dan F2000.
Hoeveel % vermindert een supressor de damage eigenlijk?
W/L RATIOquote:Op woensdag 14 december 2011 13:34 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Oké, ik heb me geregistreerd op de Virgin website en voor BF3 e.d. Verder kan ik alleen niet echt aangeven dat ik in de FOK squad/knokploeg oid wilquote:Op [url=http://forum.fok.
nl/topic/1751097/3/25#105572043]woensdag 14 december 2011 12:59[/url] schreef 67Impala het volgende:
[..]
Precies! Dus ik eis discipline, gedrevenheid en level uppen!
Linkje voor Quantic: http://virgingaming.com/tournaments/worldwide-conquest/
Ja benieuwd hoe lang het duurt voordat ie generfd word.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:59 schreef Cliffy het volgende:
FAMAS
Die eerste 10 zijn ff kut met die iron sights maar daarna... goeiendag wat een beest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |