Jup. Mee eens.quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:47 schreef Cliffy het volgende:
Wat zuigt dit spel eigenlijk als je zonder party speelt
Haha en zulke teams zijn er nog al veelquote:Op vrijdag 16 december 2011 18:57 schreef Cliffy het volgende:
Mjah... alleen die vlaggen cappen vind ik een beetje saai, het blijft toch een shooterIk speel graag een beetje tactisch enzo maar met zo'n team vol klapjostis zit dat er niet echt in..
klopt, slechte zaak. Sinds de patch ben ik nog maar één keer over een mijn gereden omdat ik het iets te druk had met weg te vluchten voor een chopper om nog op mijnen te lettenquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:05 schreef Wiebeldak het volgende:
Wat ik trouwens echt belachelijk vind is dat je de mijnen gewoon kunt zien na de patch. Ik kan ze altijd zien, zelfs vanuit een helikopter. Wat heeft een mijn dan nog voor zin? Niet dat ik ze gebruikte want ik heb altijd mijn lasbout bij me.
Ik ga mijn xbox maar eens aan slingeren. Tijd voor een potje BF!
Ik hoorde je af en toe. Quantic hoorde ik echt perfect ondanks dat we met ze vieren waren!quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:26 schreef mar456 het volgende:
Hmm,
Munn1k, En de andere waar ik mee speelde, konden jullie mij wel horen? Want die verbinding is echt slecht heel de tijd gekraak.
Ik hoorde je ook. Hou oud ben jij?quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:26 schreef mar456 het volgende:
Hmm,
Munn1k, En de andere waar ik mee speelde, konden jullie mij wel horen? Want die verbinding is echt slecht heel de tijd gekraak.
PS3? Hier ook al 3 of 4 disconnects vanavond. Zojuist ging het redelijk goed in een potje (voor de verandering), en ja hoor, knalt die kutconnectie met EA er weer uit...quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:16 schreef Cliffy het volgende:
Volgens mij is m'n modem naar de klote, om de haverklap disconnects
Xbox, maar het is niet alleen de game..quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
PS3? Hier ook al 3 of 4 disconnects vanavond. Zojuist ging het redelijk goed in een potje (voor de verandering), en ja hoor, knalt die kutconnectie met EA er weer uit...
... net als vroeger. Dat EA Online blijft gewoon bagger.
PS3 hier maar echt totaal nergens last van.. Ik ben denk de afgelopen tijd echt nooit disconnected geweest, hooguit een game freeze..quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
PS3? Hier ook al 3 of 4 disconnects vanavond. Zojuist ging het redelijk goed in een potje (voor de verandering), en ja hoor, knalt die kutconnectie met EA er weer uit...
... net als vroeger. Dat EA Online blijft gewoon bagger.
Ik ben 14.. Maar ik hoorde alleen maar af en toe iets. Het enige wat ik hoorde was op seine crossing dat iemand zei dat hij de trap omhoog kwam lopen, toen was het meteen ook wel het goede moment om iets te horen natuurlijk :p.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik hoorde je ook. Hou oud ben jij?
Hmm, ja je hebt nog wel een babystemmetje.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:17 schreef mar456 het volgende:
[..]
Ik ben 14.. Maar ik hoorde alleen maar af en toe iets. Het enige wat ik hoorde was op seine crossing dat iemand zei dat hij de trap omhoog kwam lopen, toen was het meteen ook wel het goede moment om iets te horen natuurlijk :p.
Ik heb werkelijk waar geen 1 woord van jullie verstaanquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:19 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik hoorde je af en toe. Quantic hoorde ik echt perfect ondanks dat we met ze vieren waren!
Gast jouw ballen mogen ook nog indalen hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hmm, ja je hebt nog wel een babystemmetje.De VOIP is nog niet wat het moet zijn nee..
Nounou, dat valt wel mee hoor!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:48 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Gast jouw ballen mogen ook nog indalen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Zet even een zware stem op*quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:56 schreef 67Impala het volgende:
Whehehe het is wel minder als pluym en mcmuffin maar dat komt puur door de leeftijd.. Je hebt nu niet bepaald een zware stem
Ik merk er allemaal vrij weinig van, vind het echt super lekker spelen nu.quote:Op zaterdag 17 december 2011 00:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weet niet waar het aan ligt maar sinds die update is mijn plezier weg in het spel. Kan er niet echt een reden voor geven
Heb ik weinig last van moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 08:55 schreef Sickert het volgende:
Wanneer bekijk je je punten? Juist als je dood bent! En wanneer loopt dan vaak mn Xdoos vast?... Juist! Was voor de patch ook al! Hebben meer xboxers dit?
Hier net zo. en waarom kun je ineens gvd vijandige mijnen zien op de radar. Doe mij die paar bugs maar ipv dit.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Sinds de update speel ik gewoon dramatisch slecht
Ik wil je wel toevoegen aan de OP, maar ik kan mijn post niet editen. PM een GAM mod, misschien dat dat helpt?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die mij aan de OP toevoegd (als je een noob in je omgeving leuk vindt)
Tahie81 voor de 360
Die kan je pas zien als ze gespot zijnquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hier net zo. en waarom kun je ineens gvd vijandige mijnen zien op de radar. Doe mij die paar bugs maar ipv dit.
Maar ze blijven deze keer wel liggen als je doodgaat. Plus claymores worden in mijn optiek weinig gespot, want meestal sprinten ze er toch overeen!quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:04 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Die kan je pas zien als ze gespot zijn
edit: alhoewel ik het ook erg irritant vind... Nu kunnen ze ook claymores zien
Precies altijd om de hoek zetten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:17 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Maar ze blijven deze keer wel liggen als je doodgaat. Plus claymores worden in mijn optiek weinig gespot, want meestal sprinten ze er toch overeen!
Blijven ze liggenquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:17 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Maar ze blijven deze keer wel liggen als je doodgaat. Plus claymores worden in mijn optiek weinig gespot, want meestal sprinten ze er toch overeen!
Of net op de tweede trede van een trap. En in de ingang van een kamer als je aan het huiten benquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Precies altijd om de hoek zetten.
jupquote:
Ik heb de slimline van vorig jaar zomerquote:Op zaterdag 17 december 2011 09:21 schreef KneusTeun het volgende:
geen last meer van. de oplossing was een nieuwe Xbox.
Die heb ik nu ook, mijn eerste generatie was alleen maar aan het vastlopen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:28 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik heb de slimline van vorig jaar zomer!
mijn hele team was kut bezig... En dan kom ik daarin, ja wat verwacht jequote:Op zaterdag 17 december 2011 20:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Kwam Ankyou nog tegen toevallig.
Wel even dik geowned.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |