Ja iedereen heeft die, wel jammer. Pakte gister die one man army tag van iemand, ik blij, bleek dat ik hem zelf ook al had gekregenquote:Op woensdag 14 december 2011 18:06 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dat niet alleen ik heb ook het idee dat ie iets accurater is..
Heeft iedereen trouwens nieuwe dogtags gekregen? Heb een stuk of 5 nieuwe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2011 08:33 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik ben na 2 weken MW3 al zat en heb BF3 als kerstkado gevraagd aan MrsWordt mijn 1e BF ervaring na MW2, BO en MW3
Vooral het meer tactische spelelement staat me aan ipv als een mongool door al die kleine schijtvelden te rennen
Tip: doorzetten. Je raakt in het begin geen pepernoot.. MW is echt te makkelijk vergeleken met BF.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In BF draait het niet om je kills. Rondrennen is dood.
quote:Op donderdag 15 december 2011 08:33 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik ben na 2 weken MW3 al zat en heb BF3 als kerstkado gevraagd aan MrsWordt mijn 1e BF ervaring na MW2, BO en MW3
Vooral het meer tactische spelelement staat me aan ipv als een mongool door al die kleine schijtvelden te rennen
Ohw shit, na stoma nu zelf doopy aan de bf, nu maar hopen dat je niet zo'n nsb'r bent als teunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ALTIJD tactisch gespeeld tijdens BOquote:Op donderdag 15 december 2011 08:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Ohw shit, na stoma nu zelf doopy aan de bf, nu maar hopen dat je niet zo'n nsb'r bent als teun
Prima, ga ik eerst wel ff medic spelenquote:Op donderdag 15 december 2011 08:45 schreef Sant. het volgende:
[..]
Tip: doorzetten. Je raakt in het begin geen pepernoot.. MW is echt te makkelijk vergeleken met BF.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, ik doelde meer op vlug naar een ander team switchen omdat daar meer fokkers inzittenquote:Op donderdag 15 december 2011 09:19 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik heb ALTIJD tactisch gespeeld tijdens BO
LOL. Dat klinkt als Teun inderdaadquote:Op donderdag 15 december 2011 09:25 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja, ik doelde meer op vlug naar een ander team switchen omdat daar meer fokkers inzitten
Doopy raakt sowieso niks, dus dat zal geen probleem zijnquote:Op donderdag 15 december 2011 08:45 schreef Sant. het volgende:
[..]
Tip: doorzetten. Je raakt in het begin geen pepernoot.. MW is echt te makkelijk vergeleken met BF.
melden, op battlelog bij ps peleton, daar aanvraag indienen en dan zal een leider je aanvraag in behandeling nemenquote:Op donderdag 15 december 2011 09:50 schreef Cool_Runner het volgende:
Kan ik ook in de OP?
PSN: Entertainer301
Ben nog niet de beste, maar er zit vooruitgang in
Hoe zit het met die foksquad eig. Moet ik me toevoegen?
dan zal die iig wel de supressionmedal halenquote:Op donderdag 15 december 2011 09:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Doopy raakt sowieso niks, dus dat zal geen probleem zijn
Sterf.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Doopy raakt sowieso niks, dus dat zal geen probleem zijn
Lekker chaotisch allemaalquote:Op donderdag 15 december 2011 12:46 schreef pugehenis het volgende:
Vet dat bij die back to karkhand maps er van elke 2 verschillende soorten zijn bij conquest (en conquest assault?)
Lijkt een totaal andere map als er opeens vliegtuigen en helicopters boven je zweven en er opeens 5 in plaats van 3 points zijn.
HAhaha eerst roepen dat we allemaal bij elkaar in moeten en daarna lopen miepenquote:Op donderdag 15 december 2011 09:27 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
LOL. Dat klinkt als Teun inderdaad
Las dat Stef ook met kerst BF haalt dus dat betekent nog meer oud-gedienden![]()
Toegevoegd in het FOK! PS3 platoon!quote:Op donderdag 15 december 2011 09:50 schreef Cool_Runner het volgende:
Kan ik ook in de OP?
PSN: Entertainer301
Ben nog niet de beste, maar er zit vooruitgang in
Hoe zit het met die foksquad eig. Moet ik me toevoegen?
Ik weet niet welke het is, maar één van die twee zuigt inderdaad. Weet iemand hoe je Conquest Assault op B2K kan avoiden?quote:
Dat is idd erg simpel. Ik brandde er 1 dood die een tank aan het fixen was. Daarna ook meteen die tank gesloopt met dat dingquote:Op woensdag 14 december 2011 19:20 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Het is echt niet lastig om dat gewoon in je eentje te doen hoor
Kneusteun weet hetquote:Op donderdag 15 december 2011 12:58 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik weet niet welke het is, maar één van die twee zuigt inderdaad. Weet iemand hoe je Conquest Assault op B2K kan avoiden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |